Partyflock

Sex is like Nokia (connectingpeople),
Sex is like Nike (just do it),
Sex is like Pepsi (ask for more),
Sex is like Samsung (everyones invited),
and like Me (TO GOOD TO BE TRUE)..

sex is like bounty live in paradice
drugs is like bounty live in paradice

1+1=2

dus doe mij maar allebei heheheheheh ;D

sex is like....AIR...sux when u aint gettin' some!!
sex is.... iets waar je zeker wellis zin in heb..

ja ja logica.. :D
en hoe was je feessie guppy ?
waarom heb je nou geen kaarten kunnen regelen man ! zit hier om half 5 beetje droog achter me pc.. ben net uitgeweest.. goh wat een drukte op een dinsdag avond :D
hahaha nee het was niet echt druk in de stad he, ik was er ook nog ff naar toe gegaan, maar er waren alleen maar leipe gasten die om geld vroegen. maar het feest was wel goed eigenlijk.
leuke dj en goede muziek dus...... ik ga regelen dat er paar weken na het beginnen van het nieuwe schooljaar nog een feest komt maar dan ergens anders dan de mazzo :)
dus meeeeeeeeeer mensen...
SEX is vanzelfsprekend

gheghehg laturs

He sjoerd kan je dan ook ff zorgen dat er ook mensen van buiten de school mogen komen....kan ik ook nog ff feestuh, ik zit volgend jaar al op een andere school :-( maar dan kan ik iedereen weer ffies zien enzo lijkt me wel leuk
eeeeuh is lautjuuuh laura van gerrit?
hmm oke... any way ik heb dat vaker geprobeerd te regelen maar vaak hebben ze zo iets van NEE!
omdat er dan weer van die gasten komen die de boel gaan afbreken :(

maar ik zal kijken voor het een en ander.
dan ben ik volgende keer van de partij sjoerd :)

en wie is laura?
SeX is LiKe SHiT, You LoSe SomeThing....and after that you'll be happy :D
daar ben ik het wel mee eens FRuiTDruiFJe.RooD

eeeeey ik ben niet zo'n typetje dat de hele boel gaat afbreken 'k ben een keurig meisje hoor.... :9 misschien doet me foto het niet maar dan moeje maar ff op dat rooie kruisje klikken, als je me echt zo nodig moet zien dan....

zulke films kijk ik niet... whuahaha :D:D
wat voor films?
zekerrrrrrrrrrrrs