Partyflock

Forumonderwerp · 892764
hey hey ik wil zaterdag naar de danceparade, maar mijn vriend mag het niet weten (ik wil met een vriendin gaan). ik zxou eigenlijk dit weekend naar hem toe gaan, maar nu moet ik dus een goede smoes hebben om niet naar hem te hoeven gaan. het moet echt een goede smoes zijn, want hij is best wel streng. wie heeft er een goede smoes voor me?

Uitspraak van *Sukske* op dinsdag 15 augustus 2006 om 00:38:
Tja..

Weet `t ok nie

volgens mij weet jij dat verrekes goed:YES:

maar ja t kan niet altijd zo soepeltjes lopen he

blijkt wel weer

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 00:47:
Tja..

Weet `t ok nie

volgens mij weet jij dat verrekes goed

blijkt wel weer

Whahaha ej ga dat ergens anders uitvechten :P ;P ;) hahaha
Grapje he lieverds (F)

Uitspraak van w e n n. op woensdag 9 augustus 2006 om 16:11:
'mn goudvis is verdronken'

gecondoleerd en sterkte ermee :aai:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 00:47:

blijkt wel weer

Idd dat blijkt wel weer ja..

Uitspraak van Just Mies op woensdag 9 augustus 2006 om 13:17:
hey hey ik wil zaterdag naar de danceparade, maar mijn vriend mag het niet weten (ik wil met een vriendin gaan). ik zxou eigenlijk dit weekend naar hem toe gaan, maar nu moet ik dus een goede smoes hebben om niet naar hem te hoeven gaan. het moet echt een goede smoes zijn, want hij is best wel streng. wie heeft er een goede smoes voor me?

Moet "mijn vriend" niet vervangen worden voor "mijn vader" ?
Als je niet eens eerlijk tegen je vriend kan zijn omdat hij anders gaat zeuren :| leuke relatie heb je dan.

best wel streng? wat is hij he? je vader of je leraar?

Gewoon zeggen, schijt aan!

wat dacht je van: ik ga met een vriendin naar de dance parade waarom liegen?? :/ waarom streng je mag toch zelf wel weten waar je heen gaat.....

zeg dat je onder behandeling moet voor een diep reinigende klisma speciaal voor hem, zodat je weer een roze anus hebt waarin hij kan roeren
laatste aanpassing

ik zou me ff afvrage wat me relatie dan voorstelt als ik smoesjes moest gaan verzinne...