Partyflock

Forumonderwerp · 889372

wat vinden jullie nou van die mensen die alsmaar schreeuwen: Gabber ben je niet voor even, gabber ben je voor heel je leven?

ik bedoel zien jullie een oma/opa nou echt nog naar die muziek luisteren.. haar/zijn kleinkinderen die muziek ''aansmeren''
ik bedoel je wordt toch echt een keer te oud daarvoor??

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 21:14:
- Goeie ouwe tijd -

Toen angst niet bestond
en nix te gek was

angst bestaat niet tenzij je iets ergs mee hebt gemaakt ik heb zo iets van tegenwoordig denken sommige gabber Qneusje oftewel meelopers zoiets van kijk mij gabber zijn in hoor derbij, maar wij als die hards storen ons er aan maar omdat we een slechte naam krijgen door hun

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 20:08:
zwabbers!!!

zwabbers wat lul je nou dan

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 23:34:
wij als die hards storen ons er aan maar omdat we een slechte naam krijgen door hun

feit, maar dat heb je altijd overal :)

angst bestaat niet tenzij je iets ergs mee hebt gemaakt

Nee, ik heb nu kinderen
en die wil ik een verantwoordelijke verstandige moeder kunnen bieden
zou het mezelf nooit vergeven als me iets zou overkomen
door mijn impulsiviteit en neiging naar adrenaline :)
angst bestaat niet tenzij je iets ergs mee hebt gemaakt

Ik denk meer dan Booyaka bedoeld dat je toen nog lekker provocerend over straat kon zonder dat je hersens ingebeukt werden door verkeerde media profiles.

Provoceren is nou eenmaal leuk (zeker als je een jaar of 16 bent) maar toen bleef het daar ook bij en dat is nu wel een stukje anders :)

Uitspraak van Satanica op vrijdag 28 juli 2006 om 23:46:
Ik denk meer dan Booyaka bedoeld dat je toen nog lekker provocerend over straat kon zonder dat je hersens ingebeukt werden door verkeerde media profiles.

Ook dat, maar t interesseerde me toen ook niet...
Al zouden ze me overhoop steken, kon me niet schelen :no:

Provoceren is nou eenmaal leuk

8) nog steeds
alleen wat aangepaster
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 23:52:
Ook dat, maar t interesseerde me toen ook niet...
Al zouden ze me overhoop steken, kon me niet schelen

Mij intresseerde het toen ook niet...
Totdat de waarheid wel erg dichtbij kwam en ik er bijna niet meer was geweest, ook dat boeide me niet eigenlijk :/

nog steeds
alleen wat aangepaster

Kijk daar zit het um in; genuanceert te werkgaan B)

Uitspraak van Satanica op zaterdag 29 juli 2006 om 00:19:
Kijk daar zit het um in; genuanceert te werkgaan

Wij snappen mekaar gewoon B)

ook dat boeide me niet eigenlijk

Joh als je voor je gevoel weinig te verliezen heb
wat maakt t dan ook allemaal uit?

When U gotta go, U gotta go...
doe je nix aan
Gabber zijn gaat niet alleen over muziek..

Never to old to live the way you want to!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 23:38:
feit, maar dat heb je altijd overal

ja precies
Nee, ik heb nu kinderen
door mijn impulsiviteit en neiging naar adrenaline

ja daar heb je gelijk ik ken ook een vrouw die heeft ook kinderen maar die gaat gewoon nog na feesten maar ik dnek zo van ja het kan wel en aan de andere kant ook weer niet
Provoceren is nou eenmaal leuk (zeker als je een jaar of 16 bent) maar toen bleef het daar ook bij en dat is nu wel een stukje anders

ja precies:D
Al zouden ze me overhoop steken, kon me niet schelen

ja inderdaad als het je zou overkomen dnek je er anders over ma tegenwoordig denken ze zo van ja mij ken niks gebeuren maar kijk uit met wat je doet of wat je zegt er zal maar een verkeerde bij zijn dan ben je wel de klos
Totdat de waarheid wel erg dichtbij kwam en ik er bijna niet meer was geweest, ook dat boeide me niet eigenlijk

op dat moment niet maar later denk je er wel anders over.
Uitspraak van N[ii]entje op zaterdag 29 juli 2006 om 00:44:
Gabber zijn gaat niet alleen over muziek..

het zit van binnen en niet van buiten gabber ben je in je hart ik loop ook in cavello en australian enzo maar dat is me dagelijkse kleding ik draag ok normale kleren ik en in mijn hart gabber .
ik adem, luister, leef de muziek, ik heb respect voor iedereen, heel mn leven draait op dit moment om hardcore. ik ben gabber. klaar. ja ik draag aussie en cavello maar zelfs al zou ik dat niet doen.: gabber is n levensstijl, een cultuur, niet iets dat je zomaar bent.

Uitspraak van Busty. op zaterdag 29 juli 2006 om 01:03:
gabber is n levensstijl, een cultuur, niet iets dat je zomaar bent.

precies

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 00:55:
ja daar heb je gelijk ik ken ook een vrouw die heeft ook kinderen maar die gaat gewoon nog na feesten maar ik dnek zo van ja het kan wel en aan de andere kant ook weer niet

ik ga ook echt wel hoor, maar met hoge uitzondering
Vind dat je het niet kan maken om je kinderen te "dumpen" om zonodig lol te moeten maken :no: Heb zelf voor kinderen gekozen

gabber is n levensstijl, een cultuur, niet iets dat je zomaar bent.

zoals ik altijd zei : Gabber zijn doe je niet, maar ben je gewoon !
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 00:24:
Wij snappen mekaar gewoon

Maar wij zijn dan ook van een hoger niveau B)

Ik ken een paar typetjes die na het werpen gewoon hun oude lifestyle oppikken en dat is gewoon gedoemt te mislukken...
Ze werken zichzelf en hun gezin in de problemen, maar die komen er zelf wel achter.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 01:13:
Gabber zijn doe je niet, maar ben je gewoon !

En zo is het maar net!

Uitspraak van Satanica op vrijdag 28 juli 2006 om 21:14:
die hardcore reeks van MEKADO uit de jaren '90

Mecano was het, had er ook een paar cd's van, die waren nou eenmaal goedkoper (25 gulden) in tegenstelling tot andere cd's (45 gulden)

Whaha, och ja, Mecano, ja. Dat bedoelde ik. Maar waren ook veel van die nepcd's, met andere artiesten, veel van dat 'daar komt gabbertje'gedoe, enz. Voor mij was dat de reeks die de 'gabbercultuur' naar de donder geholpen heeft, door gabbertjes als hersenloze, pillenslikkende dutsen af te tekenen :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 02:06:
Maar waren ook veel van die nepcd's, met andere artiesten, veel van dat 'daar komt gabbertje'gedoe, enz

Klopt ja, 75% van de cd's was "gewone" Hardcore en de rest was eigenlijk bagger.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 02:06:
Voor mij was dat de reeks die de 'gabbercultuur' naar de donder geholpen heeft, door gabbertjes als hersenloze, pillenslikkende dutsen af te tekenen

Ik vond Hakkuhbar leuk, maar dat hangt er dan ok vanaf hoe je ernaar kijkt.

Zie je het als een leuke persiflage of parodie is het gewoon leuk, maar neem je het serieus krijg je inderdaad dat mensen het zien als waarheid.

Die periode was de rise and fall van de Gabbercultuur, toen de rage was overgewaaid zijn er lekker veel overgestapt naar de Trance of R&B (weet ik veel wat toen ineens "hip" werdt) en de echte die-hards zijn toch wel blijven hangen ;)
Uitspraak van Satanica op zaterdag 29 juli 2006 om 15:16:

Zie je het als een leuke persiflage of parodie is het gewoon leuk, maar neem je het serieus krijg je inderdaad dat mensen het zien als waarheid.

Die periode was de rise and fall van de Gabbercultuur, toen de rage was overgewaaid zijn er lekker veel overgestapt naar de Trance of R&B (weet ik veel wat toen ineens "hip" werdt) en de echte die-hards zijn toch wel blijven hangen

:O :O :O

Ik ben het een keer helemaal met je eens :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 18:35:
je wordt toch echt een keer te oud daarvoor

Ik ben er nu al te oud voor, met m'n 21 jaartjes.:d

wat vinden jullie nou van die mensen die alsmaar schreeuwen: Gabber ben je niet voor even, gabber ben je voor heel je leven?

niks...

wat is gabber? 8)
Toen angst niet bestond

angst is ook maar een veilige uitweg.

Uitspraak van Satanica op zaterdag 29 juli 2006 om 15:16:

Die periode was de rise and fall van de Gabbercultuur, toen de rage was overgewaaid zijn er lekker veel overgestapt naar de Trance of R&B (weet ik veel wat toen ineens "hip" werdt) en de echte die-hards zijn toch wel blijven hangen

Inderdaad. Ik denk dat dit ook de reden is van het hele Lonsdale/G.I.T. gedonder, over wat een gabber nou zou zijn. Voor veel mensen is een gabber een kale gast in trainingspak, goed gepersifleerd door Hakkuhbar en door veel jongelui gekopieerd. Die zijn immers daar mee opgegroeit. Heb soms het idee dat je nu veel meer 'originele gabbers' ziet dan vroeger.

Ik vond mezelf wel stoer hoor toen
toen was ik 16

Hardcore will never die
en
I am a rotterdamned gabber

stond allemaal vol ornaat op me tas
net als de adelaar van die man uit de oorlog ( woei, daar gingen me punten weer zowat )
De vlaggetjes ontbraken niet
de ritmische kraak in me discman was door de hele bus te horen

echt helemaal goed

En nu denk ik als mensen dat zeggen :
ja...tot je volwassen wordt

- Goeie ouwe tijd -

Toen angst niet bestond
en nix te gek was laatste aanpassing 28 juli 2006 21:15

kijk en jij snapt het.. sommige mensen worden gewoon eerder volwassen als andere ;)

Uitspraak van basedrum op vrijdag 28 juli 2006 om 20:22:
erg tegenstrijdig vind je niet?

uhmm nee, eerst vond ik het wel oke die muziek, maar nu heb ik van : goeie ouwe tijd.. en snap ik niet waarom en nog mensen van 30 rondlopen die naar feesten gaan enzo.. hebben die niks beters te doen met hun leven????

Uitspraak van Satanica op vrijdag 28 juli 2006 om 20:24:
Maar je geeft zelf aan niet eens van Hardcore te houden dus hoe kun jij je nou verplaatsen in iets waar je niet van houd.

dat was een reactie op een reactie :\:\

ik adem, luister, leef de muziek, ik heb respect voor iedereen, heel mn leven draait op dit moment om hardcore. ik ben gabber. klaar. ja ik draag aussie en cavello maar zelfs al zou ik dat niet doen.: gabber is n levensstijl, een cultuur, niet iets dat je zomaar bent.

precies:respect:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:13:
kijk en jij snapt het.. sommige mensen worden gewoon eerder volwassen als andere

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:17:
uhmm nee, eerst vond ik het wel oke die muziek, maar nu heb ik van : goeie ouwe tijd.. en snap ik niet waarom en nog mensen van 30 rondlopen die naar feesten gaan enzo.. hebben die niks beters te doen met hun leven????

Jij bent blijkbaar zo'n meeloopwijf. Zeker ook een 'gabber' geweest, die pillenslikkend en speed snuivend met d'r klauw omhoog stond, tussen al d'r zgn vriendjes? Dan kan ik idd snappen dat het niet in je botte hersenen kan doordringen dat er wel degelijk mensen zijn die WEL naar feesten gaan voor de muziek en (tegenwoordig in mindere mate) de sfeer.
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op vrijdag 28 juli 2006 om 20:48:
en Neophyte en Dj Panic zijn dan klassiek

in mijn geval dan the beholder & balistic (y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 11:08:
Jij bent blijkbaar zo'n meeloopwijf. Zeker ook een 'gabber' geweest, die pillenslikkend en speed snuivend met d'r klauw omhoog stond, tussen al d'r zgn vriendjes? Dan kan ik idd snappen dat het niet in je botte hersenen kan doordringen dat er wel degelijk mensen zijn die WEL naar feesten gaan voor de muziek en (tegenwoordig in mindere mate) de sfeer.

weet je.. hier kan ik alleen maar om lachen, je doet trekt alles uit de kast om je gelijk maar te halen. nou ik zou zeggen, nog meer inspirerende dingen die je met me wil delen? 8)

Als dat zo is wil ik voor die tijd dood zijn.

gabber ben je maar voor even, aangezien de meeste nie lang zulle leve

Uitspraak van Ricky B op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:25:
Als dat zo is wil ik voor die tijd dood zijn.

hahaha mooi gesproken

ik bedoel zien jullie een oma/opa nou echt nog naar die muziek luisteren.. haar/zijn kleinkinderen die muziek ''aansmeren''

Dat zijn de grootste flapdrollen...... ik luister al een dikke 10 jaar hardcore, het is voor mij dé muziek..... maar ik loop er niet bij als een gabber(wel op mn maxxies soms maar gewoon casual voor de rest) alleen op ouwe feessies dos ik me uit als een gabbertje, gewoon, voor het sfeertje..
Maar degene die het roepen en het willen laten merken zijn meestal de grootste pannekoeken, die gabber willen zijn :X

Ik zal early/gabber luisteren totdat mn oren het trekken, maar dat hoeft echt niemand te weten

Interessante topic:

Gabber voor even of niet?
Bovengenoemde reacties laat ik voor wat ze zijn, het drugstijdperkje heb ik alweer verlaten.
Voor even of niet?
Denk het wel, heb vrij recent nog een tattoo van Hardcore op me onderarm laten zetten. Of ik daar goed aan heb gedaan zullen de meningen over verdeelt zijn. Misschien vind ik het over 5, 10 of tig jaar geen mooie muziek meer. Toch blijft het dan een herinnering aan een goede tijd.

Gabber voor eventjes, of 4 life. We zullen zien, ik denk wel dat bij het horen van de bass bij mij altijd een kriebel zal komen. Misschien vind ik het niet meer super over een paar jaar, maar wel een kriebel met de gedachte aan vroeger...

Dus toch wel hardcore 4 life, misschien in een iets ander opzicht... ?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:58:
Gabber voor eventjes, of 4 life. We zullen zien, ik denk wel dat bij het horen van de bass bij mij altijd een kriebel zal komen. Misschien vind ik het niet meer super over een paar jaar, maar wel een kriebel met de gedachte aan vroeger...

Dus toch wel hardcore 4 life, misschien in een iets ander opzicht... ?

juistum

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:58:
Misschien vind ik het over 5, 10 of tig jaar geen mooie muziek meer.

Je smaak kan veranderen maar;

Vroeger hadden we een groeppie, we luisterden altijd naar hardcore, gingen naar Hakke en Zage voor kids :X

Nu is 90% van dat groepie, allemaal techno kneusjes geworden, ze moeten niks meer van hardcore hebben

'Zogenaamd volwassen en met je tijd meegaan'

Ik vind je dan echt een meeloper en een stakker :lol:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:02:

Wees eerlijk, zie jij jezelf over tig jaar achter een rolator lopen en dan vervolgens als je na je uitstapje naar het buurtwinkelcentrum en je dagelijkse bakje koffie daar thuiskomt een hardcoreplaat opzetten? Een nummer waarvan je de helft niet meer hoort omdat je gehoor zwaar achteruit is gegaan en je gehoorapparaat zijn battarijen bijna leeg zijn ?
Nee he? Ik ook niet...

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:02:

Wat een onzin :/ Je smaak verandert nou eenmaal als je ouder wordt. Althans, bij de meeste mensen. Heeft weinig met meeloperij te maken. Ik ga nu ook alleen nog club/trance/hardtrance-feesten. Vind die hele hardcore-meuk echt 10x niks. Waarom? Omdat het een opgefokte teringzooi is met een stel wazi-achtige figuren die met hun kansloze Lonsdale-uniformen en pep-bekkies de hele sfeer verneuken. Vroeger was de hardcore nog leuk en de feesten hadden een hele andere -leukere- sfeer. Nu vind ik het bagger en mij zal je niet snel meer zien op HC-feesten, wat heeft dat met meeloperij te maken?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 10:17:

kan ik aan jou ook wel vragen of je niks beters te doen heb met je leven? ten slotte gaat het hier over feesten en over muziek smaak! ik heb nog tyd zat om als een geranium voor het raam te hangen!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 11:08:
Jij bent blijkbaar zo'n meeloopwijf. Zeker ook een 'gabber' geweest,

precies dat is atries! dat noemde we in de goede ouwe tyd zwabber!8-)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:11:
Wees eerlijk, zie jij jezelf over tig jaar achter een rolator lopen en dan vervolgens als je na je uitstapje naar het buurtwinkelcentrum en je dagelijkse bakje koffie daar thuiskomt een hardcoreplaat opzetten? Een nummer waarvan je de helft niet meer hoort omdat je gehoor zwaar achteruit is gegaan en je gehoorapparaat zijn battarijen bijna leeg zijn ?
Nee he? Ik ook niet...

Dan zal ik nogsteeds kippenvel krijgen aan nummers waar ik goeie herinneringen aan heb (l)

Het zit in je of niet...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:13:
Wat een onzin Je smaak verandert nou eenmaal als je ouder wordt. Althans, bij de meeste mensen. Heeft weinig met meeloperij te maken. Ik ga nu ook alleen nog club/trance/hardtrance-feesten. Vind die hele hardcore-meuk echt 10x niks. Waarom? Omdat het een opgefokte teringzooi is met een stel wazi-achtige figuren die met hun kansloze Lonsdale-uniformen en pep-bekkies de hele sfeer verneuken. Vroeger was de hardcore nog leuk en de feesten hadden een hele andere -leukere- sfeer. Nu vind ik het bagger en mij zal je niet snel meer zien op HC-feesten, wat heeft dat met meeloperij te maken?

Mijn smaak is ook veranderd door de jaren heen. Maar je kan niet gek van iets zijn, en het daarna niks meer vinden... dat heb je alleen bij vrouwen :lol:

En omdat de hardcore scene van tegenwoordig uit veel kneusjes bestaat, en de muziek ook 10x zo slecht is geworden, is het ouwe gouwe helemaal uit je hart verdwenen?:/

Mij zie je ook niet op die feesten van tegenwoordig, maar Pandemonium en Ghosttown bv. zijn toch wel heeeeeeeerlijk

Meeloperij is misschien niet het goeie woord, maar het getuigt van weinig liefde voor de muziek

Dat heb je dacht ik alleen als je elk feest drugs nodig hebt om uit je dak te gaan.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:19:
En omdat de hardcore scene van tegenwoordig uit veel kneusjes bestaat, en de muziek ook 10x zo slecht is geworden, is het ouwe gouwe helemaal uit je hart verdwenen?:/

Nee, het gouwe ouwe luister ik zo af en toe nog steeds. Bepaalde nummers geven me best wel kippenvel, het brengt weer de tijd van toen ff terug. Maar over het algemeen is het tegenwoordig gewoon kut. Feesten zoals Ghosttown worden tegenwoordig ook bezocht door steeds meer Lonsdale-wazi's, dus echt tof is dat ook niet meer. Toen Ghosttown weer terug kwam was het ge-wel-dig, maar nu....

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:19:
Dan zal ik nogsteeds kippenvel krijgen aan nummers waar ik goeie herinneringen aan heb (l)

Het zit in je of niet...

Als je de tijd had genomen om goed te lezen had je gezien dat ik dit letterlijk naar voren haalde. Beetje jammer dat je dus onterecht een citaat van mij pakte en hier tegenin ging...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:24:
Nee, het gouwe ouwe luister ik zo af en toe nog steeds. Bepaalde nummers geven me best wel kippenvel, het brengt weer de tijd van toen ff terug. Maar over het algemeen is het tegenwoordig gewoon kut. Feesten zoals Ghosttown worden tegenwoordig ook bezocht door steeds meer Lonsdale-wazi's, dus echt tof is dat ook niet meer. Toen Ghosttown weer terug kwam was het ge-wel-dig, maar nu....

Ik snap je punt, zit hier ook mee hoor.. maar als er maar één feestje is die het ouwe nastreeft, met goed volk, ben ik van de partij......zonde dat je dankzij de generatie van tegenwoordig je liefde bent verloren

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:26:
Als je de tijd had genomen om goed te lezen had je gezien dat ik dit letterlijk naar voren haalde. Beetje jammer dat je dus onterecht een citaat van mij pakte en hier tegenin ging...

Ik snap je niet helemaal :$

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:30:
.zonde dat je dankzij de generatie van tegenwoordig je liefde bent verloren

De generatie van nu zijn geen gabbers meer. De hele scene tegenwoordig heeft niets meer met gabber te maken, maar alleen met (zoals iemand al eerder wijs opmerkte) hardcore. Het gevoel is weg, de sfeer is weg. In de tijd dat de gabberscene op zijn hoogtepunt was zouden we al het volk wat er nu rondloopt 'zwabber' hebben genoemd.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:30:
k snap je niet helemaal :$

Lees die post van mij waaruit je geciteerd had ff opnieuw... de alinea onder je citaat ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:35:
De generatie van nu zijn geen gabbers meer. De hele scene tegenwoordig heeft niets meer met gabber te maken, maar alleen met (zoals iemand al eerder wijs opmerkte) hardcore. Het gevoel is weg, de sfeer is weg. In de tijd dat de gabberscene op zijn hoogtepunt was zouden we al het volk wat er nu rondloopt 'zwabber' hebben genoemd.

Wat heeft dit met jouw beleving voor muziek te maken?

Tuurlijk, een feest vol echte gabbers, dat is pas echt party party.. maar dit topic gaat toch over 'het gabber zijn'/'gabbergevoel ervaren'

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:35:
Lees die post van mij waaruit je geciteerd had ff opnieuw... de alinea onder je citaat

Dit moet vrij vermoeiend voor je zijn, maar ik snap het nogsteeds niet :$

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:43:
Wat heeft dit met jouw beleving voor muziek te maken?

Niet zozeer met de beleving van (oude) muziek, maar wel met de beleving van alles eromheen. Ik heb er, door alle grope veranderingen door de jaren heen, mijn binding mee verloren.

T is naar mijn mening maar net hoe je t wil noemen.
Ik prefereer de naam hardcore-liefhebber.
Maar ik noem t wel ff gabber.
Gabber zijn zegt niets over je kledingstijl.
Gabber zijn zegt iets over t gevoel dat je bij de muziek krijgt als je t hoort.
(De nummers die je leuk vind)
Ik vind de scene tegenwoordig ook verneukt.
Hoewel ik(naar mijn MENING dus,de muziek wel steeds beter vind worden.
Maar elke periode heeft zn negatieve kanten.
Van de gabber de jaren 90 vond ik t minpunt dat er van die jostis waren die gabbers een slechte naam gaven door middel van associaties met speed en pillen te maken.
(Hakkuhbar,reefteef,etcetc)
Het verrotte van tegenwoordig vind ik dat sommige gastjes ineens overgestapt zijn op lonsdale.
Nee doe mij dan maar liever een aus of cavello.Dit is hoe ik erover denk,maarja.
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:43:
De generatie van nu zijn geen gabbers meer. De hele scene tegenwoordig heeft niets meer met gabber te maken, maar alleen met (zoals iemand al eerder wijs opmerkte) hardcore.

Tot daar heb je t wat mij betreft goed.
Maar t gevoel is zeker niet weg!
Alleen veranderd.
Nu zit t iets meer van binnen,terwijl in de gabbertijd(En zo heet t niet voor niets)je er op straat zo eentje kon onderscheiden.
laatste aanpassing

gabberstyle is voor altijd als je het bent wil je niet meer anders ik ben zelf gabber en zal het blijven ook het zit bij mij in me hart en nier en dat zal blijven ook

:/ Waarom nemen jullie jezelf zo fucking serieus? Ik dacht altijd dat gabber een modeterm was die weer over zou waaien maar op pf zijn nog steeds figuren die zich zo noemen. Moet je me toch eens uitleggen wat de way of life van de gabber is?

Ik weet niet wie de grotere meeloper is, degene die achter een rage rent of die zich gaat interesseren voor een andere stijl die ook al wat jaartjes bestaat. (techno is ouder en ontwikkelde zich dus compleet los van hardcore)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 20:56:
Waarom nemen jullie jezelf zo fucking serieus? Ik dacht altijd dat gabber een modeterm was die weer over zou waaien maar op pf zijn nog steeds figuren die zich zo noemen. Moet je me toch eens uitleggen wat de way of life van de gabber is?

idd sommige mensen voelen zich ineens aangevallen ofzo :S als dit onderwerp naar voren komt.

Uitspraak van basedrum op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:17:
kan ik aan jou ook wel vragen of je niks beters te doen heb met je leven? ten slotte gaat het hier over feesten en over muziek smaak! ik heb nog tyd zat om als een geranium voor het raam te hangen!

o, dus hardcore is de enigste muzieksmaak op deze planeet of wat probeer je nou duidelijk te maken, met je slap gelul!

hahha is toch mooi als je voor je hele leven een hardcore tattoo laat zetten... zit je op je 80e krom op je stoel met een tattoo van thunderdome ofzo:D