Uitspraak van MissDeLuxeik sprak gister een jongen die een aantal weken geleden zelfmoord heeft proberen te plegen. hij zegt ik weet niet of ik het niet weer doe, niets maakt mijn blij etc etcop dinsdag 18 juli 2006 om 12:05:
Heftig, kan 't mezelf niet voorstellen dat je echt niks meer uit het leven weet te halen, dat je dat als enigste oplossing ziet..
gewoon samen wit halen... hoe meer zielen hoe meer vreugd... mensen die aan de coke zitten kan je niet helpen tenzij ze het zelf willen..
en dat is uit ervaring... zolang ze zelf niet willen kan je niks doen dan blijven zeggen dat je het kut vind.. wit maakt gewoon meer kapot dan je vrienden en je geld... uiteindelijk draait alles alleen nog maar om de wit... en dan doe je alles om mensen geld afhandig te maken voor weer een gram poeder in je neus te kunnen duwen
mijn advies.. gewoon praten, mocht ze niet geholpen willen worden... (klinkt hard) gewoon laten gaan...
en dat is uit ervaring... zolang ze zelf niet willen kan je niks doen dan blijven zeggen dat je het kut vind.. wit maakt gewoon meer kapot dan je vrienden en je geld... uiteindelijk draait alles alleen nog maar om de wit... en dan doe je alles om mensen geld afhandig te maken voor weer een gram poeder in je neus te kunnen duwen
mijn advies.. gewoon praten, mocht ze niet geholpen willen worden... (klinkt hard) gewoon laten gaan...
Uitspraak van zieke herder op dinsdag 18 juli 2006 om 23:39:zolang ze zelf niet willen kan je niks doen dan blijven zeggen dat je het kut vind.. wit maakt gewoon meer kapot dan je vrienden en je geld...
Jep, ook al beloof je te kappen, denkt heel de buitenwereld dat je van die shit af bent... Jij leg nog een paar lijnen per dag. En pas 2 jaar later krijg je het te horen, dat hij toen nog dik aan de coke zat..