Partyflock

Forumonderwerp · 885382
Tja het onderwerp zegt eigenlijk al genoeg 8)

N.a.v. de tegenvallende, o zo originele line-up van de oktober-editie van awake :/ dit topic...

Welke namen (top 5) heb jij in je wishlist op awakenings.nl

Ik zal vast beginnen met die van mij :D

1. Extrawelt
2. Anthony Rother (live)
3. Alex Under
4. Lexy & K. Paul
5. Norman Soares
laatste aanpassing
Uitspraak van chiquito op dinsdag 18 juli 2006 om 18:49:
zal toch niet lang meer duren voor ze hem een keer in de Gas zetten, laten openen tot 00.15 uur, met lekkere swingende minimale toontjes, heb je de keet ook vrij vroeg vol denk ik...

die gast is een opening niet waardig,laat hem maar lekker afsluiten met een 3 uurs set:p

Uitspraak van chiquito op donderdag 20 juli 2006 om 21:16:
beiden vorig jaar in de Gas

Ja :/ ...Toen was ik er net ff niet ;)
laatste aanpassing
Artiest M10
;)
Uitspraak van technowaus op vrijdag 21 juli 2006 om 02:12:
afsluiten met een 3 uurs set

heb op het eind toch liever net iets harder en sneller. Geen schranz ofzo maar lekker diep, zompig en rollend, zoals dimi angelis op de eerste Gaseditie na de verbouwing
Uitspraak van chiquito op vrijdag 21 juli 2006 om 13:49:
Geen schranz ofzo maar lekker diep, zompig en rollend, zoals dimi angelis op de eerste Gaseditie na de verbouwing

Ik vond Dimi helaas te eenzijdig....geef mij dan liever Dylan Drazen die 3 uurtjes aan elkaar vastlijmt..

Uitspraak van Vette Vingers op vrijdag 21 juli 2006 om 18:32:
geef mij dan liever Dylan Drazen

Zit die set van Dylan Drazen op Awakenings nu te luisteren! Dikke techno hoor (Y)
Uitspraak van Vette Vingers op vrijdag 21 juli 2006 om 18:32:
Dimi helaas te eenzijdig

vooral zijn intro, zo vet!! Rocco schreeuwend: "We're back!"
Uitspraak van chiquito op vrijdag 21 juli 2006 om 19:44:
te grof...

dat krijg je als je afgestompt bent door die klikklakgeluidjes....

Uitspraak van chiquito op vrijdag 21 juli 2006 om 19:47:
vooral zijn intro, zo vet!! Rocco schreeuwend: "We're back!"

De intro was inderdaad het vetste gedeelte van zijn set idd ja! Maar goed, daarentegen was de hele avond een vette tegenvaller
Uitspraak van Vette Vingers op vrijdag 21 juli 2006 om 22:18:
de hele avond

Clarke was niet in zijn doen, maar de wighnomy Brothers, Rachmad en Dimi waren juist wel supervet.

Uitspraak van Vette Vingers op vrijdag 21 juli 2006 om 22:18:
als je afgestompt bent door die klikklakgeluidjes....

lompe opmerking
Waarop baseer je dat? Vindt Dylan Drazen te grof, geen lekkere funky techno met diepe bassen...
Uitspraak van chiquito op zaterdag 22 juli 2006 om 10:40:
lompe opmerking
Waarop baseer je dat? Vindt Dylan Drazen te grof, geen lekkere funky techno met diepe bassen...

dat baseer ik op het feit dat jij een grote voorstander bent van het hele minimal circus, dat je het alleen maar aan het propageren bent en dat je (naar mijn mening) te veel vergeet dat techno zoals Dylan Drazen misschien naar jouw mening te grof is, wat ik dus absoluut niet vind!! Waarom niet?? Een avond eindigen met funky techno in de gashouder is "te" fout. Techno moet knallen in de gashouder!! Ik ben het met je eens dat ik mijn mening baseer op het feit dat ik minimal niet fijn vind, maar daarbij vind ik dat dat soort muziek niet in de gashouder past..en als je het over diepe rollende bassen hebt, dan heb je Dylan Drazen nog nooit goed aangehoord..en lomp...als je dat lomp vind, dan wil je niet weten hoe ik mijn moeder pest!!hahahaha!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Vette Vingers op zaterdag 22 juli 2006 om 14:36:
dat je het alleen maar aan het propageren bent

propageer dat aboluut niet.. Vind minimal erg tof om mee te beginnen maar het liefst vanaf halverwege de avond het stevige werk. Techno hoort dan te rollen, te zuigen en te blazen, maar vindt Dylan Drazen niet rollen. bedoel met grof dat de bas niet dreunt, je moet de lucht je longen in en uit voelen pompen. Hou meer van een diepe set. Rachmad als afsluiter in de Now en Wow vorig jaar december, of dimi angelis of Oscar Mulero op awake. Baal als een stekker dat ik Joey Beltram niet heb gezien... Jay Denham bijvoorbeeld vond ik weer net te grof en te snel, Net als ik Kvitta, Remus of Rush ook niet meer, eerder wel dus, kan waarderen.

Uitspraak van Vette Vingers op zaterdag 22 juli 2006 om 14:36:
grote voorstander bent van het hele minimal

check mijn favo DJ's maar...
laatste aanpassing

Uitspraak van chiquito op zaterdag 22 juli 2006 om 14:42:
Hou meer van een diepe set. Rachmad als afsluiter in de Now en Wow vorig jaar december,

Zeker een top set! Net zoals de alsluiting in april dit jaar (Y)
Maar toch zou ik dan iets als een Dylan Drazen daar weer na nog ff vet vinden! Ik moet zeggen dat ik wel vind rollen en blazen, ok het gaat misschien niet zo diep. Maar het is wel een brok energie..Maar goed, smaken verschillen (Y)
Remus, Kvitta trek ik sowieso niet :nee: Rush sla ik meestal ook over op een feest, alhoewel ik die dan wel weer trek als ik in de stemming ben.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 15:48:
Net zoals de alsluiting in april dit jaar

helemaal gelijk! De hele avond was geweldig! Mull begon super, Pelacha Super, Clarke was echt snoeihard, ben gewoon bij de boxen weggelopen en The Advent en vooral Technasia zetten een superstoere megavette live set neer. Voor mij denk ik de vetste Awake tot nu toe!

Rush

Die verneukte mijn Awake vorig jaar April, sinsdien niet meer naar de harde vrijdagen gegaan. Alleen toen hij Born Slippy draaide ging ik flink los en de intro was wel Gaaf. Pet duo daarentegen vond ik toen wel te pruimen.
Rush sla ik meestal ook over op een feest

Ik ook, snap niet dat men dat goed kan vinden. Rommelige hak-en-zaag-muziek.
Uitspraak van chiquito op zaterdag 22 juli 2006 om 14:42:
Baal als een stekker dat ik Joey Beltram niet heb gezien.

Dat was uiterst aangenaam afsluiten... :bounce:
Uitspraak van Audionysos op zaterdag 22 juli 2006 om 16:00:
Dat was uiterst aangenaam afsluiten

Daarom was ik zo aangenaam verrast dat ik zag in een topic, weet niet meer welke, dat hij bevestigd heeft in November in de Gas te staan!!!

Uitspraak van chiquito op zaterdag 22 juli 2006 om 15:59:
Voor mij denk ik de vetste Awake tot nu toe!

Voor mij ook. Van begin tot het eind een top feest..Alhoewel de drumcode editie dan een goeie tweede plaats heeft.

Uitspraak van chiquito op zaterdag 22 juli 2006 om 16:05:
Daarom was ik zo aangenaam verrast dat ik zag in een topic, weet niet meer welke, dat hij bevestigd heeft in November in de Gas te staan!!!

En ik heb begrepen dat naast Beltram ook the advent er zal staan in november (Y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 16:09:
drumcode editie

niet geweest toen, had ik waarschijnlijk ook niet gered want moet vanuit regio Enschede komen, met die sneeuwstorm niet handig...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 16:10:
the advent

TE BRUUT!

ik wil ook Pacou wel een keer in de gas (ja ik weet dat ie al een keer geweest is)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 16:31:
Pacou

nooit gezien/gehoord...vind het wel vet als er DJ's komen die je niet kent...surprise party zeg maar...
mijn wishlist:

vrijdag
Ille bitch
Booka Shade live of Ame live
Dirt Crew
Trentemoller
Anthony Rother live
Dr Elekroluv
Dave Clarke

Zaterdag

Sebastien leger live
Space dj's live
Mark Broom vs Ben Sims
Luke Slater
The Advent live
Adam J
Collabs session live
Weichentechnikk
laatste aanpassing
Net zoals de alsluiting in april dit jaar

absoluut.
weet niet meer welke

Nou het staat op de myspace.com site van the advent...en joey heeft ook aan mij door laten schemeren dat zijn agent een editie in november geboekt...volgens mij komt dat helemaal goed!! En dan gaan we saampies effies lekker knallen!!
Uitspraak van Vette Vingers op zaterdag 22 juli 2006 om 17:40:
En dan gaan we saampies effies lekker knallen!!

DEAL! Dit keer mis ik Beltram zeker niet!
Uitspraak van chiquito op zaterdag 22 juli 2006 om 17:46:
Dit keer mis ik Beltram zeker niet!

Ik mag hopen van niet, want wat mij betreft mag hij precies dezelfde identieke set draaien als op awakefest...techno like it supposed to be...

:kwijl:
Als dat zo is...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 16:10:
En ik heb begrepen dat naast Beltram ook the advent er zal staan in november (Y)

:kwijl:
...Kijk ik er nu al naar uit! :bounce:
Uitspraak van Audionysos op zondag 23 juli 2006 om 14:26:
Als dat zo is...

...moet de line up van het november weekend snel bekend worden gemaakt...hoe moet je anders voor een okt/nov combi kiezen? Kies je de zaterdag staan Beltram en The Advent op vrijdag...zal je zien...
Uitspraak van chiquito op zaterdag 22 juli 2006 om 15:59:
Voor mij denk ik de vetste Awake tot nu toe!

Zonder enige twijfel ook mijn vetste Awake tot nu toe.

Hoop dat de line up van november een beetje kan tippen aan deze editie, die van oktober komt naar mijn bescheiden mening niet eens in de buurt...
Uitspraak van chiquito op zondag 23 juli 2006 om 14:47:
...moet de line up van het november weekend snel bekend worden gemaakt...hoe moet je anders voor een okt/nov combi kiezen? Kies je de zaterdag staan Beltram en The Advent op vrijdag...zal je zien...

Speedy J über alles! :D
Uitspraak van chiquito op zondag 23 juli 2006 om 14:47:
zaterdag staan Beltram en The Advent op vrijdag...zal je zien...

Nee ze staan volgens mij op dezelfde dag gepland...
Uitspraak van Vette Vingers op zondag 23 juli 2006 om 17:43:

Bron bron bron bron???
Dj Bone
Dj Godfather
Elektrabel
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Zet het electric kingdom label er maar neer! gunjah, hardy hard, mr x & mr y, westbam... :yes:
Uitspraak van Vette Vingers op zondag 23 juli 2006 om 17:43:

dan nog....welke dag. Lijkt me vrij belangrijke informatie als je een combi koopt.
Uitspraak van chiquito op maandag 24 juli 2006 om 18:58:
dan nog....welke dag. Lijkt me vrij belangrijke informatie als je een combi koopt.

hmmoaahh ik ga zelf niet voor de oktobereditie...dus wat mij betreft koop ik een combi voor november...daarbij zou ik als ik jou was gewoon dubbele combi kopen aaaiiitt?!?!
gheghe...
Uitspraak van Vette Vingers op maandag 24 juli 2006 om 19:53:
dubbele combi

dat doe ik echt niet...Iedere keer na Awake zit ik in de auto en vraag me af hoe anderen zoiets 2 avonden achter elkaar volhouden..dan moet ik echt iets aan mijn avond veranderen....

Uitspraak van chiquito op maandag 24 juli 2006 om 19:57:
hoe anderen zoiets 2 avonden achter elkaar volhouden

Viel mij alles mee! Is goed te doen! Ik weet natuurlijk niet hoe jouw awakenings avonden er uit zien ;)
Ik moet wel zeggen dat ik de vrijdag rustiger aan heb gedaan..Gewoon bier drinken in een redelijk rustig tempo met een jointje erbij(Y)
En zaterdag alle remmen los :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 23:08:
zaterdag alle remmen los

zo ziet mijn awakenings er uit...

't valt me wel op sinds de comikaart dat er op de zaterdag best veel mensen 'fout' gaan. Heb wel het idee dat de combi mogelijkheid daarmee te maken heeft
beltram en the advent idd op 25 nov in de gas. teeeeering wat wordt dat bruut
Uitspraak van Lennart! op woensdag 26 juli 2006 om 00:43:
25 nov

ga hem meteen aan agenda toevoegen...dat wordt zeker een brute avond!!!

laten ze weer eens Kenny Larkin boeken in de gas, dikke shit gister(y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 23:08:
Gewoon bier drinken in een redelijk rustig tempo met een jointje erbij

idd!! Vorige 2 keren ook gewoon rustig aan gedaan..vrijdagnacht lekker op tijd weggaan zodat je zaterdag nog knallen!! Deze novembereditie weer...ik heb van horen zeggen dat er toch wat meer spektakel aan zit te komen dan men denkt...en dan heb ik het niet alleen over beltram en the advent...
Uitspraak van Vette Vingers op vrijdag 28 juli 2006 om 22:28:
en dan heb ik het niet alleen over beltram en the advent...

gast... die puntjes verraden dat je meer weet..VERTEL!!!

horen horen horen....
chiquito citeer 22 juli 2006 14:42
Uitspraak van Phatfingers op zaterdag 22 juli 2006 om 14:36:
dat je het alleen maar aan het propageren bent

propageer dat aboluut niet.. Vind minimal erg tof om mee te beginnen maar het liefst vanaf halverwege de avond het stevige werk. Techno hoort dan te rollen, te zuigen en te blazen, maar vindt Dylan Drazen niet rollen. bedoel met grof dat de bas niet dreunt, je moet de lucht je longen in en uit voelen pompen. Hou meer van een diepe set. Rachmad als afsluiter in de Now en Wow vorig jaar december, of dimi angelis of Oscar Mulero op awake. Baal als een stekker dat ik Joey Beltram niet heb gezien... Jay Denham bijvoorbeeld vond ik weer net te grof en te snel, Net als ik Kvitta, Remus of Rush ook niet meer, eerder wel dus, kan waarderen.

Dude.........Jay Denham vergelijken met kvitta en consorten???

En zo snel was Denham toch niet?Ik vond het iniedergeval een verademing na umek en kanzyani......gewoon lekker knallen.

Mijn wishlist:

1. Basic Implant (live)
2. Justin Berkovi (live)
3. Space Djz
4. Robert Armani
5. Heiko Laux
Zal die van mij ff doen:

´Only Female DJ´s`

vrijdag Techno (allen reeds op Awake geweest):
- Shinedoe
- Monica Kruse
- Mistress Barbara
- Miss Djax

Zaterdag Hard Techno (allen nog NOOIT op Awake geweest):
- Misa Salacova
- Linda Paerl
- Lollypops
- Hilarious

voor ieder wat wils, vetrouwd en vernieuwend!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 12:15:
(Speedy J & Chris Liebing)

ahum...tijdens de opening hebben ze ook al samen gedraaid...niks mis mee hoor...maar aangezien iedereen hier de regels van awakenings aanhouden ga ik ook maar lopen miereneuken..
Uitspraak van Gijssie! op zaterdag 29 juli 2006 om 14:02:
En zo snel was Denham toch niet?Ik vond het iniedergeval een verademing na umek en kanzyani......gewoon lekker knallen.

`
Tja hangt er vanaf wat je gewend bent...
Uitspraak van Gijssie! op zaterdag 29 juli 2006 om 14:02:
Dude.........Jay Denham vergelijken met kvitta en consorten???

Idd...een vreemde vergelijking..

ja het had allemaal in 1 post gekund!!
laatste aanpassing