Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 15:53:HaHAha , allemaal 020 aanhangers hierow...
t word nog gezellig!
Neem nog een patatje dikkie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 15:51:Support your local kneus
weet jij waar ik vandaag kom dan??? waar ik geboren ben?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 15:52:neem je dochter mee
die zwaait met stenen naar 020, dus die laten we maar thuis, een gek in de familie is al erg genoeg
Mensen mensen het is maar voetbal
En laten we eerlijk zijn *j*ks hoort nie thuis in de Cl
de naam zegt het namelijk al.
En als er iets is,wat die stink club uit die stinkstad niet is, is het wel kampioen zijn
Ze mogen bij mij te plee nog nie komen schoonmaken!!
Geen engelen te horen, en zeker geen hand in hand, Eindhoven is de voetbalhoofdstad van Nederland
En laten we eerlijk zijn *j*ks hoort nie thuis in de Cl
de naam zegt het namelijk al.
En als er iets is,wat die stink club uit die stinkstad niet is, is het wel kampioen zijn
Ze mogen bij mij te plee nog nie komen schoonmaken!!
Geen engelen te horen, en zeker geen hand in hand, Eindhoven is de voetbalhoofdstad van Nederland
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 16:16:Geen engelen te horen, en zeker geen hand in hand, Eindhoven is de voetbalhoofdstad van Nederland
ga lampen testen...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 16:18:ga lampen testen...
Je moet toch echt met iets beters komen..
Het is momenteel gewoon zo, dat zijn feiten!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 16:20:Het is momenteel gewoon zo
volgens mij zijn we pas 1 wedstrijd bezig dus over welke feiten heb je het?
Rotterdam 3 clubs in de Eredivisie: DE voetbalstad van Nederland
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 16:39:Rotterdam 3 clubs in de Eredivisie: DE voetbalstad van Nederland
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op donderdag 24 augustus 2006 om 15:35:Uitspraak van Jake the Muss op donderdag 24 augustus 2006 om 15:34:
AMSTERDAM voor zo'n boer als jij![]()
rianne ,wat kost t bij jou?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 15:38:troostprijs,
Nou dan heb jij echt de BALLEN VERSTAND NIET VAN VOETBAL!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 16:45:rot is dat ingevallen smoeltje van je
Het zit je wel dwars he
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 16:45:Verrotste foto
Jij bent ook al zo KK lelijk dat je niet eens een foto hebt op dat profieltje van je.. 18 jarige kleuter.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:16:Ga je daarvoor naar de Audio Bullys
Echt he... Laatste keer ook dat ik reageer op van die zielige typjes.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:16:Jij bent ook al zo KK lelijk dat je niet eens een foto hebt op dat profieltje van je.. 18 jarige kleuter.
Zit iets je dwars
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:17:Echt he... Laatste keer ook dat ik reageer op van die zielige typjes.
ehhh volgens mij reageerde iedereen op jouw stomme opmerking (de zoveelste), niet andersom.
Dus maak maar dat je wegkomt inderdaad
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:18:Zit iets je dwars
Zeer zeker niet, woonplaats Hoogvliet... Nerdje.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:19:Dus maak maar dat je wegkomt inderdaad
In een Ajax topic?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:10:daar komen de stenen ja ja , daar komen de stenen ja ja, de stenen uit Breda
Das de onze!
De 020 kneusjes mogen net buiten Breda op de bus stappen, wegens hun goede gedrag?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:21:In een ajaks topic? Ga buiten spelen man, Pietje bell
Je zou toch niet meer reageren wel een man van je woord he jij?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:25:Nou toch blijf je,
Kan je niet lezen pootje... Dit is een Ajax Topic.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:29:Kan je niet lezen pootje... Dit is een Ajax Topic.
Wat doe jij dan altijd bij ons
Nu is het eens andersom
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 17:30:Wat doe jij dan altijd bij ons
Tuulek.