| Betreft: | evenement: Outblast, zaterdag 28 oktober 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dan is het 16 dan weer 18... ik ben dan wel bijna 18 maar heb weinig zin om daar te staan en dan niet binnen te komen...
Uitspraak van ! Kaaaas ! op donderdag 14 september 2006 om 14:35:die gast waar je op reageerde (Kel©), staat bij de ingang de kaartjes in tenemen
dus suc6 ja
whahahahha
wie mailt de hemkade of de airco opgetuned word?
is onderweg
E-mail:
Voor algemene informatie, suggesties en / of opmerkingen :
info@hemkade.nl
laatste aanpassing
Uitspraak van I Rule So Fuck You op woensdag 4 oktober 2006 om 12:11:Uitspraak van $tefanop maandag 2 oktober 2006 om 23:49:
wie mailt de hemkade of de airco opgetuned word?
is onderweg, ik denk alleen niet dat het zin heeft!
meld gelijk het geluid er ook ff bij. Want dat is laatste jaar ook alleen maar slechter en slechter geworden.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 21:43:FOUTBLAST
Je bent vorig jaar toch anders wel geweest, en op beide HC in Concert ook
najah ik probeer ut gewoon kom ik niet binne heb ik pech en zal ik het kaartje moete verkopen ... maar mss heb ik mazzel
neem je identiteitskaart mee ze kijken erop en 9 van 10 x kan je gewoon doorlopen heb je hem niet mee heb je meer kans om weg gestuurd te worden
Uitspraak van Fuckedupmind op vrijdag 13 oktober 2006 om 12:19:A.s. zaterdag eerst naar Qlubtempo.....en dan over 2 weekjes bij Outblast present.
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op donderdag 12 oktober 2006 om 08:44:Kun je ook kaartjes bij de ingang kopen??
Of doen ze alleen aan voorverkoop...?
Ik zou het risico niet nemen, vorig jaar besloot ik ook op het laatste moment om mee te gaan. Maar de kaarten waren al paar dagen ervoor uitverkocht, dus toen ging het feest voor mij niet door!! Heb het kaartje nu wel al in de pocket!! heb er zin in!!
Uitspraak van Fuckedupmind op vrijdag 13 oktober 2006 om 12:19:A.s. zaterdag eerst naar Qlubtempo.....en dan over 2 weekjes bij Outblast present.
Yeah me 2!
Party party!!
is de hemkade moeilijk te bereiken met het openbaar vervoer
Geen last van, ga lekker met de auto..
snap alleen niet dat het maar 15 euro is ik bedoel is toch een beste line up .....
Idd..
we gaan er wat leuks van maken
Idd...
laatste aanpassing
snap alleen niet dat het maar 15 euro is ik bedoel is toch een beste line up .....
Zucht, jij heb zeker nooit Birthday Party's gezien..!
DJ's zijn allemaal DJ's van MOH, (Net Zoals Outblast).
En draaien zo goed als gratis allemaal..
Enige wat geld kost is de zaalhuur.
Zou het agressie opwekken als ik mijn RTC shirt aandoe..?dat wil ik namelijk niet
Ik denkt wel, komt met outblast toch wat jonger en "stoerder" publiek en bovendien veel a'dammers dus je zal vast wel opmerkingen krijgen.
Maat van me had zon petje op en daar had ie ook wat gezeik over.
laatste aanpassing
Uitspraak van ! Kaaaas ! op dinsdag 17 oktober 2006 om 18:09:Ik denkt wel, komt met outblast toch wat jonger en "stoerder" publiek en bovendien veel a'dammers dus je zal vast wel opmerkingen krijgen.
Maat van me had zon petje op en daar had ie ook wat gezeik over.laatste aanpassing 17 oktober 2006 18:14
Dan zegt dat meer over het publiek daar, ik vind het persoonlijk zwaar kansloos als je gaat zeuren over een RTC petje etc..
Het is een hardcore feest, er komen toch ook andere Dj's..Als ik heen zou gaan zou ik er vrolijk met een RTC petje rondlopen..mensen die daar over zeiken zijn gewoon dikke zeikerds en moet je niks vanaan trekken..

![[D]edemsvaart84](/images/user/367391_3212279.jpg)