Partyflock

Forumonderwerp · 889372

wat vinden jullie nou van die mensen die alsmaar schreeuwen: Gabber ben je niet voor even, gabber ben je voor heel je leven?

ik bedoel zien jullie een oma/opa nou echt nog naar die muziek luisteren.. haar/zijn kleinkinderen die muziek ''aansmeren''
ik bedoel je wordt toch echt een keer te oud daarvoor??

gabber bestaat al lang niet meer volgens mij

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 00:54:
gabber bestaat al lang niet meer volgens mij

;)
laatste aanpassing

ik vind het maar dom mensen willen niet in een hokje geduwt worden maar ze noemen zich zelf wel zo :s
dus k snap het niet en vind het maar dom
T is hoe je de muziek zelf ervaart.
T is idd ook dansmuziek,maar ik kan er ook perfect op opruimen bv,of afwassen.
En vind t heerlijk om sn8ts heerlijk met mn discman een blokkie om te gaan.
Dus als ik oud ben boeit t me niet of ik nog op de muziek kan dansen,want t is al een heel fijn iets om t te horen,of ik nou stilzit of niet.laatste aanpassing 12 augustus 2006 19:19[/quote]

juist:respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 19:49:
Uitspraak van Gewoon Ramon op vrijdag 11 augustus 2006 om 15:36:
Dan wordt het alleen nog maar ergelijke achtergrond gedreun.

Nee,ben ik niet met je eens.
T is hoe je de muziek zelf ervaart.
T is idd ook dansmuziek,maar ik kan er ook perfect op opruimen bv,of afwassen.
En vind t heerlijk om sn8ts heerlijk met mn discman een blokkie om te gaan.
Dus als ik oud ben boeit t me niet of ik nog op de muziek kan dansen,want t is al een heel fijn iets om t te horen,of ik nou stilzit of niet

juist:respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 13:24:
Nou nee nooit te oud...

:respect:

Zo is et maar net iedereen beslist da tog voor z'n eige kzou zegge blijf lekkrr stuitere houd je jong 8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 19:49:
Dus als ik oud ben boeit t me niet of ik nog op de muziek kan dansen,want t is al een heel fijn iets om t te horen,of ik nou stilzit of niet.

Maar wat ik me dan wel afvraag is of je dan nog steeds gabber bent. Ikl bedoel dan de leefstijl die daarbij hoort. De subcultuur zeg maar.
Misschien is het wel zo dat de muziek niet verdwijnt maar wel het verschijnsel gabber. Laten we weer het voorbeeld nemen van rock. Oke, die mensen luisteren er nog wel naar. Maar de meesten zie ik niet zo snel weer eens een lsd trip nemen, zwaar demonstreren tegen allerhande onrecht in de wereld en naar grote Woodstock achtige festivals gaan. Alleen de muziek blijft.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:28:
Maar wat ik me dan wel afvraag is of je dan nog steeds gabber bent

Nee,okee.
Maar ik wil niet eens een gabber genoemd worden.
Dan liever hardcoreliefhebber,ofzo.
Gabber klinkt echt zooo 1995.
Maar wat zou dan de leefstijl zijn?
Pillen slikken?Nog nooit gedaan en niet van plan ook.
Australian?Heb ik wel een paar jassen van liggen,maar bij t woord gabber ga je voor mij terug in de tijd.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 19:32:
Maar wat zou dan de leefstijl zijn?

Daar heb ik ook lang en hard over nagedacht. In de tijd dat gabbers nog gebruikelijk waren kun je wel zo aanwijzen wie er gabbers waren en wie niet n.a.v. hun gedrag en manier van doen. Maar waar dat dan aan lag? Ik denk een soort I don't give a fuck as long there's hardcore houding ofzo.

Hmm die houding zou het kunnen zijn. Het is idd wel vreemd dat de stereotype gabber van 10 jaar terug iemand was in Australian, en dat de types die zich nu gabber noemen er heel anders uitzien. Het enige wat de 2 verbindt qua 'levensstijl' is de muziek, maar die is ook al wat veranderd ;)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 18:35:

duh, tuurlijk! :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 19:35:
het lijkt mij zeer sterk dat ze later in het bejaardenthuis nog naar die muziek luisteren.

Juist in het bejaardenhuis!Tegen die tijd ben je dement en ga je weer terug naar je jeugd.Uiteindelijk sterven we allemaal als gabber,dus waarom zou je niet eens een x wat anders proberen,word je heus niet dommer van!

dagtripje van het bejaardenhuis naar de dierentuin of het museum, jea wright...dikke party dan!!

Jo,met een portie paddo's word alles leuker;)
laatste aanpassing

grootmoeders recept:P

Uitspraak van actief op dinsdag 15 augustus 2006 om 21:53:

duh, tuurlijk!

:rot:
wat vinden jullie nou van die mensen die alsmaar schreeuwen: Gabber ben je niet voor even, gabber ben je voor heel je leven?

ik bedoel zien jullie een oma/opa nou echt nog naar die muziek luisteren.. haar/zijn kleinkinderen die muziek ''aansmeren''

:gaap:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 16:50:
Tegen die tijd ben je dement en ga je weer terug naar je jeugd.

hahaha je hebt helemaal gelijk (y)
dan komen de cd`s weer boven :p

verschilt per persoon denk ik , ik riep het vroeger ook en de hardcore van nu kan ik toch echt niet meer waarderen, top jaren 98 en 99 daarna hard bergafwaards gegaan met de muziek ...