Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:27:
Het kamp...please laat me niet lachen mensen hebben zo'n verkeerd beelt van kampers en dat is knoertharde onzin kan daar niet tegen jo....
Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, zitten ook goede tussen inderdaad.
Maar ook hele erge gevallen, waar hij er dus een van is!
En je vriendin heeft niks te willen want je bent bijna veplicht om bij zinloos geweld te helpen en hulp in te schakelen... en die dreigementen pffff hou op schei uit die heb ik ook zat gehad en dan nog geen eens van een kamper Dus je MOET haar helpen ook al zegt ze problemen te krijgen (die zou ik zogenaamd ook krijgen en ik werd via via ook bedreigd dus BULLSHIT)
Alleen bij hem blijft het niet bij dreigementen, dingen die hij zegt komt hij ook na. Het zal niet de eerste keer zijn dat het gebeurd.
En er hoeft niet iets specifieks met haar vriend te gebeuren hij moet gewoon weten wat zn plek is THATS IT en jij bent dat je vriendin verplicht dit alles is niet neerhalend of lullig bedoeld maar ik wijs je op wat er allemaal kan gebeuren als je naar je vriendin blijft luisteren...want ze moet gewoon niet aankomen met anders krijg ik problemen ze houd ook nog van hem
Als iemand ook maar vraagt of diegene met hem wilt praten, dan heeft zij het al gedaan.
Want hij heeft haar nadrukkelijk gezegd, dat ze er niet over mag praten.
En de liefde is van haar kant allang over... Begrijpelijk ook.
Politie? Laat me niet lachen, het spijt me geweldig maar ze zijn overal van op de hoogte en doen helemaal NIKS.