Partyflock
 
Forumonderwerp · 892671
­ Nederland
Omdat deze Topic al bestond Hardcore dag top 5 dacht ik dat om precies hetzelfde te openen maar dan over Hardstyle wel een goed idee zou zijn :yes: ...

Duzz wat is jullie dagelijks 5 beste Hardstyle tracks :) ...ik zal wel effe beginnen dan :P

-Headhunterz - Scantraxx Roots
-Chickz On Fire - Natte Asbak
-Technoboy - guns 'N Noses (Technoboy's Atomic Hard Remix)
-The Beholder & Zany - Midnight
-Zanza Labs - Control The Mind
laatste aanpassing
1. Showtek - Partylover (Sydney Mix)
2. Ran-D & B-Front - Rebirth (Rebirth 2011 Anthem)
3. The Beholder & Zany - Bleeding for the Harder Styles (Decibel 2008 Anthem)
4. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
5. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
 
Adaro & Rob Gee - Dark Universe

Kom ik weinig tegen in de lijstjes.....
1. Dark Oscillators - Nero
2. Southstylers - Crystal
3. Showtek - We Speak Music
4. 2 Best Enemies vs. Florence and The Machine – Spectrum Phases (Mashup Jack)
5. Noisecontrollers - Summer in the City (Decibel Anthem 2010 Part 1)

BONUS: Noisecontrollers & Alpha2 - Craving for the Beat (Decibel 2013 Anthem)
 
1. Blademasterz - Still here
2. Vazard - Zimmersion
3. Donkey Rollers - sound of the beast
4. D-Block&S-te-fan - ride with us
5. Tat&Zat - Scary Track

Die Vazard dit weekend voor t eerst gehoord en wat n heerlijke mid intro zeg :) Haast trancy en nieteens zo heel raw..
:)
 
Uitspraak van Fluqle op dinsdag 11 augustus 2015 om 18:38:
(Mashup Jack)


Die set van defqon (L)
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 augustus 2015 om 22:09:
Adaro & Rob Gee - Dark Universe

Kom ik weinig tegen in de lijstjes.....


Dit is toch ook een Hardstyle topic, en geen hardcore topic ;)

Williams Syndrome - Secrets
Josh & Wesz - Have you Ever Been
Headhunterz - Digiwave
Zatox - So High
Dozer - Church of the Darkside

<3
laatste aanpassing
Uitspraak van kbm_ op zondag 23 augustus 2015 om 01:34:
Dit is toch ook een Hardstyle topic, en geen hardcore topic ;)


Waarom plaats je dan je Softystyle top 5 hier ;)
 
Uitspraak van kbm_ op zondag 23 augustus 2015 om 01:34:
Dit is toch ook een Hardstyle topic, en geen hardcore topic


Uhm...Dark universe hardcore???.......dacht het dus niet,
is tog echt Raw hardstyle!


Uitspraak van >DT< op zondag 23 augustus 2015 om 01:56:
Waarom plaats je dan je Softystyle top 5 hier


Haha idd!
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 augustus 2015 om 12:17:
is tog echt Raw hardstyle


Ja tog is egt raw shit man, echt leip ensooow
 
Uitspraak van Fluqle op zondag 23 augustus 2015 om 17:36:
Ja tog is egt raw shit man, echt leip ensooow


Zo is ut maar echt zo
Echt om te janken de huidige 'scene' :lol:
Uitspraak van kbm_ op zondag 23 augustus 2015 om 22:08:
Echt om te janken de huidige 'scene' :lol:



Uitspraak van verwijderd op zondag 23 augustus 2015 om 19:58:
Zo is ut maar echt zo
1. Zatox ft. Max P - Our Last Resort (The Qontinent 2015 Anthem)
2. Hard Driver - Front Row (Knock Out O.S.T 2015)
3. Atmozfears - Gold Skies (DB15 Weekend Soundtrack)
4. Blademasterz - Still Here
5. Wildstylez - Roots
1. Deetox & Lange Frans - Het Land Van (X-Qlusive Holland XXL)
2. Sub Zero Project - Funky Shit
3. Bass Modulators & Noisecontrollers - Solar
4. Headhunterz - The Fear of Darkness
5. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
Uitspraak van Fluqle op zondag 4 oktober 2015 om 19:39:
1. Deetox & Lange Frans - Het Land Van (X-Qlusive Holland XXL)
2. Sub Zero Project - Funky Shit
3. Bass Modulators & Noisecontrollers - Solar
4. Headhunterz - The Fear of Darkness
5. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict


JAAAAA
Best interessant dit. Hier geeft Headhunterz toch wel even een flinke veeg uit de pan richting Scantraxx en hun wurgcontracten. Verklaard meteen de leegloop van 'grote' artiesten bij dat label.

Er zit dus ogenschijnlijk veel meer achter zijn 'vertrek' uit de Hardstyle scene dan mensen denken!

Hij geeft aan letterlijk opgelicht en bestolen te zijn en dat hij enorm veel spijt heeft dat ie ooit getekend heeft bij ze. Dat vind ik nogal wat!

Hulde trouwens, dat hij dat gewoon zegt voor de camera!! :respect:

http://nos.nl/artikel/2063384-ouders-nederlandse-top-dj-s-willen-dj-talenten-beschermen.html


1 - the sacrifice
2 - hate it or love it
3 - fear of darkness
4 - scrap attack
5 - colors

:lief:
laatste aanpassing
Uitspraak van kbm_ op maandag 19 oktober 2015 om 11:59:
Best interessant dit. Hier geeft Headhunterz toch wel even een flinke veeg uit de pan richting Scantraxx en hun wurgcontracten. Verklaard meteen de leegloop van 'grote' artiesten bij dat label.

Er zit dus ogenschijnlijk veel meer achter zijn 'vertrek' uit de Hardstyle scene dan mensen denken!

Hij geeft aan letterlijk opgelicht en bestolen te zijn en dat hij enorm veel spijt heeft dat ie ooit getekend heeft bij ze. Dat vind ik nogal wat!


Bizar eigenlijk, voor mij blijft hij sowieso een held als we zijn hardstyle periode er bij pakken (L)

Afgelopen weekend op PRJCT Music Festival (nee ik was daar niet maar vrienden wel) draaide hij 40 minuten lang hardstyle :respect:
Uitspraak van Fluqle op maandag 19 oktober 2015 om 18:17:
voor mij blijft hij sowieso een held


Voor mij ook :D En nu nog steeds!

Dat hij 'gestopt' zou zijn is alleen wat mensen gezegd hebben, maar hij zelf heeft NOOIT gezegd dat hij is gestopt met Hardstyle. Alleen dat hij tijdelijk even wat anders wilde gaan doen om zijn horizon te verbreden. Hij draait in elke set Hardstyle. Soms iets meer, soms iets minder :)
Uitspraak van kbm_ op dinsdag 20 oktober 2015 om 17:25:
Voor mij ook :D En nu nog steeds!

Dat hij 'gestopt' zou zijn is alleen wat mensen gezegd hebben, maar hij zelf heeft NOOIT gezegd dat hij is gestopt met Hardstyle. Alleen dat hij tijdelijk even wat anders wilde gaan doen om zijn horizon te verbreden. Hij draait in elke set Hardstyle. Soms iets meer, soms iets minder :)


Precies dat, alleen op zn FB staat nu niet meer Hardstyle maar EDM, dus hij heeft het wel (stil) aangegeven.. Maar idd, net wat Wildstylez laatst zei in een interview (kan t ff niet meer vinden) dat Willem ff inspiratie gaat op doen ergens anders.
Uitspraak van Fluqle op dinsdag 20 oktober 2015 om 19:21:
Precies dat, alleen op zn FB staat nu niet meer Hardstyle maar EDM, dus hij heeft het wel (stil) aangegeven.. Maar idd, net wat Wildstylez laatst zei in een interview (kan t ff niet meer vinden) dat Willem ff inspiratie gaat op doen ergens anders.


En wat ook meespeelt is dat door de opkomst van de RAW men zijn muziek (en van wildstylez idem) geen Hardstyle meer noemt Moet niet gekker worden!
Als je zn twitter in de gaten houdt, had je ook gezien dat hij geen hs meer maakt zoals gemaild naar Djmag.
En verder vind ik het nogal wat :o
Uitspraak van kbm_ op dinsdag 20 oktober 2015 om 20:24:
zijn muziek (en van wildstylez idem) geen Hardstyle meer noemt Moet niet gekker worden!


Is ook gewoon een snellere variant van big room wat die heren maken. Heeft wezenlijk eigenlijk helemaal niets meer met hardstyle te maken. Overgeproduceerde muziek die bedoeld is om mooi te klinken voor de massa... Hardstyle hoort rauw en ontoegankelijk te zijn (y)
Die discussie ga ik niet eens meer aan. Jij hebt de opkomst en evolutie van hardstyle meegemaakt en zou met je 35 jaar beter moeten weten :)
Uitspraak van kbm_ op woensdag 21 oktober 2015 om 07:57:
Die discussie ga ik niet eens meer aan


Ach... :aai: Heb je dan al zo vaak je idooltjes moeten verdedigen dat je het niet meer aankan.

Uitspraak van kbm_ op woensdag 21 oktober 2015 om 07:57:
Jij hebt de opkomst en evolutie van hardstyle meegemaakt en zou met je 35 jaar beter moeten weten :)


Klopt, weet je nog dat Happy Hardcore er voor verantwoordelijk was dat andere producers tegen de stroom in gingen en juist duistere en hardere hardcore gingen maken ;)
Dat is nu dus ook gaande binnen de Hardstyle. Zo zal de stijl niet uitsterven zoals die bedoeld was. Maar kom op wees eens volwassen en geef toe dat Big Room en Euphorische "Hardstyle" steeds meer naar elkaar toe kruipen( Hardwell draait het ook al in zijn sets).
Dat jij dat tof vindt heb ik geen probleem mee, ieder moet doen waar die zich goed bij voelt. Maar als je het mij vraagt vind ik het de naam Hardstyle niet meer waardig (y)
Uitspraak van >DT< op woensdag 21 oktober 2015 om 23:52:
Zo zal de stijl niet uitsterven zoals die bedoeld was


Zoals die bedoeld was?
Hardstyle is ontstaan, daar is niet een recept voor geschreven van: zo moet het klinken.

En ga eens een track luisteren uit 2002, dat lijkt toch totaal niet op dat rauwe geram. Je vindt dat hardstyle en bigroom meer naar elkaar toekruipen. Nou dan is raw hs ook gewoon hardcore met een lager bpm :)
Uitspraak van zeke op vrijdag 23 oktober 2015 om 15:31:
Zoals die bedoeld was?
Hardstyle is ontstaan, daar is niet een recept voor geschreven van: zo moet het klinken.


Anders had het wel mooie melodietjes met belletjes en zangeresjesstyle geheten ;)

Uitspraak van zeke op vrijdag 23 oktober 2015 om 15:31:
En ga eens een track luisteren uit 2002, dat lijkt toch totaal niet op dat rauwe geram.


Weet niet welke nummers jij in gedachte hebt maar de begin tijd van Hardstyle was het juist gericht op kicks, basslines en hoge snerpende tonen in simpele melodietjes. Dus vind ik het pad van evolutie die de Raw heeft doorgemaakt een logischer gevolg dan die meuk wat nu de mainstream is.

Uitspraak van zeke op vrijdag 23 oktober 2015 om 15:31:
Je vindt dat hardstyle en bigroom meer naar elkaar toekruipen.


Ja net zoals die freestyle hype niet echt mijn smaak...

Uitspraak van zeke op vrijdag 23 oktober 2015 om 15:31:
Nou dan is raw hs ook gewoon hardcore met een lager bpm :)


Ja en soms zelfs harder dan de gemiddelde mainstreamkorsakofforgelcore track.
Deze discussie is zóóó 2010!
Uitspraak van >DT< op maandag 26 oktober 2015 om 13:21:
Weet niet welke nummers jij in gedachte hebt maar de begin tijd van Hardstyle was het juist gericht op kicks, basslines en hoge snerpende tonen in simpele melodietjes.


nou zoiets bijvoorbeeld :)

laatste aanpassing
Uitspraak van zeke op maandag 26 oktober 2015 om 16:29:
nou zoiets bijvoorbeeld :)


Kan hem niet afspelen.
plaats zelf wel eentje uit 2002 ongeveer, 1e release van scantraxx. Niks geen blije melodietjes en popdeuntjes maar dus wel hardstyle ;) (ohja het sampletje kan je bekend voor komen want is geleend uit een hardcore track)

Uitspraak van Elcoholik :bier: op maandag 26 oktober 2015 om 14:56:
Deze discussie is zóóó 2010!


maar relevanter dan jouw te vaak gebruikte grapje






nog wat voorbeeldjes van Hardstyle waar ik toch echt geen popzangeresjes en lieve belletjes hoor.
fantastische tracks inderdaad :D
Uitspraak van zeke op maandag 26 oktober 2015 om 17:09:
fantastische tracks inderdaad :D


oke en dan nu dit tegenwoordig hardstyle noemen :s



Het ademt gewoon play me on the radio please :/
Het lijkt allemaal toch niet meer op de sound van vroeger.

En ik vind het allemaal prima waar men naar luistert, maar ga gewoon geen bullshit verkondigen dat de Raw sound de echte hardstyle sound is zoals het bedoeld is.
Voor jou misschien bullshit maar voor mij weer niet. Ik vind (let op mijn mening dus ;) ) Raw meer de naam hardstyle waardig dan die bigroomstyle.
ach, zolang er af en toe ook nog steeds van dit soort plaatjes worden uitgebracht :)

laatste aanpassing
Reverse Bass :respect:
Nu jullie toch lekker bezig zijn, wat vinden jullie van de previews van het nieuwe album van Radical?

Ik vind het allemaal hetzelfde klinken, kicks zijn zwaar overstuurd en de titels vind ik om te janken. Zit die man alleen maar op zichzelf te geilen de hele dag ofzo?
Uitspraak van Davidus op dinsdag 27 oktober 2015 om 19:25:
Nu jullie toch lekker bezig zijn, wat vinden jullie van de previews van het nieuwe album van Radical?

Ik vind het allemaal hetzelfde klinken, kicks zijn zwaar overstuurd en de titels vind ik om te janken. Zit die man alleen maar op zichzelf te geilen de hele dag ofzo?


Klinkt echt allemaal hetzelfde, zat eerst nog te twijfelen om te gaan, maar elke preview wordt met de dag droeviger. De enige preview waar ik echt van kan genieten is die met Crypsis.
Oldscool Crypsis sound (L)

Uitspraak van Davidus op dinsdag 27 oktober 2015 om 19:25:
Radical


Ik heb het nooit wat gevonden, en nog steeds niet.
1) DBSTF & Villain - Sound Of Thunder
2) B-Front - Magic
3) Ran-D & Redixx - Till We Meet Again
4) Noisecontrollers - Yellow Minute
5) Frequencerz - Phaser

Good old times!
1. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
2. Mike NRG - Lost in Dreams (Alpha2 Remix)
3. Noisecontrollers - Attack Again
4. B-Front & Ran-D - Rebirth (Rebirth 2011 Anthem)
5. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Noisecontrollers & Headhunterz Remix)
Uitspraak van Fluqle op woensdag 9 december 2015 om 22:48:
1. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
2. Mike NRG - Lost in Dreams (Alpha2 Remix)
3. Noisecontrollers - Attack Again
4. B-Front & Ran-D - Rebirth (Rebirth 2011 Anthem)
5. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Noisecontrollers & Headhunterz Remix)


nog ff tot kerst:)
Artiest {SHOWLIST artist 74779, 82269}
Uitspraak van Fluqle op donderdag 10 december 2015 om 10:37:
Ja opzich


jij bent ook overal te vinden he :P
Uitspraak van michael1995 op donderdag 10 december 2015 om 23:20:
jij bent ook overal te vinden he :P


haha ja klopt
fijne feestdagen hardstyle vriendjes en vriendinnetjes, hoop weer veel bekende kopjes tegen te komen op de tijdmachine (y)
weer een tijdmachine met koningsnacht ! :)