Partyflock

Forumonderwerp · 884764

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Awakenings festival is nog maar net voorbij en ik kijk alweer uit naar de volgende Awakenings in de Westergas.

Wie gaat er heen en waarom de vrijdag of de zaterdag?

Ik twijfel nog!
laatste aanpassing
Uitspraak van chiquito op woensdag 5 juli 2006 om 20:11:
05:15 - 07:00 Oscar Mulero

liever joey beltram aflsuiten dan. mulero hebben we al zoveel gezien de laatste tijd.

voor de rest issie oke

Monumental moet maar eens over de krenking heen komen en bepaalde zaken vergeven en vergeten. Op deze manier blijft er steeds minder over en worden enkel nog de beginnende, relatief 'onbekende' artiesten én het vaste meubilair geboekt...
Uitspraak van chiquito op woensdag 5 juli 2006 om 19:10:
misschien dat het te intensief is om langer een live set te doen? Rustpauzes zijn er nauwelijks.

Jahoor, 9 van de 10 staan als zoutzakken achter hun laptop te klikken. Een Dj set is volgens mij nog intensiever, bij techno dan.

Allebei natuurlijk B)
Uitspraak van Moer op donderdag 6 juli 2006 om 11:51:
Jahoor, 9 van de 10 staan als zoutzakken achter hun laptop te klikken. Een Dj set is volgens mij nog intensiever, bij techno dan.

zou kunnen, draai zelf niet dus heb echt geen idee. Als je een DJ set neerzet kan je een vette plaat opzetten en dan even 3 minuten chillen, bij Live set niet lijkt mij
Uitspraak van Lennart! op donderdag 6 juli 2006 om 09:20:
liever joey beltram aflsuiten dan

Ben ik het niet mee oneens. Heb Beltram jammergenoeg niet gezien afgelopen zaterdag, verkoos stuk Wghnomy Brothers en afsluiten op de main daarboven, maar na alle post in het AWFS topic blijkt dat ik wel wat heb gemist.

Uitspraak van chiquito op donderdag 6 juli 2006 om 19:30:
blijkt dat ik wel wat heb gemist.

klopt.. :)

hopen dat ie binnenkort een keer in de gashouder staat.. zulke energieke techno gaat er wel in :D
Uitspraak van chiquito op donderdag 6 juli 2006 om 19:29:
zou kunnen, draai zelf niet dus heb echt geen idee. Als je een DJ set neerzet kan je een vette plaat opzetten en dan even 3 minuten chillen, bij Live set niet lijkt mij

Ik draai ook niet hoor, maar je ziet toch dat de meeste techno liveacts een laptop gebruiken. En een goede Dj gaat sowieso niet 3 minuten chillen, bij house zijn Dj's vaak lui en doen weinig met de platen.
Uitspraak van Moer op donderdag 6 juli 2006 om 20:28:
3 minuten chillen

je ziet ze wel 3 minuten danspasjes doen! ;) Karotte stond zelf zaterdag nog het hardste uit zijn dak te gaan !
Hij was tijdens de set van Brikha ook al interessant aa, aan het doen, aandachtrekker ;)
Uitspraak van Moer op donderdag 6 juli 2006 om 20:47:
de set van Brikha

WAT WAS DIE LEKKER!!!!!
Zoals verwacht :yes:
Uitspraak van chiquito op woensdag 5 juli 2006 om 20:11:

:) dat vink ik fijn
Uitspraak van mrsk op donderdag 6 juli 2006 om 21:50:

dat vink ik fijn

zal er bij mij ook wel in gaan:)

misschien dat ik een van deze avonden ga meepakken, maar boeiend vind ik ze allebei niet, dat wordt een lastminute beslissing, hopelijk is Rocco aan het sparen voor een mooie editie in November, een U.S. editie ofzo met wat namen als Steve Stoll, Beltram en wat Detroit erbijo:)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 16:59:
Steve Stoll, Beltram en wat Detroit erbij

zou errug vet zijn. mills en hood erbij :)
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 7 juli 2006 om 17:41:
mills en hood

heb een heerlijke set van deze heren op de pc!

Vrijdag: Adam :P
Uitspraak van ..Kevinn op vrijdag 7 juli 2006 om 20:49:
heb een heerlijke set van deze heren op de pc!

Toevallig uit 1992, UR-labelnight in de Limelightclub?

Die is inderdaad heel erg vet. Was ik 9 jaar... :)
Uitspraak van Gustav op zaterdag 8 juli 2006 om 00:58:
Toevallig uit 1992, UR-labelnight in de Limelightclub?

toevallig wel ja:)

Uitspraak van Gustav op zaterdag 8 juli 2006 om 00:58:
Was ik 9 jaar...

en ik 4 ;)
als ik zo de reacties lees van sommigen over de zaterdag editie dan kun je weer zien hoe verwend we hier zijn en dat we alleen nog maar op 'grote/buitenlandse' namen afkomen :(

ok bij Hollandse glorie denk ik ook aan namen zoals Remy, Joris Voorn, Speedy J.....maar kom op die namen hebben we al vaak zat gezien...Solid Decay heb ik ooit in Roosje gezien en t dak ging er finaal af....en de andere namen is een mix van ervaring en upcoming....

ennuh Secret Cinema in de gas lijkt me een heerlijke afsluiting :yes:
chiquito citeer 5 juli 2006 20:11
Line up november mag er van mij zo uitzien:

22:00 - 24:00 Bart Skils
24:00 - 02:00 Green Velvet
02:00 - 02:45 Aril Brikha (LIVE)
02:45 - 04:15 Dimi Angelis
04:15 - 05:15 Technasia (LIVE)
05:15 - 07:00 Oscar Mulero.laatste aanpassing 5 juli 2006 20:11

Als je green velvet in de lineup wilt moet je hem niet met plaatjes laten draaien maar gewoon een liveset!
Uitspraak van Gijssie! op zaterdag 8 juli 2006 om 10:43:
liveset!

had ik er bij moeten zetten ja...
Gister tijdens aftertje Live set Rother op gezet, wat the fuck, iedere keer als je die hoort wordt die nog beter! "We're living in the night light, cause we are PUNKS!" VETTE SHIT!
Uitspraak van COÑO op zaterdag 8 juli 2006 om 10:35:
dan kun je weer zien hoe verwend we hier zijn en dat we alleen nog maar op 'grote/buitenlandse' namen afkomen

das wel erg snel conclusies trekken. ik vind het geen slechte artiesten, maar heb de meeste (behalve solid decay) al vaak gezien en ga daar dus geen 38,15 voor neerleggen. Dat geldt ook voor de vrijdag.
Adam,mull,cari al zo vaak gezien.

keertje awake overslaan is ook niet erg. blijft het tenminste leuk
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 11 juli 2006 om 12:29:
behalve solid decay

staan wel op een mooi tijdstip geprogrameerd (y)
word gegarandeerd knallen:bounce:
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 11 juli 2006 om 12:29:
keertje awake overslaan is ook niet erg. blijft het tenminste leuk

En toch zit jij 6 EN 7 oktober de hele avond te denken...en nu rollen er nog hardere bassen door de Gas en ben ik er niet bij! Zo zat ik vorig jaar tijdens de drumcode editie ook thuis en ILT ''04 ook. Vrienden gaan wel en ik denk een keertje over te slaan, zware kutavond dus!
Uitspraak van chiquito op dinsdag 11 juli 2006 om 20:38:
En toch zit jij 6 EN 7 oktober de hele avond te denken...en nu rollen er nog hardere bassen door de Gas en ben ik er niet bij! Zo zat ik vorig jaar tijdens de drumcode editie ook thuis en ILT ''04 ook. Vrienden gaan wel en ik denk een keertje over te slaan, zware kutavond dus!

t begin van een verslaving O:)
Gewoon kut toch als je weet dat je uit je pan had kunnen gaan in de Gas en in plaats daarvan dom bier staat weg te hijsen in een of andere betekenisloze kroeg ter verzachting van de psychische wonden, wat je ook nog eens net zoveel kost als een avondje Gashouder
Uitspraak van chiquito op dinsdag 11 juli 2006 om 20:51:
Gewoon kut toch als je weet dat je uit je pan had kunnen gaan

gast je wilt niet weten hoeveel ik baal dat ik komend weekend moet werken met al die dikke festivals ;)
Uitspraak van technowaus op dinsdag 11 juli 2006 om 20:53:
werken

als je dat niet deed ging je nog veel minder naar die dikke festivals
Uitspraak van chiquito op dinsdag 11 juli 2006 om 20:51:
Gewoon kut toch als je weet dat je uit je pan had kunnen gaan in de Gas en in plaats daarvan dom bier staat weg te hijsen in een of andere betekenisloze kroeg ter verzachting van de psychische wonden, wat je ook nog eens net zoveel kost als een avondje Gashouder

Er is vast wel een ander leuk feestje die avond waarbij je geen seconden aan de Gas denkt :)

Zijn er al wat namen bekend voor de november edities??
Het enige wat ik weet is dat The Advent er waarschijnlijk weer bij is op de zaterdag.
Uitspraak van 100% ANGEL op maandag 3 juli 2006 om 09:39:
Awakenings festival is nog maar net voorbij en ik kijk alweer uit naar de volgende Awakenings in de Westergas

uiteraard, na zo veel maandjes wachten :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 juli 2006 om 15:48:
Zijn er al wat namen bekend voor de november edities??
Het enige wat ik weet is dat The Advent er waarschijnlijk weer bij is op de zaterdag.

+ Beltram!!! (L)
en Umek de vrijdag
Uitspraak van DK079 op dinsdag 11 juli 2006 om 22:55:
Er is vast wel een ander leuk feestje die avond waarbij je geen seconden aan de Gas denkt :)

Masters of Hardcore? ;)

Uitspraak van Anouk op maandag 17 juli 2006 om 10:00:
+ Beltram!!!
en Umek de vrijdag

Dat worden dus weer combikaarten :D
Uitspraak van Anouk op maandag 17 juli 2006 om 10:00:
+ Beltram!!!

Is dat een wens of is dit al ergens bevestigd?
Uitspraak van chiquito op dinsdag 18 juli 2006 om 18:54:
Is dat een wens of is dit al ergens bevestigd?

beide :)
ik heb iig een berichtje van Beltram die zegt dat hij er zin in heeft dus dan zal het wel kloppen (L)

Uitspraak van Carnagast op maandag 17 juli 2006 om 10:22:
Masters of Hardcore?

Gay Masters :jaja:
Artiest Faux
Ik ga vrijdag.. gewoon zin in cari..overweeg de zaterdag.. Lekker barbaars weekendje los gaan.. Hmm, eerst kijken hoe de financien zijn en daarna beslissen..
Uitspraak van Anouk op dinsdag 18 juli 2006 om 21:52:
ik heb iig een berichtje van Beltram die zegt dat hij er zin in heeft dus dan zal het wel kloppen

shit dat wordt vet gek!! :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 22:01:
Gay Masters :jaja:

:D (Y)
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 18 juli 2006 om 23:36:
shit dat wordt vet gek!!

Hopen dat hij dan afsluit, verzacht mijn fout van AWFS om bij de Wighnomy Brothers en Beyer te gaan kijken.
dat zal wel een combikaartje worden deze keer!!
ga denk ik gewoon voor een combi voor oktober en november zaterdagen. Alhoewel ik vanochtend na het bekijken van de flyer toch mijn bedenkingen kreeg, vrijdag moet wel erg vet worden, en de line up voor zaterdag valt me enigszins tegen...

Wanneer zou die november line up bekend worden gemaakt??
waarschijnlijk vanaf 6 of 7 okt, ze hebben meestal flyers hangen voor de volgende editie...

Uitspraak van MarijN op donderdag 20 juli 2006 om 23:34:
waarschijnlijk vanaf 6 of 7 okt, ze hebben meestal flyers hangen voor de volgende editie...

IDD meestal zie je die op de toiletten hangen dan denk je oh dat is vet, en later ben je y al weer vergeten wie er komen en na je roes uitgeslapen ye hebben kijk je gewoon op hun sit www.awakenings.nl

Uitspraak van MarijN op donderdag 20 juli 2006 om 23:34:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 juli 2006 om 23:40:
IDD meestal zie je die op de toiletten hangen dan denk je oh dat is vet, en later ben je y al weer vergeten wie er komen en na je roes uitgeslapen ye hebben kijk je gewoon op hun sit www.awakenings.nl

Okeeeeej dan

Uitspraak van chiquito op dinsdag 4 juli 2006 om 20:20:
4 live sets op één avond. Is dat trouwens niet een beetje teveel van het goede?!

wat houd een live set precies in?