Partyflock

Forumonderwerp · 892797
Hai 8)

Ik ben sinds begin juni eindelijk visagiste :cheer:
Vroeg me af of er hier meer meiden en of jongens zijn, die hier ook een opleiding voor afgerond hebben :)

I'd really love to see some pictures!

(F)
Ik liep gisteren in de Ikea in Delft, en daar was ook een modeshow bezig! :o Was jij daar toevallig ook?! :)

Ben wel na twee tellen weer doorgelopen, stelde geen reet voor 8)

Jullie kopen toch wel bij Douglas hè?
O:)

waar kan je van die groene camouflage halen??
dat is toch voor rode vlekjes? maar wordt je dan niet super groen:/ en kan je daar gewoon je foundation over doen of moet dat over je foundation? en wat is een goede?

Hééé ik wil dus als ik mijn diploma gehaald heb dus ook visagie doen, maar ik vraag me af heb je daar een bepaald diploma voor nodig? Ik doe namelijk vmbo-t..
Wil graag mieke petiet dus wie kan het antwoord op mijn vraag geven?
Mieke Petiet kan je doen vanaf dat je 16 jaar bent. Je bent du niet afhankelijk van een bepaald diploma, maar van je leeftijd :)

Groene camouflage.. Backstage Amsterdam? Zou eigenlijk niet weten waar ze dat verder verkopen :no:
Of zoek een winkel/salon met make up studio, heb je voor niet zoveel geld een groene camouflage, kan je t op je gemakkie uitproberen (Y)
En je foundation kan gewoon over het groene heen :jaja:

Groen heb je ook van Chanel (hadden ze iig) en Clarins heeft het gehad... En je hebt een groen/ huidskleurige van Shiseido. Verder idd wat Lucylicious zei:)
Alleen niet teveel, word je zo grauw van..

Uitspraak van (*) RYAN (*) op woensdag 22 november 2006 om 07:58:
Aaaaaaaah ik had het dus helemaal verkeerd begrepen! Het was gewoon bedrijfskleding die werd geshowd. Maar dat maakte het zeker niet minder leuk. Super lange dag (was daar om (06.15 en ging om 19.45 weg)maar het was echt super!

Hmm minder... Wat dacht je dat het was, gewoon in een hoofdkantoor oid..?
Ik dacht dat ze gewoon kleding gingen verkopen (achteraf heel dom natuurlijk) maar zo had ik het uit de mail van Joris begrepen. En het was gewoon echt in een ikea.

Ohhw op die manier.

Nou was er vandaag ff, en ze hebben wel douchegel en scrub tegenwoordig, én regenlaarzen, dus kleding is niet ver meer te zoeken:P
lieve bibi schat,

dus dit is die beroemde site waar je t over had!
ben beniewd!

nog iets nieuws?

ik wel! pasje is binnen van mieke petiet dus uh MAC hier we come!

en alle andere winkels waar we kunnen inslaan!

;)

:kusje:

Hoi lieverd honey!

Haha ja geinig he:P

Heb mn pasje ook ja! Echt sprinten meteen! Zit me er al op te verheugen!
Lekker uitleven schat!

Ga trouwens niet naar Awake vanaaf, noodgeval op mn werk:'(

:hug:

al bijna een maand niks meer gepost! ik heb vorige maand nog wat superleuke spulletjes van benefit gekocht. Mijn werk was heel erg blij met mij (denk ik toch wel :9) want ik kreeg voor 45 euro kadobonnen! meteen naar de bijenkorf gerend en ingeslagen bij MAC :)

Heey long time no see!

Heb je het nieuwe lookje gezien? Jewelscent:kwijl:
O gelukkig ons topic is weer leven in geblazen, haha.

Werd al bang...:O
weet iemand welk merk nepwimpers het beste is ? of gewoon goed

ik heb nu van hema en h&m ghad maar ze zijn best kut

wil eigenlijk met glitters erin voor oud ennieuw
shu uemura heeft hele mooie. Van heel natuurlijk tot extravagant met veren en glitters. Hun winkel zit in magna plaza.
Heb ik zelf ook nog een vraagje. Weet iemand waar ik in amsterdam een goeie map kan krijgen voor mijn portfolio?

Als je nepwimpers koopt moet je ze in "bosjes" kopen, dus steeds 3 of 4 haartjes bij elkaar, dan kan je veel preciezer en mooier werken dan met 1 zo een rij.

Ja ik heb de nieuwe look gezien, morgen ben ik weer bij de bijenkorf en vrees dat ik me niet kan inhouden :$

ik heb een keer zo'n hele rij gekocht en t bleef niet eens zitten bij mij haha oeps :$

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 15:25:
Heb je het nieuwe lookje gezien? Jewelscent

pff waarom verkopen ze mac nou ook niet hier? :cry:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 december 2006 om 20:55:
pff waarom verkopen ze mac nou ook niet hier?

Honey, dit lookje is uitstekende excuus om weer es Amsterdam, Rotterdam of Maastricht in te gaan:)

Uitspraak van (*) RYAN (*) op woensdag 20 december 2006 om 18:11:
Heb ik zelf ook nog een vraagje. Weet iemand waar ik in amsterdam een goeie map kan krijgen voor mijn portfolio?

Welk formaat? Kan eens voor je kijken hier in Nieuwegein, zit een kantoorboekhandel die weggaat... Die zullen t vast wel hebben. Voor Gruppo heb je toch in Amsterdam les? Dan laat ik m daar voor je achter...

Uitspraak van *Simoontje* (K) op woensdag 20 december 2006 om 09:33:
weet iemand welk merk nepwimpers het beste is ? of gewoon goed

Die van Shu zijn t mooiste ja, hoewel je ook best gave van Mac en Must hebt...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 23:10:
Wil graag mieke petiet dus wie kan het antwoord op mijn vraag geven?

Mieke Petiet is wel héél duur naar mijn weten qua lesgeld... Misschien kun je beter eerst gewoon een basisopleiding aan een ROC ofzo volgen en dan als je eenmaal wat ervaring hebt verder gaan met Mieke Petiet...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 17:02:
Maastricht in te gaan

de leuke dingen zijn al uitverkocht :(

oja nog even over nepwimpers: ik zou echt geen wimperextensions pakken, dat zijn zo een lelijke dingen. Waar je bij normale nepwimperbosjes 3 haartjes hebt ofzo heb je er hier 8 en zie je er uit als een gek.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 17:02:
Honey, dit lookje is uitstekende excuus om weer es Amsterdam, Rotterdam of Maastricht in te gaan

true.. in januari ga ik weer eens een rondje adam doen ;)

haha ik heb ook een avondje lopen te klooien met nepwimpers, nou dat gepriegel is niets voor mij :D

Wat vinden jullie van de oogschaduw van Collistar?

En wie van jullie gebruikt foundation van Chanel of Estee lauder en hoe bevalt dat?
Dekken ze mooi?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 19:37:
de leuke dingen zijn al uitverkocht

De blauwe eyeliner heb ik gelukkig! Je had ook van die losse pigmenten, in blauwe glitter maar die kukelden er zo af! Zelfs van mn jas, en daar plakt alles normaal heel erg op, dus was tegenvaller:( Maar wel logisch ja dat alles al weg is, tis ook zo wijs!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 20:06:
oja nog even over nepwimpers: ik zou echt geen wimperextensions pakken, dat zijn zo een lelijke dingen. Waar je bij normale nepwimperbosjes 3 haartjes hebt ofzo heb je er hier 8 en zie je er uit als een gek.

Ik kan ze tegenwoordig haartje voor haartje zetten, zo geweldig!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 december 2006 om 21:35:
oogschaduw van Collistar

Zijn mooi maar heel veel parelmoer en glans vind ik!

En wie van jullie gebruikt foundation van Chanel of Estee lauder en hoe bevalt dat?
Dekken ze mooi?

Ligt er helemaal aan welke je neemt! Daarvoor moet je bij Diorissimo zijn:)
Ik heb al een map gevonden maar iig bedankt biebs.
Ze verkopen ze trouwens ook gewoon op school maar dat is met een soort van ringband. Ben een btje eigenwijs want die wilde ik dus niet.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 december 2006 om 15:55:
Ik kan ze tegenwoordig haartje voor haartje zetten, zo geweldig!

Dat is wel mooi dan, ik zou dat best eens willen proberen. Alleen jammer dat die boerinnen hier van die travestietenwimpers maken 8)

Dekken ze mooi?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 december 2006 om 15:56:
Ligt er helemaal aan welke je neemt! Daarvoor moet je bij Diorissimo zijn

Wij hebben die 2 merken niet dus ik weet er ook niet zoveel vanaf...

hmm dat is wel jammer.

Ik heb nu de foundation van bourjois geprobeert opzich wel fijn spul voor weinig geld!

Nu heb ik een blauwe met een drukknop en een kwastje kan zo niet op de naam komen.
Maar vind hem wat rood op mijn huid en hij dekt niet 100%

Dus als hij op is maar weer nieuwe proberen en dan het liefst van Chanel of Estee Lauder
laatste aanpassing

Uitspraak van (*) RYAN (*) op vrijdag 22 december 2006 om 18:21:
Ze verkopen ze trouwens ook gewoon op school maar dat is met een soort van ringband. Ben een btje eigenwijs want die wilde ik dus niet.

Dan is het echt van "ik heb op Mieke Petiet gezeten en heb geen zin om verder te zoeken dan het winkeltje op school"... Beetje originaliteit mag wel!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 december 2006 om 20:07:
Dat is wel mooi dan, ik zou dat best eens willen proberen. Alleen jammer dat die boerinnen hier van die travestietenwimpers maken

Tis er ook pas sinds september, en behoorlijk pittig om te zetten dus vraag me af of het echt een hype gaat worden... Net weer gezet, and I love it!
Aaaah ik ga de make-up doen voor Young Desingers United tijdens de fashionweek! Ik ben zo blij!
laatste aanpassing

Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Wanneer is het?!?!? Die ken ik trouwens, super voor je joh, echt ge-wel-dig!!!!!
26, 27 & 28 januari maar weet niet of ik alle 3 de dagen moet.

Wow vet!
Spannend hoor :cheer:

gaaf zeg! uiteraard veel fotos maken!

toppic is een beetje dood aan het gaan hehe
Weten jullie toevallig ook waar je in de buurt van Amsterdam een cursus make-up (zelf opmaken dus) kunt volgen?? '
Zou nl. graag willen leren hoe ik mezelf met de juiste producten mooi kan opmaken, avondmake-upje, overdag etc.
Suggesties erg welkom:-)
laatste aanpassing

Uitspraak van The K&nedy's op woensdag 17 januari 2007 om 09:56:
Weten jullie toevallig ook waar je in de buurt van Amsterdam een cursus make-up (zelf opmaken dus) kunt volgen??

Douglas heeft regelmatig dat soort avonden. Even naar een winkel bellen of langs gaan, voor meer info (y)

Me schoonzusje doet een cursus, een aantal foto's
ervan staan in m'n album :)
Een vriendin van me heeft een cursus gedaan..Foto's in me album :)

dood hier?

Nee, want ik heb nog een vraagje :p

Ik breng m'n foundation vaak op met een sponsje en vind dat effect een stuk mooier dan met m'n vingers. Nou hoor ik vaak van speciale foundation kwasten, dat lijkt me ook wel wat, maar weet iemand waar je die kan kopen en wat een goede is?

vind die van lancome mooi, kost iets van 25-30 euro geloof ik :)

resultaat is veel natuurlijker dan met een sponsje.
je kunt ook de nieuwste foundation kopen van yves saint laurent, die heeft aan een foundation en kwast in 1.
Ben de naam er effe van kwijt maar als je bij het make-up meubel staat herken je hem meteen wel :)

Thankx. :)Ja die ken ik, maar ik had het idee dat een aparte kwast beter zou zijn dan eentje die er standaard bijzit; net als dat je bij rouge je eigen kwast gebruikt en niet zo'n mini pruttel kwastje die ze er zelf instoppen...

hmm tsja ik gebruik zelf geen foundation, maar vond die van ysl wel heel mooi.
en vind hem ook mooi als ik een ander ermee op maak.

Maar je moet maar eens kijken naar die van lancome dan, geloof dat het dassenhaar was maar dat weet ik niet helemaal zeker meer :$
Iig moet je erop letten dat het een platte kwast is. En je hoeft geen druk uit te oefenen met aanbrengen, gewoon lichte circelende bewegingen ;)
(als je wel druk uitoefend accentueer je lijntjes, maar ja die zal jij nog wel niet hebben :P)
Succes :flower:
laatste aanpassing

Je hebt tegenwoordig van best wat merken foundationkwasten. Heb ze zelf van Mac, Estée lauder en ID Bare Minerals.

Wat mooier of beter is is puur persoonlijke vooreur.

Je hebt tegenwoordig ook een nieuw merk, By Terry, heeft ook die foundation en kwast ineen!
laatste aanpassing

ik wil ook een visagiecursus gaan doen..waar kan ik zo'n cursus volgen wel een beetje in de buurt..