Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 12:04:sorry ik wil een ding zeggen.
wel fatsoenlijk denkend mens koop UGS of UGGS of whatever voor zijn kind.
wousers, doe effe normaal wil je
Jij hebt ook een puntje!
het gaat toch zeker ook om wat daarna komt... haha, jij luisterd alleen naar het eerste woord van de zin
wederom moet ik je hier verbeteren:
mijn vraag bestond enkel en alleen uit een woord, dat woord was: "omdat" dus er was helemaal geen rest.
zoals ik al zei:
ik durf te wedden dat je niet eens meer weet wat de vraag was, debiel
Uitspraak van xGwendolynx op vrijdag 30 juni 2006 om 12:05:Jij hebt ook een puntje!
wat is er mis mee dan?
Uitspraak van xGwendolynx op vrijdag 30 juni 2006 om 12:06:Weer een inkoppertje
vertel het dan
Uitspraak van xGwendolynx op vrijdag 30 juni 2006 om 12:07:Op de basisschool geleerd?
wat een intelligente opmerking zeg pfff
en om de rest gaat het nou juist, dombo
BOHHHHHHHHH HOE ACHTERLIJK KUN JE ZIJN!!!!!
ER IS GEEN REST
weet je wat ik denk? dat je me om de tuin probeert te leiden zodat je geen antwoord hoeft te geven, omdat je zoals ik al meerdere malen heb gezegd, niet meer weet waar het uiteindelijk om ging.
weet je wat ik denk? dat je me om de tuin probeert te leiden zodat je geen antwoord hoeft te geven, omdat je zoals ik al meerdere malen heb gezegd, niet meer weet waar het uiteindelijk om ging.
komt omdat jij me niet zoveel boeit en ik er een beetje klaar mee ben eigenlijk
Uitspraak van xGwendolynx op vrijdag 30 juni 2006 om 12:09:Ze snapt het allemaal toch niet
jij gelukkig wel
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 12:21:En ik ook
Was jij er ook nog? Dacht dat je al ondergedoken zat haha...Was zo stil...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 12:21:Oh San, dit zei ze zojuist
hahahaha
Uitspraak van xGwendolynx op vrijdag 30 juni 2006 om 12:22:Was jij er ook nog? Dacht dat je al ondergedoken zat haha...Was zo stil
dacht ik ook ja...
Uitspraak van xGwendolynx op vrijdag 30 juni 2006 om 12:22:Was jij er ook nog? Dacht dat je al ondergedoken zat haha...Was zo stil...
Ik was even mn connecties aan het bellen hahah
Klikspaan Boterspaan......
dacht ik ook ja...
Ja sorry dr moest nog wat werk gebeuren..
enneuhhh... waar is die kamper eigenlijk gebleven?
Is ze hier ook al niet? In dat andere reltopic is ze ook al niet.
AAAAAAAAAAAAH!!! Ze is nu vast naar me op zoek
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 12:27:AAAAAAAAAAAAH!!! Ze is nu vast naar me op zoek
Ja zou maar uitkijken hoor, want dit overleef je niet...Zeker niet als ze een psychotische aanval krijgt...
Of de NUON heeft zojuist haar stroom afgesloten. Ze had teveel illegaal afgetapt van de lantarenpaal buiten haar huis. Helaas
was ze vergeten dat het slimmer is om de kabels die je gebruikt voor het aftappen onder de grond door te laten lopen. Toen de derde fietser bijna was onthoofd door die kabel over de weg heeft de NUON besloten in te grijpen.
was ze vergeten dat het slimmer is om de kabels die je gebruikt voor het aftappen onder de grond door te laten lopen. Toen de derde fietser bijna was onthoofd door die kabel over de weg heeft de NUON besloten in te grijpen.
ME langsgekomen?
misschien nog een nasleep van :
Vinkenslag
Het kamp was regelmatig op negatieve wijze in het nieuws, onder meer omdat er bij een grootschalige politie-inval in 2003 hennepplanten werden aangetroffen. Deze politie-inval was onderdeel van de strenge aanpak die burgemeester Gerd Leers als beleid voor stond. De betreffende woonwagens en keten werden tot woede van de bewoners direct met de grond gelijk gemaakt. Ook bleek dat inwoners van Vinkenslag op grote schaal stroom hadden afgetapt van het energiebedrijf, dat hier niets tegen durfde te beginnen.
Uitspraak van xGwendolynx op vrijdag 30 juni 2006 om 12:28:Ja zou maar uitkijken hoor, want dit overleef je niet...Zeker niet als ze een psychotische aanval krijgt...
I'm afraid not
ja ze is al psychotisch, moet ze ook nog zo'n aanval krijgen.. My god!!