Partyflock

Forumonderwerp · 891345
Werkzaam bij -X-Treme-
Artiest Sence
Op 30 September zal er in de Popzaal Almere een knallend
feest komen. Dit Hardcore evenement zal Almere uit zijn
slaap houden met een wel heel aantrekkelijke Line-up.

- Tommyknocker
- Tha Playah
- Evil Activities
- Re-Style
- Bartello
- X-Rated
- Snow
Hosted by MC Double Dash

https://partyflock.nl/party/70383

www.x-treme.nl

Tot 30 September!!
ik zal er zijn.. en die lekkere plaatjes komen ook mee..
Mwah ik denk: een flop!

Een week na Z-vago's birthday, duurder en geen waslijst aan DJ's.

Ik kom sowieso niet, want ik vier dan mijn verjaardag!
Ik denk dat je het niet met elkaar moet vergelijken.

Bij een birthday-party van een wat bekendere artiest heb je bijna altijd een aardige waslijst. Af en toe kan dat wat chaotisch zijn maar ook erg gezellig natuurlijk :)

En waarom eigenlijk een waslijst op een evenement. Een artiest moet zich toch kunnen bewijzen. Een uurtje is nog te kort.
laatste aanpassing
Ik vind minder DJ's ook beter, maarja het gaat erom wat het 'publiek' vind.
Denk dat het 'publiek' ook niet zit te wachten op een artiest die maar 15 tot 30 minuten draait, die willen gewoon doorstampen (bij een BD-party is dit natuurlijk anders)

Maargoed de lokatie blijft natuurlijk aantrekkelijk :yes:

Popzaal is bij uitstek de beste lokatie in Almere.
laatste aanpassing
Tja ik weet gewoon nu al dat het een flop word, dus zonde van het geld voor de organisatoren!
Ik denk dat je niet te snel moet oordelen deze gasten weten wat ze doen! Mobster was ook gruwelijk; heerlijk en hard. Ik denk dat het weer een beuk feest word waarop je je benen niet meer onder controle hebt, je lichaam z'n grenzen zal opzoeken en waarin je ziel z'n zaligheid zal vinden..

Ik heb dr iig al zin in!
Uitspraak van S.y.l op vrijdag 4 augustus 2006 om 19:12:
Ik denk dat het weer een beuk feest word waarop je je benen niet meer onder controle hebt, je lichaam z'n grenzen zal opzoeken en waarin je ziel z'n zaligheid zal vinden..

wat een pr8ig vooruitzicht.. zit te twijvelen offik zal deelnemen aan dit evenement.. 15 pleuro? hmmmmmm...

wordt zeker weer een leuk feest, maar kan helaas niet :@ beetje jammer van de datum. is weer in diezelfde zaal?

Uitspraak van DJ Sence (-X-Treme-) op vrijdag 4 augustus 2006 om 13:57:
Denk dat het 'publiek' ook niet zit te wachten op een artiest die maar 15 tot 30 minuten draait, die willen gewoon doorstampen (bij een BD-party is dit natuurlijk anders)

(y) idd, en wat is 15 euro nou? 60 lege colaflessen :d
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 21:09:
wat is 15 euro nou?

te veel voor zoon klein zaaltje :) no offence hel1 ;)

X-Rated gaat weer knallennn.. hoop dat ze een goede verzekering hebben daaroo !!!!

:d
Heerlijk feessie (y)

30/9 present :bounce:
Denk dat het zeker wel weer een top feessie gaat worden :jaja:
Mobster was ook super :D
Ik ben er zeker weten :D
Artiest Mytrax
Helaas.. ik ben er dan niet.. Ik ga namelijk naar club r_aw wat ik echt niet missen kan.

Maar hoop voor jullie dat het een geslaagd feest word. Maar ik ben bang dat het een flopske word. Hoop het niet voor jullie.

Veel succes!

New Breed

wat een positiviteit allemaal (n)
Uitspraak van S.y.l op vrijdag 4 augustus 2006 om 19:12:
Ik denk dat je niet te snel moet oordelen deze gasten weten wat ze doen! Mobster was ook gruwelijk; heerlijk en hard. Ik denk dat het weer een beuk feest word waarop je je benen niet meer onder controle hebt, je lichaam z'n grenzen zal opzoeken en waarin je ziel z'n zaligheid zal vinden..

Ja hoor... Dokter?

Wanneer de website online gaat en meer informatie over Hardcore Domination is 21 Augustus te vinden op
www.x-treme.nl

Heb je vragen over Hardcore Domination?
Stuur dan een mail naar info@x-treme-radio.nl

See You All
laatste aanpassing
Uitspraak van Mytrax op donderdag 10 augustus 2006 om 00:41:
Maar hoop voor jullie dat het een geslaagd feest word. Maar ik ben bang dat het een flopske word. Hoop het niet voor jullie.

zeggut nou maar niej te hard, want als ik alleen maar NEW BREED zeg, met het woordje flopske drbij... tja meer hoef ik niej te zegge? kijk eerst naar je eigen (organisatie) voordat je al een conclusie trekt over andermans feestje... maar hopen op een geslaagd feest voor een ander is altijd tof natuurlijk. i rest hierbij my case... props voor ieder1!
yeah people on the 30st of september the thunder and lightning will break loose above almere with the hardest motherfuckers of the world....

let we create an atmosfear there like the good old days and that means
PEACE AND HARMONY

respect original hardcore symbol
Mc Double Dash

Uitspraak van •†• Le Demonist •†• op woensdag 16 augustus 2006 om 22:15:
yeah people on the 30st of september the thunder and lightning will break loose above almere with the hardest motherfuckers of the world....

als de hardest motherfuckers of the world komen waarom niet de locale held Noizefucker?
Omdat hard niet perse terror en speedcore betekent en er bovendien in Almere weinig animo is voor die stijlen. Get it? Noizefucker draaiend voor 3 man is zonde van zijn tijd.

Uitspraak van -Droogbrood- op donderdag 3 augustus 2006 om 21:00:

dan blijf je lekker weg!!!!

ik kom iig!!!! en we zorgen gewoon dat het een vet feessie word! me halve vriendenlijst komt mee!

(K)(K)(K)

Uitspraak van -Droogbrood- op donderdag 17 augustus 2006 om 00:45:
Omdat hard niet perse terror en speedcore betekent en er bovendien in Almere weinig animo is voor die stijlen. Get it? Noizefucker draaiend voor 3 man is zonde van zijn tijd.

ja sorry clubkutje daar moet ik je gelijk in geven

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 augustus 2006 om 11:18:
Uitspraak van -Droogbrood- TripKikker op donderdag 3 augustus 2006 om 21:00:

ja blijf maar weg :bye: word dan teminste gezellig :D
weet je wat het is op z-vago zn feest draaid niet iedereen hoor die erop staat dat kan ook niet dan draaid elke dj maar een kwartier a tien minuten.en dat is een feestje waar ze vrijwillig heen gaan snapje.
dus je kan het niet vergelijken.

maar wordt wel vet haha
Uitspraak van Zuid-Amerikaantje op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:01:
zeggut nou maar niej te hard, want als ik alleen maar NEW BREED zeg, met het woordje flopske drbij... tja meer hoef ik niej te zegge? kijk eerst naar je eigen (organisatie) voordat je al een conclusie trekt over andermans feestje... maar hopen op een geslaagd feest voor een ander is altijd tof natuurlijk. i rest hierbij my case... props voor ieder1!

Dit is nou eenmaal gebeurt, door een mede organisator. Daar hebben we ook over gepraat, en dat gebeurt gewoon nooit meer! Maar kun jij ook naar het verleden kijken? Verder terug dan het strand feestje? New Breed vs Black Belt FM. Dat was een groot succes waar ook jij uit je bolletje bent gegaan! En daar doen we het allemaal voor! Al maken we kleine verlies dan boeit het niet zo! Wij willen gewoon een gezellig, hoog kwalitatief feestje neerzetten en Almere een beetje wakker houden!

En ik kijk zeker eerst naar mijn eigen organisatie, daar zaten zeker een aantal dingen niet goed. Maar dan mag ik toch wel een oordeel geven over een andere organisatie?

Veel feest plezier allemaal bij: Hardcore Domination!!!
jah kijk een feest geven gaat niet over winst gaat over naams bekend heid en of het publiek het naar het zin heeft.ik heb 8 jaar geleden in de sporthal almere buiten een feest gegeven en ben toen vreselijk op me bek gegaan door alleen maar bekende namen neer te zetten nou geloof mij je kan beter klein beginnen en dan de winst in namen stoppen dan schulden te nemen voor een dj.
Uitspraak van Mytrax op vrijdag 18 augustus 2006 om 22:36:
Dit is nou eenmaal gebeurt

yes, go on

New Breed vs Black Belt FM. Dat was een groot succes waar ook jij uit je bolletje bent gegaan! En daar doen we het allemaal voor!

daar bennik blij om

En ik kijk zeker eerst naar mijn eigen organisatie, daar zaten zeker een aantal dingen niet goed.

vet datje het durft toe te geven

dan mag ik toch wel een oordeel geven over een andere organisatie?

tuurlijk mag je dat! dat staat in je recht! net zoals een oordeel te vellen over jouw oordeel.. maargoed, niets moet, alles mag dus is het afw88 tot het feest is geweest :) ik ga iig niet :P wie wel als ik dat zo-even vragen mag?
jongens en meisjes..

zo veel is er niet te hakken in almere.. en als er dan weer es wat is.. is het weer niet goed.. hou es op met zeuren steeds en kom gewoon lekker feesten.. tis een goed initiatief en het zou zonde zijn als het sneuvelt na 2 feestjes.. als dit nou heel druk word.. misschien is het derde feest wel in de grote zaal.. met nog beter licht en geluid... tot dan!! wie volgt??
Nou er komen tot nu toe 54 mensen, succes!
En waarom eigenlijk een waslijst op een evenement. Een artiest moet zich toch kunnen bewijzen. Een uurtje is nog te kort
Uitspraak van exim@uu.pp121.biz op dinsdag 22 augustus 2006 om 11:52:
En waarom eigenlijk een waslijst op een evenement. Een artiest moet zich toch kunnen bewijzen. Een uurtje is nog te kort

Precies! Ik vind 1,5 tot 2 uur mooie tijd voor een DJ. Dan kan hij tenminste een mooie opbouw enz. maken.
Uitspraak van Zuid-Amerikaantje op maandag 21 augustus 2006 om 19:19:
tuurlijk mag je dat! dat staat in je recht! net zoals een oordeel te vellen over jouw oordeel.. maargoed, niets moet, alles mag dus is het afw88 tot het feest is geweest ik ga iig niet wie wel als ik dat zo-even vragen mag?

Oke toppie, dan is het goed. Maar ik ga iig niet.

Aanwezig !
Goeie dag,,,
Martin aka Dj Noisome komt toch ook draaien de 30ste? waarom staat hij dan nie op de line-up?
en kaarten zijn ook bij MIJ verkrijgbaar!!!
groeten :bye:
Hmmm Martin? En Remon dan?
Kaart verkoop loopt zeker slecht, daarom 2 kaartjes voor 20 euro actie?
misschien voor snelle beslissers.. de laatste week zijn ze weer 15.. hou je weer geld over voor een biertje!!

Uitspraak van -Droogbrood- op woensdag 13 september 2006 om 08:47:
Kaart verkoop loopt zeker slecht, daarom 2 kaartjes voor 20 euro actie?

jemig, jij ben eg een zeikerd zeg!!!
Niet woar, ik vraag iets!