Partyflock

Forumonderwerp · 889461

De zogenamde "helga" : draagt alleen maar kleding van : lonsdale , pitbull, hooligan enz. kent geen andere schoenen als nike's of kisten.
het haar altijd strak achter over.

de zognamde "qlubkut" : draagt gewoon vrouwlijke kleding.loopt op puntschoenen of muiltjes. en oet altijd wat met het haar.

nog geen jaar geleden klede ik me nog als "helga" altijd lompe zwarte truien met kraagjes er over heen, liep alleen op nike's en moets niks hebben van andere kleding. helemaal into de hardcore. ik ben er alleen achter gekomen dat je je niet hoeft te kleden naar de muziek style. mischien hoort de kleidng bij de muziek.. maar als de muziek bij je van binnen komt kan je je zo kleden als je wil. Waarom er mannelijk bij lopen als je er vrouwlijk bij kan lopen, je bent ten slotte een vrouw!!

dus voor mij nu zekr liever qlubkut!!

Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 21:53:
ik heb
m'n eigen stijl

:cheer:

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 11:45:
Kom op man, die kun je uittekenen.
Zwarte kisten, strakke spijkerbroek met opgerolde pijpen, capuchontrui van Pitbull of Hooligan of een polootje van Lonsdale of Hardcore.
Haar in een vlecht met roodwitblauwe stiekjes en klaar is helga

ha ha ja stelletje hooligans...

vaak vinden zij zichzelf nog wijs ook, echt de generatie van nu...was 6 jaar geleden nog niet..ze proberen mee te lopen met de generatie van toen;-)

kom op he trek dan gewoon lekker een ausie aan.. maar kisten? en zo een foute spencer!!!! mijn hemel...
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 09:08:
zo een foute spencer

Die spencertjes indd, als je zo'n jaren '80 teenage-film kijkt dan hebben de nerds ook altijd zo'n spencertje aan :D

En gewoon stug aanhouden als het condens van het dak gutst zoals in Hemkade of Beursgebouw...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 09:56:
En gewoon stug aanhouden als het condens van het dak gutst zoals in Hemkade of Beursgebouw...

ja joh, zijn niet wijs...nee, maar je hoort er helemaal bij...hahaha nou nou of je daar bij wilhoren :-)

zo een spencer draagt mijn opa ook

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 10:26:
De zogenamde "helga" : draagt alleen maar kleding van : lonsdale , pitbull, hooligan enz. kent geen andere schoenen als nike's of kisten.
het haar altijd strak achter over.

de zognamde "qlubkut" : draagt gewoon vrouwlijke kleding.loopt op puntschoenen of muiltjes. en oet altijd wat met het haar.

nog geen jaar geleden klede ik me nog als "helga" altijd lompe zwarte truien met kraagjes er over heen, liep alleen op nike's en moets niks hebben van andere kleding. helemaal into de hardcore. ik ben er alleen achter gekomen dat je je niet hoeft te kleden naar de muziek style. mischien hoort de kleidng bij de muziek.. maar als de muziek bij je van binnen komt kan je je zo kleden als je wil. Waarom er mannelijk bij lopen als je er vrouwlijk bij kan lopen, je bent ten slotte een vrouw!!

dus voor mij nu zekr liever qlubkut!!

Dom gezeik, laat iedereen er lekker bijlopen zoals ie wil, je moet mensen niet zo in hokjes stoppen!! Al liep ik met dreadlocks, legerbroek, puntschoenen en dikke ''bling bling'' terwijl marianne weber uit mijn ipod draait, dat moet iedereen zelf weten.

Ik vind jou maar een dikke kuthelga :looser:

Jezus mina..wat een topic :/ en wat een antwoorden :/ :Z
Uitspraak van an[n]o73niem op donderdag 27 juli 2006 om 16:40:
Als je nou eerst het topic even door leest voor dom te reageren dan snap je waarom ik dit zei......was niet mijn mening....was een voorbeeld.
En toen jij nog je luiertje aan had stond ik al op een feest,dus wie weet niet waar die over praat.

jah maar toen ik nog in min luiertjuh zat en jij op die feesten stond en ik nou op die feesten sta en jij miskien nie in die tijd is veel veranderd miskien stond vroeger iedereem strak jah nou nie meer....was nie je mening nou zo lijkt et well

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 juli 2006 om 12:29:
Jezus mina..wat een topic en wat een antwoorden

vragen ze om;-)

Qlub qut? OF helga?? doe mij maar een rave teef :jaja: :kwijl:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 11:12:
zo een spencer draagt mijn opa ook

van lonsdale?? :9

Uitspraak van actief op vrijdag 28 juli 2006 om 12:40:
doe mij maar een reve teef

addicted 2 raving :yes: :kwijl:
laatste aanpassing
Uitspraak van HC4L_linda op vrijdag 28 juli 2006 om 12:38:
en jij miskien nie in die tijd is veel veranderd miskien

blijkbaar is het woord mischien ook veranderd in miskien :/

Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 28 juli 2006 om 12:41:
van lonsdale??

ja zo iets, geloof slonsdale

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 juli 2006 om 12:41:
addicted 2 raving

:jaja: :k

Uitspraak van actief op vrijdag 28 juli 2006 om 12:40:
doe mij maar een reve teef

whaha een reveteef...allemaal meelopers van 17 18 jaar... en zich stoer en aso gedragen

vooroordelen zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn :looser:

Ik val niemand lastig en hak me eigen feessie wel en ben zeker niet zo'n lonsdale wannebee die pogoend de hitlergroet brengt op feesten :x

ìk ga ook liever voor de vrouwelijke qlubkut ipv helga!!

Doe mij maar een dame die weet wat ze wil en zich lekker voelt in haar eigen smaak kleding en weet waar ze staat in de samenleving en niet als een dom schaap de meute volgt en niet elke avond strak staat van de ghb of de speed en een afwisseling heeft in muziek stylen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 12:44:
ja zo iets, geloof slonsdale

zozo stoere opa 8)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 12:46:
whaha een reveteef...allemaal meelopers van 17 18 jaar... en zich stoer en aso gedragen

dat hoeft nog niet eens..ken genoeg oudere raveteven hoor..die er vroeger ook al liepen,en stoer gedragen? volgens mij heb jij het over een wazi ofzo want van de raveteven heb je normaal geen last die willen alleen lol maken op feesten hoor

Uitspraak van actief op vrijdag 28 juli 2006 om 12:48:
vooroordelen zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn :looser:

idd

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 12:51:
Doe mij maar een dame die weet wat ze wil en zich lekker voelt in haar eigen smaak kleding en weet waar ze staat in de samenleving en niet als een dom schaap de meute volgt en niet elke avond strak staat van de ghb of de speed en een afwisseling heeft in muziek stylen.

:yes:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 12:46:

:S
Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 28 juli 2006 om 12:54:
dat hoeft nog niet eens..ken genoeg oudere raveteven hoor..die er vroeger ook al liepen,en stoer gedragen? volgens mij heb jij het over een wazi ofzo want van de raveteven heb je normaal geen last die willen alleen lol maken op feesten hoor

Je neemt de woorden uit mijn mond...
Er weet hier blijkbaar IEMAND niet het verschil tussen een raveteef/gabber en een meeloper!
laatste aanpassing

volgens mij heb jij het over een wazi ofzo want van de raveteven heb je normaal geen last die willen alleen lol maken op feesten hoor

ja die zal ik wel bedoelen...:-)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 juli 2006 om 13:02:
Je neemt de woorden uit mijn mond...
Er weet hier blijkbaar IEMAND niet het verschil tussen een raveteef/gabber en een meeloper!

tja dat zijn de mensen waardoor die achterlijke vooroordelen onstaan

:jaja: Maar goed mensen die weten niet af wat er in de hele scene afspeeld en toch gaan hebben ze er altijd een oordeel over...
Beetje jammer altijd :looser:

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 juli 2006 om 13:02:
Er weet hier blijkbaar IEMAND niet het verschil tussen een raveteef/gabber en een meeloper!laatste aanpassing 28 juli 2006 13:04

uuh nee, wat vroeger gewoon gabber was heeft nu allemaal verschillende benamingen gekregen...uuuh sorry als ik het even niet meer kan bij houden, mijn hemel...pppffff en ja die iemand ben IK...

Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 28 juli 2006 om 13:07:

nou liep vroeger ook rond in mijn ausie en me nike's en haar strak in de staart, weet wel waar ik het over heb, maar ik heb het over die trieste gasten van nu, met die hooligan outfits van ze...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 13:10:
maar ik heb het over die trieste gasten van nu, met die hooligan outfits van ze...

dat zijn geen gabbers en raveteven :|

hoe erg kun je een gabber beledigen 8)

Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 28 juli 2006 om 13:07:

:yes:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 13:08:
wat vroeger gewoon gabber was heeft nu allemaal verschillende benamingen gekregen...

Zoiets heet nog steeds gabber/ raveteef hoor!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 13:10:
nou liep vroeger ook rond in mijn ausie en me nike's en haar strak in de staart, weet wel waar ik het over heb, maar ik heb het over die trieste gasten van nu, met die hooligan outfits van ze...

Maar als jij er "vroeger" ook zo bij liep?
dan weet je donders goed dat een raveteef niet zo is, zoals jij beoordeelde :S
Uitspraak van HC4L_linda op vrijdag 28 juli 2006 om 12:38:
jah maar toen ik nog in min luiertjuh zat en jij op die feesten stond en ik nou op die feesten sta en jij miskien nie in die tijd is veel veranderd miskien stond vroeger iedereem strak jah nou nie meer....was nie je mening nou zo lijkt et well

Dat is mijn mening ook niet ......liet alleen zien hoe makkelijk het is om te generaliseren en een muziekstroming een debiel imago mee te geven.
laatste aanpassing

wat wil je nou zeggen!...mijn hemel eindeloze discussie....

die meiden van nu zien er gewoon niet uit met zulke kleren aan...terwijl er best mooie meiden tussen zitten en dan zulke hooligan kleding aan..tja
O MY GOD! Hoeveel Helga's ik wel niet heb gezien echt verschrikkelijk die wijven zien er echt niet uit! Die denken denk ik dat ze er anders niet bij horen ofzo zonder die kleren?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 11:54:
Dom gezeik, laat iedereen er lekker bijlopen zoals ie wil,

Jij loopt er bij als een Helga, aan je profielfoto te zien

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 10:26:
mannelijk bij lopen als je er vrouwlijk bij kan lopen, je bent ten slotte een vrouw!!

wijfie i'm proud of you:D met je hele verhaal heb je gelijk.

vraag me trouwens af of er uberhaupt mannen zijn die zo'n 'helga' aantrekkelijk kunnen vinden hoor haha:D
OK dan, nieuwe stelling! WIE HOUDT ER VAN HELGA'S??

Uitspraak van danger zone op vrijdag 28 juli 2006 om 19:18:
OK dan, nieuwe stelling! WIE HOUDT ER VAN HELGA'S??

:frusty: no way..

Geef mij maar een meid die tenminste weet wat ze moet dragen (Y)

Uitspraak van danger zone op vrijdag 28 juli 2006 om 19:18:
HELGA'S

waar staat dat eigenlijk voor helga?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 19:41:

Begin post gelezen :P?

Heb je weleens Allo Allo gezien?

Helga is gewoon zo'n Arische vrouw, en over het algemeen zijn het niet de meest sexy types.
Vrouwelijke wazi dus...
We hadden ze ook Bertha kunnen noemen bijvoorbeeld :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 20:19:
We hadden ze ook Bertha kunnen noemen bijvoorbeeld

bertha de koe ofzo :-)

Meiden met geruite blousjes, blablabla.. je hebt ze vast wel eens gezien...

Jammer dat veel mensen denken dat een helga iemand is in trainingspak :S
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 18:16:
vraag me trouwens af of er uberhaupt mannen zijn die zo'n 'helga' aantrekkelijk kunnen vinden hoor haha

zijn toch genoeg helga`s die een vriend hebben hoor :)

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 juli 2006 om 12:05:
Jammer dat veel mensen denken dat een helga iemand is in trainingspak

idd...liever een trainingspak dan zo een hooligan outfit toch?

Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 29 juli 2006 om 12:23:
zijn toch genoeg helga`s die een vriend hebben hoor

ja en ook hij draagt zo een kansloos opa spencertje, maar daar gaat dit topic niet over toch?
laatste aanpassing
dat weet ik niet..ken ze namelijk niet allemaal 8)

Je moet jezelf zijn toch..maar als je in hokjes gaat plaatsen hoor ik meer bij de clubkutte:cheer:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 14:24:
clubkutte

ik ook, jeeee lang leve de clubkutte:-)
ik hoef geen clubkut te zijn,heb een grafhekel aan puntschoenen :p

Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 29 juli 2006 om 15:00:
grafhekel aan puntschoenen

je kan ook ballarina's aan trekken;-)