Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 18:35:Nee net zoals we Haas niet serieus nemen
idd
zit hier maar een beetje voor spek en bonen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 17:04:maar dan alsnog neemt niemand je serieus
misschien wil ik dat ook wel helemaal niet
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 15:06:alleen het is nog geen audi/bmw
haha nee maar die wil ik ook niet
Uitspraak van Deesjuhhaha nee maar die wil ik ook niet Heb dan liever een golfJoey op donderdag 10 augustus 2006 om 12:51:
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op donderdag 10 augustus 2006 om 15:40:Hahaha Vouw Wagen of BMW.. nou dan wist ik het wel
Vouwwagen, kunnen we lekker met 300 andere *ahum* "mensen" op een veel te kleine camping gaan staan
Gezellig
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 21:54:Die uitlaten
Wat is daar mis mee? Gewoon origineel
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op donderdag 10 augustus 2006 om 15:40:Vouw Wagen
Uitspraak van DeesjuhJoey op vrijdag 11 augustus 2006 om 01:44:
Tja we hebben allemaal wel eens een inzinking
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op vrijdag 11 augustus 2006 om 09:33:Tja we hebben allemaal wel eens een inzinking
Waarom is het zo raar dat ik een golf mooi vind? ieder zn smaak toch?
Uitspraak van DeesjuhWaarom is het zo raar dat ik een golf mooi vind? ieder zn smaak toch?Joey op vrijdag 11 augustus 2006 om 15:06:
ik vind golf 4 ook mooi
Uitspraak van DeesjuhWaarom is het zo raar dat ik een golf mooi vind? ieder zn smaak toch?Joey op vrijdag 11 augustus 2006 om 15:06:
Hap hap hap, heb je honger?
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op donderdag 10 augustus 2006 om 22:15:Juist E60
Maar een E39 is ook best hoor
Zitten ook 4 uitlaatjes onder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 15:58:jij telt niet
Deed jij niet meer voor spek & bonen?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 19:20:Deed jij niet meer voor spek & bonen?
nee,hoezo?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 22:40:nee,hoezo?
nee dan heb ik mijnzelf vergist
Nieuw!!
Volkswagen EOS 3.2 V6

De Amerikaanse Volkswagen-importeur laat op het concours d’elegance in Pebble Beach zien wat er allemaal mogelijk is met de Eos. Het resultaat is deze lekker dikke ‘Highway 1’-uitvoering.
Volkswagen heeft op het concours d’elegance in Pebble Beach de Eos Highway 1 getoond. De prestigieuze show is afgelopen weekeinde gehouden. De Eos is aangepast door Volkswagens ontwerpcentrum in Santa Monica.
De Highway 1 is niet zomaar een showauto. Vanaf oktober staat hij werkelijk bij de Amerikaanse dealers. Hij is voorzien van de sterkste motor die in de VS leverbaar is: de 250 pk sterke 3,2-liter V6. Die is gekoppeld aan de DSG-versnellingsbak. De coupécabriolet is flink aangekleed met onder meer 20 inch wielen, lederen bekleding en in pianolak gevatte details in het interieur. Verder is de auto iets verlaagd en is hij voorzien van H&R veren. Ook is er een sportstuur en een kofferbakspoiler en een spoiler onder de achterbumper.
Volkswagen EOS 3.2 V6
De Amerikaanse Volkswagen-importeur laat op het concours d’elegance in Pebble Beach zien wat er allemaal mogelijk is met de Eos. Het resultaat is deze lekker dikke ‘Highway 1’-uitvoering.
Volkswagen heeft op het concours d’elegance in Pebble Beach de Eos Highway 1 getoond. De prestigieuze show is afgelopen weekeinde gehouden. De Eos is aangepast door Volkswagens ontwerpcentrum in Santa Monica.
De Highway 1 is niet zomaar een showauto. Vanaf oktober staat hij werkelijk bij de Amerikaanse dealers. Hij is voorzien van de sterkste motor die in de VS leverbaar is: de 250 pk sterke 3,2-liter V6. Die is gekoppeld aan de DSG-versnellingsbak. De coupécabriolet is flink aangekleed met onder meer 20 inch wielen, lederen bekleding en in pianolak gevatte details in het interieur. Verder is de auto iets verlaagd en is hij voorzien van H&R veren. Ook is er een sportstuur en een kofferbakspoiler en een spoiler onder de achterbumper.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 13:36:ik zal eens foto's gaan maken van mijn bakkie
Zitten we niet op te wachten OFZO