| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 7 oktober 2006 om 22:00 evenement: Awakenings, vrijdag 6 oktober 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Jahoor, 9 van de 10 staan als zoutzakken achter hun laptop te klikken. Een Dj set is volgens mij nog intensiever, bij techno dan.
zou kunnen, draai zelf niet dus heb echt geen idee. Als je een DJ set neerzet kan je een vette plaat opzetten en dan even 3 minuten chillen, bij Live set niet lijkt mij
liever joey beltram aflsuiten dan
Ben ik het niet mee oneens. Heb Beltram jammergenoeg niet gezien afgelopen zaterdag, verkoos stuk Wghnomy Brothers en afsluiten op de main daarboven, maar na alle post in het AWFS topic blijkt dat ik wel wat heb gemist.
zou kunnen, draai zelf niet dus heb echt geen idee. Als je een DJ set neerzet kan je een vette plaat opzetten en dan even 3 minuten chillen, bij Live set niet lijkt mij
Ik draai ook niet hoor, maar je ziet toch dat de meeste techno liveacts een laptop gebruiken. En een goede Dj gaat sowieso niet 3 minuten chillen, bij house zijn Dj's vaak lui en doen weinig met de platen.
als ik zo de reacties lees van sommigen over de zaterdag editie dan kun je weer zien hoe verwend we hier zijn en dat we alleen nog maar op 'grote/buitenlandse' namen afkomen 
ok bij Hollandse glorie denk ik ook aan namen zoals Remy, Joris Voorn, Speedy J.....maar kom op die namen hebben we al vaak zat gezien...Solid Decay heb ik ooit in Roosje gezien en t dak ging er finaal af....en de andere namen is een mix van ervaring en upcoming....
ennuh Secret Cinema in de gas lijkt me een heerlijke afsluiting
ok bij Hollandse glorie denk ik ook aan namen zoals Remy, Joris Voorn, Speedy J.....maar kom op die namen hebben we al vaak zat gezien...Solid Decay heb ik ooit in Roosje gezien en t dak ging er finaal af....en de andere namen is een mix van ervaring en upcoming....
ennuh Secret Cinema in de gas lijkt me een heerlijke afsluiting
chiquito citeer 5 juli 2006 20:11
Line up november mag er van mij zo uitzien:
22:00 - 24:00 Bart Skils
24:00 - 02:00 Green Velvet
02:00 - 02:45 Aril Brikha (LIVE)
02:45 - 04:15 Dimi Angelis
04:15 - 05:15 Technasia (LIVE)
05:15 - 07:00 Oscar Mulero.laatste aanpassing 5 juli 2006 20:11
Line up november mag er van mij zo uitzien:
22:00 - 24:00 Bart Skils
24:00 - 02:00 Green Velvet
02:00 - 02:45 Aril Brikha (LIVE)
02:45 - 04:15 Dimi Angelis
04:15 - 05:15 Technasia (LIVE)
05:15 - 07:00 Oscar Mulero.laatste aanpassing 5 juli 2006 20:11
Als je green velvet in de lineup wilt moet je hem niet met plaatjes laten draaien maar gewoon een liveset!
grindvik wordt de man van de avond 
dan kun je weer zien hoe verwend we hier zijn en dat we alleen nog maar op 'grote/buitenlandse' namen afkomen
das wel erg snel conclusies trekken. ik vind het geen slechte artiesten, maar heb de meeste (behalve solid decay) al vaak gezien en ga daar dus geen 38,15 voor neerleggen. Dat geldt ook voor de vrijdag.
Adam,mull,cari al zo vaak gezien.
keertje awake overslaan is ook niet erg. blijft het tenminste leuk
keertje awake overslaan is ook niet erg. blijft het tenminste leuk
En toch zit jij 6 EN 7 oktober de hele avond te denken...en nu rollen er nog hardere bassen door de Gas en ben ik er niet bij! Zo zat ik vorig jaar tijdens de drumcode editie ook thuis en ILT ''04 ook. Vrienden gaan wel en ik denk een keertje over te slaan, zware kutavond dus!
En toch zit jij 6 EN 7 oktober de hele avond te denken...en nu rollen er nog hardere bassen door de Gas en ben ik er niet bij! Zo zat ik vorig jaar tijdens de drumcode editie ook thuis en ILT ''04 ook. Vrienden gaan wel en ik denk een keertje over te slaan, zware kutavond dus!
t begin van een verslaving
Uitspraak van technowaus op dinsdag 11 juli 2006 om 20:53:werken
als je dat niet deed ging je nog veel minder naar die dikke festivals
Gewoon kut toch als je weet dat je uit je pan had kunnen gaan in de Gas en in plaats daarvan dom bier staat weg te hijsen in een of andere betekenisloze kroeg ter verzachting van de psychische wonden, wat je ook nog eens net zoveel kost als een avondje Gashouder
Er is vast wel een ander leuk feestje die avond waarbij je geen seconden aan de Gas denkt
Uitspraak van 100% ANGEL op maandag 3 juli 2006 om 09:39:Awakenings festival is nog maar net voorbij en ik kijk alweer uit naar de volgende Awakenings in de Westergas
uiteraard, na zo veel maandjes wachten
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 15:48:Zijn er al wat namen bekend voor de november edities??
Het enige wat ik weet is dat The Advent er waarschijnlijk weer bij is op de zaterdag.
+ Beltram!!!
en Umek de vrijdag
waarschijnlijk vanaf 6 of 7 okt, ze hebben meestal flyers hangen voor de volgende editie...
IDD meestal zie je die op de toiletten hangen dan denk je oh dat is vet, en later ben je y al weer vergeten wie er komen en na je roes uitgeslapen ye hebben kijk je gewoon op hun sit www.awakenings.nl
waarschijnlijk vanaf 6 of 7 okt, ze hebben meestal flyers hangen voor de volgende editie...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 23:40:IDD meestal zie je die op de toiletten hangen dan denk je oh dat is vet, en later ben je y al weer vergeten wie er komen en na je roes uitgeslapen ye hebben kijk je gewoon op hun sit www.awakenings.nl
Okeeeeej dan