Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 17:43:is toch erg lekker voor beiden.....
is goed te doen jah
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 18:40:Zolang er maar afwisseling is
ze zal eens een keer niet in zo'n topic zitten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 18:40:Ja bovenop onder t maakt mij niet uit
Zolang er maar afwisseling is
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 18:40:ze zal eens een keer niet in zo'n topic zitten
Hehehe weet je toch
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 17:43:vrouw bepaalt t tempo
aan de man dat bij te houden
ja idd! Ik ben eens aan het rondneuzen maar het niveau ligt weer aardig laag vanavond
zoals meestal
niveau ligt altijd laag hier dat maakt het ook gezellig!!!!!!!!!laatste aanpassing 10 augustus 2006 20:50
ik pas me soms aan aan het groten deel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 17:43:is toch erg lekker voor beiden.....vrouw bepaalt t tempo
Vind ik helemaal super! Ik kom dan zelfs vrij gemakkelijk klaar tijdens het neuken, zonder extra stimulans.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 17:43:is toch erg lekker voor beiden.....vrouw bepaalt t tempo
That`s the we way do it!
bovenop 
Daantsjie lolbroek
vervelend ofzo??????
bovenop