nou dat moet te doen zijn
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 28 juli 2006 om 17:56:Alleen jammer dat het zo kort dag is .
Inderdaad...
Dan maar alleen de thuiswedstrijd.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 17:56:Ik ook bus, waarschijnlijk 70-90eu
ik ga niet met een bus, ik ga kijken of ik 6 man bij elkaar krijg en huur een luxe 7 pers. diesel busje
dan ben je maximaal 50/60 euro kwijt met diesel erbij enzo
lekker scheuren door duitsland
ik ga niet met een bus, ik ga kijken of ik 6 man bij elkaar krijg en huur een luxe 7 pers. diesel busje
Vorige keer naar kopenhagen ook zo gedaan, alleen met 6en in zo'n chrysler... ging echt perfect je rijd er zo heen, je moet alleen volgen smij ff op die tijden letten van de boot...
Als ik vrij kan krijgen Passatje huren en vroem vroem
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 28 juli 2006 om 18:17:Vorige keer naar kopenhagen ook zo gedaan
ik heb in 2001 in een bus gezeten
ik kan me niks meer herinneren van kopenhagen zelf, heb een foto van mezelf gezien dat ik in een cafe lag te slapen en dergelijke
dus een bus doe ik niet meer
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 18:18:Uhhhh, wanneer is dit allemaal
8/9 augustus
lekker kort dag allemaal weer
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 28 juli 2006 om 18:03:Tja inderdaad, weekendje london was ook niet gratis... En dan maar hopen op de volgende ronde
Niet bepaald nee
Maar ga toch wel naar Kopenhagen
Hoeft niet zoveel te kosten natuurlijk
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 18:23:Hoeft niet zoveel te kosten natuurlijk
Hoeft niet, maar doet het altijd wel weer
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 18:25:Hoeft niet, maar doet het altijd wel weer
gewoon wat minder zuipen, zeker in Kopenhagen
Slapeloze nachten van FC Kopenhagen
28-7-2006
Ajax bewaart geen prettige herinneringen aan FC Kopenhagen. De Deense club lichtte Ajax pootje in de UEFA Cup in 2001/2002. Uit kwamen de Amsterdammers niet verder dan 0-0, thuis werd in een verschikkelijk dramatische wedstrijd met 0-1 verloren.
Bij FC Kopenhagen speelt behalve Bergdolmo nog een oud-Ajacied: Jesper Gronkjaer. De aanvaller ging in 2000 van Ajax naar o. a. Chelsea en Atletico Madrid. Vorig seizoen speelde hij in Duitsland bij Vfb Stuttgart.
Myllykosken Pallo-47 is de club waar Jari Litmanen als jeugdtalent speelde voordat hij naar Ajax kwam.
28-7-2006
Ajax bewaart geen prettige herinneringen aan FC Kopenhagen. De Deense club lichtte Ajax pootje in de UEFA Cup in 2001/2002. Uit kwamen de Amsterdammers niet verder dan 0-0, thuis werd in een verschikkelijk dramatische wedstrijd met 0-1 verloren.
Bij FC Kopenhagen speelt behalve Bergdolmo nog een oud-Ajacied: Jesper Gronkjaer. De aanvaller ging in 2000 van Ajax naar o. a. Chelsea en Atletico Madrid. Vorig seizoen speelde hij in Duitsland bij Vfb Stuttgart.
Myllykosken Pallo-47 is de club waar Jari Litmanen als jeugdtalent speelde voordat hij naar Ajax kwam.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 03:09:Gezellig op Ajax-sites lopen koekeloeren Lacoste
of misschien andere forums....
Op die manier kun je dus nooit naar een Eur. Uitwedstrijd.
heus wel, als je ook de niet populaire wedstrijden bezoekt krijg je al snel een EU+
die heb ik 2 jaar achter elkaar gehad maar vorig seizoen heb ik van de 5 scan-punten er maar 2 gehad
dus weer een normale EU voor mij
laatste aanpassing
heus wel, als je ook de niet populaire wedstrijden bezoekt krijg je al snel een EU+
die heb ik 2 jaar achter elkaar gehad maar vorig seizoen heb ik van de 5 scan-punten er maar 2 gehad (je heb 3 scan-punten nodig voor een EU+)
dus weer een normale EU voor mij
Kom me bekend voor.
Via computersysteem kan niks misgaan..
Heb het gemerkt
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 03:56:want die ken je toch niet bezoeken als je geen europese uitkaart hebt
je kan gewoon een kaart kopen met een of andere clubcard
of dat nou een seizoenkaart is of een supp.ver. card, zolang het niet uitverkocht is tenminste
en als je minimaal 1 uitwedstrijd heb bezocht, heb je het volgende seizoen een EU en als je veel heb bezocht een EU+
Op naar Kopenhagen 
Even kijken hoe, maar dat moet wel goed komen...

Even kijken hoe, maar dat moet wel goed komen...
Uitspraak van -*-S-*-NaNu-*- op zondag 30 juli 2006 om 11:56:EU+
Dit seizoen
laatste aanpassing
ik heb in 2001 in een bus gezeten
ik kan me niks meer herinneren van kopenhagen zelf, heb een foto van mezelf gezien dat ik in een cafe lag te slapen en dergelijke
dus een bus doe ik niet meer
hey dat was precies mijn bedoeling van de deense reis
Uitspraak van Dominee Dimitri op zondag 30 juli 2006 om 15:19:hey dat was precies mijn bedoeling van de deense reis
best zonde hoor, er lopen een zooi mooie blonde dames rond daar
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 17:39:
ach ja, boeiend
kom toch wel aan me kaarten
moet te doen zijn !