Partyflock

Forumonderwerp · 885382
Tja het onderwerp zegt eigenlijk al genoeg 8)

N.a.v. de tegenvallende, o zo originele line-up van de oktober-editie van awake :/ dit topic...

Welke namen (top 5) heb jij in je wishlist op awakenings.nl

Ik zal vast beginnen met die van mij :D

1. Extrawelt
2. Anthony Rother (live)
3. Alex Under
4. Lexy & K. Paul
5. Norman Soares
laatste aanpassing
Uitspraak van chiquito op maandag 11 september 2006 om 20:44:
magda
trentemoller
dominik eulberg
richie hawtin

marco carola
paco osuna
oscar mulero
Cristian Varela

leuke wishlist, maar alleen trentemoller is nog nooit op awakenings geweest....

klopt, maargoed het is wel wat ik op dit moment het liefste voorbij zou zien komen:)
Uitspraak van Juulke op woensdag 13 september 2006 om 20:06:
Gasworks om precies te zijn

dan is dat er pas bij gezet want vorige week stond het er nog niet...Wel vet Magda, al hoop ik dat ze neit als eerste staat geprogrammeerd, zoals ik al ergens in een post heb gezien...

Uitspraak van chiquito op vrijdag 15 september 2006 om 16:39:
dan is dat er pas bij gezet want vorige week stond het er nog niet...Wel vet Magda, al hoop ik dat ze neit als eerste staat geprogrammeerd

Laten we het juist wel hopen,want later op de avond hoef ik dat gepingel echt niet aan te horen,tis wel de bedoeling dat de tempel weer los gaat! :)
Artiest {SHOWLIST artist 32321, 46663}
Paul Mac
The Advent
Steve Bicknell
Vitalic
Akira Ishihara
*OZ* citeer 15 september 2006 20:40
Uitspraak van chiquito op vrijdag 15 september 2006 om 16:39:
dan is dat er pas bij gezet want vorige week stond het er nog niet...Wel vet Magda, al hoop ik dat ze neit als eerste staat geprogrammeerd

Laten we het juist wel hopen,want later op de avond hoef ik dat gepingel echt niet aan te horen,tis wel de bedoeling dat de tempel weer los gaat!

Ben ik helemaal met je eens! Magda moet gewoon openen en daarna moet het losgaan! :P

Uitspraak van Gijssie! op zaterdag 16 september 2006 om 10:08:
Ben ik helemaal met je eens! Magda moet gewoon openen en daarna moet het losgaan!

Precies :jaja:
ach ik vind magda met haar staat van dienst ook niet echt de juiste persoon op te openen, maar tog heb ik het het liefst wel..heb gewoon zin om te knallen in de ton
Uitspraak van Juulke op woensdag 13 september 2006 om 17:42:
Uitspraak van chiquito op woensdag 13 september 2006 om 10:35:
is dat bevestigd dan?

Uitspraak van chiquito op woensdag 13 september 2006 om 10:35:
op M-nus site staat idd dat ze de zaterdag in Amsterdam geboekt staat

Je geeft zelf het antwoord al he..

Ken nog wel 2 artiesten die al geboekt zijn voor die datum. Ze staan niet in jullie lijstjes voor zover ik nu even kan zien. Don't worry, het is wel vet!! :)
inigo kennedy?
Hertz?

Ruffneck
Rush
Amok
Rude Awakenings
Spark Taberner
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 12:36:
Ruffneck
Rush
Amok
Rude Awakenings
Spark Taberner

hiiih vergeet het maar..

Uitspraak van Lennart! op maandag 18 september 2006 om 12:41:
hiiih vergeet het maar..

Misschien moeten ze eens meedere zalen gaan gebruiken.
laatste aanpassing
tja doen ze alleen in de now en wow he..
maja ik ben daar niet zon voorstander van..geef mij maar 1 zaal

Uitspraak van Lennart! op maandag 18 september 2006 om 09:33:
inigo kennedy?

dat heb ik ook ergens gehoord of gelezen.

En voor de 10 jaar editie volgende pasen wil ik wel wat van deze namen zien:
Steve Stoll-live
Kenny Larkin
Blake Baxter
Juan Atkins
Scan 7
o:)

Ruffneck
Rush
Amok
Rude Awakenings
Spark Taberner

niet in de gas AUB:p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 12:04:

Steve Stoll-live
Kenny Larkin
Blake Baxter
Juan Atkins
Scan 7

Scrijf dat maar op je buik :P

Hij wil alleen maar namen erbij hebben die de afgelopen 10 jaar belangrijk zijn geweest voor Awakenigs!

Zo ie zo komen,Adam Beyer,Rush,Lekebusch en Rachmad tijdens het 10 jarig bestaan!!!

Wel zwaar relaxd dat awakenings dan 3 dagen is :cheer:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 12:38:
Adam Beyer,Rush,Lekebusch en Rachmad tijdens het 10 jarig bestaan!!!

ppff hoop het niet zeg..maja zal wel weer. gelukkig is het 3 dagen
Hij wil alleen maar namen erbij hebben die de afgelopen 10 jaar belangrijk zijn geweest voor Awakenigs!

Zo ie zo komen,Adam Beyer,Rush,Lekebusch en Rachmad tijdens het 10 jarig bestaan!!!

Neem aan dat Rocco ook wel wat "oude helden" neer zal zetten die lang niet meer op Awake hebben gestaan; mensen zoals Billy Nasty, Derrick May, Stacey Pullen en Surgeon.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar zoiets:
Loco dice
Oliver Huntemann of Marc Romboy vs Stephan Bodzin (Vette produkties, maar weet eigenlijk niet of ze eigenlijk ook wel kunnen draaien)
Extrawelt (live)
Alex Under
Marco Carola
Pascal FEOS

Uitspraak van Gustav op dinsdag 19 september 2006 om 13:14:
Neem aan dat Rocco ook wel wat "oude helden" neer zal zetten die lang niet meer op Awake hebben gestaan; mensen zoals Billy Nasty, Derrick May, Stacey Pullen en Surgeon.

Precies, alleen scan 7 heeft nooit op Awake gestaan, en de anderen zijn allemaal belangrijk geweest voor techno, ze kunnen er niet voor altijd omheen blijven gaan, Larkin heeft zelfs 4-5 keer op awakenings gestaan.

Ik blijf hopen op oude helden:jaja:

Uitspraak van Lennart! op dinsdag 19 september 2006 om 12:39:
ppff hoop het niet zeg..maja zal wel weer. gelukkig is het 3 dagen

Die namen heeft die in ieder geval al bevestigd in een intervieuw!!!

Ik hoop ook op veel oude helden :jaja:

We zien wel wat het word,eerst het oktober weekendje maar eens overleven :cheer:
Uitspraak van Pitalo op dinsdag 19 september 2006 om 17:54:
Extrawelt (live)
Alex Under
Marco Carola
Pascal FEOS

hier kan ik me wel beetje in vinden. maar liever wat oude knallers. mills en ruskin en sims zijn ook wel welkom
laatste aanpassing
Wel zwaar relaxd dat awakenings dan 3 dagen is

wanneer is dat dan?

Uitspraak van chiquito op dinsdag 19 september 2006 om 20:29:
wanneer is dat dan?

Paas weekend 2007, 10 jaar Awakenings
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 20:31:
Paas weekend 2007

vet...eieren zoeken in de hoek van de ton :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 17:59:
ze kunnen er niet voor altijd omheen blijven gaan

Precies!! Kom op heeee. Wat zal het dan gaan knallen in de Gas :D

Ruffneck
Rush
Amok
Rude Awakenings
Spark Taberner

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 12:04:
niet in de gas AUB :9

Jammer :D

Of gewoon eerst normale techno en dan mogen deze dj wel een battle houden.

5.00 - 6.00 Rush vs Amok
6.00 - 7.00 Ruffneck vs Spark Taberner
laatste aanpassing
*OZ* citeer 19 september 2006 12:38
Uitspraak van mattamatics op dinsdag 19 september 2006 om 12:04:

Steve Stoll-live
Kenny Larkin
Blake Baxter
Juan Atkins
Scan 7

Scrijf dat maar op je buik

Hoezo 3 dagen? willen ze ons dood hebben haha was namelijk wel van plan om dan het hele weekend te gaan!
Uitspraak van Andrew.. op maandag 18 september 2006 om 09:31:
Ken nog wel 2 artiesten die al geboekt zijn voor die datum. Ze staan niet in jullie lijstjes voor zover ik nu even kan zien. Don't worry, het is wel vet!!

Zeg dan niks, beetje vervelend als je uiteindelijk niks zegt en wel interessant doet ;)

Wanneer wordt de november line up bekend, in het oktober weekend zeker?

Uitspraak van Moer op woensdag 20 september 2006 om 19:22:
in het oktober weekend zeker?

zo gaat het meestal(y)

Tering, attenoje... waar gaat dit heen....

Van mij mag ie Rush wel thuis laten en die Beyer mag alleen komen als ie weer eens gaat knallen zoals een paar jaar geleden want tegenwoordig draait ie maar magertjes...

En laten we vooral Bart Skils niet vergeten he:D Komt Liebing dan ook weer eens??????
laatste aanpassing
Nou ik moet zeggen rush op het 5 jarig bestaan van awakenings was toch aardig bruut haha maargoed hij draaide toen beter shit imo.

Uitspraak van Gijssie! op donderdag 21 september 2006 om 09:20:
Nou ik moet zeggen rush op het 5 jarig bestaan van awakenings was toch aardig bruut haha maargoed hij draaide toen beter shit imo.

Ja 5 jaar geleden was ik ook Rush-fan maar is allemaal niet meer wat het geweest is net als adam beyer. Miss Djax is ook te oud voor 't vak geworden. Vroeger altijd gruwelijk rammen en stampen en tegenwoordig lijkt het nergens naar.

Maar weet iemand trouwens of er al wat bekend is over een eventuele editie met oud en nieuw... Een keertje weer ndsm zou ook niet verkeerd zijn. Voltt was ook vet. Hopen dat er dan wel goed geluid is!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 07:40:
5.00 - 6.00 Rush vs Amok
6.00 - 7.00 Ruffneck vs Spark Tabernerlaatste aanpassing 20 september 2006 08:59

aub niet.....
Van het Awakeningsforum: Web2: "Sorry dat we de lineup voor november nog niet rond hebben maar we zijn echt voor 90% klaar en het komt zsm. Voor jullie info als trouwe boarders: Zaterdag 7 october zal volgende week uitverkocht raken. Na het weekend van 30-09 zal het feest van 6 october volgen. Grafieken liegen nooit !"

Wel jammer dat op deze manier de combiregeling met november helemaal in het water valt. Ben iig benieuwd naar de line up van november, als The Advent en Beltram er daadwerkelijk staan ben ik meer dan tevreden...:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Gustav op vrijdag 22 september 2006 om 11:26:
de combiregeling met november helemaal in het water valt

idd, zwaar wazige actie....
Ik hoop ook weer op een paar oude helden (mills/may etc.) voor 2007. Een keertje weereens echte lekkere roffel techno.
1. Jeff Mills
2. Dave the Drummer
3. Preach
4. Hugg & Pepp
5. Marco Carola
3 dagen 10 jaarsviering:

Jerome
Mr. C
Surgeon
Jeff Mills
Female & Regis (live)
Remy

Nick Rapaciolli
Steve Stoll
Acid Junkies (live)
Steve Bicknell
Pacou
Steve Rachmad

Estroe
Laurent Garnier
Bart Skils
Marco Carola
Billy Nasty
Angelo

Fantaseren blijft leuk! Maar ik hoop toch echt dat we zo'n dergelijk 3 dagen lang durend weekend mogen verwachten!!!

:cheer: :woeptidoe: :cheer:

(een mooie mengelmoes van oude rotten en andere namen en mensen die wat betekend hebben voor Awakenings en Monumental, daar komt bij dat het gewoon 3 avonden losgaan betekend in de GAS!)

ff geen rush en ff geen adam beyer.... ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van invincible op zaterdag 23 september 2006 om 15:03:
ff geen rush en ff geen adam beyer....

Idd!! Hoewel Rush toch altijd zorgt voor bloed,zweet en tranen!

Uitspraak van chiquito op vrijdag 22 september 2006 om 19:26:
idd, zwaar wazige actie....

Wat ik helemaaaal vreemd vind is dat ze WEL de awakefest 2007 topic openhouden maar ELKE keer weer een topic over de november editie sluiten en als je er commentaar opgeeft dat ze klakkeloos je berichie weg filteren....beetje bureaucratisch allemaal:

Maar hmmm Wishlist voor drie dagen gashouder?????

Dag 1:

22:00: Marcello
00:00: Misjah
01:30: the Attack People (live)
02:30: Joey Beltram
04:00: Kevin Saunderson
05:30: Glenn Wilson

Dag 2:

22:00: Bas Mooy vs Vincent de Wit
00:00: Hertz (live)
01:00: Petar Dundov ;)
02:30: Dylan Drazen
04:00: Dave the Drummer
05:30: Pet Duo

Dag 3:

22:00: Alden Tyrell
00:00: Andrew Weatherall
01:30: Dj Bone
03:00: Jeff Mills
05:30: Steve Bicknell

Wat 'mij' betreft hoeft er geen mnml in de gashouder....
laatste aanpassing
Ouch... Die wishlist van jouw is niet goed.. dan ben ik verplicht drie dagen aanwezig te zijn :P
Uitspraak van Vette Vingers op zondag 24 september 2006 om 13:24:
Wishlist voor drie dagen gashouder?????

Is nmiet echt een wishlist, meer een voorstelling van hoe de 10 jaarsviering gevierd zou kunnen worden! ;)

Vind jou wishlist ook wel een goede optie hoor, maar meer voor gewoon 3 dagen gas.... :D

Uitspraak van Vette Vingers op zondag 24 september 2006 om 13:24:
Idd!! Hoewel Rush toch altijd zorgt voor bloed,zweet en tranen!

tsja, het werd hier door iemand anders ook al in dit topic aangegeven; ook ik ben een zware rushfan geweest; toen hij lekkere funky technosets beukte met veel eigen werk, maar dat doet hij al jaren niet meer. :/ en dus hoef ik hem ook niet meer zo nodig te horen.

enige set die nog een beetje in de buurt komt van vroegere tijden is het eerste uur op 12 mei in de NOW & WOW, waar ik voor 1 keertje ook gewoon niet bij ben geweest. :s
Uitspraak van invincible op maandag 25 september 2006 om 12:07:
Vind jou wishlist ook wel een goede optie hoor, maar meer voor gewoon 3 dagen gas....

Is nmiet echt een wishlist, meer een voorstelling van hoe de 10 jaarsviering gevierd zou kunnen worden!

hmmmoaahhh opzich een paar veranderingen misschien na vind ik dit een goede combi van gouwe ouwus en ontgroentjes...maar ieder zijn eigen meug..misschien remy, cari en steve om in te komen, maar de rest laat ik lekker zo...EN PETAR DUNDOV MOET FOKING KOMEN!!!!

enige set die nog een beetje in de buurt komt van vroegere tijden is het eerste uur op 12 mei in de NOW & WOW, waar ik voor 1 keertje ook gewoon niet bij ben geweest.

Rush hoor ik niet zo vaak; eerlijk gezegd probeer ik hem ook af en toe te vermijden vanwege de door jou genoemde reden. Maar op N1 dit jaar beukte hij Liebing lekker naar de andere kant van Deutschland!!!
Namen die ik er wel eens zou willen zien:

- Jeff Mills
- Sven Vath
- Preach
- Dylan Drazen
- Chris liebing
- Ben Sims

Als je ze allemaal zou hebben op 1 avond zit er iig tempo in :P
laatste aanpassing
Uitspraak van Vette Vingers op maandag 25 september 2006 om 14:53:
een goede combi van gouwe ouwus en ontgroentjes...

daar heb je ook wel gelijk in, maar niet specifiek voor de 10 jaarsviering. zie alleen een misjah en een jeff mills in je lijst die wel in mijn 10 jaarsviering voor zouden kunnen komen. :P :D

3 dagen gas is zeker mogelijk met je opties! van mij hoeven alleen hertz, attack people (mits Dustin Zahn alleen) Dave the drummer, Pet Duo en dj Bone niet zo nodig in de gas...

...maar dan kom je inderdaad bij het feit:

ieder zijn eigen meug

PETAR DUNDOV MOET FOKING KOMEN!!!!

hier ben ik het in ieder geval wel mee eens! :D
Uitspraak van Harder&Harder op maandag 25 september 2006 om 22:52:
- Jeff Mills
- Sven Vath
- Preach
- Dylan Drazen
- Chris liebing
- Ben Sims

en nu dj's die nog niet eerder in de Gas stonden.... T gaat om een WISHLIST!
Uitspraak van chiquito op dinsdag 26 september 2006 om 19:23:
T gaat om een WISHLIST

ah joh wat maakt het uit. De kans is priekerig klein dat een wishlist volledig in de gashouder komt dus lekker belangrijk...gewoon een fijne mengelmoes, das was best is!!

Uitspraak van invincible op maandag 25 september 2006 om 23:16:
daar heb je ook wel gelijk in, maar niet specifiek voor de 10 jaarsviering.

Tja ik kies toch voor de artiesten waarvan ik de laatste echt uit mijn dak ben gegaan endie mij goede avonden hebben bezorgd bv Kevin Saunderson, Steve Bicknell,Petar Dundov, Dylan Drazen en Beltram. Waar ik bang voor ben is dat er teveel artiesten geboekt worden die overgestapt zijn naar de technvariant waar ik geen liefhebber van ben. Om toch een soort veilig gevoel te creeren. Tja smaken verschillen, maar laten we eerlijk zeggen dat je bij een jubileum ook de beste techno eruit moet plukken om in de gashouder te laten horen. "Ik" vind dat de hedendaagse technovariant daar niet in past. Dus geen Marco Carola, Adam Beyer, Chris Liebing, Johannes Heil, Joel Mull of Sven Vath wat mij betreft.