boh die fotos zijn echt erg.
en al helemaal erg om te zien dat die meiden ook nog modellenwerk krijgen
iedereen wordt toch misselijk als ze zo iemand zien?
Het helaas reele gevaar is wel dat door al die uitgemagerde modellen (en dan bedoel ik niet deze extreme gevallen maar de "normale" modellen) vooral jonge meiden steeds vaker eetstoornissen krijgen omdat ze ook zo dun willen zijn. Als je zelfs al maatje 38 hebt ben je al te dik
Dus de modellen die je ziet op tv, en de wijven in de tv clips, zijn allemaal uitgemergeld. De jeugd kijkt daarnaar en denkt dat je zo hoort te zijn
Foute boel dus!!
en al helemaal erg om te zien dat die meiden ook nog modellenwerk krijgen
Het helaas reele gevaar is wel dat door al die uitgemagerde modellen (en dan bedoel ik niet deze extreme gevallen maar de "normale" modellen) vooral jonge meiden steeds vaker eetstoornissen krijgen omdat ze ook zo dun willen zijn. Als je zelfs al maatje 38 hebt ben je al te dik
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 22:12:wordt beetje verdrietig van die foto's
ik ook
AAAAAHHHH!!! Ik krijg echt hele foute kriebels van het zien wat die foto's GATVERDAMME!!!!!!!! Echt, ik zie nog liever een wijf van 500 KG!
Ik heb dit al wel eens eerder gezien, maar tsjonge jonge wat een ongelooflijk ziek iets is dat zeg!
Dank je wel maatschappij, dat we zulke ziektes in elkaars hoofdjes weten te creeëren. Bravo, het gaat echt heel goed met deze wereld!

Ik snap ook even niet waarom dat ene wijf de make-up staat bij te werken van een anorexia patiënt die zo beetje aan haar laatste dagen bezig is??? Is dat een reclame ofzo tegen anorexia of zijn er van die ziekte modellenbureau's?
De tering zeg...
Ik heb dit al wel eens eerder gezien, maar tsjonge jonge wat een ongelooflijk ziek iets is dat zeg!
Dank je wel maatschappij, dat we zulke ziektes in elkaars hoofdjes weten te creeëren. Bravo, het gaat echt heel goed met deze wereld!
Ik snap ook even niet waarom dat ene wijf de make-up staat bij te werken van een anorexia patiënt die zo beetje aan haar laatste dagen bezig is??? Is dat een reclame ofzo tegen anorexia of zijn er van die ziekte modellenbureau's?
De tering zeg...
belachelijk dat ze dat soort mensen op de catwalk laten lopen, goed voorbeeld voor de kids.
*edit*
Dat lijkt me niet (bij nader inzien). Maar al ziek zat dat dat dun zijn zo verschrikkelijk gestimuleerd word. Geef mij maar een meisje met een natuurlijk figuur.
Sowieso die uiterlijk gerichtheid in de Westerse wereld. Dat gaat helemaal nergens over...dat benadrukt de lage geestelijke ontwikkeling van hier maar weer eens....
laatste aanpassing
Oh trouwens,
Ik heb 1 keer een anorexia patiënt in levende lijven gezien bij de C-1000 toen ik boodschapjes ging doen. Ze stond bij de kassa. Echt iedereen keek d'r na (ja dat krijg je dan). Jezus, wat zag dat mens er ongezond uit zeg! Heel erg ingevallen bekkie enzo, zo'n stretchbroek die ze aan het leek net een zak ofzo om d'r benen heen. te erg ! De lopende dood die je ziet lopen. Schieten me altijd gelijk de gedachtes in m'n kop van hoeveel ellende je wel niet ziet lopen op straat. Zo iemand is helemaal kapot van buiten maar ook van binnen.
Ik heb 1 keer een anorexia patiënt in levende lijven gezien bij de C-1000 toen ik boodschapjes ging doen. Ze stond bij de kassa. Echt iedereen keek d'r na (ja dat krijg je dan). Jezus, wat zag dat mens er ongezond uit zeg! Heel erg ingevallen bekkie enzo, zo'n stretchbroek die ze aan het leek net een zak ofzo om d'r benen heen. te erg ! De lopende dood die je ziet lopen. Schieten me altijd gelijk de gedachtes in m'n kop van hoeveel ellende je wel niet ziet lopen op straat. Zo iemand is helemaal kapot van buiten maar ook van binnen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 14:31:Ik snap ook even niet waarom dat ene wijf de make-up staat bij te werken van een anorexia patiënt die zo beetje aan haar laatste dagen bezig is??? Is dat een reclame ofzo tegen anorexia of zijn er van die ziekte modellenbureau's?
volgens mij is die foto echt wel nep??
wat een vreselijk foto's zeg.
ik denk ook dat ie nep is. er kan geen enkel levend wezen er zo uitgemergeld uit zien volgens mij.... die andere foto's kunnen nog wel maar die ene is echt TE erg.
Uitspraak van [La]KimmY[Tieuw] op woensdag 12 juli 2006 om 16:14:volgens mij is die foto echt wel nep??
ik denk ook dat ie nep is. er kan geen enkel levend wezen er zo uitgemergeld uit zien volgens mij.... die andere foto's kunnen nog wel maar die ene is echt TE erg.
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 19:07:Volgens mij mag je tot je 19e nog wel ondergewicht hebben (van nature bedoel ik dan) aangezien dat nog aan je hormoonhuishouding kan liggen en je misschien nog niet helemaal uitgegroeid bent, dus op jou leeftijd hoef je je nergens zorgen over te maken
Ik heb rond mijn 14/16 gewicht gehad van 62 kilo was ook vrij dik volgens mij moeder,en ben best wel veel afgevallen.
Maar kan ook veel te maken hebben met stress
. Want die eten in een hele korte tijd heel veel en kotsen het er dan uit... maar natuurlijk gaat niet alles eruit..
Ze kunnen het niet meer binne houden,je keel/longen worden droog en gevoelig waardoor je het eten erzo weer uitkost omdat je keel niet meer gewent is dat er iets door heen gaat.
Uitspraak van [La]KimmY[Tieuw] op woensdag 12 juli 2006 om 16:14:volgens mij is die foto echt wel nep??
Het gaat ook niet om deze foto's maar wat er in werlekijkheid kan gebeuren,en anorexia pattienten worden met de dag maagerder waarop hun de dood tegenmoet lopen,je bent gewoon al levent aant sterven,kan me niet begrijpen dat die mensen zig ook maar 1 dag goed voelen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 22:38:niet begrijpen dat die mensen zig ook maar 1 dag goed voelen
Voelen ze zich ook niet anders zouden ze dat niet doen lijkt me.
Zulke mensen zijn psygisch gewoon niet helemaal in orde, ze zijn blind voor wat ze zien, en zien alleen maar wat ze willen zien.
Vraag me altijd af wat de aanleiding is geweest...
Toevallig ken ik een vrouwtje die het ook heeft, ze heeft een geweldige man, lieve kids maar is superongelukkig. Ze moet blijven afvallen, ze is echt een hoopje botten. Ze denkt dat ze dan mooier en aantrekkelijker is, terwijl haar man haar echt walgelijk dun vind, en dat is ze ook
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 21:42:Uitspraak van [NL]#KimmY op woensdag 12 juli 2006 om 16:14:
volgens mij is die foto echt wel nep??
Ik geloof ook niet dat alle foto's hierboven echt zijn, maar iemand kan wel degelijk zo dun zijn.
Oprah heeft jaren geleden een vrouw gevolgd met anorexia en die zag er niet anders uit dan op de foto's hierboven.
Als ze zou slapen leek het net alsof ze al een tijdje dood was
Vraag me altijd af wat de aanleiding is geweest...
Toevallig ken ik een vrouwtje die het ook heeft, ze heeft een geweldige man, lieve kids maar is superongelukkig. Ze moet blijven afvallen, ze is echt een hoopje botten. Ze denkt dat ze dan mooier en aantrekkelijker is, terwijl haar man haar echt walgelijk dun vind, en dat is ze ook
yep zoiets vraag ik ook me ook altyd af..
vrouwtje die ik ken had ook alles mee..top baan lieve man kids leuk werk..ze was ook altyd vrolijk toen het iets slechter ging met haar man is zo zoveel afgevallen en dat ging toen maar door..ze wou ook niet inzien dat ze er slecht uitzag..
niet alle foto's zijn echt!! die vrouw met dat witte topje aan en dat model met lippenstift, zijn echt gesoept!!!
mooi als je zo kunt denken!! maar het is wel juist alleen niet iedereen kan zo denken helaas
verder is er al veel over geschreven zie ook vorige forum. o.a. pro-ana meisjes die anorexia vereeren en als levenwijze opstellen.
de aanleiding kan zoveel dingen zijn; veel gepest zijn, sexueel misbruik (walgen van jezelf) de dood van een dierbare, een verkeerde opmerking over een dikke kont. het kleine kan het begin zijn als je al niet goed in je vel zit. de rest gaat geleidelijk en dan is het vaak al te laat!
deze foto's zijn schokkend maar zeker echt!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 15:06:Het is leven is te mooi en te kostbaar om alleen maar aan de lijn/eten te denken! Inner beauty... zelf ontwikkeling... met anorexia wikkel je alleen maar af
mooi als je zo kunt denken!! maar het is wel juist alleen niet iedereen kan zo denken helaas
verder is er al veel over geschreven zie ook vorige forum. o.a. pro-ana meisjes die anorexia vereeren en als levenwijze opstellen.
de aanleiding kan zoveel dingen zijn; veel gepest zijn, sexueel misbruik (walgen van jezelf) de dood van een dierbare, een verkeerde opmerking over een dikke kont. het kleine kan het begin zijn als je al niet goed in je vel zit. de rest gaat geleidelijk en dan is het vaak al te laat!
deze foto's zijn schokkend maar zeker echt!
laatste aanpassing
Als men kotst spreekt men over boulimia. Mensen met anorexia die eten helemaal niets, maar dan ook echt niets. Dan is het logisch dat je zo erg afvalt. Mensen met boulimia zie je niet snel dat die afvallen. Die blijven meestal op het normale gewicht. Want die eten in een hele korte tijd heel veel en kotsen het er dan uit... maar natuurlijk gaat niet alles eruit..
Dat is niet helemaal juist wat je zegt
Betekend dus alles uitspugen wat je eet of drinkt!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 08:02:maar pas zag ik voor het eerst er 1 in levende lijve voor me staan in de stad
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 15:10:Ik heb 1 keer een anorexia patiënt in levende lijven gezien bij de C-1000 toen ik boodschapjes ging doen
F*cking hell man, het gaat niet om een attractie of een wilde Tibetaanse tijger
Slaat echt nergens op om het zo te bekijken, doe je toch ook niet als je een lichamelijk gehandicapt iemand ziet?!?!
Mijn menig is dat die ziekte niet zo verbeeld moet worden je krijgt alleen maar rare reacties als mensen die foto's bekijken.
We moeten dat soort mensen juist helpen om er van af te komen.
Bij de meeste gevallen zit het volgens mij tussen de oren dus die kunnen geholpen worden.
Er zijn zat verhalen op internet te vinden over mensen die er weer vanaf zijn gekomen doordat andere ze zijn gaan helpen door met ze te gaan praten , dus iedereen kan wel vol afschuw naar de foto's kijken en rare opmerkingen maken maar we kunnen er beter iets aan doen.
En zoals al gezegd in dit topic moddelen worden gewoon hard gepushed door hun buro's om af te vallen, of zelfs al niet geforceerd. het wereldje kent volgens de bladen veel gebruiken van speed/coke om zo sneller af te vallen
We moeten dat soort mensen juist helpen om er van af te komen.
Bij de meeste gevallen zit het volgens mij tussen de oren dus die kunnen geholpen worden.
Er zijn zat verhalen op internet te vinden over mensen die er weer vanaf zijn gekomen doordat andere ze zijn gaan helpen door met ze te gaan praten , dus iedereen kan wel vol afschuw naar de foto's kijken en rare opmerkingen maken maar we kunnen er beter iets aan doen.
En zoals al gezegd in dit topic moddelen worden gewoon hard gepushed door hun buro's om af te vallen, of zelfs al niet geforceerd. het wereldje kent volgens de bladen veel gebruiken van speed/coke om zo sneller af te vallen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 22:38:Je hebt ook het type "purgerend anorexia"
Betekend dus alles uitspugen wat je eet of drinkt!
En er is ook een soort van anorexia dat je tijden niks eet dan tot je een vreetkick krijgt eet je heel veel ineens,maar kotst het er dan niet uit.
(hier herken ik mezelf wel in,maar ben laatste tijd wel weer beter aan het eten)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 13:08:En er is ook een soort van anorexia dat je tijden niks eet dan tot je een vreetkick krijgt eet je heel veel ineens,maar kotst het er dan niet uit.
(hier herken ik mezelf wel in,maar ben laatste tijd wel weer beter aan het eten)
is dat niet boliemia ofzo? (geen idee of het zo goed gespeld is)

![[La]KimmY[Tieuw]](/images/user/59034_2126432.jpg)