Partyflock

Forumonderwerp · 884052

Wat is de grootste leugen die je ooit tegen je vriend/vriendin/ex hebt verteld??

Beloof het niet verder te vertellen ;)
laatste aanpassing
dat ik mijn konthaar geschoren had, toen ging ze aan me kont likken!
En toen was het helemaal niet zo hahaha :rot:

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 11:31:
Is verzwijgen niet ook liegen dan?? wat vinden jullie??

Nee vind ik niet...Verzwijgen is gewoon iets niet vertellen. Liegen is in iemand gezicht dingen ontkennen of iets dusdanig veranderen dat er geen zak meer van klopt.
Uitspraak van Devilish™ op maandag 3 juli 2006 om 11:41:
Maar verzwijgen vind ik zelf ook niet goed, jemoet open tegen elkaar kunnen zijn toch?

Ze hoeft niet altijd alles te weten, en andersom ook. Bedoel het niet zo erg als het lijkt maar als ik bijv. met een ex bel ofzo en gezellig praat dan hoeft mn vriendin(als ik die zou hebben op dat moment) dat niet te weten. Als ze dan vraagt of ik haar nog weleens spreek, is het antwoord natuurlijk ja. Ik hoef mijzelf niet verantwoorden voor iets wat ik doe en hoef dat dus ook niet altijd te vertellen en dan heb ik het niet over vreemdgaan, daar ben ik dus wel erg tegen :)

Uitspraak van Goudlokjebianca op maandag 3 juli 2006 om 12:19:
dat ik mijn konthaar geschoren had, toen ging ze aan me kont likken!
En toen was het helemaal niet zo hahaha

sow wat een humor... :/

NOT!

?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 juli 2006 om 18:39:
sow wat een humor...

NOT!

dan niet joh! humorloos persoontje

heb wel eens gelogen tegen één van me exen toen ie al m'n ex was, maar dat was ook omdat ik m nog terug moest pakken voor een naaistreek die hij me geleverd had :yes:

Als ik tegen myn vriend, nu ex, loog, dan was het meer een klein leugentje om best wil..

Het liefst blyf ik zo eerlyk mogelyk tegen iedreen, maar je weet zelf ook wel dat dat niet altyd kan;)