| Betreft: | evenement: Outblast, zaterdag 28 oktober 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 13:04:hoe zit het met de kaart verkoop zijn er nog genoeg kaartjes????? moet nog halen
heb gehoord dat ze uitverkocht waren...
http://www.ticketbox.nl/winkel/details.php?event_id=569839
hahaha klinkt bekend, al zo vaak geprobeerd te meeten met mede pfers, nog nooit gelukt
moeten jullie een meeting houden alleen dan niet vergeten dat je een meeting hebt georganiseerd! hahaha dus maar geen time table iedereen draait gewoon weer lekker door elkaar??
phoee, 'k heb er weer zin in zeg maar

over zo'n 48 uur begin ik met knalle
Je moet niet teveel opleven naar een feest, want dan kan het alleen maar tegen vallen.
Believe me. Tip van de meester.
Ik heb er in ieder geval ook zin in om weer even lekker ouderwets te gaan hakkuhhhhh.
Vrijdag maar even een klein opwarmertje bezoeken.
Uitspraak van I Rule So Fuck You op donderdag 26 oktober 2006 om 21:27:geen time table
Fuck de time tables!!!
Als er maar lekker gerdaaid wordt denk.
Gewoon gaan met die banaan, op de muziek die jou het meest aanspreekt.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 03:23:geen time table
ja maar ik wil wel promo en tommy knocker zien en vorig jaar draaide knocker als eerste volgens mij, maja meestal hangt daarbinnen een lijstje.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 03:23:Fuck de time tables!!!
Als er maar lekker gerdaaid wordt denk.
Gewoon gaan met die banaan, op de muziek die jou het meest aanspreekt.
haha is ook wel zo maar ik vind het ook wel leuk om te weten wie er draait kan ik een heel plan maken om naar bepaalde dj`s te gaan in de zalen, en dan vervolgens vergeten dat ik er heen wou gaan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 17:13:Zin in morgen
join the club!
Uitspraak van I Rule So Fuck You op vrijdag 27 oktober 2006 om 18:14:en dan vervolgens vergeten dat ik er heen wou gaan
Whahaha
Als het net zo gezellig is als vorig jaar, dan wordt t

Uitspraak van Discover your own world... op zaterdag 28 oktober 2006 om 13:42:nu ik groot ben hou ik elk jaar een verjaardagsfeest
Ga huilen man
Heb er zin in
Uitspraak van Discover your own world... op zaterdag 28 oktober 2006 om 13:42:nu ik groot ben hou ik elk jaar een verjaardagsfeest
doe ik ook hoor
Uitspraak van The Devil wears Australiannog maar een paar uurtjes..op zaterdag 28 oktober 2006 om 18:02:
Idd, weet nog niet wat ik aan moet..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 oktober 2006 om 18:22:Idd, weet nog niet wat ik aan moet..
Ik ook niet

![[ Coldstream ]](/images/user/133641_129020.jpg)