Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
nee jij bent lekker ontopic wil je zeggen...
daar maak jij het toch naar of niet
maar aangezien jij niet weet wat er in vorige topics gezegd is snap ik niet waar je je eigenlijk mee bemoeit.
jij weet het dus wel,ga daar lekker verder
iemand al iets meer over dit bericht gehoord .
ik hoorde vanmorgen op het nieuws
van 4 u (radio),
dat in Londen en jongen van 21 voor de 7de x vader was geworden.
hij was 15 de eerste x,alle 7 zijn verschillende moeders.
hij weigert wat te betalen want hij leeft op straat.
iemand dit berichtje ook gehoord,
ken er nergens iets over vinden
wel jammer btw
als jij der mee begint volg ik graag
maar je wil blijkbaar het laatste woord hebben hierover
ach ach wie reageert er nu weer... je wil nog snel even wat zeggen he... het gaat nergens meer over
gaan we er nu opeens over discuzeuren wie er het laatste woord mag hebben... gedraag je eens naar je leeftijd wil je?
laatste aanpassing
ach ach wie reageert er nu weer
wel eens gehoord van tegelijk een bericht plaatsen
me vraag was gisteren om weer niet
heel de riedel over cyberangel te beginnen
in een ander topic,en dat bevalt je blijkbaar niet.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 11:39:huh?? vet vaag man, luister daar ook altijd naar, maar heb er niks over gehoord
staat er niks op hun site erover?
ik kan het niet vinden op hun site,
heb het ook maar 1 x gehoord en dat was bij het nieuws van 4 u
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 12:21:goed zou hou maar op over mij.
hahah geintje
dat moet jullie zelf weten.
je kent me niet dus kan je niks zege
oow en als de discussie is afgelopen komt mevrouw hier even proberen een reactie uit te lokken...
*en het lukt haar ook nog... *
Uitspraak van Lucypussy a.k.a. LucyliciousIk dacht dat dit topic over een jongen van 21 die voor de zevende keer vader was geworden gingenop woensdag 5 juli 2006 om 12:38:
is ook zo.
ik vind het alleen heel moeilijk mn mond te houden. en ik ben blijkbaar niet de enige