Mieke Petiet kan je doen vanaf dat je 16 jaar bent. Je bent du niet afhankelijk van een bepaald diploma, maar van je leeftijd 
Groene camouflage.. Backstage Amsterdam? Zou eigenlijk niet weten waar ze dat verder verkopen
Of zoek een winkel/salon met make up studio, heb je voor niet zoveel geld een groene camouflage, kan je t op je gemakkie uitproberen
En je foundation kan gewoon over het groene heen
Groene camouflage.. Backstage Amsterdam? Zou eigenlijk niet weten waar ze dat verder verkopen
Of zoek een winkel/salon met make up studio, heb je voor niet zoveel geld een groene camouflage, kan je t op je gemakkie uitproberen
En je foundation kan gewoon over het groene heen
Groen heb je ook van Chanel (hadden ze iig) en Clarins heeft het gehad... En je hebt een groen/ huidskleurige van Shiseido. Verder idd wat Lucylicious zei
Alleen niet teveel, word je zo grauw van..
Hmm minder... Wat dacht je dat het was, gewoon in een hoofdkantoor oid..?
Alleen niet teveel, word je zo grauw van..
Uitspraak van (*) RYAN (*) op woensdag 22 november 2006 om 07:58:Aaaaaaaah ik had het dus helemaal verkeerd begrepen! Het was gewoon bedrijfskleding die werd geshowd. Maar dat maakte het zeker niet minder leuk. Super lange dag (was daar om (06.15 en ging om 19.45 weg)maar het was echt super!
Hmm minder... Wat dacht je dat het was, gewoon in een hoofdkantoor oid..?
ik heb een keer zo'n hele rij gekocht en t bleef niet eens zitten bij mij haha oeps 
pff waarom verkopen ze mac nou ook niet hier?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 15:25:Heb je het nieuwe lookje gezien? Jewelscent
pff waarom verkopen ze mac nou ook niet hier?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 december 2006 om 20:55:pff waarom verkopen ze mac nou ook niet hier?
Honey, dit lookje is uitstekende excuus om weer es Amsterdam, Rotterdam of Maastricht in te gaan
Uitspraak van (*) RYAN (*) op woensdag 20 december 2006 om 18:11:Heb ik zelf ook nog een vraagje. Weet iemand waar ik in amsterdam een goeie map kan krijgen voor mijn portfolio?
Welk formaat? Kan eens voor je kijken hier in Nieuwegein, zit een kantoorboekhandel die weggaat... Die zullen t vast wel hebben. Voor Gruppo heb je toch in Amsterdam les? Dan laat ik m daar voor je achter...
Uitspraak van *Simoontje*weet iemand welk merk nepwimpers het beste is ? of gewoon goedop woensdag 20 december 2006 om 09:33:
Die van Shu zijn t mooiste ja, hoewel je ook best gave van Mac en Must hebt...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 23:10:Wil graag mieke petiet dus wie kan het antwoord op mijn vraag geven?
Mieke Petiet is wel héél duur naar mijn weten qua lesgeld... Misschien kun je beter eerst gewoon een basisopleiding aan een ROC ofzo volgen en dan als je eenmaal wat ervaring hebt verder gaan met Mieke Petiet...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 17:02:Maastricht in te gaan
de leuke dingen zijn al uitverkocht
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 17:02:Honey, dit lookje is uitstekende excuus om weer es Amsterdam, Rotterdam of Maastricht in te gaan
true.. in januari ga ik weer eens een rondje adam doen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 19:37:de leuke dingen zijn al uitverkocht
De blauwe eyeliner heb ik gelukkig! Je had ook van die losse pigmenten, in blauwe glitter maar die kukelden er zo af! Zelfs van mn jas, en daar plakt alles normaal heel erg op, dus was tegenvaller
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 20:06:oja nog even over nepwimpers: ik zou echt geen wimperextensions pakken, dat zijn zo een lelijke dingen. Waar je bij normale nepwimperbosjes 3 haartjes hebt ofzo heb je er hier 8 en zie je er uit als een gek.
Ik kan ze tegenwoordig haartje voor haartje zetten, zo geweldig!

laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 21:35:oogschaduw van Collistar
Zijn mooi maar heel veel parelmoer en glans vind ik!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 21:35:En wie van jullie gebruikt foundation van Chanel of Estee lauder en hoe bevalt dat?
Dekken ze mooi?
Ligt er helemaal aan welke je neemt! Daarvoor moet je bij Diorissimo zijn
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 december 2006 om 15:55:Ik kan ze tegenwoordig haartje voor haartje zetten, zo geweldig!
Dat is wel mooi dan, ik zou dat best eens willen proberen. Alleen jammer dat die boerinnen hier van die travestietenwimpers maken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 21:35:En wie van jullie gebruikt foundation van Chanel of Estee lauder en hoe bevalt dat?
Dekken ze mooi?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 december 2006 om 15:56:Ligt er helemaal aan welke je neemt! Daarvoor moet je bij Diorissimo zijn
Wij hebben die 2 merken niet dus ik weet er ook niet zoveel vanaf...
hmm dat is wel jammer.
Ik heb nu de foundation van bourjois geprobeert opzich wel fijn spul voor weinig geld!
Nu heb ik een blauwe met een drukknop en een kwastje kan zo niet op de naam komen.
Maar vind hem wat rood op mijn huid en hij dekt niet 100%
Dus als hij op is maar weer nieuwe proberen en dan het liefst van Chanel of Estee Lauder
Ik heb nu de foundation van bourjois geprobeert opzich wel fijn spul voor weinig geld!
Nu heb ik een blauwe met een drukknop en een kwastje kan zo niet op de naam komen.
Maar vind hem wat rood op mijn huid en hij dekt niet 100%
Dus als hij op is maar weer nieuwe proberen en dan het liefst van Chanel of Estee Lauder
laatste aanpassing
Uitspraak van (*) RYAN (*) op vrijdag 22 december 2006 om 18:21:Ze verkopen ze trouwens ook gewoon op school maar dat is met een soort van ringband. Ben een btje eigenwijs want die wilde ik dus niet.
Dan is het echt van "ik heb op Mieke Petiet gezeten en heb geen zin om verder te zoeken dan het winkeltje op school"... Beetje originaliteit mag wel!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 december 2006 om 20:07:Dat is wel mooi dan, ik zou dat best eens willen proberen. Alleen jammer dat die boerinnen hier van die travestietenwimpers maken
Tis er ook pas sinds september, en behoorlijk pittig om te zetten dus vraag me af of het echt een hype gaat worden... Net weer gezet, and I love it!
Uitspraak van The K&nedy's op woensdag 17 januari 2007 om 09:56:Weten jullie toevallig ook waar je in de buurt van Amsterdam een cursus make-up (zelf opmaken dus) kunt volgen??
Douglas heeft regelmatig dat soort avonden. Even naar een winkel bellen of langs gaan, voor meer info
vind die van lancome mooi, kost iets van 25-30 euro geloof ik 
resultaat is veel natuurlijker dan met een sponsje.
je kunt ook de nieuwste foundation kopen van yves saint laurent, die heeft aan een foundation en kwast in 1.
Ben de naam er effe van kwijt maar als je bij het make-up meubel staat herken je hem meteen wel
resultaat is veel natuurlijker dan met een sponsje.
je kunt ook de nieuwste foundation kopen van yves saint laurent, die heeft aan een foundation en kwast in 1.
Ben de naam er effe van kwijt maar als je bij het make-up meubel staat herken je hem meteen wel
hmm tsja ik gebruik zelf geen foundation, maar vond die van ysl wel heel mooi.
en vind hem ook mooi als ik een ander ermee op maak.
Maar je moet maar eens kijken naar die van lancome dan, geloof dat het dassenhaar was maar dat weet ik niet helemaal zeker meer
Iig moet je erop letten dat het een platte kwast is. En je hoeft geen druk uit te oefenen met aanbrengen, gewoon lichte circelende bewegingen
(als je wel druk uitoefend accentueer je lijntjes, maar ja die zal jij nog wel niet hebben
)
Succes
en vind hem ook mooi als ik een ander ermee op maak.
Maar je moet maar eens kijken naar die van lancome dan, geloof dat het dassenhaar was maar dat weet ik niet helemaal zeker meer
Iig moet je erop letten dat het een platte kwast is. En je hoeft geen druk uit te oefenen met aanbrengen, gewoon lichte circelende bewegingen
(als je wel druk uitoefend accentueer je lijntjes, maar ja die zal jij nog wel niet hebben
Succes
laatste aanpassing