Partyflock

Forumonderwerp · 883200

Mijn zusje van 11 heeft afgelopen zaterdag een neuspiercing laten zetten, komt ze vandaag kwaad thuis van school. Haar juf zei dat ze hem af moest plakken of eruit moest halen, omdat een neuspiercing bij hen op school niet mag.

Wat vinden jullie hier nou van, oké, het is wel op een basisschool, maar een kraakbeenpiercing ( bovenin je oor. ) zou wel mogen, en een neuspiercing niet?
Bovendien wie heeft er te bepalen of ze een neuspiercing mag, de school, of mijn moeder!?!

Nou ga ik morgen eens grondig met die juf van haar praten over die bullshit, het zou toch ook achterlijk zijn als ik mijn tongpiercing op school uit zou moeten doen! Kom op, haar neuspiercing zat er net 2 dagen in, dan MAG hij er niet hele dagen uit & de hele dag afgeplakt worden zorgt weer voor een lekkere ontsteking..

Wat zouden jullie in deze situatie doen? En argumenten waarom het onzin is dat ze geen neuspiercing mag zijn ook welkom ;)

daarbij komt ook nog es dat het er eentje is die je bijna niet ziet!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 16:16:
Haar juf zei dat ze hem af moest plakken of eruit moest halen, omdat een neuspiercing bij hen op school niet mag.

Daar had hij dan aan moeten denken voordat hij die liet zetten, EIGEN SCHULD
laatste aanpassing door een beheerder

Wat belachelijk! Het is toch haar eigen lijf, school bepaald toch niet wat zij er mee doet!! Pff zou het er echt niet uithalen hoor!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 19:02:
weet je wat pas erg was als ze daar naakt had gezeten met een dildo in haar fluit dan had ze zich mogen schaamen maar nu:nee:

haha idd:P
Slaat echt nergens op, of school daar iets over te zeggen heb.. Nee..

ja geloof het ook :lol:
Uitspraak van **GrOeNniEj** op woensdag 28 juni 2006 om 19:34:
of school daar iets over te zeggen heb.. Nee..

:gaap:
Wel degelijk.
Kinderen mogen ook geen truitjes dragen die hun halve buik laat zien. Of rokjes waarin net de kont is bedekt.
Logisch toch. :looser:

Ik vind ook dat de school daar niks over tezeggen heeft
maar een neuspiercing op een 11 jarige leeftyd vind ik echt al wel overdreven vroeg.. maja.. !
→ als beheerder
Mensen blijf aub ontopic, respecteer elkaars mening en val elkaar niet persoonlijk aan!

het topic is aangeveegd
laatste aanpassing

Uitspraak van Prinses Anne™ (L) op woensdag 28 juni 2006 om 21:48:
Kinderen mogen ook geen truitjes dragen die hun halve buik laat zien. Of rokjes waarin net de kont is bedekt.

idd.. dus vind dat ze zo'n piercing ook mogen verbieden (Y)

nee, ik vind het belachelijk, laat dat kind toch lekker zelf weten wat ze wilt!

als je een kind zelf laat bepalen wat hij wil doen komt er helemaal niks meer van terecht
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 16:16:
omdat een neuspiercing bij hen op school niet mag.

ook triest!!
mja ik moest dan met 11 jaar ook niet komen dat ik een piercing wou..
heb nu met mijn 15e verjaardag een navelpiercing mogen zetten na veel geslijm :P
laatste aanpassing door een beheerder

Uitspraak van Megan .x :banana: op woensdag 28 juni 2006 om 23:48:
ook triest!!
mja ik moest dan met 11 jaar ook niet komen dat ik een piercing wou..
heb nu met mijn 15e verjaardag een navelpiercing mogen zetten na veel geslijm

ik had me tongpiercing op me 14e maar daar heb ik ook moeite voor moeten doen.. moest me 2 weken gedragen :P
mja als mijn moeder dr nieuwe vriend niet had had ik em nu nóg niet gehad..

Dats best wel triest dat dat niet op je school mag..:S