Uitspraak van ! Miss Me ! op donderdag 17 augustus 2006 om 00:44:Is zoenen vreemd gaan? Ik vind van wel eigenlijk
Zekers!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 00:45:ja eigenlijk wel he!!!
ik vind het ook... en misselijk
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 22:11:ik vind dat zoenen al vreemdgaan is
ik ook.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 19:04:zoenen strelenan is het voor altijd over
yes mee eens..nix is een excuus..drank drugs enz..alles is eige keuze..ik snap wel..dat er eikels bestaan die je meisie van haar wil af wil halen..en alles doen om haar over te halen en nog een drankje aan te bieden..maar dan nog is ze er zelf bij lijkt me zo
Uitspraak van actief op donderdag 17 augustus 2006 om 07:14:Ik vind je intieme gedachten met een ander delen en niet meer met je partner al (emotioneel) vreemdgaan...
Misschien vind ik dat wel erger dan lijfelijk vreemdgaan...
ik denk dat ik dat idd ook erger zou vinden dan lijfelijk contact
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2006 om 23:10:Vreemdgaan = alles wat je niet zou doen als je partner je kon zien
Idd!
Uitspraak van actief op donderdag 17 augustus 2006 om 07:14:Ik vind je intieme gedachten met een ander delen en niet meer met je partner al (emotioneel) vreemdgaan...
Misschien vind ik dat wel erger dan lijfelijk vreemdgaan...
HELEMAAL MEE EENS
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 22:11:ik vind dat zoenen al vreemdgaan is
helemaal mee eens
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 00:01:als mijn partner iets doet achter mijn rug om, met een ander, waar ik geen weet van heb
precies, open en eerlijk zijn dan is er van vreemdgaan ook geen sprake!
Vreemd gaan is voor mij als mijn partner intiem is met iemand anders zonder het met mij te bespreken vooraf en erbij een stiekem sfeertje creeert.
Als die wilde fantasiën heeft
of leuke boekjes wil lezen
zie ik dat niet als vreemd gaan zolang je daar maar openheid aan kunt geven.
Voor mij geld dat het ook te maken hoe je eigen waarde is.....als deze laag is zul je sneller iets als vreemdgaan ervaren zeker als dit ook nog niet bespreekbaar is.
Tja zegt ook iets over je relatie met je partner denk ik dan want als je relatie goed is moet ook dat ook bespreekbaar kunnen zijn.
Als die wilde fantasiën heeft
Voor mij geld dat het ook te maken hoe je eigen waarde is.....als deze laag is zul je sneller iets als vreemdgaan ervaren zeker als dit ook nog niet bespreekbaar is.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 12:29:Ik vind je intieme gedachten met een ander delen en niet meer met je partner al (emotioneel) vreemdgaan...
Tja zegt ook iets over je relatie met je partner denk ik dan want als je relatie goed is moet ook dat ook bespreekbaar kunnen zijn.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 22:11:en jullie???
Je weet mekaars grens
over de grens is niet acceptabel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 02:30:vreemd gaan is voor mij elke vorm van contact die een bedreiging voor mijn relatie is, of onrespectvol naar je partner toe is.
en of dat nu zoenen is, of stiekem afspreken, en in het ergste geval sexueel contact etc etc
Juist
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 14:07:ik vind de fase VOOR zoenen al een vorm van vreemdgaan
bijvoorbeeld verliefd zijn op de ander, of er mee hebben afgesproken zonder het mij te vertellen, er intiem mee dansen, of (wat vaak gebeurd) op dat kut msn spannende gesprekken hebben
das ook weer zow
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 14:07:ik vind de fase VOOR zoenen al een vorm van vreemdgaan
bijvoorbeeld verliefd zijn op de ander, of er mee hebben afgesproken zonder het mij te vertellen, er intiem mee dansen, of (wat vaak gebeurd) op dat kut msn spannende gesprekken hebben
Als ze met een ander sekst of kust.
Met je gedachte bij een ander zijn vind ik al niet kunnen.
Met je gedachte bij een ander zijn vind ik al niet kunnen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 02:30:vreemd gaan is voor mij elke vorm van contact die een bedreiging voor mijn relatie is, of onrespectvol naar je partner toe is.
en of dat nu zoenen is, of stiekem afspreken, en in het ergste geval sexueel contact etc etc
Vind ik ook!!
reemd gaan is voor mij elke vorm van contact die een bedreiging voor mijn relatie is, of onrespectvol naar je partner toe is.
En dan kan hij 't ook meteen vergeten !! ik zou hem nie meer kunnen vertrouwen
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 augustus 2006 om 17:36:Als hij een bekende een kus op de mond geeft vind ik dat niet erg!
ja dat moet kunnen doe ik ook met bekenden!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 00:42:Wanneer je je niet voorsteld
Is waar!
Inderdaad, ook mee eens.
Mee eens..
Maar zonder de dingen er om heen begint het met zoenen..
Uitspraak van ! Miss Me ! op woensdag 23 augustus 2006 om 15:33:ja maar een open relatie?
Dan heb je die vrijheid...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:05:bijvoorbeeld verliefd zijn op de ander
Dat is pas echt vreemdgaan. Iets doen met een ander waar gevoel bij is. En dit dan ook vooral verzwijgen
Maja je kan ook uit lust met iemand een avond het bed delen. Wat trouwens niet wil zeggen dat het dan te vergeven en vergeten is.
Maar ik zou het eerste erger vinden...