Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 10 juli 2006 om 21:29:spaar je ergens speciaal voor?!!
Misschien...
hmm... zit me ff voor te stellen in welke situaties dit zou kunnen gebeuren.
Scenario 1:
Een jongeman zit bij een vriendin.
Deze scenario speelt zich af op de kamer van desbetrefende vriendin.
Haar mede-studentes komen binnen.
dit zijn er dan 2
zij hebben een leuke avond waar het drank rijkelijk vloeit.
De jongeman begint te zoenen met zijn vriendin aan raakt daarbij enigzins opgewonden.
Deze vriendin bemerkt dat doormiddel van het harde lid tegen haar been.
Deze wordt gestimuleerd en van het 1 komt het ander.
De mede-studentes vinden het vrij opwindend en besluiten mee te doen.
Oke als dit dus zou gebeuren dan zou het niet sletterig zijn maar once in a life ervaring
idem als "de jongeman" verplaats zou worden " een jongedame".
Scenario 2:
nu ff kort en krachtig.
een meid/jongen gaat stappen en loopt 3 maal op een avond naar buiten met een anders, huppakee ff 5 min. werk en we roepen NEXT !
Jah dit is sletterig.
Over scenario 1 ben ik nog niet over uit of het sletterig is of toch een once in a lifetime ervaring.
damn wat een verhaal
Scenario 1:
Een jongeman zit bij een vriendin.
Deze scenario speelt zich af op de kamer van desbetrefende vriendin.
Haar mede-studentes komen binnen.
dit zijn er dan 2
zij hebben een leuke avond waar het drank rijkelijk vloeit.
De jongeman begint te zoenen met zijn vriendin aan raakt daarbij enigzins opgewonden.
Deze vriendin bemerkt dat doormiddel van het harde lid tegen haar been.
Deze wordt gestimuleerd en van het 1 komt het ander.
De mede-studentes vinden het vrij opwindend en besluiten mee te doen.
Oke als dit dus zou gebeuren dan zou het niet sletterig zijn maar once in a life ervaring
idem als "de jongeman" verplaats zou worden " een jongedame".
Scenario 2:
nu ff kort en krachtig.
een meid/jongen gaat stappen en loopt 3 maal op een avond naar buiten met een anders, huppakee ff 5 min. werk en we roepen NEXT !
Jah dit is sletterig.
Over scenario 1 ben ik nog niet over uit of het sletterig is of toch een once in a lifetime ervaring.
damn wat een verhaal
Uitspraak van Gila Selectah op maandag 10 juli 2006 om 21:20:Normaalste zaak van de wereld
ik denk dat je het sarcastisch bedoeld maar ok.
als zij of hij met niemand verbonden is boeit t geen flikker.. wie bepaald of dat normaal is of niet?
dus laat lekker gaan als zij of hij wil
Sletteketet 8 keer per dag na bed 
Ik vroeg mij af of een meisje wat zich binnen 24 uur door 3 jongens laat N***** een slet is of niet?
Gekeken naar het andere forum onderwerp wat je begonnen bent over: Gevangen in een relatie en 2 personen bieden je een uitweg,, wat doe je???
Denk ik dat je jezelf smorgens door je vriend hebt laten neuken, dat is op ruzie uitgelopen, daarna ben je naar een ander toe gegaan, maar die sex viel zo tegen dat je de derde persoon nog maar op bent gaan zoeken voor een stevige beurt...
Nu voel je je slecht en wil je als 17 jarig meisje weten of je een slet bent... En om maar niet meteen door de mand te vallen geef je ook maar meteen het voorbeeld vanuit een kerel gezien..
Ik vind je al een sloopkogel als iedere week met 1 ander persoon aan de gang zou gaan, maar dat is mijn mening...
Ik vroeg mij af of een meisje wat zich binnen 24 uur door 3 jongens laat N***** een slet is of niet?
ik vind van wel, al is het haar zaak.
En hoe het zit met de jongens als die binnen 24 uur 3 meisjes N****?
dat wordt altijd goed gekeurd.
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 23:27:dat wordt altijd goed gekeurd
nee niet altijd
Uitspraak van SpringDing op dinsdag 11 juli 2006 om 08:41:Moeten ze zelf weten...als zei dat lekker vinden
bovendien is het pas goor als je je tussentijds niet douched
keiharde slet
goed bezig uiteraard
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 13:55:Uitspraak vanKutwijf ©
op maandag 10 juli 2006 om 22:13:
Beide sletten
PRECIES
vind ik onzin.... het leven is al kort zat, waarom zou je er niet het uiterste uit halen? wil niet zeggen dat je het zomaar met de ene de beste moet gaan doen (wel ff je normen hoog houden natuurlijk
dus duidelijk levensgenieter
Gekeken naar het andere forum onderwerp wat je begonnen bent over: Gevangen in een relatie en 2 personen bieden je een uitweg,, wat doe je???
Denk ik dat je jezelf smorgens door je vriend hebt laten neuken, dat is op ruzie uitgelopen, daarna ben je naar een ander toe gegaan, maar die sex viel zo tegen dat je de derde persoon nog maar op bent gaan zoeken voor een stevige beurt...
Nu voel je je slecht en wil je als 17 jarig meisje weten of je een slet bent... En om maar niet meteen door de mand te vallen geef je ook maar meteen het voorbeeld vanuit een kerel gezien..
Ik vind je al een sloopkogel als iedere week met 1 ander persoon aan de gang zou gaan, maar dat is mijn mening...
Whoe hahaha die is goed! Mogen toch hopen dat het NIET zo is voor haar...
Laat het maar weten wat je vind....
in princiepe is het allebei niet echt ok denk ik, maar je kent de uitspraak he: als het jongen het doet is ie stoer als een meisje het doet is ze een hoer
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 14:13:in princiepe is het allebei niet echt ok denk ik, maar je kent de uitspraak he: als het jongen het doet is ie stoer als een meisje het doet is ze een hoer
ook zo'n walgelijke uitspraak wat nergens op slaat.... snap ook niet wie dat ooit verzonnen hebt haha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 14:20:joh laat iedereen doen waar die zin heeft BOEIEND
als iedereen zo zou denken zou de wereld er een stuk beter uizien
Ik ben het eens met Black007
Als een jonge het doet is hij stoer.. doet een meisje het.. is ze een hoer
Als een jonge het doet is hij stoer.. doet een meisje het.. is ze een hoer
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 14:36:Betekend trouwens niet dat ik zo ben
uhuh....
Uitspraak van Desdemonia (V) op dinsdag 11 juli 2006 om 14:52:Zou niet mijn ding zijn. En verder zoekt iedereen het maar lekker uit.
Ik ben meningloos.
Men doet maar met zijn lijf wat men wilt. Als men daarna maar niet bij mij in bed komt liggen. Dan wordt het wel mijn zaak. Een afgeflepte boterham prefereer ik niet.
Idd.. Maar sletten zijn ze allebei

![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)