Partyflock

Forumonderwerp · 889284

Onderwerp is dubbel!

Zie "Hela" voor eenzelfde onderwerp.

Hoe kan dat dan...?:O Jij belde mij:O
ohw uh ja uh oke heb je nog planne voor vandaag?
Wacht,ik zal mijn schizofrene wederhelft even roepen...

...nog een klein momentje hoor,hij heeft een fantastische aanbieding voor u...

-"Goeidag meneer Mine!Of mag ik Amfeta zeggen?Ik als offiëele kanzloze bij callcenter List,Bedrog en Sadisme v.o.f heb nu de kans u iets unieks aan te bieden. U bent na een strenge loting uitgekozen om deel te nemen aan een uniek consumentenonderzoek!!Bereidt u voor op de nieuwste hi-tec ganz geile uit Amerika overgewaaide kartonnen surprise-doos.Gevult met de laatste onmisbare snufjes voor alledaags gebruik en/of vertier.

nadere omschrijving:
-Een fustje valse hoop voor de net vrijgekomen TBS-er
-een doe het zelf-mesje om als vermakelijke 1-aprilgrap de agillespezen van je buurman door te snijden
-Een stoomcursus "Je kan het!!" voor die seriemoordenaar die het net niet redde
-De Jehova2000pro...een volautomatisch gecamoufleerde voorhamer op kniehoogte voor het stugge christen-tuig
-Een dvd met handige tips om de steen zo efficiënt mogelijk van het viaduct te gooien
-De kruipruimtedesignbox Deluxe,om ook uw kruipruimte geschikt te maken voor opslag van lijkjes
-En last but not least,Een op maat gemaakte grote smoel,ideaal om iemand psychisch te slopen,dat laatste zetje voor de trein of gewoon om dat lieve cavia'tje van je 5 jarige buurmeisje gedeeltelijk op te smikkelen en de rest voor hun jus-pan te bewaren!!!

Dit pakket wordt vrijblijvend na automatische afschrijving voor Genaaid-belasting,oplichtkosten en afzetprovisie naar u opgestuurd.

Heb ik uw interesse?!?!
dit is de voicemeel van de bewoners voor familie toets 1 voor klaplopers toets 2 en voor alle andere toets 3