Partyflock
 
Forumonderwerp · 890511
­ Nederland
 
http://www.darcon-productions.be/images/stories/highlights/ILL19Y220.jpg


Line-up :

Main : Armin van Buuren / M.I.K.E / Ronald van Gelderen / Markus Schultz / Wout / Jan / Franky Kloeck / Nico / Kane

Level : Basto! / David / Christophe / Lins

Retro Room : DJ Ghost / Jan Vervloet / Franky Kloeck / Jan / Kane

Kick Da Bass Room : Coone / Ruthless / Q-ic / Furax / Massive vs the Rebel / Jan / Gert

Voorverkoop Normal : 20 Euro
Voorverkoop VIP : 40 Euro

super vette line up als je het mij vraagt
Uitspraak van Qouri op donderdag 7 september 2006 om 20:59:
maar de meeste die daar komen zijn het "comerciele" volk

hmz, nah ja, is ook wel eens lachen toch? We gaan lekker met ons eigen groepje heel erg uit ons dak daar :yes:


Uitspraak van Qouri op donderdag 7 september 2006 om 20:59:
ps: 1 tip voor de mensen die komen met de auto zet jullie auto in merksem (is niet zo ver van sportpaleis) en neem dan de tram die kost 1.20€ tot 1.50€

whaha, heel Merksem vol met NL auto's. :lol:
ja lachen soms wel ;) maar staan daar als dooie planten
ja in merksem waar de eindhalte is daar is een grote parking van winkels en daar kunnen echt veel auto's op en gratis + de tram stopt daarvoor!!!

grtz
Sommige dingen kan je niet omheen, zelfs als je in Groningen woont....
Uitspraak van Ro' op vrijdag 8 september 2006 om 12:00:
zelfs als je in Groningen woont....

:aai:

Komt wel goed hoor...
nee hoor, nog 5 nachtjes slapen en 5 daagjes werken :P
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Qouri op donderdag 7 september 2006 om 22:28:
parking

het blijft een mooi belgisch woord... of moet ik belgs zeggen.
Vriendje woont in zeeland en gebruikt dezelfde woorden...

maar ok, misschien aanwezig, niet echt ver rijden van terneuzen. Al hoef ik toch niet te rijden tralala

is wel afhankelijk vant weer... anders wel andere dingen te doen op zaterdag ipv uitslapen

maar ok, wie weet, morgen weten we meer :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 20:04:
het blijft een mooi belgisch woord... of moet ik belgs zeggen.
Vriendje woont in zeeland en gebruikt dezelfde woorden...

maar ok, misschien aanwezig, niet echt ver rijden van terneuzen. Al hoef ik toch niet te rijden tralala

is wel afhankelijk vant weer... anders wel andere dingen te doen op zaterdag ipv uitslapen

maar ok, wie weet, morgen weten we meer

Uhm...zelf woon je ook in Zeeland? :P en parking hoor je alleen op Zeeuws-Vlaanderen volgens mij, want hier ben ik het nog nooit tegen gekomen :P

*nog maar 5 nachtjes slapen
mmm parking ook al niet echt nederlands? mmmz

idd het begint te korten eindelijk!!!!
Is er al een timetable bekend? Ik ben wel benieuwd hoelaat iedereen gaat draaien eigenlijk :D
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Uitspraak van Veersesmurf op maandag 11 september 2006 om 20:15:
Is er al een timetable bekend? Ik ben wel benieuwd hoelaat iedereen gaat draaien eigenlijk

Ja ik ook wel :)

Kaartje = iig in de pocket :)
Uitspraak van Qouri op donderdag 7 september 2006 om 20:59:
ps: 1 tip voor de mensen die komen met de auto zet jullie auto in merksem (is niet zo ver van sportpaleis) en neem dan de tram die kost 1.20€ tot 1.50€

Allemaal leuk en aardig maar rijden die trams ook al vanaf 7:00 sochtends..? Enne kun je de auto ook gewoon parkeren bij het sportpaleis zelf?

Groeten
Nog maar 3 nachtjes...

Dus die timetable zou idd wel eens mogen ondertussen :yes:
Uitspraak van :woep:Swift:woep: op dinsdag 12 september 2006 om 18:24:
llemaal leuk en aardig maar rijden die trams ook al vanaf 7:00 sochtends..? Enne kun je de auto ook gewoon parkeren bij het sportpaleis zelf?

Groeten

ja die rijden zelfs al iets vroeger dan 6u....
van mij mag je hem aan het sportpaleis ook parkeren maar dat zal niet makkelijk zijn ....

grtz
Main
22.00 - 23.00 Wout
23.00 - 00.00 Ronald van Gelderen
00.00 - 02.00 Armin van Buuren
02.00 - 03.30 Markus Shulz
03.30 - 04.30 Jan vs Kane
04.30 - 06.00 MIKE
06.00 - 07.00 Nico

Level
22.00 - 00.00 Lins
00.00 - 02.00 David
02.00 - 04.00 Basto!
04.00 - 06.00 Christophe

Retro
23.00 - 00.00 DJ Ghost
00.00 - 01.30 Franky Kloeck
01.30 - 03.00 Kane
03.00 - 05.00 Jan Vervloet
05.00 - 06.00 Jan

Kick Da bass

23.00 – 00.30 Massiv vs the rebel
00.30 - 01.30 Q-ic
01.30 - 02.30 Coone
02.30 - 03.30 Furax
03.30 - 05.00 Ruthless
05.00 - 06.00 Gert


en hier de lineup , wel jammer van mike had die liever vroeger zijn draaien omdat hij niet echt mijn favoriet is
en wout als opwarmer mmmm een goeie invlieger dus


grtz and cya there
thanks maatke

idd mike :-)
laatste aanpassing
Uitspraak van Qouri op dinsdag 12 september 2006 om 19:24:
Main
22.00 - 23.00 Wout
23.00 - 00.00 Ronald van Gelderen
00.00 - 02.00 Armin van Buuren
02.00 - 03.30 Markus Shulz
03.30 - 04.30 Jan vs Kane
04.30 - 06.00 MIKE
06.00 - 07.00 Nico

Hm, nice.
Iemand een idee hoe/wat Nico draait?
hij is een resident van illusion en draait trance/klassiekertjes een goeie dj dus de moeite om deze nog mee te pakken

grtz
Uitspraak van Qouri op dinsdag 12 september 2006 om 19:56:
klassiekertjes

lekker om mee af te sluiten :P
 
ja ziet er goed uit! Ik zal enkel in de main en de level aanwezig zijn denk ik.
Mooie timetable. Het is alleen zo jammer dat je niet in alle 4 de zalen tegelijkertijd aanwezig kunt zijn. :D
 
had armin liever iets later gewild, maar ach :)
jaah, heb er zin in :) kom regelmatig in de illusion en hopelijk zelfde sfeertje in t sportpaleis!
Ik zit alleen met 1 probleem, heb de kaarten 2 weken geleden besteld, en deze zouden opgestuurd worden kreeg ik per mail te horen. Nu heb ik gisteren gebeld en blijkt dat ik op de avond zelf bij een kassa om die kaarten moet vragen, hebben meer mensen dat??? Of ben ik de enige die straks niet binnenkomt omdat de kaarten kwijt zijn....
Ik heb ze gewoon bij FRS gehaald. Eieren voor je geld heet dat ;)

Mar succes dan daar. Komt heus wel in orde. Vraag anders of ze een mail sturen met dat wat ze zeggen. Die neem je dan mee.
Hoeveel volk zou hier nou ongeveer op af komen? Ik weet niet hoeveel belgen er op dit evenement afkomen en hoeveel kaarten er verkocht kunnen worden?
Wat denken jullie

+- 100 / 1000 personen
+- 1000 / 2500 "
+- 2500 / 5000 "
+- 5000 / meer "

Iemand een idee?
15000 mensen :) dit is toch een evenement dat al veel is uitverkocht geweest
Uitspraak van Qouri op woensdag 13 september 2006 om 18:28:
15000 mensen dit is toch een evenement dat al veel is uitverkocht geweest

15000 mensen?

woei! haha.
Ik weet dat t sportpaleis groot is maar ik dacht dat ze er maar n gedeelte van gingen gebruiken ofzo? Dus ik kan wel een grote main en n redelijk grote jumpzaal verwachten?
Uitspraak van D~J~C op woensdag 13 september 2006 om 16:26:
jaah, heb er zin in kom regelmatig in de illusion en hopelijk zelfde sfeertje in t sportpaleis!
Ik zit alleen met 1 probleem, heb de kaarten 2 weken geleden besteld, en deze zouden opgestuurd worden kreeg ik per mail te horen. Nu heb ik gisteren gebeld en blijkt dat ik op de avond zelf bij een kassa om die kaarten moet vragen, hebben meer mensen dat??? Of ben ik de enige die straks niet binnenkomt omdat de kaarten kwijt zijn....

komt wel inorde, wij hebben het ook eens meegemaakt, je moet gewoon naar de kassa gaan :-)
wat een line-up! :P haha lekker vaag. ma goed.

Lekker 2 uur Armin, en daarna anderhalf uur Schulz. Beter dan andersom imo.

Voor de rest laat ik me verrassen, ook door MIKE. Met die gast weet je het nooit....
Uitspraak van Veersesmurf op woensdag 13 september 2006 om 19:01:
Lekker 2 uur Armin, en daarna anderhalf uur Schulz. Beter dan andersom imo.

Zeker, daar heb je gelijk in.
En M.I.K.E. heeft me de laatste 2 keer aangenaam verrast, dus daar geloof ik ook wel in.

Ertussendoor en erna... we zien het wel :)
Zin hoor :yes:
Maak er met mijn schatje een romantische aangelegendheid van :D
Uitspraak van -Gonzo- op woensdag 13 september 2006 om 19:40:
Maak er met mijn schatje een romantische aangelegendheid van

Toe maar! :P
Uitspraak van :woep:Swift:woep: op woensdag 13 september 2006 om 18:46:
15000 mensen?

woei! haha.
Ik weet dat t sportpaleis groot is maar ik dacht dat ze er maar n gedeelte van gingen gebruiken ofzo? Dus ik kan wel een grote main en n redelijk grote jumpzaal verwachten?

tja er zijn 4 zalen 3 kleintjes en dan nog de main dus kan
kan ook mss 12000 zijn ofzo maar normaal gezien 15000

grtz
Nu hoop ik alleen maar dat die tram wel vaak op en neer gaat van t sportpaleis naar Merksem en niet dat t duwen en trekken wordt in die tram haha. Maar goed we zullen er n mooi feeske van maken!

Heb der zin zin :)

Owja nog 1 klein vraagje. Alweer? Ja alweer :P

Kun je vanuit t sportpaleis makkelijk naar t centrum toelopen? of is dat toch n redelijk eindje? Want wij willen t liefst eerst nog even Antwerpen in voordat we naar Illusion gaan :)
Thx alvast!
Uitspraak van :woep:Swift:woep: op woensdag 13 september 2006 om 21:10:
Kun je vanuit t sportpaleis makkelijk naar t centrum toelopen? of is dat toch n redelijk eindje? Want wij willen t liefst eerst nog even Antwerpen in voordat we naar Illusion gaan

met dezelfde tram kun je naar het stad gaan ya :-)
normaal gezien zijn er extra tram's
en ja idd is makkelijke verbinding gewoon tram 3 nemen

grtz
 
Uitspraak van bloesem op woensdag 13 september 2006 om 19:09:
Ertussendoor en erna... we zien het wel

gaan we gewoon ff jumpen ;)
 
Uitspraak van Qouri op dinsdag 12 september 2006 om 19:24:
00.00 - 02.00 Armin van Buuren

Jammer dat Armin deze tijd draait, want voor degene die naar de Ocean Diva gaan is dit best teleursteld, de hoofddj waar bijna iedereen toch voor komt,die dan maar 1,5 uur draait, vanaf ongeveer half 4, kan je eigenlijk niet maken, waarom word Armin 2 keer geboekt dan op zo avond, teleurstellend voor de fans die zin had in tenminste 2,5 uur set van Armin op vrijdag.
 
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 september 2006 om 00:40:
Jammer dat Armin deze tijd draait, want voor degene die naar de Ocean Diva gaan is dit best teleursteld, de hoofddj waar bijna iedereen toch voor komt,die dan maar 1,5 uur draait, vanaf ongeveer half 4, kan je eigenlijk niet maken, waarom word Armin 2 keer geboekt dan op zo avond, teleurstellend voor de fans die zin had in tenminste 2,5 uur set van Armin op vrijdag.

zit niet zo te zeuren, had je de zaterdags maar moeten gaan.
 
*edit* Of naar illusion :lol: Heb je toch meer voor die 20 e ;)
 
*aanwezig!* :cheer:
Uitspraak van Sealand op woensdag 13 september 2006 om 22:19:
met dezelfde tram kun je naar het stad gaan ya

Thx

Uitspraak van Qouri op woensdag 13 september 2006 om 22:25:
normaal gezien zijn er extra tram's
en ja idd is makkelijke verbinding gewoon tram 3 nemen

grtz

(y)

En dan gewoon Tram3 weer terug naar t sportpaleis neem ik aan :)
Thx allemaal
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 10:53:
zit niet zo te zeuren, had je de zaterdags maar moeten gaan.

Is niet zeuren, maar goed, misschien gaat Armin wel gewoon een uurtje langer door, Zou mooi zijn als de club om 6 uur gaat sluiten.
Woeiiiiiiii!!!

Was alleen de website waar ik voor schrijf te laat met de persaanvraag (ik was zelf ook een beetje laat :bloos: ) dus sta niet op ene lijst ofzo, maar ga 't toch proberen hoor, ik zit echt nbiet ruim in mn centen en wil er dus ook echt wat voor terug doen in de vorm van een prachtig verslag (l) :P

Maar goed, ik ga sowieso, samen met het liefste mannetje van Mysteryland (op Markus na dan o:) ) die helemaal uti Groningen komt voor dit feestje. Nou dan ben je een tranceliefhebber hoor! En het gaat de lange reis ook zeker waard worden Ro, we gana er een wereldfeestje van bouwen!

Zo te zien gaan er nog veel meer lieve mensjes dus dat moet gewoon helemaal goed gaan komen!

Zin zin zin tralalalalalaaa! (l)
Uitspraak van Qouri op dinsdag 12 september 2006 om 19:21:
die rijden zelfs al iets vroeger dan 6u....
van mij mag je hem aan het sportpaleis ook parkeren maar dat zal niet makkelijk zijn ....

grtz

Ik ben regelmatig bij 't Sportpaleis geweest, ook met uitverkochte feesten, en heb echt nog nooit parkeerproblemen gehad :)
Overigens opende DJ jan op 15 Years Illusion met "Man on mars", een plaat die de Belgen ws. wel uitkotsen onderhand :D maar ik dus al in geen jaren meer gehoord had en die ik hoorde op een van mn eerste keer in de Illusion in 1997 ofzo. Man ik dacht dat ik recht door het dak heen ging knallen ofzo :D

Vond toen de sfeer trouwens wel erg mat hoor. Weinig dansende mensen, hoop dat dat nu anders is :)
Ik weet niet of het anders zal zijn, maar ik ga zoiezo helemaal los :D
Idd wackie is ook eentje die ik me nog herinner ik ging er ook helemaal op los :p , en de sfeer nog altijd belgium'style'