Uitspraak vanOmg.. heb het ook niet over Tiesto.. The ultimate gay dj.. Daar kun je niet op hakke neeParan0ia-Hooligan
op maandag 14 augustus 2006 om 18:43:
Jij bent gayer dan Tiesto hoor.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:13:DJ Niel - Under my skin
die steekt idd echt boven de rest uit... beste melodieuze nr in tijden...
Uitspraak van HARDCOREROTTERDAM op dinsdag 15 augustus 2006 om 07:41:Tha Playah - Blast Tha Crowd
Tha Playah - Fuck The Titties (Tommyknocker & The Viper Remix)
Yeah Baby!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 10:29:Beetje jammer dat veel mensen zo anti-melodie moeten zijn.
inderdaad,dat andere word stoer gevonden
ik vind juist hoe minder melodie,hoe puberaler...
en qua maken is melodie moeilijker dan alleen maar krk krk piepp boem boem
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:46:en qua maken is melodie moeilijker dan alleen maar krk krk piepp boem boem
ik geef je niet vaak gelijk maarre
Uitspraak van actief op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:58:ik geef je niet vaak gelijk maarre
'trouwens hoelang moet ik die cd nog voor je vasthouden,krijg lamme armen op deze manier..
Earmack, DJ D, Tha Playah, Mad Dog, Art Of Fighters, D-Passion 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:23:'trouwens hoelang moet ik die cd nog voor je vasthouden,krijg lamme armen op deze manier..
Haha ow ja, dacht dat je het al vergeten was, eind van de maand gaan we ff zaken doen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:46:en qua maken is melodie moeilijker dan alleen maar krk krk piepp boem boem
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:29:zoals ik beloofde heb ik het voor je bewaard
Verder vind ik D-Passion de beste mainstream producer van het moment
Ik vind niet dat D-passion echt MAIN-stream maakt, maar meer industrieel georienteerde tracks.( Vandaar dat hij ook op Industrial Movement zijn laatste plaat heeft uitgebracht)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 10:29:Melodieuze hardcore kan heel vet zijn, uiteraard de oude Ruffneck & Cenobite shit, maar ook wat nieuwere Enzyme nummers kunnen zeker wel vet zijn. Beetje jammer dat veel mensen zo anti-melodie moeten zijn.
De oude Ruffneck reken ik niet gelijk tot de vroegere mainstream-hardcore...
Maar vind het vooral belangrijk bij de wat melodieuzere hardcore dat het 'feel good' element goed naar voren komt...dat heb ik, cker bij Industrial, veel minder..das gewoon ff lekker hard raggen maar verder...
element=message id=25702644]inderdaad,dat andere word stoer gevonden
ik vind juist hoe minder melodie,hoe puberaler...
dat is natuurlijk gewoon dikke BULLSHIT!
smaken verschillen nou eenmaal!!Ik houd gewoon niet van meldodieuze(mainstream!) muziek, op geen elk vlak!en stoer?Je snapt ook wel dat dat natuurlijk nergens op slaat
Natuurlijke kan ik sommige tracks wel waarderen maar over het algemeen vind ik er gewoon geen ruk aan! En puberaal?Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op!Waar luisterd 80% van de minderjarige HC liefhebbers naar??JUIST melodieuze (mainstream) hardcore!
En qua maken slaat jouw comment natuurlijk ook nergens op want een track die ingewikkelder is met meerdere samples, is natuurlijk lastiger te produceren dan een melodietje lijkt je niet?
Maargoed,kom eerst maar eens met argumenten dan gaan we in discussie
GRTZ!
Uitspraak van Mind Corruptor op dinsdag 15 augustus 2006 om 18:54:Verder vind ik D-Passion de beste mainstream producer van het moment
Ik vind niet dat D-passion echt MAIN-stream maakt, maar meer industrieel georienteerde tracks.( Vandaar dat hij ook op Industrial Movement zijn laatste plaat heeft uitgebracht)
Mee eens, een van me favo producers van dit moment
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 21:45:Het gaat over melodieuze hardcore, niet over mainstream hardcore.
Uhuh...Ruffneck en melodieus...Ruffneck reken ik nou niet bepaald tot de mainstream-hardcore en DUS ook niet tot de wat melodieuzere...
Altijd de wat duistere en snellere hardcore geweest met veel bass-partijen en weinig melodie....
laatste aanpassing
En qua maken slaat jouw comment natuurlijk ook nergens op want een track die ingewikkelder is met meerdere samples, is natuurlijk lastiger te produceren dan een melodietje lijkt je niet?
Daar heeft ie wel gelijk in, een goede melodie verzinnen/goed laten klinken is veel moeilijker dan een meer industrielere plaat produceren.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:13:DJ Niel - Under my skin vind ik een mooi voorbeeld!
Altijd de wat duistere en snellere hardcore geweest met veel bass-partijen en weinig melodie....
Gast, Ruffneck staat juist bekend om z'n Juno melodiën, die schelle, scherpe melodiën die je bijna in elk Ruffneck nummer tegenkomt, ik noem Wedlock - Evolution Theory, Myztic vs. Myrnmidon - Pop Goes Da Pistol, Nosferatu - The Future, ...
Daar heeft ie wel gelijk in, een goede melodie verzinnen/goed laten klinken is veel moeilijker dan een meer industrielere plaat produceren.
Ligt eraar. Wat tegenwoordig als industrieel word gezien is ook weinig industrieel aan.
Denk dat je daar toch nie helemaal gelijk in heb! Misschien een bepaald gedeelte, maar denk toch dat veel ruigere shit stuk moeilijker is als melodietjeshardcore
laatste aanpassing
een goede melodie verzinnen/goed laten klinken is veel moeilijker dan een meer industrielere plaat produceren.
Niet altijd...
Uitspraak van Govert Kreuk op woensdag 16 augustus 2006 om 11:21:denk toch dat veel ruigere shit stuk moeilijker is als melodietjeshardcore
...ligt aan de melodie die je uit je keyboard hebt geperst. Sommige klinken te simpel (en veel te blij, maar dat is mijn mening), terwijl andere juist het nummer verrijken (blijf nog steeds bij de wat oudere dingen van Promo).
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:14:Promo is voor mij wel zo'n beetje de man op mainstream gebied.
SBI
Uitspraak van ThunderboefjeIdd 15 jarig kutmeeloopmormel, acuut verwijderenop maandag 14 augustus 2006 om 19:17:
Als iemand mij goede melodieze hardcore kan aanraden, graag
Art Of Fighters - Im your enemy
Endymion & Nosferatu - Broken Rules
Endymion & Nosferatu - Drunk with a gun
Dj Paul Elstak vs DJ D - Furious Anger
Endymion - Payback
Endymion - Rock the part-e
Evil Activities - MC's & Dj's
Evil Activities - Sick of my life
Evil Activities & Dj Panic - Be Quiet
Evil Activities & The Viper - Project Hardcore
The Headbanger ft Waxweazle & MC Ruffian & MC Alee - At Large (Original Mix)
Human Resource - Dominator (Angerfist & Outblast remix)
The Masochist - Killing Scum
Nosferatu - Have it your way
Ophidian - Butterfly (VIP) :love:
Partyraiser & Triax - Massacre
Partyraiser & Triax - This is the future
The Stunned Guys & Dj Paul & MC Ruffian - Hardcore taking over
T.M.T - Fuckin' Noize
The viper - Intelectual Killer (Nosferatu & Endymion remix)
Neophyte & Evil Activities - Party Like us
Catscan - Mindfull Candy
DJ J.D.A vs Bass-D & King matthew - Survivors of hardcore ( art of fighters remix)
Dit zijn toch wel de bekende
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 11:53:Twisted Deffiance van Omkara Techichi
geweldig nummer
Uitspraak van actief op woensdag 16 augustus 2006 om 12:04:Als je een krachtige ( hoofd ) melodie hebt, hoeft de rest van het nummer niet echt 'groots' te zijn.
Dat is nou precies het probleem van ''melodietjeshardcore''. Ze verzinnen een (leuke) melodie, en voor de rest stelt de track geen fuck voor.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 12:50:Dat is nou precies het probleem van ''melodietjeshardcore''. Ze verzinnen een (leuke) melodie, en voor de rest stelt de track geen fuck voor.
Dat slaat nergens op vind ik.. In de meeste melodietjes-hardcore die ik ken zit altijd wel een lekkere bass en is snel genoeg.. Dus je kunt er relax op stampen..!
Uitspraak vanwel een lekkere bass en is snel genoegParan0ia-Hooligan
op woensdag 16 augustus 2006 om 13:11:
Dat bedoel ik, stelt geen fuck voor dus.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 13:22:Dat bedoel ik, stelt geen fuck voor dus.
En de opbouw is bijna altijd hetzelfde
Uitspraak van actief op dinsdag 15 augustus 2006 om 12:56:Promo - Among the Best
Cker lekker nummer...
Promo vind ik momenteel sowieso een van de weinigen die nog goede mainstream produceert.
Guumuus heeft ook verstand van zaken
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op woensdag 16 augustus 2006 om 12:04:Kijk naar een Stay Focussed of Broken Rules, of Midnight Impact.
nou noem je ook wat,promo
nee die heeft ook niet echt wat je zegt,wow wat een vette melodie zeg....
en dat mensen tracks van het oude ruffneck label noemen snap ik ook niet,elke track op dat label klinkt hetzelfde
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 14:02:nou noem je ook wat,promo
nee die heeft ook niet echt wat je zegt,wow wat een vette melodie zeg....
en dat mensen tracks van het oude ruffneck label noemen snap ik ook niet,elke track op dat label klinkt hetzelfde
Huh??? Ik ben het met je eens!! Raar dit
Ik vind Life from the otherside de enige aardige melodie van Promo, de rest vind ik niks.
Ruffneck hou ik al helemaal niet van, want het klinkt naar mijn idee allemaal hetzelfde inderdaad

![Toine [Break Zero]](/images/user/254100_2724042.gif)