ja ik hou van kangeroetjes en puure pep staat op 1 bij mij ik kan het goedkoop krijgen en is kk goed van 2 dike --------- lich ik wel kk lang wakker ja en bometjes maak ik ook vaak dusmaar ik ga stopen met de drugs in janu dan komt me friedin terug en moed ik heelemaal gestopt zijn ik ga ook op me zelf dus ja moed maar tijdelek gr je broetje je weet toch
Tering, herinner me eraan nooit naar Apeldoorn te verhuizen. Wat een gekkenhuis, ik snap dat hele breezer taaltje al helemaal niet...maar wat ik niet helemaal begrijp is dat veel mensen het typen die allemaal als favoriete muziekstijl hardcore en terror hebben staan. Ik snap niet dat je stoer probeert te doen met allemaal domme plaatjes met geflipte horror clownen en dan zo kinderachtig gaat typen.
Tering, herinner me eraan nooit naar Apeldoorn te verhuizen. Wat een gekkenhuis, ik snap dat hele breezer taaltje al helemaal niet...maar wat ik niet helemaal begrijp is dat veel mensen het typen die allemaal als favoriete muziekstijl hardcore en terror hebben staan. Ik snap niet dat je stoer probeert te doen met allemaal domme plaatjes met geflipte horror clownen en dan zo kinderachtig gaat typen.
Uitspraak van apeldoorn_gekkehuis op zondag 13 augustus 2006 om 17:42:ja ik hou van kangeroetjes en puure pep staat op 1 bij mij ik kan het goedkoop krijgen en is kk goed van 2 dike --------- lich ik wel kk lang wakker ja en bometjes maak ik ook vaak dusmaar ik ga stopen met de drugs in janu dan komt me friedin terug en moed ik heelemaal gestopt zijn ik ga ook op me zelf dus ja moed maar tijdelek gr je broetje je weet toch
^
|
|
|
de gevolge van..
laatste aanpassing
ik zeg altijd maar zo:

Uitspraak van [A.V.I]Artcore Gangsta op vrijdag 25 augustus 2006 om 19:07:www.snats-maar-raak-voor-een-knaak.nl
www.pillen-zijn-lekker.lol
www.ik-haat-klub-kutten.nl
www.speedcore.ca
www.trance-is-voor-mietjes.nl
www.terror-is-beter.nl
www.pogo-hoort-bij-metal-niet-bij-hardcore-GVD.nl
www.gaat-speedcore-te-snel-voor-je??-mietje.nl
Leeftijd: 16
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 05:07:ik zeg altijd maar zo:
Uitspraak van Terror_Bennie_Speedcore op vrijdag 25 augustus 2006 om 19:07:
www.snats-maar-raak-voor-een-knaak.nl
www.speedcore.ca
www.terror-is-beter.nl
gezellig
Uitspraak van [A.V.I]Artcore Gangsta op maandag 28 augustus 2006 om 20:04:Uitspraak van M a r t i n U n i t e dop zondag 27 augustus 2006 om 05:07:
ik zeg altijd maar zo:
Uitspraak van Terror_Bennie_Speedcore op vrijdag 25 augustus 2006 om 19:07:
www.snats-maar-raak-voor-een-knaak.nl
www.speedcore.ca
www.terror-is-beter.nl
gezellig ik ook
whaha ikke ook he ben samen doen we het allebij

![[A.V.I]Artcore Gangsta](/images/user/163871_3202966.jpg)