Partyflock

Forumonderwerp · 885382
Tja het onderwerp zegt eigenlijk al genoeg 8)

N.a.v. de tegenvallende, o zo originele line-up van de oktober-editie van awake :/ dit topic...

Welke namen (top 5) heb jij in je wishlist op awakenings.nl

Ik zal vast beginnen met die van mij :D

1. Extrawelt
2. Anthony Rother (live)
3. Alex Under
4. Lexy & K. Paul
5. Norman Soares
laatste aanpassing
Uitspraak van chiquito op zaterdag 29 juli 2006 om 17:16:
Uitspraak van Nokkie op zaterdag 29 juli 2006 om 15:08:
Misa Salacova

nog NOOIT op Awake

Dan heb jij verkeerde info maatlaatste aanpassing 29 juli 2006 17:18

Uitspraak van chiquito op zaterdag 29 juli 2006 om 17:16:
Misa Salacova

nog NOOIT op Awake

Dan heb jij verkeerde info maat

Dan ben ik benieuwd wanneer Misa Salacova heeft gedraaid op Awakenings. Als het zo is heb ik haar gemist!
Uitspraak van Nokkie op zaterdag 29 juli 2006 om 17:47:
Dan ben ik benieuwd wanneer Misa Salacova heeft gedraaid op Awakenings. Als het zo is heb ik haar gemist!

Antwoord aan mezelf:

Awakenings Festival 2005 02-07-2005 (www.awakenings.nl)

Dus....
Phatfingers citeer 29 juli 2006 15:57
Uitspraak van Gekke Gijs op zaterdag 29 juli 2006 om 14:02:
En zo snel was Denham toch niet?Ik vond het iniedergeval een verademing na umek en kanzyani......gewoon lekker knallen.

`
Tja hangt er vanaf wat je gewend bent...

Dat is waar hehe....maaruh wie misschien nog meer naast Beltram en The advent? :)
chiquito citeer 29 juli 2006 17:16
Uitspraak van Gekke Gijs op zaterdag 29 juli 2006 om 14:02:
Jay Denham vergelijken met kvitta en consorten

zou niet durven, Denham is een technolegende en Kvitta vind ik persoonlijk herrie. Maar die avond dat Denham in de Gas stond had ik me er erg op verheugd en dacht dat het voor mij het toppunt van de avond zou worden, maar dat werd het niet. Het ging me te hard....kan natuurlijk ook zijn dat 'Het' vervangen moet worden door 'Ik'

Het was ook een behoorlijke overgang hoor tussen denham en umek+kanzyani.....
Uitspraak van Gijssie! op zaterdag 29 juli 2006 om 18:07:
Het was ook een behoorlijke overgang hoor tussen denham en umek+kanzyani.....

Hetgeen vooral met de in mijn ogen belachelijke set van Umek en Kanzyani te maken had...
Het WAS idd ook een behoorlijke overgang...daarentegen draaide ze een erg makke discoset vergeleken met de sets die ze dit festival ten gehore hadden gebracht...dus niet een inschattingsfout van monumental maar meer een inschattingsfout van Umek en Valentino. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de filterdisco van Valentino zeker waardeer maar dit was erg aan de makke kant...vond IK dan...en dan heb ik over umek en Valentino dat tegenviel..maar goed vorig jaar tijdens de editie met Tanaka en Funke ramde Umek snoeihard door de gashouder!! Een paar lekkere tracks van Pedro Delgado..heerlijk!!

Uitspraak van Gijssie! op zaterdag 29 juli 2006 om 18:02:
Dat is waar

hehe....maaruh wie misschien nog meer naast Beltram en The advent?

Er wordt voorspeld dat der dritte raum komt...lijkt me wel cool..
laatste aanpassing
klopt als een bus!
Phatfingers citeer 29 juli 2006 18:10
Het WAS idd ook een behoorlijke overgang...daarentegen draaide ze een erg makke discoset vergeleken met de sets die ze dit festival ten gehore hadden gebracht...dus niet een inschattingsfout van monumental maar meer een inschattingsfout van Umek en Valetino. Ik moet eerlijk dat ik de filterdisco van Valentino zeker waardeer maar dit was erg aan de makke kant...vond IK dan...

Uitspraak van Gekke Gijs op zaterdag 29 juli 2006 om 18:02:
Dat is waar

hehe....maaruh wie misschien nog meer naast Beltram en The advent?

Er wordt voorspeld dat der dritte raum komt...lijkt me wel cool..

Der dritte raum hmm ik hoor de naam wel vaker voorbij komen maar ik ken hem haar of hun niet.Wat voor soort sjit is dat?
Phatfingers citeer 29 juli 2006 18:10
Het WAS idd ook een behoorlijke overgang...daarentegen draaide ze een erg makke discoset vergeleken met de sets die ze dit festival ten gehore hadden gebracht...dus niet een inschattingsfout van monumental maar meer een inschattingsfout van Umek en Valentino. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de filterdisco van Valentino zeker waardeer maar dit was erg aan de makke kant...vond IK dan...maar goed vorig jaar tijdens de editie met Tanaka en Funke ramde Umek snoeihard door de gashouder!! Een paar lekkere tracks van Pedro Delgado..heerlijk!!

Inderdaad die keer daarvoor draaide umek weer erg lekker!!!
Der Dritte Raum...hmmm een paar keer gehoord op n1...electro/minimal/technomuziek...erg lekker om in te komen, maar helaas brengen ze maar weinig lekkere tracks uit de laatste paar jaar...ook een beetje gegrepen door het minimaleffect denk ik..niet helemaal mijn ding dus..

@ Gijs: Vervelend heh als ik mijn tekst aanpas...haha zal er mee ophouwuw
laatste aanpassing
ok ik dacht al dat het zoiets was.....:)

maargoed The advent en dan Beltram is al gewoon goed!Hoewel ik The advent wel minimaal 1,5 uur wil horen!Liefst gewoon 2 uur.

haha jah ik denk huh nu is die tekst anders! :P
Uitspraak van Vette Vingers op zaterdag 29 juli 2006 om 18:10:
maar goed vorig jaar tijdens de editie met Tanaka en Funke ramde Umek snoeihard door de gashouder!!

toen vond ik Umek nou weer tegenvallen gheghe...Mulero daarentegen aan het eind was smullen. Ja nu komt vast de opmerking, dat was toch net zo snel/hard als Denham een editie later... Tja, het heeft waarschijnlijk ook met stemming te maken of je een set waardeert of niet..
Uitspraak van chiquito op zaterdag 29 juli 2006 om 18:28:
dat was toch net zo snel/hard als Denham een editie later

Nou dat was het niet...Mulero sneed net wat meer dan Denham. Mulero zijn geluid is net even wat voller dan Denham...misschien dat je dat bedoelt?
Uitspraak van Vette Vingers op zaterdag 29 juli 2006 om 21:44:
net even wat voller

of denham is iets groffer...ach je..de ene keer bevalt iets beter dan de andere keer...
Of je aan de wishlist eisen moet voldoen of niet,

Hieronder mijn wishlist voor de gashouder en dan wel voor een weekendeditie beste rakkers!!

Vrijdag

22:00-23:30: Raymon Hollander
23:30-01:00: Cave
01:00-02:45: Kevin Saunderson
02:45-04:30: Dylan Drazen
04:30-05:30: Andreas Kremer (Live)
05:30-07:00: D.A.V.E the Drummer

Zaterdag:

22:00-00:00: Dj Koert Notario vs Echoplex
00:00-01:00: Sebastian Kramer (Live)
01:00-02:00: The Attack People (Live)
02:00-04:00: Joey Beltram
04:00-05:30: Petar Dundov
05:30-07:00: Glenn Wilson
laatste aanpassing

Wensenlijst:

Green Velvet
Oscar Mulero
Jeff Mills
Sven Väth
Chris Liebing & Speedy J
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 20:24:
Sven Väth

vandaag op Blauersee 7 uur gezien. Niet voor de Gas bestemd! Vond het prima feest maar het is te Duits, teveel hitjes techno waar nooit een lekker ritme inkomt.
Phatfingers citeer 30 juli 2006 15:57
Of je aan de wishlist eisen moet voldoen of niet,

Hieronder mijn wishlist voor de gashouder en dan wel voor een weekendeditie beste rakkers!!

Vrijdag

22:00-23:30: Raymon Hollander
23:30-01:00: Cave
01:00-02:45: Kevin Saunderson
02:45-04:30: Dylan Drazen
04:30-05:30: Andreas Kremer (Live)
05:30-07:00: D.A.V.E the Drummer

Zaterdag:

22:00-00:00: Dj Koert Notario vs Echoplex
00:00-01:00: Sebastian Kramer (Live)
01:00-02:00: The Attack People (Live)
02:00-04:00: Joey Beltram
04:00-05:30: Petar Dundov
05:30-07:00: Glenn Wilsonlaatste aanpassing 30 juli 2006 15:58

Ziet er leuk uit vooral de zaterdag!Met koert hehehe lijkt me ook wel lachuh draait best zieke shit. :P
Vrijdag:

Andeas Kramer
Felix Krogher
Drama
Obi
Daniela Haverbeck
Weichentechnikk

Zaterdag:

Paul Bailey
Charlton
Mark Broom
Glen Wilson
Mike Humphries
Uitspraak van Technota op maandag 31 juli 2006 om 13:16:
Mark Broom

vond ik vorig jaar met Skils samen erg vet, mag van mij wel nog een keertje de Gas bezoeken...

Uitspraak van chiquito op maandag 31 juli 2006 om 01:43:
vandaag op Blauersee 7 uur gezien. Niet voor de Gas bestemd! Vond het prima feest maar het is te Duits, teveel hitjes techno waar nooit een lekker ritme inkomt.

juist!! minimal is ook zijn ding dus nope geen sven voor moi!! en geef mij ook maar zeker dj drama op vrijdag! vette shit zet hij in elkaar!
Drama mag erbij zeer lekkere set van die radiostation :D

Moet me een beetje aan rush denken :D
Vind de oktoberedities ook een beetje jammer, drumcode is wel heeeeeeeeeeel erg lekker, maar ook al meerdere malen geweest en hollands glorie is ook altijd leuk, maar ik hoopte al een tijdje op line-ups als vroeger, jaja, kun je weer een hele discussie over beginnen, maar goed, laten we dat maar niet doen.....namen als, Kenny Larkin, Holy Ghost, Nick Rappciolli, Remy als vanouds, Diskordia etc etc etc...

Zoals ik mijn wishlist nu heb staan is ie:

1. DJ Hell
2. John Thomas
3. British murder boys
4. Dustin Zähn
5. Steve stoll (live)

Misschien iets toegankelijker, maar lijkt me heel bruut....

en als ik namen lees als: een aphex twin, vind ik dat ook wel kicken en zoiets mag Rocco best eens doen! :jaja:

Wat ik wel cool vind is dat Solid decay bij de hollandse avond ook een kans krijgt, verdienen ze zeker! :D
Steve stoll live lijkt me ook wel wat inderdaad! ;)

Uitspraak van invincible op maandag 31 juli 2006 om 17:50:
1. DJ Hell
2. John Thomas
3. British murder boys
4. Dustin Zähn
5. Steve stoll (live)

Juistem Steve Stoll! die staat al een hele tijd op mijn wishlist, ik vind zijn producties erg vet maar ik heb hem nog nooit gezien, en de BMBs staan ook een hele tijdje op mijn lijst:jaja:

Larkin kan t nog bewees ie laatst in panama! Van mij mag Squillace ook nog wel eens terug komen. en Pacou
Uitspraak van Technota op maandag 31 juli 2006 om 13:16:
Mark Broom
Glen Wilson

:jaja:

Uitspraak van Gijssie! op maandag 31 juli 2006 om 06:45:
The Attack People (Live)
Joey Beltram
Petar Dundov

Dat is (y)

Het moet ratelen, rommelen, galmen, suizen, treinen, gewoon doorgaan! Vol gas (in de gas)

nummer 1 en 2 van mijn wishlist hoop ik nog het meeste op, had Hell liever op het festival gezien, de rest van de lijst mogen met gemak in de ronde ton! En dan voornamelijk nummer 2 ---> John Thomas, die moet absoluut nog ooit een keer zijn static drums door de gas laten klappen!

Je kan nog zoveel meer namen bedenken........pfffff....ik stop er maar mee, maar weet wel dat het dus in het november weekend helemaal goed gaat komen! en hou maar vast vrij op de 10e van november, dan ga ik wederom mijn verjaardag vieren. :D Dit gaat waarschijnlijk ook weer erg leuk worden....hehe....
invincible citeer 1 augustus 2006 12:28

donateur! Uitspraak van Technota op maandag 31 juli 2006 om 13:16:
Mark Broom
Glen Wilson

Uitspraak van Gekke Gijs op maandag 31 juli 2006 om 06:45:
The Attack People (Live)
Joey Beltram
Petar Dundov

Dat is

Het moet ratelen, rommelen, galmen, suizen, treinen, gewoon doorgaan! Vol gas (in de gas)

nummer 1 en 2 van mijn wishlist hoop ik nog het meeste op, had Hell liever op het festival gezien, de rest van de lijst mogen met gemak in de ronde ton! En dan voornamelijk nummer 2 ---> John Thomas, die moet absoluut nog ooit een keer zijn static drums door de gas laten klappen!

Je kan nog zoveel meer namen bedenken........pfffff....ik stop er maar mee, maar weet wel dat het dus in het november weekend helemaal goed gaat komen! en hou maar vast vrij op de 10e van november, dan ga ik wederom mijn verjaardag vieren. Dit gaat waarschijnlijk ook weer erg leuk worden....hehe....

JAh die static drum platen zijn erg lekker! Dan alstublieft heel erg graag The form! :O

- Marco Carola: zou ik heel erg vet vinden! liveset van shockers03 is echt :K
- Lexy & K-Paul: Deze voor het eerst mogen bewonderen op timewarp, wereld set :)
- Kevin Saunderson :)

verder zou ik wel een hele hoop namen willen noemen maar dit is nu toch wel even mijn top3 :jaja:
laatste aanpassing

Waarom niet een keertje DJ Lucca in de gas en das echt niet alleen voor het uiterlijk!

Ik weet zeker dat zij de gas op zijn kop kan zetten!

Net zoals Sven Vath,zet die man eens met een 3 uur set in de gas ofzo!!!!!
Uitspraak van actief op woensdag 2 augustus 2006 om 13:40:
- Lexy & K-Paul: Deze voor het eerst mogen bewonderen op timewarp, wereld set

een hele aparte set vind ik dat, maar wel heeel vet:D
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Wordt nu wel eindelijk eens tijd voor een Detroit editie met Mils, May, Saundersen, etc...

Maar goed dat gaat toch niet gebeuren, laffe speel-op-save programmering de laatste tijd :(
laatste aanpassing
Uitspraak van T-nus op vrijdag 4 augustus 2006 om 12:54:
speel-op-save programmering

Ik denk dat als May, Mils en Sauderson in de Gas staan dat dat ook een speel-op-safe editie is. De Gas loopt dan echt wel vol!!! :D
Haha...fair punt (y)
Uitspraak van T-nus op vrijdag 4 augustus 2006 om 18:40:
fair punt

:D Ik zou zeker gaan!

me 2.... Mills is cool!!!!!!

Uitspraak van chiquito op vrijdag 4 augustus 2006 om 18:09:
Ik denk dat als May, Mils en Sauderson in de Gas staan dat dat ook een speel-op-safe editie is. De Gas loopt dan echt wel vol!!!

dat is wel zo, maar op DV stonden wij met maar 10 man uit ons dak te gaan bij blake baxter,schandelijk, alsof niemand hem kende:/ veel mensen moeten nog de 313 ontdeken lijkt het
laatste aanpassing
Vind het veel belangrijker dat Beltram november in de gas staat B).

Gegroet een WYNN
Uitspraak van WYNN op zondag 6 augustus 2006 om 11:51:
Vind het veel belangrijker dat Beltram november in de gas staat B).

Wat hij zegt :yes:

Uitspraak van chiquito op maandag 31 juli 2006 om 01:43:

100% NIET mee eens!
laatste aanpassing
Uitspraak van Mars.. op zondag 6 augustus 2006 om 13:05:
Wat hij zegt :yes:

Samen met The Advent staat ie daar B).

Gegroet een WYNN
laatste aanpassing
Dat zou niet vervelend zijn.
wishlist:

1. rush
2. pet duo
3. svenn wittekind
4. orman bitch
5. miss djaxx
Uitspraak van Mars.. op zondag 6 augustus 2006 om 13:20:
Dat zou niet vervelend zijn.

Zaterdag editie komen ze (Y).

Gegroet een WYNN
Chill B)
Uitspraak van Mars.. op zondag 6 augustus 2006 om 15:37:
Chill B)

JWT B).

Gegroet een WYNN
Uitspraak van Mars.. op zondag 6 augustus 2006 om 15:43:
:cheer:

:woop:.

Gegroet een WYNN
ik heb deze 5 op mijn wishlist staan:

-kr!z
-dj murphy
-patrick dsp
-terence fixmer
-justin berkovi

voor iedereen wat wilds!! en nu maar hopen dat deze ooit komen draaien op awake!! :jaja: :woop: