Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 01:04:het zal lang duren maar het is mogelijk!
zoals ik al eerder zei..
mijn vriend heeft mijn vertrouwen ook ernstig geschaad en dat doet heel veel pijn. Hij heeft er spijt van en hij zegt dat ie het nu nooit meer zou kunnen maar het is wel gebeurd en dat zet je niet ff van je af. Hij moet op de blaren zitten nu en begrijpen dat ik m niet met alles meer vertrouw. Als hij daar voldoende begrip voor opbrengt wordt het vanzelf weer beter. Ik geloof wel dat het weer terug kan komen maar je zal er hard voor moeten werken.
Ik zou het misschien wel kunnen vergeven dan, maar vergeten zou ik het nooit en er zal altijd een gevoel van wantrouwen blijven bestaan.
Het hangt denk ik ook af van wat die ander heeft gedaan of het weer goed zal komen.
Het hangt denk ik ook af van wat die ander heeft gedaan of het weer goed zal komen.
ligt er aan wat er is gebeurd..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:11:Het kan herstellen maar nooit de hele 100%
laatste aanpassing
ja ik denk het wel maar dat ligt eraan of je ertoe bereid bent om het vertrouwen weer terug te laten winnen.. bedoel als je er geen moeite voor doet dan gaat t oko niet gebeuren je moet proberen niet in die nagative cirkel te blijven hangen. maar die proberen te doorbreken.. ik heb iemands vertrouwen ooit erg beschaamd maar de persoon in kwestie is gelukkig beetje bij beetje weer mijn maatje geworden.. ik heb er heel veel moeite voor moeten doen, en veel tranen om gelaten, maar als je laat zien dat je wil, dan is alles mogelijk toch?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 08:37:maar je moet er wel samen aan gaan werken voor de volle 200% en als 1 van beide dat niet wil, ja dan komt het vertrouwen nooit goed terug denk ik.
idd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:Nou wat denken jullie??
Als de 1 een grote fout heeft gemaakt,maar de ander zijn vertrouwen is erg beschadigd,
kan dat weer terug komen denken jullie??
laatste aanpassing
Ik heb effe geleden ook het vertrouwen geschonden van men vriendje (nee niet met bedriegen ofzo) en nu is het dus gedaan maar hij moest nog goed nadenken of hij me voortaan weer kan vertrouwen. Ik wil echt alles doen om zn vertrouwen terug te winnen, maar ik heb egdaan wat ik kan. Verteld dat het me enorm spijt, uitgelegd waarom, en ik geef hem tijd om na te denken. Besef nu maar al te goed wat ik verkeerd heb gedaan en dat ik stom was! Weet zeker dat ik het niet meer opnieuw zou doen.
Daarom hoop ik dus dat vertrouwen weer hersteld kan worden! Ik denk van wel hoor als alle twee het echt willen. En trouwens 1 grote fout kan iemands ogen werkelijk doen opengaan! Ik heb er ook enorm veel uit geleerd dus ik hoop dat ik nog 1 kans krijg!
Maar als je dan beslist om verder te gaan moet je zeker van zijn dat er geen verwijten meer worden gemaakt over die fout enzo.. als je opnieuw begint moet je wel een goede basis hebben
Daarom hoop ik dus dat vertrouwen weer hersteld kan worden! Ik denk van wel hoor als alle twee het echt willen. En trouwens 1 grote fout kan iemands ogen werkelijk doen opengaan! Ik heb er ook enorm veel uit geleerd dus ik hoop dat ik nog 1 kans krijg!
Maar als je dan beslist om verder te gaan moet je zeker van zijn dat er geen verwijten meer worden gemaakt over die fout enzo.. als je opnieuw begint moet je wel een goede basis hebben
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:Als de 1 een grote fout heeft gemaakt,maar de ander zijn vertrouwen is erg beschadigd,
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 12:58:Bij mij voor de 100% niet meer iig
Nou wat denken jullie??
Als de 1 een grote fout heeft gemaakt,maar de ander zijn vertrouwen is erg beschadigd,
Ik heb dit afgelopen tijd van dichtbij ervaren, helaas en kan wel zeggen dat het antwoord daarop voor mij :NEE
Zeker als na kweenie hoeveel nieuwe kansen nog blijkt dat het hetzelfde blijft gaan. Het vertrouwen is dan zo kapot dat het geen zin meer heeft om door te gaan.
Je kan dan beter voor jezelf kiezen, hoe moeilijk het ook is.
laatste aanpassing
Uitspraak van Natalie&Barry op donderdag 27 juli 2006 om 13:41:Is absoluut mogelijk, maar dan moet ie wel ze best doen!!!
helemaal mee eens
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 13:26:Ik heb dit afgelopen tijd van dichtbij ervaren, helaas en kan wel zeggen dat het antwoord daarop voor mij :NEE is
Zeker als na kweenie hoeveel nieuwe kansen nog blijkt dat het hetzelfde blijft gaan. Het vertrouwen is dan zo kapot dat het geen zin meer heeft om door te gaan.
Je kan dan beter voor jezelf kiezen, hoe moeilijk het ook is.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:kan dat weer terug komen denken jullie??
Ligt er natuurlijk een beetje aan wat hetgene is dat het vertrouwen beschadigd heeft, maar het zal altijd veel moeite en tijd kosten om het weer te herstellen...
Vertrouwen kun je winnen

Maar moet je wel je uiterste best voor doen zeker als het niet de 1ste x is maar al vaker
Maar moet je wel je uiterste best voor doen zeker als het niet de 1ste x is maar al vaker
Weinig kans denk ik dat het helemaal goed komt...
Heb 't zelf gemerkt bij ex van me die 3 maanden nog met haar 'ex' bezig is geweest tijdens mij...
Vergeven gaat wel, maar vergeten zeker niet. En als je het niet kan vergeten is het moeilijk om het vertrouwen weer terug te krijgen. Want bij veel dingen zul je er toch aan herinnerd worden.
Edit: Tiepfaud
Heb 't zelf gemerkt bij ex van me die 3 maanden nog met haar 'ex' bezig is geweest tijdens mij...
Vergeven gaat wel, maar vergeten zeker niet. En als je het niet kan vergeten is het moeilijk om het vertrouwen weer terug te krijgen. Want bij veel dingen zul je er toch aan herinnerd worden.
Edit: Tiepfaud
laatste aanpassing
hm relatie zonder of weinig vertrouwe is geen relatie meer..je kan blijve proberen, maar bij elke onenigheid komt dan toch weer alles naar boven, omdat de meeste mense niet in staat zijn het naast hun neer te leggen..bij andere relaties dan tussen vriend/vriendin is natuurlijk ook direct anders.
Maar bij een gewone vriend/vriendin relatie kan je wel proberen om diegene een 2e kans te geven omdat waarschijnlijk de liefde/verliefdheid losstaat van het gevoel van frustratie.
Desondanks denk ik toch dat het op den duur fout loopt en een van beide er een punt achter knalt! (maar natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen op de hersenloze regel
)
Maar bij een gewone vriend/vriendin relatie kan je wel proberen om diegene een 2e kans te geven omdat waarschijnlijk de liefde/verliefdheid losstaat van het gevoel van frustratie.
Desondanks denk ik toch dat het op den duur fout loopt en een van beide er een punt achter knalt! (maar natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen op de hersenloze regel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 15:27:kan dat weer terug komen denken jullie??
als het om vreemd gaan gaat hoeft hij niet eens de moeite te doen om het vertrouwen terug te winnen
Ligt eraan waardoor het beschadigd is.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 14:11:Het kan herstellen maar nooit de hele 100%
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 16:09:Heb 't zelf gemerkt bij ex van me die 3 maanden nog met haar 'ex' bezig is geweest tijdens mij...
Dat is helemaal fout!! Ook 2x meegemaakt en gezeur met een ex is nog vervelender dan "gewoon vreemdgaan"... Omdat er bij een ex waarschijnlijk toch nog iets van houden van bij zit.. Daarom is het nog moelijker om het te vergeten en vergeven...
Vreemdgaan is inderdaad een ander verhaal, maar iedereen maakt fouten en iedereen doet wel eens iets waarvan hij of zij later spijt krijgt.
In dat geval hoort vergeven inderdaad bij de liefde en kan het vertrouwen inderdaad een keer beschadigd worden zonder dat de relatie dan direct moet eindigen.
Iedereen gaat dit soort gevallen ooit meemaken. Iedereen loopt hier toch een keer tegenaan...
Zonde om dan direct alles op te geven...
Uitpraten en alles van beide kanten proberen te zien is ook geen gekke oplossing! Als je later kinderen e.d. hebt, dan kun je onmogelijk zeggen dat het dan per direct afgelopen is!
In dat geval hoort vergeven inderdaad bij de liefde en kan het vertrouwen inderdaad een keer beschadigd worden zonder dat de relatie dan direct moet eindigen.
Iedereen gaat dit soort gevallen ooit meemaken. Iedereen loopt hier toch een keer tegenaan...
Uitpraten en alles van beide kanten proberen te zien is ook geen gekke oplossing! Als je later kinderen e.d. hebt, dan kun je onmogelijk zeggen dat het dan per direct afgelopen is!
Vreemdgaan is inderdaad een ander verhaal, maar iedereen maakt fouten en iedereen doet wel eens iets waarvan hij of zij later spijt krijgt.
1x een fout is nog wel te herstellen.
Maar meerdere keren niet, je zal het nooit vergeten. En zal zeker meegaan in je nieuwe relaties.
Als het vertrouwen weg is, zal er ook geen toekomst meer zijn voor die relatie.
Maar meerdere keren niet, je zal het nooit vergeten. En zal zeker meegaan in je nieuwe relaties.
Als het vertrouwen weg is, zal er ook geen toekomst meer zijn voor die relatie.
Mee eens.
En als het vertrouwen meerdere keren beschaamd wordt zal het in de toekomst nog wel vaker gaan gebeuren. Voor mij Moeilijk/niet mee om te gaan
laatste aanpassing
Zou wel weer terug kunnen komen, maar nooit voor 100%..