Uitspraak van permanent verbannen op maandag 7 augustus 2006 om 20:12:Support your local, nep hagenees
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 7 augustus 2006 om 20:39:Support your local, nep hagenees
Uitspraak van Zuid oost west op vrijdag 4 augustus 2006 om 21:48:ik ben zo lelijk en dom en kan totaal niet uit de voeten , ben te softie voor den haag ,amsterdam stinkt naar stront , psv is mijn familie die vangen mij op die maken geen onderscheid
boeruh boeruh boeruh
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 21:10:sangja is fang Mei en niet fang Juli
kwil best vekten om haar met jouw
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 7 augustus 2006 om 21:13:kwil best vekten om haar met jouw
se is ing Juli jarig bedoel ik niet Mei mang
fekteng med jou wil ik nied
jei bengd tov
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 7 augustus 2006 om 20:42:Uitspraak van Randstad Phoolies op vrijdag 4 augustus 2006 om 21:48:
ik ben zo lelijk en dom en kan totaal niet uit de voeten , ben te softie voor den haag ,amsterdam stinkt naar stront , psv is mijn familie die vangen mij op die maken geen onderscheid
boeruh boeruh boeruh
Dit heb ik dus echt niet gezegd jullie proberen me zwart te maken
Uitspraak van The Bush Kangaroo op maandag 7 augustus 2006 om 21:36:Support your local, nep hagenees
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:00:Club Agora
Whehe vso, tussen die vieze turken, dikke pogo jwt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:31:Whajooooo zeker in de Zijlstraat?
Nee bij het Spaarne naast de Vomar
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:32:Valt me trouwens nog mee dat Olga ze niet voor em gejat heeft.
Whehe dat schraperwijf zag ik laatst nog bij de Scapino, werd ze in de boeien geslagen omdat ze pantoffels had gejat ofzo
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:37:Nee bij het Spaarne naast de Vomar
Oh daarzo.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:37:Whehe dat schraperwijf zag ik laatst nog bij de Scapino, werd ze in de boeien geslagen omdat ze pantoffels had gejat ofzo
Sjezus
Ik hoorde van Ron dat ze laatst ook een invalide probeerde te bestelen alleen lukte het niet omdat ze niet goed kon rennen omdat er nog een glazen dildo in d'r reet zat
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:42:Sjezus dat wijf snapt 't ook niet he.
Ik hoorde van Ron dat ze laatst ook een invalide probeerde te bestelen alleen lukte het niet omdat ze niet goed kon rennen omdat er nog een glazen dildo in d'r reet zat
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:42:Sjezus dat wijf snapt 't ook niet he.
Hahahah was dat vrijdag?? Toen zagen we haar ook op de Grote M met een glazen dildo in haar reet, beetje aandacht trekken enzo
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:55:Ja geloof 't wel, ze probeerde met die stunt geld te verdienen dacht ik
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 20:55:Ja geloof 't wel, ze probeerde met die stunt geld te verdienen dacht ik
Mwah geld heeft ze niet gehad, iedereen ging lachen en Japanse toeristen gingen fotoos maken enzo