Partyflock

Forumonderwerp · 890205
18-jarige Nederlandse met 20 kilo coke gepakt
27 juli 2006, 21:14

SANTO DOMINGO (ANP) - Een 18-jarige Nederlandse is op het vliegveld Punta Cana in de Dominicaanse Republiek gearresteerd met meer dan 20 kilo cocaïne in haar bagage. Dat heeft een woordvoerder van de DNCD, de Dominicaanse antidrugseenheid, donderdag bekendgemaakt.

De Nederlandse werd gearresteerd toen ze in een vliegtuig naar Amsterdam wilde stappen. Ze verklaarde te zijn geronseld door een drugsbende om de cocaïne naar Nederland te smokkelen.

------------------------
:looser:
Uitspraak van Marcel-o B) op donderdag 27 juli 2006 om 22:33:
Mexico: 48.000 XTC-pillen = 17,5 jaar gevangenisstraf (werkzoekende, 25 jaar)
Roemenie: 2900 XTC-pillen = 17 jaar gevangenisstraf (serveerster, 23 jaar)

Verenigde Staten: 3.000 XTC-pillen = 5 jaar gevangenisstraf (student, 22 jaar)

Schiphol: 7000 XTC-pillen = 14 maanden gevangenisstraf

Zit wel wat verschil in ja:P
Uitspraak van DE Daan op donderdag 27 juli 2006 om 21:50:
Punta Cana

blijft een mooi vliegveld , aankomst hal van stro !!

Partyflock-user:...........(?)

eigen schuld:lol:domme doos
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 00:56:
eigen schulddomme doos

ja indd , wie neemt er nou meer mee als 20 kilo
iedereen weet toch dat je dan over gewicht hebt

wat doen ze nou moeilijk om 20 kilo? waarschuwing moet genoeg zijn lijkt me :D

had ze beter net nog ff 17 kennen zijn...

Onzin.

Als je met 20 kilo Coke gepakt zou worden hier in Nederland, en je bent 17, is de kans groot dat je gewoon als een volwassene berecht wordt.

Dus wat jij zegt slaat nergens op:nee:
laatste aanpassing
Lekker snuiveng :lijn:

Goed zo (Y)

hoe kan je nou zo een jonkie sturen en nog vrouw ook, beste recept voor paniek/angst en die ouwe lullen daar vissen je der zo uit

Ze had gewoon liever moet lachen naar de douane...helpt bij mij ook altijd:D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 01:30:
Ze had gewoon liever moet lachen naar de douane...helpt bij mij ook altijd

:D

Beetje tiet laten zien wil ook nog wel eens helpen ;p

Uitspraak van M. :') op vrijdag 28 juli 2006 om 01:31:
Beetje tiet laten zien wil ook nog wel eens helpen

dat doe ik altijd al....
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 01:55:
dat doe ik altijd al....

:D
dat is toch weer een half miljoen aan straatwaarde :o

ach ja...
Uitspraak van :xDennis:x op vrijdag 28 juli 2006 om 00:43:
blijft een mooi vliegveld , aankomst hal van stro !!

haha idd en een aankomstfoto die je op de terugweg kan kopen ;)

Hm, eigen schuld..

Ik snap het niet hoor. Als je met coke in je koffer na nederland vliegt, hoe groot is de kans dat het aankomt? 10%? volgens mij nog niet eens...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 10:23:
Ik snap het niet hoor. Als je met coke in je koffer na nederland vliegt, hoe groot is de kans dat het aankomt? 10%? volgens mij nog niet eens...

Als het eenmaal in het vliegtuig zit, zal het vast ook wel in nederland aankomen. Alleen komt het dan in 99 van de 100 gevallen niet veel verder dan schiphol!

uhm
eigen gebruik?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 01:11:
Onzin.

Als je met 20 kilo Coke gepakt zou worden hier in Nederland, en je bent 17, is de kans groot dat je gewoon als een volwassene berecht wordt.

Dat hangt ervanaf hoe ze over je denken, dat is láng niet altijd zo, wel worden die mensen vaak door psychologen onderzocht en soms word dan de conclusie getrokken dat iemand als een volwassene berecht mag worden. Maar als dat altijd zo zou zijn slaat die grens van 18 jaar nergens meer op, die is er niet voor niets hoor :aai:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 10:43:
Dat hangt ervanaf hoe ze over je denken, dat is láng niet altijd zo, wel worden die mensen vaak door psychologen onderzocht en soms word dan de conclusie getrokken dat iemand als een volwassene berecht mag worden. Maar als dat altijd zo zou zijn slaat die grens van 18 jaar nergens meer op, die is er niet voor niets hoor

Hmm, 20 KILO COKE!!!!! Hoe zullen ze over je denken!

Dat hangt - hier in NL - van het psychologisch onderzoek af ;) en de details van de zaak.

Maar we zitten nog steeds off topic want dit ging over binnen NL.

Dat hangt ervanaf hoe ze over je denken, dat is láng niet altijd zo, wel worden die mensen vaak door psychologen onderzocht en soms word dan de conclusie getrokken dat iemand als een volwassene berecht mag worden. Maar als dat altijd zo zou zijn slaat die grens van 18 jaar nergens meer op, die is er niet voor niets hoor

Nee die is er ook niet voor niets.
Maar 20 kilo Coke is nog al aardig wat he.
Dus reken er maar op dat ze dan wel als een volwassene berecht zou worden.

Tenzij ze natuurlijk kan bewijzen dat er meer in het spel is ofzo.....

Hmm, 20 KILO COKE!!!!! Hoe zullen ze over je denken!

Denk wel normaal.

idd, dat ze hier in Nederland VEEL TE LAGE straffen uitdelen, wil nog niet zeggen dat ze dat daar ook doen.
Waarschijnlijk heeft ze zichzelf slachtoffer gemaakt, door te dromen veel geld te verdienen. Nu krijgt ze geen poen, maar een hele lange vakantie. Trouwens wel een mooi eiland!!

Een 'kind' kan eerder onder druk worden gezet dan een 'volwassene' en verdient in die zin minder straf. Ook zat er maar een paar maandjes tussen - je moet ergens een grens trekken - dan nog is iemand van 17 beter af.

Maar ja ze was 18, de domme doos 8) dus waar hebben we het over...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 10:53:
Trouwens wel een mooi eiland!!

k zou er niet gevangen willen zitten 8)

18-jarige Nederlandse met 20 kilo coke gepakt

tja eigen schuld, dikke ......................... :P

Maar ja ze was 18, de domme doos dus waar hebben we het over...

Hahaha idd:P

Ja idd, vette loser..dahaaaaag!

Als ze 38 is komt ze weer terug naar Nederland.

...als je zo dom bent, dan mag je 20 jaar zitten in het hilton, oh nee, dat is hier. Moehahaha !

Haar verklaring was dat ze gedwongen werd door een drugsbende....Er zal best wel een kern van waarheid in kunnen zitten. Een meisje van 18....20 kilo....dominicaanse republiek ?? 5000 euro de kilo ??????? x 20 = 100.000 euro

Die zal ze echt niet gespaart hebben met haar krantenwijk !
HIGÜEY.- Una joven holandesa de 18 años fue apresada ayer por agentes de la Dirección Nacional de Control de Drogas (DNCD) cuando intentaba llevarse al exterior más de 22 kilos de cocaína o heroína.

Mandy Adriana Patricia Pijnenburg, fue detenida anoche a las 8:30 cuando se chequeaba para abordar el vuelo 607, de la línea Martinair en el aeropuerto de Punta Cana, con destino a Amsterdan, Holanda.

Según los informes, la joven presentaba un "perfil sospechoso", por lo que fue llevada a la oficina de la DNCD en dicha terminal, donde fue requisada por los agentes antinarcóticos, encabezados por el mayor de la Fuerza Aérea Dominicana Elvis Antonio Pérez Pinea, y en presencia del fiscal adjunto, licenciado Darío Rodríguez Morla.

La DNCD dijo que la holandesa llevaba 19 paquetes de un polvo blanco, que se presume se trata de cocaína o heroína, envueltos en material plástico, untados de grasa y tapados con sábanas, con un peso de 22.27 kilogramos.

En la Fiscalía se dijo que la joven Pijnenburg será llevada al mediodía de hoy por ante el juez de la Instrucción del Distrito Judicial de La Altagracia, a fin de regularizar su prisión.

La Dirección de Investigaciones Criminales de la Policía informó que desmanteló dos puntos de venta y distribución de drogas ubicados en La Otra Banda.

El coronel licenciado Luis José Sánchez dijo que se decomisaron alrededor de 170 porciones de cocaína, 116 de crack y 19 de marihuana, durante allanamientos realizados en Línea Nueva y La Antena.

El oficial señaló que sus agentes incautaron además 2 balanzas, 41 dólares, cuatro celulares, un motor Suzuki y un revólver Smith and Wesson, calibre 38, número 26K2206, que había sido sustraído hace poco a un comerciante de la zona.

Sorry, mijn vertaalmachine werkt niet lekker:

HIGÜEY.- Een Nederlandse van 18 jaren werd gisteren door agenten van de Nationale Richting van Controle van Medicijnen (DNCD) gehaast zich toen zij probeerde Al buitenkante meer dan 22 kilogrammen van cocaïne of heroïne gedragen te worden.

Mandy Adriana Patricische Pijnenburg, was persoon onder arrestatie vannacht naar de 8:30 wanneer ik gecontroleerd word de vlucht 607 te ondernemen, van de lijn Martinair in de luchthaven van Grijze Fooi, grens voor Amsterdan, Nederland.

Volgens de rapporten stelde, de jonge vrouw een "verdacht profiel" voor, waarvoor zij werd gedragen door de agenten antinarcóticos naar het kantoor van de DNCD in zei eindpunt, waar zij werd gepakt door de majoor, kop van de Dominicaanse Luchtmacht Elvis Antonio Pérez Pinea en in de aanwezigheid van de bijgevoegde openbare aanklager, licentiaatsgraad Darío Rodriguez Morla.

De DNCD zei dat de Nederlandse 19 pakketten van een wit stof, dat droeg wordt verondersteld zij is een kwestie van cocaïne of heroïne, die in plasticce materiaal gewikkeld worden zijn, dat van vet ingevet worden is en bedekt met bladen, met een gewicht van 22,27 kilogrammen.

In de van officier de van de Kantoor hij van justitie werd verteld dat de jonge vrouw Pijnenburg Al middag van vandaag door voor de rechter van de Instructie van het Gerechtelijke District van De Altagracia, om te normaliseren zijn gevangenis zal gedragen worden.

De Richting van Onderzoeken van de Politie berichtte die twee punt van verkoop en distributie van medicijnen ontmantelde, opspoorde in de andere Band.

Het verleende een vergunning colonel Luis José Sánchez zei dat zij rond 170 gedeelten van cocaïne, 116 van barst en 19 van marihuana, tijdens overvallen werden geconfisqueerd die in Nieuwe Lijn en De Antenne uitgevoerd worden.

De beambte duidde aan dat zijn agenten behalve 2 schalen, 41 dollar, vier cellen, een motor een Suzuki en een revolver Smith en Wesson, kaliber 38, nummer 26K2206, pakten die afgetrokken was, doe weinig naar een koopman van de zone.
50 x 1000 x 20 = een miljoen :O

Uitspraak van Desdemonia (V) op vrijdag 28 juli 2006 om 13:47:
Mandy Adriana Patricia Pijnenburg

leuk de hele naam

Uitspraak van sachin..B) op vrijdag 28 juli 2006 om 14:48:
50 x 1000 x 20 = een miljoen

verklaar uw berekening
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 15:34:
leuk de hele naam

Oh, moet ik het stukje wat op heel internet te lezen is op PF fingeren? Wil best hoor, maar kan er ook niks aan doen dat de hele naam bekend is.

Uitspraak van Desdemonia (V) op vrijdag 28 juli 2006 om 15:48:
op PF fingeren?

:O wat ben jij van plan

Uitspraak van Desdemonia (V) op vrijdag 28 juli 2006 om 15:48:
maar kan er ook niks aan doen dat de hele naam bekend is.

geef tog ook niet maar beesie heeft nu een naam . blijft triest iemand anders zal wel met wat minder zijn doorgelopen denk niet dat ze alleen daar was
soort afleiding
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 15:53:
wat ben jij van plan

Aaaaaaaaaah joh, gewoon...lekker........

Beetje fingeren!

Uitspraak van sachin..B) op vrijdag 28 juli 2006 om 14:48:
50 x 1000 x 20 = een miljoen

Klopt helemaal.
Ik begrijp alleen de berekening niet ivm dit verhaal?

* edit, volgens mij bedoel je 50 euro per gram?
Volgens mij is de "officiele straatprijs" van justitie 40 euro.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 16:44:
* edit, volgens mij bedoel je 50 euro per gram?

Ja....

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 16:44:
Volgens mij is de "officiele straatprijs" van justitie 40 euro.

Kan ook je ken het ook netzogoed voor 20 verkopen winst maakt ze toch als ze het in zulke hoeveelhden heb gekocht...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 15:48:
verklaar uw berekening

1 gram = 50 euro
1 kilo = 1000 gram

1000 keer 50 is prijs van een kilo

tis 20 kilo dus keer 20

heeey :P

heb ik t toch slimmer aangepakt ;)

Die gaat een leuke tijd tegemoet.
Ik heb van een Dominicaan gehoord dat je in die gevangenissen niet eens te eten krijgt, dat moet je familie of de ambassade maar regelen.