Partyflock

Forumonderwerp · 890297
nou dat moet te doen zijn

zeer slecht gespeeld!

maare toch weer Huntelaar zijn Klasse!
Gabri speelde ook een goeie wedstrijd
zeker de 2e helft
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 23:14:
Zonder Stam was het een gatenkaas geweest

speelde echt klasse vandaag... goeie aankoop

keeper van ajax kreeg een mooie trap in het gezicht. :jaja:
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 10 augustus 2006 om 01:14:
keeper van ajax kreeg een mooie trap in het gezicht.

dat was zn schouder.
35 man helemaal naar Kopenhagen meegereisd :o

Uitspraak van No-nonsens op donderdag 10 augustus 2006 om 01:16:
dat was zn schouder.

had z'n kop moeten zijn!

Uitspraak van FC op donderdag 10 augustus 2006 om 01:17:
35 man helemaal naar Kopenhagen meegereisd

wij wachten op de grotere reisjes richting engeland duitsland enz.. jullie weer voor een keer naar roemenie ofzo? veel plezier..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 01:38:
wij wachten op de grotere reisjes richting engeland duitsland enz

moet je eerst winnen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 01:38:
wij wachten op de grotere reisjes richting engeland duitsland enz..

zou je denken

Uitspraak van FC op donderdag 10 augustus 2006 om 01:50:
zou je denken

stone island vriend!
Eey brada, alles cool jwt lauwe kraag mang noh spang!

ik heb het maar vanaf de 60e minuut 2e helft ergens gezien...maar ik moet zeggen ajax viel me best mee, tis nou ook niet echt een grote tegenstander kopenhagen, maar toen het 1-1 was, had ik af en toe wel zoiets van het zou niet onverdiend zijn als ze 1-2 maakten...en dat gebeurde ook :)

maar ze zijn er nog niet...ze kunnen thuis nog makkelijk verliezen, ajax speelt thuis namelijk vaak slechter dan uit...

Hahahahahahahahahaahahahaaaaaa wat een kneuzen kinder klub daar op de tribune bij die neuzen hahahahahahahhahahaha en het raar vinden dat ze door iedereen worden uitgelachen hahahahahahahahahahaaa Ajax hahahahahahahahaahahahahahahahhahahaa

hahahahahahahahahahahhahahahaaa Ajax hahahahahahahahahahaahaa snappen jullie nu waarom ze altijd weg lopen hahahahahahahahahahahaahahahahahaaa
lekker in de polonaise gelopen ? lijken wel stelletje boeren whahahah
Laatste kwartier was zeer aangenaam......:jaja:

Voor de rest was het niet echt best....

Al met al een goede overwinning!!

Wij spelen wel CL !! :jaja:

hahahahahahhahahahahahaaa Polonaise Joodse boeren hahhahahahahahahaahahhahahahaaaaa wat een vertoning hahahahahhaahhahahahaahahaahaa Ajax hahahahahhahahahahhahahahhaahaaaa
moest je ook zo lachen bij die doelpunten van KJH?
zeker geen beste wedstrijd..
dat kopenhagen speelt beetj zelfde als brondby vorig jaar.. beetj lange halen en allemaal achter die bal aanrennen! verder altijd dreigend vanuit stilstaande situaties!

wel mooi dat ze uiteindelijk met 1-2 van het veld afstappen!
hopelijk wordt het thuis wel een iets betere wedstrijd :yes:

En we lachen met zijn alle om die neuzen hahhahahahahahahahahahahahahahahaaa wat een vertoning hahhahahahahahahahahahaahha vak vol polonaise boeren hahahhahaahahahahhahahaaaaaa

hahahahahahhaahaahahahahhaaa polonaise boer hahahahahhaahaahaaaaaaaa
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 10 augustus 2006 om 10:05:
En we lachen met zijn alle om die neuzen hahhahahahahahahahahahahahahahahaaa wat een vertoning hahhahahahahahahahahahaahha vak vol polonaise boeren hahahhahaahahahahhahahaaaaaa

:/ :looser:
laatste aanpassing

hahahahahahhaahaahahahahhaaa polonaise boer hahahahahhaahaahaaaaaaaa

als een boer met kiespijn? :D

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 augustus 2006 om 23:12:
Gabber Stam onderschatten. wat een zooitje was die verdediging dan geweest

je weet niet wie er dan stond mischien beckem wel
ze hadden het nog pittig moeilijk tegen Kopenhagen, verbaasde me enigzins...
Uitspraak van Stief op donderdag 10 augustus 2006 om 11:03:

idd..
kopenhagen was echt niet slecht

en idd gaan ze met zn alle met de rug na t veld staan :S
raar volkje die amsterdammers;)
Kopenhagen had gewoon moeten winnen. Maar zoals altijd,.... lucky bastards. En dat dwing je af zeggen ze dan hahaha Enige wat ze normaal afdwingen is de knvb!

Uitspraak van Stief op donderdag 10 augustus 2006 om 11:03:

Zo vreemd is dat niet, Kopenhagen is al geruime tijd in competitie. Ajax is net 4,5 week onderweg. Dan zo'n wedstrijd met 1-2 winnen is klasse. Veld was ook knudde. Geen excuus, maar maakt circulatie toch wel moeilijker.

Groeten vanuit de CL! :bier:

Uitspraak van 010indahouse op donderdag 10 augustus 2006 om 11:14:
Kopenhagen had gewoon moeten winnen. Maar zoals altijd,.... lucky bastards. En dat dwing je af zeggen ze dan hahaha Enige wat ze normaal afdwingen is de knvb!

Tuurlijk! (Y) Lig straks weer te lachen wanneer jullie in de 1e ronde van het troostprijsje eruit vliegen.
laatste aanpassing

hahahahahahhahahahhahahahahaaa Ajax polonaise boeren hahahahaahhahahahahahahaaaa

sukkel

hoop dat jullie rapid treffen :lol:

hahahahahaahhahahahahahahahaha polonaise boer hahahahahahahhahahahahaha Ajax ahahahahahahhahahahaa

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 10 augustus 2006 om 11:27:
hahahahaahahahahahahahahaha polonaise boer hahahahahahaahahahhahah

Als je goed had gekeken, TBSertje, stond de het hele Kopenhagen stadion zo te hossen, vooral het vak naast het uitvak..

na de 2-1 waren ze behoorlijk stil, mooi moment om ze even terug te pakken op hun manier.. ;)

Ga maar weer lekker in Skopje, of Bulgarije of ergens nog verder in Oost-Europa weer strak in het gelid je zielige havenliedjes zingen.. Gaan wij weer voor de échte prijzen.. :aai:
Goede invalsbeurt van Babel! Hij speelde z'n directe tegenstander wel een paar keer zoek :jaja:

Ik zeg: basisplaats :)

Zoiezo zonde om zo'n speler zovaak op de bank te zetten.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 11:19:
Zo vreemd is dat niet, Kopenhagen is al geruime tijd in competitie. Ajax is net 4,5 week onderweg. Dan zo'n wedstrijd met 1-2 winnen is klasse. Veld was ook knudde. Geen excuus, maar maakt circulatie toch wel moeilijker.

Jij hebt goed naar Ten Cate geluisterd (Y).

Ik heb nooit zoveel met Ajax, maar voor het Nederlands voetbal is het belangrijk dat ze championsleague halen. Ik geloof onder andere Roemenië staat op het punt Nederland in te halen op die landen lijst, waardoor er nog minder Europees gespeeld kan worden. Terwijl je met goede prestaties wellicht Portugal en zelfs Duitsland in kan halen en dus meer Europees mag spelen.

Uitspraak van Irri :bier: op donderdag 10 augustus 2006 om 12:18:
Jij hebt goed naar Ten Cate geluisterd

Is niet zo moeilijk om zelf vast te stellen!
Ik geloof onder andere Roemenië staat op het punt Nederland in te halen op die landen lijst, waardoor er nog minder Europees gespeeld kan worden

worden trouwens punten in CL en Uefa cup bij elkaar geteld of is dat apart?
jullie in de 1e ronde van het troostprijsje

Echt geweldig, elke prijs waarin jullie niet mee doen is een troostprijs... De gatorade als jullie die niet winnen in de finale? is volgens jullie meteen toch maar een troostprijs!

Wat the f*ck zeike jullie eigenlijk, wat is jullie hoofdprijs dan? Trek ook je geschiedenis boek maar open! sukkel

Groeten vanuit de CL!

Uitspraak van 010indahouse op donderdag 10 augustus 2006 om 12:52:
Wat the f*ck zeike jullie eigenlijk, wat is jullie hoofdprijs dan? Trek ook je geschiedenis boek maar open! sukkel

JDB! :looser:

Terwijl je met goede prestaties wellicht Portugal en zelfs Duitsland in kan halen en dus meer Europees mag spelen.

yeah right, porto cl gewonnen, uefa gewonnen, en sporting finale ueafa, allemaal afgelopen jaren, daar komt nederland echt niet overheen