Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:31:Tuulek.
En toch klik je op het envelopje, zit je iets dwars
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:38:En toch klik je op het envelopje, zit je iets dwars
Wie kaatst...
Die joden leren het nooit... "wij hebben stam", heb hem gister meer overtredingen zien maken dan een bal raken! "wij hebben perez..." speelt die ook nog wel eens ja ? wij hebben huntelaar, ja dat klopt, dat zagen we gister! "wij hebben gabri" die bezig was met op de camera man mikken achter het goal
ons hoor je niet praten over onze wereld aankopen... die champions league was al van ajaks, dat was prijs 3... zet der maar een streep doorheen... de voorronde overleven was al te moeilijk!
Praten over feyenoord, die in de de uefa cup deruit vloog ? lijkt me 1 ding duidelijk, wij deden het zonder goede aankopen, jullie met!
ons hoor je niet praten over onze wereld aankopen... die champions league was al van ajaks, dat was prijs 3... zet der maar een streep doorheen... de voorronde overleven was al te moeilijk!
Praten over feyenoord, die in de de uefa cup deruit vloog ? lijkt me 1 ding duidelijk, wij deden het zonder goede aankopen, jullie met!
die info
Ajaxf-side.nl meldt: "Vanwege het goede gedrag van de Ajax-supporters de afgelopen 2 jaren, geeft de lokale overheid ons de ruimte voor een opstapplaats in de regio Breda. Er zijn in totaal 450 plaatsen beschikbaar en de opstapplaats is voor iedereen goed bereikbaar. Let op: dit betreft geen alternatieve opstapplaats, dus kan iedereen zich aanmelden (vol=vol)."
Dit is wat er staat! Meer weet niemand nog!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:44:vanavond Audio Bully's aan de deur
en dan nog vind jij hem niet !
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:50:Internet hoolies de gekste
zelfkennis ?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:46:en dan nog vind jij hem niet !
Denk dat ik echt daar ga staan BO
Je weet toch wel beter
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 15:17:Hoop dat Feyenoord dit keer wel door de eerste ronde heen komt
AJAX wint de UEFA cup
ik voorspel voorlopig niks meer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:43:Gaan jullie dan net als UHF destijds petten en sjawls opwachten
Petten en Sjaals hahahaha moeten jullie vooral zeggen jochies van 16 neersteken met 70 man nee das stoer....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 18:48:Petten en Sjaals hahahaha moeten jullie vooral zeggen jochies van 16 neersteken met 70 man nee das stoer....
Komt ie weer
En wie rende er toen ook alweer heel Utreg cs over
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 15:36:vrienden die vind je daar zeker niet in 020 ??
en zo hoort t....020!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:23:Das de onze!
De 020 kneusjes mogen net buiten Breda op de bus stappen, wegens hun goede gedrag?
Laat eens gebeuren dan ratje...
LEES eens goed de AJAX site
Mochten we maar op EV
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 19:18:Mochten we maar op EV
was het maar zo'n feest
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 19:18:Laat eens gebeuren dan ratje...
LEES eens goed de AJAX site
Mochten we maar op EV
Wat moet ik laten gebeuren neusje?
En wat moet ik lezen?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 19:26:neusje?
Had je vader kenne zijn apie
Die stenen...
En die plaats is voor jou volk wat voor een echte club heb gekozen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 19:31:Had je vader kenne zijn apie
Alleen heeft m'n vader wel wa beters te doen!
Tot zondag!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 22:16:dikkeng menseng sijn moeilijker te kidnappen
Leer Nederlands man!
En ga aan de grote vriendjesrace meedoen!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 18:51:En wie rende er toen ook alweer heel Utreg cs over
hahahahahahahahahaahahaa ik lach daar alleen maar om hahahahahahahaahaaa
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 09:05:hahahahahahahahahaahahaa ik lach daar alleen maar om hahahahahahahaahaaa
Ja, je bent er nooit dus
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 09:59:Ja, je bent er nooit dus
Nee jij bent wel ergens bij geweest he lulletje
Helemaal niets uit Am*dam, helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets uit am*dam
al 10 jaar geen wraak uit am*dam, al 10 jaar geen wraak, al 10 jaar geen wraak, al 10 jaar geen wraak uit am*dam
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 10:03:al 10 jaar geen wraak uit am*dam, al 10 jaar geen wraak, al 10 jaar geen wraak, al 10 jaar geen wraak uit am*dam
Beetje loze opmerking dit, hieraan kun je zien dat je nergens bij bent....