| Betreft: | evenement: Outblast, zaterdag 28 oktober 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van MOT IK ANDERS FF JE MOEDER BELLUH OFZO© op zondag 3 september 2006 om 21:01:nederlands is jou goeiste vak zeker of dat niet
dan is het 16 dan weer 18
Feesten van 16 jaar zijn er niet in de Hemkade. Min. leeftijd is altijd 18 jaar en ouder. Check huisreglement op www.hemkade.nl
najah ik probeer ut gewoon kom ik niet binne heb ik pech en zal ik het kaartje moete verkopen ... maar mss heb ik mazzel
whahaha
die gast waar je op reageerde (Kel©), staat bij de ingang de kaartjes in tenemen
dus suc6 ja
whahahahha
laatste aanpassing
Uitspraak van ! Kaaaas ! op donderdag 14 september 2006 om 14:35:die gast waar je op reageerde (Kel©), staat bij de ingang de kaartjes in tenemen
oepsie
Uitspraak van actief op zondag 2 juli 2006 om 01:47:outblast birthday party 2006
..is dat eigenlijk wat outblast b-day..?
FOUTBLAST
Uitspraak van ! Kaaaas ! op donderdag 14 september 2006 om 14:35:die gast waar je op reageerde (Kel©), staat bij de ingang de kaartjes in tenemen
dus suc6 ja
tja, maar als je daar bent, ben je al door de poorten heen
wrm in de hemkade!!! de ZWEMKADE zal jj bedoelen..ik heb echt een tifus hekel aan die tent
happydayzz...das veel beter
happydayzz...das veel beter
Uitspraak van MARKCOREEE op dinsdag 26 september 2006 om 10:41:ZWEMKADE zal jj bedoelen
verklaar je nader

![[A]nne(f)](/images/user/184062_2884734.jpg)