Partyflock

Forumonderwerp · 885984

Waarom gebeurt het nog zo vaak dat als er geslagen wordt in een relatie, dat de gene die geslagen wordt toch bij de ander blijft.
Kan dat echt niet begrijpen, en nee geen antwoorden van "ja, maar je houd toch van elkaar en dat is niet zo maar weg, of hij/zij zegt het nooit meer te zullen doen en heeft spijt.
Hoe zit het met je eigenwaarde en je zelfrespect.
Een relatie eindigt toch echt bij de eerste klap.

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 13:59:
en wat doe jij daar aan dan?!! aangezien de politie niks doet..

Mijn vriend heeft al voorgesteld om het op zijn manier te regelen, maar dat wilt zij absoluut niet.

En gebeurd er iets met haar vriend, dan word 't van kwaad tot erger!

zou jij dan niet eens aktie moeten ondernemen?

Stel eens wat voor!

Misschien goede toevoeging voor deze topic... wat zou je doen als je wist dat je vriendin mishandeld zou worden....

of vriend want er zijn ook zat vrouwen die hun vriend mishandelen en helemaal kapot maken en niet sterk genoeg zijn om aktie te ondernemen ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 14:07:
Stel eens wat voor!

zorg dat ze weg komt bij die vent.( blijf van me lijf huis misschien een optie )
Ik moet er niet aan denken dat zoiets bij me vriendin gebeurd
Mijn vriend heeft al voorgesteld om het op zijn manier te regelen,

misschien gewoon doen.
ik weet wel ik maak iemand zijn leven wel niet zo zuur en kapot als ze dat bij een vriendin van mij doen.
al zou ik zelf jaren moeten zitten, dat zou ik er wel voor over hebben.
of vriend want er zijn ook zat vrouwen die hun vriend mishandelen en helemaal kapot maken en niet sterk genoeg zijn om aktie te ondernemen

das waar :yes:

Nou ik sla gewoon keihard terug als mijn vriend me zou slaan! (gelukkig weet ik dat hij dat nooit zou doen) Maar ik zou het echt niet pikken! :nee:

n vriendin van my werd geslagen door haar ex nu zijn ze niet meer samen maar als ik of iemand anders van haar vrienden hem ziet kan hy beter gaan lopen want dan gaat hy n serieus pak slaag krijgen

meisjes slage doe je gwn niet als k het ooit zie dat iemand zn vriendin slaagt gaat het zn beste dag niet zijn

of vriend want er zijn ook zat vrouwen die hun vriend mishandelen en helemaal kapot maken en niet sterk genoeg zijn om aktie te ondernemen

precies dat gebeurd omgekeerd ook heel veel.

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 14:10:
zorg dat ze weg komt bij die vent.( blijf van me lijf huis misschien een optie )
Ik moet er niet aan denken dat zoiets bij me vriendin gebeurd

Dat heb ik ook al voorgesteld, maarja...
Dan is het gevolg wel dat ze hier nooit meer gezien hoeft te worden, anders heeft ze een groot probleem.

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 14:10:
misschien gewoon doen.
ik weet wel ik maak iemand zijn leven wel niet zo zuur en kapot als ze dat bij een vriendin van mij doen.
al zou ik zelf jaren moeten zitten, dat zou ik er wel voor over hebben.

Het enige wat ze hoeft te doen, is 'ja' zeggen... Zolang ze dat niet doet, onderneemt hij niks.
En terecht... Zij wil geholpen worden, dus zij moet die stap zetten.
De mogelijkheid is er, en dat weet ze...
nou al zou me beste vriendin nee zeggen.
later zou ze me dankbaar zijn
Als je een klap krijgt van je vriend zal je die toch echt wel verdiend hebben (Y)

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 14:22:
nou al zou me beste vriendin nee zeggen.
later zou ze me dankbaar zijn

Of ze komt nog meer in de problemen...
Maargoed, je weet ook niet uit wat voor milieu die vriend van haar komt...
Iemand die je niet graag tegen je wilt hebben in iedergeval.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 14:26:
Maargoed, je weet ook niet uit wat voor milieu die vriend van haar komt...

dus dan maar je vriendin kapot laten gaan

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 14:41:
dus dan maar je vriendin kapot laten gaan

Wil jou weleens in zo'n situatie zien...
Weet zeker dat je er dan minder luchtig over praat.

wat kan je doen ?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 14:44:
Wil jou weleens in zo'n situatie zien...
Weet zeker dat je er dan minder luchtig over praat.

denk dat je nu een vooroordeel hebt over mij.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 14:45:
wat kan je doen ?

Ja, precies...

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 14:47:
denk dat je nu een vooroordeel hebt over mij.

Ik denk dat jij er veel te makkelijk over denkt...
Heeft verder weinig met vooroordelen te maken.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 14:48:
Ik denk dat jij er veel te makkelijk over denkt...
Heeft verder weinig met vooroordelen te maken.

Ik denk dat jij een waardeloze vriendin bent.
Daar hoef je niet makkelijk over te denken voor een echte vriendin ga je door het vuur.. jij blijkbaar niet.

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 14:52:
Daar hoef je niet makkelijk over te denken voor een echte vriendin ga je door het vuur..

:yes: ook al kost dat je eigen vriendschap dan...

he killer je weet niet wat je zegt ..je kan als buitenstaander helemaal niks doen .. wel laten weten dat je er voor haar bent maar verder niks ...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 14:54:
ook al kost dat je eigen vriendschap dan...

ja bij mij wel.
al weet ik dat bij mijn vriendinnen dat niet zo zou zijn, die zouden me uiteindelijk dankbaar zijn
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 14:55:
he killer je weet niet wat je zegt

ik weet wel wat ik zeg. hoe weet jij nou of ik begrijp wat ik zeg.
misschien heb ik het ooit weleens meegemaakt.. daar weet jij toch niks van?!!

Ik denk dat jij een waardeloze vriendin bent.

Nu beginnen de vooroordelen pas...
Maar nu we toch bezig zijn, denk ik dat jij gewoon dom bent en dat je niet eens weet hoe het is om in zo'n situatie te zitten, dus gewoon beter niet had kunnen reageren.

Daar hoef je niet makkelijk over te denken voor een echte vriendin ga je door het vuur.. jij blijkbaar niet.

Als ik haar en mezelf daar mee in gevaar breng, schiet het inderdaad niet op...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 14:58:
Nu beginnen de vooroordelen pas...
Maar nu we toch bezig zijn, denk ik dat jij gewoon dom bent en dat je niet eens weet hoe het is om in zo'n situatie te zitten, dus gewoon beter niet had kunnen reageren.

jij weet veel van mij zeg...(Y) zon reactie zegt meer over jou dan over mij...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 14:58:
Als ik haar en mezelf daar mee in gevaar breng, schiet het inderdaad niet op...

lekkere vriendschap dan houden zo jij liever dan ik

zal ik het ook meegemaakt hebben weet heel goed waar dit over gaat begrijp me goed tis ook heel heel moeilijk onderwerp om over te oordelen toch???

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 15:00:
jij weet veel van mij zeg... zon reactie zegt meer over jou dan over mij...

Kijk jij maar eerst naar jezelf, voordat je met je vinger naar andere wijst...

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 15:00:
lekkere vriendschap dan houden zo jij liever dan ik

Dit stukje tekst wijst er al op, dat jij gewoon geen ene f*ck van de situatie begrijpt. Einde discussie!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:03:
Kijk jij maar eerst naar jezelf, voordat je met je vinger naar andere wijst...

ik wijs helemaal niet ik keur jou gedrag alleen maar af
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:03:
Dit stukje tekst wijst er al op, dat jij gewoon geen ene f*ck van de situatie begrijpt. Einde discussie!

wat ik zei ik wijs helemaal niet ik keur jou gedrag af...
zal wel een generatiekloof zijn..
Ik stond erbij en ik keek erna gedrag is het slechtste wat je kan doen maar goed het is jou zogenaamde vriendschap... ik blij dat ik niet mensen om mij heen heb als jou...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:02:
zal ik het ook meegemaakt hebben weet heel goed waar dit over gaat begrijp me goed tis ook heel heel moeilijk onderwerp om over te oordelen toch???

ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar om te zeggen op Inet dat je iemand kent die zon probleem heeft en er vervolgens bijna geen actie op te nemen keur ik af.

je kan als buiten staander niks doen de persoon in kwestie die moet het zelf doen je kan wel laten weten dat je er bent maar verder kan je weinig doen geloof me maar

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:10:
je kan als buiten staander niks doen de persoon in kwestie die moet het zelf doen je kan wel laten weten dat je er bent maar verder kan je weinig doen geloof me maar

Precies...
Verder kun je niks doen!

nou, ik hou ervan als me vriendin me slaat. Dus waarom zal ik gaan???

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 15:06:
ik wijs helemaal niet ik keur jou gedrag alleen maar af

Ik die van jou ook...
Als jij niks van de situatie snapt/weet, kun je daar niet over oordelen.

wat ik zei ik wijs helemaal niet ik keur jou gedrag af...
zal wel een generatiekloof zijn..
Ik stond erbij en ik keek erna gedrag is het slechtste wat je kan doen maar goed het is jou zogenaamde vriendschap... ik blij dat ik niet mensen om mij heen heb als jou...

Grote onzin natuurlijk!
Wat zou jij doen?
Alles wat je onderneemt, word tegen haar gebruikt door hem!
Als hij weet dat andere het weten, word ze nog harder geslagen en mishandelt.
WAT KUN JE ER AAN DOEN DAN?

Ik stond erbij en ik keek erna gedrag is het slechtste wat je kan doen

zal de tijd wel zijn anno 2006...hoor je in verschillende situaties.

Als t mijn vriendin is die t overkomt, zou ik dr zo bij mij in laten trekken als dat de oplossing is. Maar meer dan dr steunen (en die kerel een knal geven) kun je niet doen denk ik...

Heb t gelukkig nooit meegemaakt, niet bij mezelf en niet bij vriendinnen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:14:
Ik die van jou ook...
Als jij niks van de situatie snapt/weet, kun je daar niet over oordelen.

je wou toch einde discussie... stop dan ook

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:14:
Grote onzin natuurlijk!
Wat zou jij doen?
Alles wat je onderneemt, word tegen haar gebruikt door hem!
Als hij weet dat andere het weten, word ze nog harder geslagen en mishandelt.
WAT KUN JE ER AAN DOEN DAN?

Lekker na blijven kijken hoe het licht uit dr kop word geslagen net als jij doet. Je hebt uiteraard gelijk...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:15:
Als t mijn vriendin is die t overkomt, zou ik dr zo bij mij in laten trekken als dat de oplossing is. Maar meer dan dr steunen (en die kerel een knal geven) kun je niet doen denk ik

dan doe je tenminste nog iets

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 15:20:
dan doe je tenminste nog iets

ik zou daar zeker niet machteloos naar kunnen kijken en weet ook zeker dat vrienden van mij en haar best hem ff "onder 4 ogen" willen spreken.

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 15:20:
je wou toch einde discussie... stop dan ook

Doe ik bij deze ook.
Jij kunt je de situatie niet eens voorstellen.
Hoop alleen voor je, dat je nooit in zo'n zelfde situatie terecht komt...
Waarschijnlijk zul je je vriendin alleen maar meer de afgrond in helpen, dan daadwerkelijk uit de problemen te helpen.

Maargoed, de mensen die 't meegemaakt hebben weten waar ik het over heb.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:26:
Doe ik bij deze ook.
Waarschijnlijk zul je je vriendin alleen maar meer de afgrond in helpen, dan daadwerkelijk uit de problemen te helpen.

Maargoed, de mensen die 't meegemaakt hebben weten waar ik het over heb

(Y) bedankt!!
ik ben benieuwd hoe jij je zal voelen als het straks ernstig uit de hand gaat lopen..

doe dan ff een pb mijn kant op

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:26:
Doe ik bij deze ook.

Nou ik kan eerlijk zeggen, als ik mn goeie vrienden niet had gehad dan had ik er nu niet zo bij gezeten....een hele goeie vriend en vriendin van mij hebben ervoor gezorgd dat hij niet eens meer durfde mij aan te raken ;)

Dus je vriendin kan zeggen wat ze wil...maar wat Killerqueen al zei...ze zal je later dankbaar zijn..want jij zal je enorm schuldig voelen als je een telefoontje krijgt dat je vriendin dood is geslagen ;)

---KILLERQUEEN en (F)ANGEL(F) :respect: voor jullie. (K)
laatste aanpassing

Slaan is gaan!!! Het hoort niet en mag niet!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 09:55:
Waarom gebeurt het nog zo vaak dat als er geslagen wordt in een relatie, dat de gene die geslagen wordt toch bij de ander blijft.
Kan dat echt niet begrijpen, en nee geen antwoorden van "ja, maar je houd toch van elkaar en dat is niet zo maar weg, of hij/zij zegt het nooit meer te zullen doen en heeft spijt.
Hoe zit het met je eigenwaarde en je zelfrespect.
Een relatie eindigt toch echt bij de eerste klap.

je bent aardig gek als je dat niet doet:

gaan met die banaan daarna

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:53:
Nou ik kan eerlijk zeggen, als ik mn goeie vrienden niet had gehad dan had ik er nu niet zo bij gezeten....een hele goeie vriend en vriendin van mij hebben ervoor gezorgd dat hij niet eens meer durfde mij aan te raken

Dus je vriendin kan zeggen wat ze wil...maar wat Killerqueen al zei...ze zal je later dankbaar zijn..want jij zal je enorm schuldig voelen als je een telefoontje krijgt dat je vriendin dood is geslagen

Zoals ik al eerder zei, zij wilt het niet.. En dan doet mijn vriend het niet.
In jouw geval heb je misschien geluk gehad... Bij mijn vriendin is het anders.
Gebeurt er iets met haar vriend, heeft zij problemen.
Hij komt namelijk van het kamp.
Iedereen heeft haar bedreigd.
laatste aanpassing

de eertse vent die het in zijn kop haalt om te meppen......

kan de rest van zijn leven achterom blijven kijken
en dat is geen dreigement, maar een vaststaand feit

2 keer zo'n relatie gehad....

nooit meer!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:53:
Dus je vriendin kan zeggen wat ze wil...maar wat Killerqueen al zei...ze zal je later dankbaar zijn..want jij zal je enorm schuldig voelen als je een telefoontje krijgt dat je vriendin dood is geslagen

thank you (F) :hug:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:55:
---KILLERQUEEN en ANGEL voor jullie.

:hug:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 16:24:
Zoals ik al eerder zei, zij wilt het niet.. En dan doet mijn vriend het niet.
In jouw geval heb je misschien geluk gehad... Bij mijn vriendin is het anders.
Gebeurt er iets met haar vriend, heeft zij problemen.
Hij komt namelijk van het kamp.
Iedereen heeft haar bedreigd.

Het kamp...please laat me niet lachen :S mensen hebben zo'n verkeerd beelt van kampers en dat is knoertharde onzin :[ kan daar niet tegen jo....

En je vriendin heeft niks te willen want je bent bijna veplicht om bij zinloos geweld te helpen en hulp in te schakelen... en die dreigementen pffff hou op schei uit die heb ik ook zat gehad en dan nog geen eens van een kamper :S Dus je MOET haar helpen ook al zegt ze problemen te krijgen (die zou ik zogenaamd ook krijgen en ik werd via via ook bedreigd dus BULLSHIT)

En er hoeft niet iets specifieks met haar vriend te gebeuren hij moet gewoon weten wat zn plek is ;) THATS IT :) en jij bent dat je vriendin verplicht :) dit alles is niet neerhalend of lullig bedoeld maar ik wijs je op wat er allemaal kan gebeuren als je naar je vriendin blijft luisteren...want ze moet gewoon niet aankomen met anders krijg ik problemen ze houd ook nog van hem ...want anders was ze ECHT al lang weg geweest als het zo ernstig was en had de politie met bewijs en zeer ernstige gevallen heus wel ingegrepen ;) (zo zijn ze ook wel)
Die vrouwen vinden zichzelf waard om geslagen te worden of zijn zo slecht ontwikkeld op emotioneel gebied dat ze niet anders weten.. dan kun je zeggen wat je wil maar het gaat er in het ene oor in en bij het andere oor uit...

Uitspraak van [0570] TECHNO op zaterdag 8 juli 2006 om 17:34:
Die vrouwen vinden zichzelf waard om geslagen te worden of zijn zo slecht ontwikkeld op emotioneel gebied dat ze niet anders weten.. dan kun je zeggen wat je wil maar het gaat er in het ene oor in en bij het andere oor uit...

Jij bent echt een beetje dom he :S lekker bevooroordeeld :S

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:27:
Het kamp...please laat me niet lachen mensen hebben zo'n verkeerd beelt van kampers en dat is knoertharde onzin kan daar niet tegen jo....

Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, zitten ook goede tussen inderdaad.
Maar ook hele erge gevallen, waar hij er dus een van is!
En je vriendin heeft niks te willen want je bent bijna veplicht om bij zinloos geweld te helpen en hulp in te schakelen... en die dreigementen pffff hou op schei uit die heb ik ook zat gehad en dan nog geen eens van een kamper Dus je MOET haar helpen ook al zegt ze problemen te krijgen (die zou ik zogenaamd ook krijgen en ik werd via via ook bedreigd dus BULLSHIT)

Alleen bij hem blijft het niet bij dreigementen, dingen die hij zegt komt hij ook na. Het zal niet de eerste keer zijn dat het gebeurd.

En er hoeft niet iets specifieks met haar vriend te gebeuren hij moet gewoon weten wat zn plek is THATS IT en jij bent dat je vriendin verplicht dit alles is niet neerhalend of lullig bedoeld maar ik wijs je op wat er allemaal kan gebeuren als je naar je vriendin blijft luisteren...want ze moet gewoon niet aankomen met anders krijg ik problemen ze houd ook nog van hem

Als iemand ook maar vraagt of diegene met hem wilt praten, dan heeft zij het al gedaan.
Want hij heeft haar nadrukkelijk gezegd, dat ze er niet over mag praten.
En de liefde is van haar kant allang over... Begrijpelijk ook.
Politie? Laat me niet lachen, het spijt me geweldig maar ze zijn overal van op de hoogte en doen helemaal NIKS.
Het kamp...please laat me niet lachen mensen hebben zo'n verkeerd beelt van kampers en dat is knoertharde onzin kan daar niet tegen jo....

En je vriendin heeft niks te willen want je bent bijna veplicht om bij zinloos geweld te helpen en hulp in te schakelen... en die dreigementen pffff hou op schei uit die heb ik ook zat gehad en dan nog geen eens van een kamper Dus je MOET haar helpen ook al zegt ze problemen te krijgen (die zou ik zogenaamd ook krijgen en ik werd via via ook bedreigd dus BULLSHIT)

En er hoeft niet iets specifieks met haar vriend te gebeuren hij moet gewoon weten wat zn plek is THATS IT en jij bent dat je vriendin verplicht dit alles is niet neerhalend of lullig bedoeld maar ik wijs je op wat er allemaal kan gebeuren als je naar je vriendin blijft luisteren...want ze moet gewoon niet aankomen met anders krijg ik problemen ze houd ook nog van hem ...want anders was ze ECHT al lang weg geweest als het zo ernstig was en had de politie met bewijs en zeer ernstige gevallen heus wel ingegrepen (zo zijn ze ook wel

:yes: ik had het niet beter kunnen zeggen!!!