Uitspraak van ! Miss Me ! op zaterdag 16 september 2006 om 17:55:Ik vind van wel...door goed te communiceren.
maar ik geloof dat niemand het met me eens islaatste aanpassing 16 september 2006 17:55
Ik ben het wel met je eens!
Maar daar gaat een boel tijd overheen en je moet goed praten idd
Uitspraak van ! Miss Me ! op zaterdag 16 september 2006 om 17:55:Ik vind van wel...door goed te communiceren.
maar ik geloof dat niemand het met me eens islaatste aanpassing 16 september 2006 17:55
Ik wel
Dingen die je meemaakt vormen je. Je slaat ze op in je geheugen en ze zijn er gewoon. Maar je kunt leren vrede te hebben met die dingen. Ik merk dat dat veel meer rust geeft. Er is niemand in mn leven nu die ik nog dingen aanreken die in het verleden zijn gebeurd. Je draait het toch niet meer terug, mensen maken nu eenmaal fouten. Ik heb ook fouten gemaakt. Maar mensen kunnen leren van hun fouten. Ikzelf geef mensen ook die kansen ja.
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 17 september 2006 om 22:16:Ik heb ook fouten gemaakt.
me 2
En ik ben blij dat ik de kans heb gekregen om het weer 'goed' te maken!
Heb het er ondanks alles dan zelf natuurlijk ook moeilijk mee!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 23:53:ik ben een prater, en zij was dat niet.. werkt niet...
tja dat herken ik...maar dat zij geen prater is wil niet zeggen dat ze niet naar je luistert...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:Nou wat denken jullie??
Als de 1 een grote fout heeft gemaakt,maar de ander zijn vertrouwen is erg beschadigd,
kan dat weer terug komen denken jullie??
Hmmm gaat heeeel veel tijd overheen... maar nee, ik denk dat als iemand 1 grote misstap heeft begaan, dat je diegene niet meer voor 100% zal kunnen vertrouwen..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:Nou wat denken jullie??
Als de 1 een grote fout heeft gemaakt,maar de ander zijn vertrouwen is erg beschadigd,
In diezelfde relatie? Ech nie...da blijft altijd achter in je hoofd zitten. In een nieuwe relatie? Ik denk van wel, ligt aan die nieuwe persoon, wat voor gevoel die je geeft, of in hoeverre vertrouwd...
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 18:57:uiteindelijk blijf je altijd wel op die fout terugkomen...dus volledig vertrouwen gaat niet meer denk ik...
Idd.. In ruzie enzo..
Maar buiten dat om denk ik wel dat het goed kan komen
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 14:48:In diezelfde relatie? Ech nie...da blijft altijd achter in je hoofd zitten. In een nieuwe relatie? Ik denk van wel, ligt aan die nieuwe persoon, wat voor gevoel die je geeft, of in hoeverre vertrouwd...
das toch logisch dat dat in een nieuwe relatie wel weer is... of vertrouw je iemand niet vanaf het begin
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 10:44:Beschadigd vertrouwen..is dat weer te herstellen??
NEE NOOIT!!
Je blijft je toch afvragen doet ie het weer liegt ie weer, vertelt ie de waarheid wat gaat ie doen ect ect
als je samen wilt dat het vertrouwen weer terug gaat komen dan moet je er beide net zo hard aan werken en voor vechten.
er zullen altijd mensen zijn die nadat het vertrouwen beschaamd is er hard voor weg zullen lopen en de kortste middenweg zoeken. zoja dan was het de liefde blijkbaar niet waard.
maar goed kijk eerst naar de reden waarom het vertrouwen weg is.
er zullen altijd mensen zijn die nadat het vertrouwen beschaamd is er hard voor weg zullen lopen en de kortste middenweg zoeken. zoja dan was het de liefde blijkbaar niet waard.
maar goed kijk eerst naar de reden waarom het vertrouwen weg is.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:11:Nee inderdaad niet. Eens kapot, altijd kapot valt niet meer te herstellen.
vertrouwen moet niet beschadigd worden, dat moet niet kunnen in een relatie, gebeurt dat wel, is het héél erg moeilijk om dat te herstellen (haast onmogelijk) en eigenlijk zal het nooit helemaal herstellen. Er zal altijd een deuk in je relatie blijven..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:kan dat weer terug komen denken jullie??
vergeven wel, maar vergeten NOOIT !!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:kan dat weer terug komen denken jullie??
kan ja
maar verwacht geen wonderen
Je ziet pas hoe goed je geheugen is
als je probeert dingen te vergeten
Helaas...
Uitspraak van Freakyshit op vrijdag 6 oktober 2006 om 15:41:Waar een wil is,is ook n weg
En die weg zal uiteindelijk érg lang zijn vrees ik
het hangt ervan af wat diegene heeft gedaan lijkt me...
soms kunnen minder fijne ervaringen je laten afsluiten voor nieuwe mensen, maar dat zou zonde zijn want iedereen is verschillend.
geef jezelf en anderen de kans en probeer goed af te tasten hoe iemand is voor je teveel geeft.
kijk naar iemands gedrag,ervaringen en als het kan verleden
neem je tijd en overhaast niets.
laat je nergens toe dwingen en zeg nee als je iets niet wilt.
mensen die echt respekt voor je hebben zullen echt interesse voor je hebben en de tijd nemen die nodig is.
ware vrienden zijn helaas niet snel te vinden en dat heeft tijd nodig.
als dingen zijn fout gegaan in je verleden zie het dan als een soort leerschool die je sterker en slimmer kan maken zodat je niet opnieuw jezelf laat beinvloeden door mensen die het niet waard zijn.
fouten die je miss vroeger zelf hebt gemaakt of dingen die een ander je heeft aan gedaan...
ga verder en blijf niet in verdriet of bitterheid hangen

groeien,sterk worden,verder gaan,uiteindelijk vertrouwen op jezelf en je eigen karakter vormen waardoor je je niet teveel laat beinvloeden door gedachten en gedrag van anderen die niet in jouw wereld thuis horen.
dus heb vertrouwen in jezelf!
soms kunnen minder fijne ervaringen je laten afsluiten voor nieuwe mensen, maar dat zou zonde zijn want iedereen is verschillend.
geef jezelf en anderen de kans en probeer goed af te tasten hoe iemand is voor je teveel geeft.
kijk naar iemands gedrag,ervaringen en als het kan verleden
neem je tijd en overhaast niets.
laat je nergens toe dwingen en zeg nee als je iets niet wilt.
mensen die echt respekt voor je hebben zullen echt interesse voor je hebben en de tijd nemen die nodig is.
ware vrienden zijn helaas niet snel te vinden en dat heeft tijd nodig.
als dingen zijn fout gegaan in je verleden zie het dan als een soort leerschool die je sterker en slimmer kan maken zodat je niet opnieuw jezelf laat beinvloeden door mensen die het niet waard zijn.
fouten die je miss vroeger zelf hebt gemaakt of dingen die een ander je heeft aan gedaan...
ga verder en blijf niet in verdriet of bitterheid hangen
groeien,sterk worden,verder gaan,uiteindelijk vertrouwen op jezelf en je eigen karakter vormen waardoor je je niet teveel laat beinvloeden door gedachten en gedrag van anderen die niet in jouw wereld thuis horen.
dus heb vertrouwen in jezelf!
laatste aanpassing
ik hoop er nog wel op maar ik heb denk ik valse hoop
laatste aanpassing
Mjah...zou best kunnen
maar met liefde maak je alles weer goed
dat is zo maar toch duurt het lanf voor het vertrouwen weer terug is
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 oktober 2006 om 06:48:Ligt eraan wat er precies gebeurd is!
en hoe vaak