Partyflock

Forumonderwerp · 890205
18-jarige Nederlandse met 20 kilo coke gepakt
27 juli 2006, 21:14

SANTO DOMINGO (ANP) - Een 18-jarige Nederlandse is op het vliegveld Punta Cana in de Dominicaanse Republiek gearresteerd met meer dan 20 kilo cocaïne in haar bagage. Dat heeft een woordvoerder van de DNCD, de Dominicaanse antidrugseenheid, donderdag bekendgemaakt.

De Nederlandse werd gearresteerd toen ze in een vliegtuig naar Amsterdam wilde stappen. Ze verklaarde te zijn geronseld door een drugsbende om de cocaïne naar Nederland te smokkelen.

------------------------
:looser:
Dan ben je wel stom...

Uitspraak van DE Daan op donderdag 27 juli 2006 om 21:50:
18-jarige Nederlandse met 20 kilo coke gepakt
27 juli 2006, 21:14

SANTO DOMINGO (ANP) - Een 18-jarige Nederlandse is op het vliegveld Punta Cana in de Dominicaanse Republiek gearresteerd met meer dan 20 kilo cocaïne in haar bagage. Dat heeft een woordvoerder van de DNCD, de Dominicaanse antidrugseenheid, donderdag bekendgemaakt.

De Nederlandse werd gearresteerd toen ze in een vliegtuig naar Amsterdam wilde stappen. Ze verklaarde te zijn geronseld door een drugsbende om de cocaïne naar Nederland te smokkelen.

gewoon oer stom

Ze verklaarde te zijn geronseld door een drugsbende om de cocaïne naar Nederland te smokkelen.

zou ik ook zeggen:S

Uitspraak van The Burglar op dinsdag 1 augustus 2006 om 20:42:
in je neus

hahha

LMFAO
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:41:
Ik zat zo eens op dat profiel van der op party peeps te kijken en zag dit

Naam: mandy pijnenburg
Geslacht: Female
Leeftijd: 18 jaar
Geboorteland: Netherlands
Woonachtig in: Netherlands • Tilburg
Member sinds: woensdag 15 juni 2005 @ 14:48
Laatst gewijzigd: donderdag 27 april 2006 @ 0:10
Laatst online: dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:56
Comments: 7 Comments (Bekijk Comments)

??? vaag

Hoezo vaag... Daar in de bajes op de Dominicaanse hebben ze echt wel internet hoor ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:41:
??? vaag

Nogal :S

Hoe de fuk kan zij vast zitten dan?
Of iemand van der vrienden moet er op hebben gezeten. Wel een wazig verhaal trouwens wat op hart van nl was.
iedereen roept meteen dat het haar eigen schuld is en dom enzo

maar ik geloof best dat er meisjes zijn die in die verhalen van die loverboys geloven

Uitspraak van m_IR 69 op woensdag 2 augustus 2006 om 15:09:
ik geloof best dat er meisjes zijn die in die verhalen van die loverboys geloven

ik weet 't niet hoor... dit meisje is alweer 18 jaar, en haar ouders hebben haar schijnbaar al jaren geprobeerd te behoeden en waarschuwen voor die "vrienden" van haar... je zou verwachten dat ze inmiddels wel oud en wijs genoeg is om eens op haar achterhoofd te krabben en zich af te vragen of pappa en mamma misschien wel een beetje gelijk hadden...?

vóórdat ze naar de dominicaanse republiek afreist, that is :)

of ze is niet oud en wijs genoeg, maar eerder impulsief, naief, goedgelovig, puberaal eigenwijs... en jij hebt wel gelijk. dat kan natuurlijk ook.
laatste aanpassing

Afschieten zulk tuig
ik weet zker dat er zulke meisjes zijn
vooral heel impulsief ennaief ze geloven alles van hun "vriendje" liefde maakt soms echt blind
laatste aanpassing

Fucked-up gewoon! Weer een reden dat ik van die tering zooi van af blijf. Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben zelfs niet voor een miezerig rot-grammetje van dat klere-spul. In en in triest! Zeker voor haar ouders, die het wel goed voor hadden met haar. En mss is ze jong en naief en ze had moeten nadenken (hoe smokkel je in godsnaam 20kg mee? vraag ik me ook af). Maar ja, mooi te laat. Dat betekend niet dat iemand misbruik van je moet maken als je dom bent, het gebeurt maar misdadig vind ik het. Maar shit happens he? dacht ik ook altijd; fuck it! lekker makkelijk! Ik vind het gewoon kut, heel haar leven omzeep voor zo'n smerige rot hufter(als dat zo is, want ik verneem het "feit" ook maar uit de media.) En ookal is het heel stom, we weten niet wat de situatie was die vooraf ging. Mss was ze er echt niet van bewust of zijn er mooie beloftes voorgehouden. Ik ga er ook niet verder over speculeren. Geen idee hoe die gasten opereren of wat haar schuld is in deze zaak. Maar triest is het.
Erg triest verhaal.

20 kilo? :O duur grapje;)

20 kilo cocaïne in haar bagage

dat is niet slim aangezien je koffer bij een vlucht buiten de EU 20 kilo mag wegen valt het wel op als je geen kleren bij je hebt alleen maar sos :-)
hahaha:d

ze heeft bij me in de klas gezeten in belgie, ze ging altijd met antilianen om en ze heeft nooit anders gedaan dan illegale dingen...

ik zit er echt niet mee...

grtzz...xxx
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 18:28:
Fucked-up gewoon! Weer een reden dat ik van die tering zooi van af blijf. Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben zelfs niet voor een miezerig rot-grammetje van dat klere-spul. In en in triest! Zeker voor haar ouders, die het wel goed voor hadden met haar. En mss is ze jong en naief en ze had moeten nadenken (hoe smokkel je in godsnaam 20kg mee? vraag ik me ook af). Maar ja, mooi te laat. Dat betekend niet dat iemand misbruik van je moet maken als je dom bent, het gebeurt maar misdadig vind ik het. Maar shit happens he? dacht ik ook altijd; fuck it! lekker makkelijk! Ik vind het gewoon kut, heel haar leven omzeep voor zo'n smerige rot hufter(als dat zo is, want ik verneem het "feit" ook maar uit de media.) En ookal is het heel stom, we weten niet wat de situatie was die vooraf ging. Mss was ze er echt niet van bewust of zijn er mooie beloftes voorgehouden. Ik ga er ook niet verder over speculeren. Geen idee hoe die gasten opereren of wat haar schuld is in deze zaak. Maar triest is het.

tjah das het risico!

jammer dan laat iemand anders het ma halen !

komt toch wel et land in !

Hoe is het met de coke? :/
Uitspraak van Karlinosss is mama :-) op donderdag 14 september 2006 om 12:39:
hahaha

ze heeft bij me in de klas gezeten in belgie, ze ging altijd met antilianen om en ze heeft nooit anders gedaan dan illegale dingen...

ik zit er echt niet mee...

grtzz...xxx

Als ze met dat soort mensen omgaat verdient ze het ook.

Het is gewoon zo een achterlijk dom wijf.

De ouders van de 18-jarige Mandy uit Tilburg, het meisje dat vorige week met 22 kilo cocaïne werd aangehouden in de Dominicaanse Republiek, blijken de Nederlandse recherche te hebben ingeschakeld voordat hun dochter was opgepakt.

Haar ouders mochten haar blijkbaar ook niet. Die vonden het ook maar beter als ze ergens in de cel ligt te rotten.

Gelijk hebben ze !

een beetje erg dom

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 18:28:

Mee eens! Vieze kanker criminelen. Een meisje van 18 moet hier haast wel zeker ingeluld zijn door een of andere smerige teringcrimineel. Dood moeten ze, allemaal!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 15:38:
Een meisje van 18 moet hier haast wel zeker ingeluld zijn door een of andere smerige teringcrimineel

Ze ging altijd al met antilianen om. Dan doe je overal aan mee, dan wordt je er niet ingeluisd maar je bent een crimineel :D

Zelfs der ouders wilde haar laten oppakken :D

Ze zal wel een gevaar geweest zijn voor de samenleving als haar ouders dat zelfs wilde. 8)
laatste aanpassing

ik heb t toendertijd slimmer aangepakt haha

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 september 2006 om 15:56:

oh en nu ben je stoerrrr?
joh, hierover heb ook een heel verhaal gestaan in de panorama
zonde..

van die coke
Was gister nog bij Jensen zo'n gast die gepakt was in Thailand. Was geen pretje

Ze was laatst op tv..
Ze is er echt vet ingeluisd:/

(of was dat dit meisje niet?)
laatste aanpassing
Uitspraak van [BJ] scully op donderdag 14 september 2006 om 18:01:
Was gister nog bij Jensen zo'n gast die gepakt was in Thailand. Was geen pretje

idd:)

die had moorden gezien die gozer:P

12 steken met een schroevendraaier in de nek enz:P dat soort actie's:P die gozer had 7 jaar vastgezeten? of waren het er nou 9:P en hij was vrijgekomen omdat beatrix een gratie verzoek had gedaan aan de thaise koning :o dus BEA GO FREE THE POOR CHILD:P
je weet vaak niet wat er achter zit he, misschien had dat meisje wel dikke schulden en werd ze onder druk gezet het te doen...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 21:54:
ondanks allerlei voorlichtingscampagnes :S :S

welke voorlichting 8)
Zonde van die 20 kilo

oh oh :x
Ze was vandaag op Radio 1, schijnt leuk te zijn daar cellen met vogelspinnen!

Ze schijnt ook achter het raam te hebben gezeten in Adam en Den Haag.

Dit dankzij Surinaamse en Antilliaanse vrienden die haar en haar familie met de dood bedreigden als ze niet deed wat zij wilden.

Ook werden andere Nederlandse meisjes in de prostitutie gedwongen door Marokkaanse loverboys, heeft ze gezegd.

8)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 15:38:
Een meisje van 18 moet hier haast wel zeker ingeluld zijn door een of andere smerige teringcrimineel

er bestaat ook iets als NEE zeggen he!
tjaa t is misschien rot voor der.. maar heb meer medelijden met der ouders! dat kind kan me gestolen worden! Je gaat toch niet zomaar 20 kilo coke verneuken :S :nocheer:
Uitspraak van Pietertje Geluk op maandag 4 december 2006 om 19:16:
tjaa t is misschien rot voor der.. maar heb meer medelijden met der ouders! dat kind kan me gestolen worden! Je gaat toch niet zomaar 20 kilo coke verneuken :S :nocheer:

:gaap:
Uitspraak van Pietertje Geluk op maandag 4 december 2006 om 19:16:

Er is gedreigd haar zusje te verkrachten en haar familie met de dood, gezien de reputatie van dat tuig leek me die dreiging wel realistisch en met nee zeggen kom je er niet...

Katvanger?

XXL
zielig voor d'r!

reken maar dat ze er nog niet klaar mee is.
Die bende zou natuurlijk ook graag zn coke terug hebben of in ieder geval het geld ervoor
Uitspraak van Disobedience op maandag 4 december 2006 om 18:39:
Dit dankzij Surinaamse en Antilliaanse vrienden die haar en haar familie met de dood bedreigden als ze niet deed wat zij wilden.

Ook werden andere Nederlandse meisjes in de prostitutie gedwongen door Marokkaanse loverboys, heeft ze gezegd.

Als dit waar is... :x mogen ze van mij...:X terug :x...

Ik mag niet opschrijven wat ik wil hier maar anders...

Hopelijk valt dit kabinet snel en kunnen mensen die SP gestemd hebben,er nog 's over nadenken,zeker gezien de gebeurtenissen van de laatste tijd...

Erg voor zo'n meisje en als je met zo verhaal komt bij de rechter daar dan zegt tie das pech,levenslang!

ja ? was t gelukt om met je grammetje sos van de ene provincie naar de ander te rijden ?

:respect:
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 19:38:
reken maar dat ze er nog niet klaar mee is.
Die bende zou natuurlijk ook graag zn coke terug hebben of in ieder geval het geld ervoor

Voordat zij terug is in NL, zitten al die lui al in het bejaardehuis..
Alle betrokkenen zowel in NL als daar lopen vrij rond :S