Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 02:30:het feest kan beginnen
lets get the party started
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 02:30:lig ook veel aan de man
elke kerel lijkt me zo..?
als je een de dames onder ons bedoeld..dan zeg ik..volg
dit.
maar ik ben van mening dat het ook anders kan..als je de vibo op medium zet..en de clit heet maakt door trilling..heel stil houden en dan heel diep erin en weer de clit trillen..waaazaaaaaaa het is morge was dag
als je een de dames onder ons bedoeld..dan zeg ik..volg
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 02:30:niet elke vrouw kan het hoor lig ook veel aan de man... de man zoek de g-spott en het feest kan beginnen...
dit.
maar ik ben van mening dat het ook anders kan..als je de vibo op medium zet..en de clit heet maakt door trilling..heel stil houden en dan heel diep erin en weer de clit trillen..waaazaaaaaaa het is morge was dag
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 03:42:ik zie net dat dat onderwerp gesloten is.. waarom weet ik niet..
het werd er te nat
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 03:42:ik zie net dat dat onderwerp gesloten is.. waarom weet ik niet..
omdat ene mdmd steeds liep te kutten daar
en blijkbaar mag je daar dan weer niet op in gaan blabla
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 02:24:zijn er mensen die spuitend klaar komen
dubbel
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 02:24:zijn er mensen die spuitend klaar komen
Kan ik niet goed zien met die condoom eromheen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 11:13:zo ranzig!!! gelukkig heb ik daar geen last van!! haha
als je er geen last van hebt hoe ken je dan weten dat het ranzig is??
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 08:12:dubbel
Spuit jij ook dan?
Er zijn maar weinig vrouwen die spuiten als ze klaarkomen.
ja hoor dan kan je wa spuiten..
damn...
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 14:35:ja ik spuit
je zit toch bij de vrijwillige brandweer?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 14:45:mag ik dan een keertje mee als je uitrukt?
waar is er brand????!!!
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 14:47:waar is er brand????!!!
hier regelmatig
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 14:56:hier regelmatig
* belt collega's van Nieuw Vennep op*
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 14:57:* belt collega's van Nieuw Vennep op*
die hebben verstand van spuiten
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:05:die hebben verstand van spuiten
tis de brandweer he
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 15:09:tis de brandweer he
dat zegt niet altijd alles
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:14:dat zegt niet altijd alles
die kennen wel blussen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:17:nou heb een goede ervaring met de brandweer man hoor
brand geblust?
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 8 juli 2006 om 15:22:die kennen wel blussen
blus zelf ook graag brandjes
als er goede druk op de ketel is zeker 2 meter.