nou dat moet te doen zijn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 23:14:Zonder Stam was het een gatenkaas geweest
speelde echt klasse vandaag... goeie aankoop
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 10 augustus 2006 om 01:14:keeper van ajax kreeg een mooie trap in het gezicht.
dat was zn schouder.
Uitspraak van No-nonsens op donderdag 10 augustus 2006 om 01:16:dat was zn schouder.
had z'n kop moeten zijn!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 01:38:wij wachten op de grotere reisjes richting engeland duitsland enz
moet je eerst winnen
ik heb het maar vanaf de 60e minuut 2e helft ergens gezien...maar ik moet zeggen ajax viel me best mee, tis nou ook niet echt een grote tegenstander kopenhagen, maar toen het 1-1 was, had ik af en toe wel zoiets van het zou niet onverdiend zijn als ze 1-2 maakten...en dat gebeurde ook 
maar ze zijn er nog niet...ze kunnen thuis nog makkelijk verliezen, ajax speelt thuis namelijk vaak slechter dan uit...
maar ze zijn er nog niet...ze kunnen thuis nog makkelijk verliezen, ajax speelt thuis namelijk vaak slechter dan uit...
zeker geen beste wedstrijd..
dat kopenhagen speelt beetj zelfde als brondby vorig jaar.. beetj lange halen en allemaal achter die bal aanrennen! verder altijd dreigend vanuit stilstaande situaties!
wel mooi dat ze uiteindelijk met 1-2 van het veld afstappen!
hopelijk wordt het thuis wel een iets betere wedstrijd
dat kopenhagen speelt beetj zelfde als brondby vorig jaar.. beetj lange halen en allemaal achter die bal aanrennen! verder altijd dreigend vanuit stilstaande situaties!
wel mooi dat ze uiteindelijk met 1-2 van het veld afstappen!
hopelijk wordt het thuis wel een iets betere wedstrijd
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 augustus 2006 om 23:12:Gabber Stam onderschatten. wat een zooitje was die verdediging dan geweest
je weet niet wie er dan stond mischien beckem wel
Uitspraak van 010indahouse op donderdag 10 augustus 2006 om 11:14:En dat dwing je af zeggen ze dan hahaha Enige wat ze normaal afdwingen is de knvb!
ze hadden het nog pittig moeilijk tegen Kopenhagen, verbaasde me enigzins...
Zo vreemd is dat niet, Kopenhagen is al geruime tijd in competitie. Ajax is net 4,5 week onderweg. Dan zo'n wedstrijd met 1-2 winnen is klasse. Veld was ook knudde. Geen excuus, maar maakt circulatie toch wel moeilijker.
Groeten vanuit de CL!
Uitspraak van 010indahouse op donderdag 10 augustus 2006 om 11:14:Kopenhagen had gewoon moeten winnen. Maar zoals altijd,.... lucky bastards. En dat dwing je af zeggen ze dan hahaha Enige wat ze normaal afdwingen is de knvb!
Tuurlijk!
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 10 augustus 2006 om 11:27:hahahahaahahahahahahahahaha polonaise boer hahahahahahaahahahhahah
Als je goed had gekeken, TBSertje, stond de het hele Kopenhagen stadion zo te hossen, vooral het vak naast het uitvak..
na de 2-1 waren ze behoorlijk stil, mooi moment om ze even terug te pakken op hun manier..
Ga maar weer lekker in Skopje, of Bulgarije of ergens nog verder in Oost-Europa weer strak in het gelid je zielige havenliedjes zingen.. Gaan wij weer voor de échte prijzen..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 11:19:Zo vreemd is dat niet, Kopenhagen is al geruime tijd in competitie. Ajax is net 4,5 week onderweg. Dan zo'n wedstrijd met 1-2 winnen is klasse. Veld was ook knudde. Geen excuus, maar maakt circulatie toch wel moeilijker.
Jij hebt goed naar Ten Cate geluisterd
Ik heb nooit zoveel met Ajax, maar voor het Nederlands voetbal is het belangrijk dat ze championsleague halen. Ik geloof onder andere Roemenië staat op het punt Nederland in te halen op die landen lijst, waardoor er nog minder Europees gespeeld kan worden. Terwijl je met goede prestaties wellicht Portugal en zelfs Duitsland in kan halen en dus meer Europees mag spelen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 11:19:jullie in de 1e ronde van het troostprijsje
Echt geweldig, elke prijs waarin jullie niet mee doen is een troostprijs... De gatorade als jullie die niet winnen in de finale? is volgens jullie meteen toch maar een troostprijs!
Wat the f*ck zeike jullie eigenlijk, wat is jullie hoofdprijs dan? Trek ook je geschiedenis boek maar open! sukkel
Uitspraak van 010indahouse op donderdag 10 augustus 2006 om 12:52:Wat the f*ck zeike jullie eigenlijk, wat is jullie hoofdprijs dan? Trek ook je geschiedenis boek maar open! sukkel
JDB!
Terwijl je met goede prestaties wellicht Portugal en zelfs Duitsland in kan halen en dus meer Europees mag spelen.
yeah right, porto cl gewonnen, uefa gewonnen, en sporting finale ueafa, allemaal afgelopen jaren, daar komt nederland echt niet overheen

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)