Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van *~Desilbel~* op vrijdag 28 juli 2006 om 10:34:iedereen flikkert er vin diesel neer...is dat geen eigen mening hebben of niemand anders weten/kennen die er idd een stuk beter/lekkerder er uit ziet????
Najah dan nu maar ff mn eigen smaak van mooie mannen: Mn mannetje en degeen die michael scofield speelt in Prison Break
Ik hou je niet tegen ......foto's plaatsen!!!!
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 28 juli 2006 om 09:23:omdat Vin DIesel in de smaak valt..........
dames, komt ie nog een keertje, maar dan onder de douche
Vind alleen dat hij een geile stem heeft
Vind ik ook!!
De eerste XXX: 'The things I´m gonna do for my country' ..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 09:10:vinden jullie ook niet dat het eens tijd word om naar mooie mannen foto's te kijken!!
foto's
echt mooie mannen
oftewel man
heb een prachtman in huis, meer hoef ik niet zien
hoewel er heus wel wat aardige fototjes tussen zitten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 09:10:vinden jullie ook niet dat het eens tijd word om naar mooie mannen foto's te kijken!!
uh...nee
k heb me eigen mooie man
das de enige waar me hartje van op hol slaat
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 12:41:k heb me eigen mooie man
das de enige waar me hartje van op hol slaat
WAT?@!
beetje achter mn rug om met een ander aanpappen?
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op vrijdag 28 juli 2006 om 13:54:de 2e van rechts is VOLLEDIG ONEBEREIKBAAR..
maar de rest ligt nog vor t grijpen..
Mm ik vind de tweede van links wel erg lekker!!
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op vrijdag 28 juli 2006 om 14:01:serieus..
Ja echt seriues!! Hij heeft een mooi schattig koppie!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 15:27:De enigste die een relaxte kop trekt
klopt ook wel denk k..
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op vrijdag 28 juli 2006 om 15:25:hij is ook wel howr..
hij zit op pf..
daveraver in mijn vriendenlijstje..
beetje jammer dat hij 20 is!!
laatste aanpassing