Partyflock

Forumonderwerp · 888570

Omdat ik onlangs mijn EP heb uitgebracht en het nog goed en wel een jaar zal duren eer ik de kans heb weer op Meta4 wat uit te brengen en deze plaat dan tegen die tijd zo outdated is dat ik allang veel vetter werk heb, post ik hem hier online.

Wordt overigens werkelijke de laatste keer dat ik hier iets online post. De volgende keer zal het van mindere geluidskwaliteit zijn en hopelijk op mijn eigen www.omkaratechichi.com wat ik nog steeds niet heb omdat ik lui ben :P

Anyway, tis weer een melancholisch beukende track met spacy technoide invloeden; vernieuwend, voor mijn doen, is het niet, leuk hopelijk wel. ;)

(met dank aan Adeptus Dragea voor het hier en daar ietwat tweaken van de in het midden aanwezige melodie :))

*edit*
Iedereen die de moeite heeft genomen deze track te downloaden wou ik even hartelijk bedanken. Ik vind het uiteindelijk verstandiger om toch maar niets meer online te posten.
laatste aanpassing door een beheerder

Nee ik was toen vrij jong, 14 ofzo en weinig gewend en het was steenkoud terwijl we aan het schaatsen waren. Eigenlijk niet het meest logische moment om te gaan blowen :P

trouwens dit heb ik in de topic 'welke megaplaat zou jij willen remixen'geplaatst: :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:29:
omkara techichi-rivers of souls...style trance:) Omkara en trance? yup:D

deze zou ik wel willen mixen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 18:28:
of een keer blowen dat ik er gewoon groen van werd; letterlijk!

:lol: ja ik heb ze ook wel eens groen zien worden< zelf gelukkig niet O:) out gaan wel :jaja: met de achterkant van m'n hoofd tegen een raamkozijn knallen en 5 minuten later vragen ben ik out gegaan? :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 23:28:
trouwens dit heb ik in de topic 'welke megaplaat zou jij willen remixen'geplaatst: :D

:lol: wat een slijmbal he :P
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 21:09:
14 ofzo

Das nogal jong ja `ho is joh
Ik begon op mn 18`de`en toen heb ik ook een keer in t hek gehangen ja `voor de eerste keer vette superpolm :smoke:.......:|......Zwalk ...:rot:.........:dood:<niet dood maar groen he B)
WHoooooow :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 07:56:
met de achterkant van m'n hoofd tegen een raamkozijn knallen en 5 minuten later vragen ben ik out gegaan? :/

:lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 12:05:
Ik begon op mn 18`de

Ik was ook 14/15 :bloos:

O.T

Meta4F is binnen :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 12:21:
Ik was ook 14/15

:O toen al 8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 15:21:
:O toen al 8)

:jaja: en jij was een van de mede schuldigen, die mij er tot aangezet hebben O:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 15:38:
en jij was een van de mede schuldigen, die mij er tot aangezet hebben

toen rookte ik nog niet eens O:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 15:48:
toen rookte ik nog niet eens O:)

Yeah right :frusty:
o, o, o, stelletje junkies :P

blowen is niet goed voor je jongens :no: :D
zelf ook begonnen toen ik begin 16 was, 1.5 jaar gedaan en toen gestopt :)
laatste aanpassing

haha Omi stopt met blowen, en waar gaan opeens al zijn topics op den duur over? :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 23:39:
haha Omi stopt met blowen, en waar gaan opeens al zijn topics op den duur over? :D

Laat die jongen ook eens trots wezen op wat hij doet :9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 15:21:
O.T

dit hele focking topic gaat al dagen O.T :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 23:39:

Dat is om mijn blijdschap mee te delen dat ik er morgen al een maand mee ben gekapt integenstelling tot de meesten die er waarschijnlijk nooit mee kunnen kappen hoe graag ze het ook zouden willen B)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 18:04:
dit hele focking topic gaat al dagen O.T :)

On Topic of Omkara Techichi? :P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 20:57:
On Topic of Omkara Techichi?

hehe nu je het zegt :D
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
:lol:
laatste aanpassing