Partyflock

Forumonderwerp · 882849

Uitgegeven: 24 juni 2006 20:05

ANTWERPEN/BRUSSEL - Een groep jongeren heeft zaterdag in een lijnbus in het centrum van Antwerpen een 51-jarige man geschopt en geslagen. Het slachtoffer zakte kort daarop in elkaar en overleed aan een hartstilstand.

De zes jongeren hadden in de bus amok gemaakt. De man sprak hen daar op aan. De jongeren, vermoedelijk tussen 18 en 21 jaar oud, keerden zich daarop tegen hem. De jongelui zijn voortvluchtig. Het openbaar ministerie verdenkt hen van doodslag.

Premier Guy Verhofstadt heeft zijn afschuw uitgesproken over het incident. In mei ontstond in Antwerpen ook al opschudding over zinloos geweld, toen een skinhead een Malinese au pair en een Vlaamse peuter vermoordde.

gaat lekker daar in BELGIE
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Uitspraak van Remco B op donderdag 29 juni 2006 om 17:36:
jullie zijn kansloos, ik zeg waar het op staat, over de ondergang van de westerse cultuur, maar jullie zijn de linkse vrienden met oogkleppen op.

wat ik zeg is gewoon WAAR en jullie... hahaahah wiggers denk ik

jou soort (mensen met vooroordelen), en 't soort dat mensen doodschopt, zijn in mijn ogen even erg...

kortzichtig en totaal niet nadenkend
Uitspraak van Remco B op woensdag 28 juni 2006 om 21:44:
wat spijtig genoeg?? beter dat er een partij is die zegt waar het op staat.

zijn te vaak buitenlanders die deze dingen flikken, en altijd met meer man, het is nooit 1 allochtoon ofzo, nee een groep want met 1 man schijten ze in hun goedkope kutbroek.

ik zeg aan de schandpaal, vol in de zon, nabestaanden de ratten laten stenigen. niks tbs of dom gezeik ,kost allemaal belastinggeld, gewoon oog om oog tand om tand. we hebben die ratten niet nodig in ons westers land net als de belgen die hebben hun ook niet nodig..

jij bent vroeger in je reet geneukt door een buitenlander??
wat loop je nou stom te brabbelen vent.... ga gewoon terug naar school en volg het vak geschiedenis en maatschappijleer een jaar of 100! dankzij mafkezen zoals jou krijg je een zieke maatschappij :S het is niet goed te praten wat die etters hebben gedaan, maar jou rechtse opmerkingen slaan ook weer nergens op :S

tip: ga naar school of blijf in je mand liggen
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 30 juni 2006 om 00:14:
jij bent vroeger in je reet geneukt door een buitenlander??
wat loop je nou stom te brabbelen vent.... ga gewoon terug naar school en volg het vak geschiedenis en maatschappijleer een jaar of 100! dankzij mafkezen zoals jou krijg je een zieke maatschappij het is niet goed te praten wat die etters hebben gedaan, maar jou rechtse opmerkingen slaan ook weer nergens op

tip: ga naar school of blijf in je mand liggen

ga zelf naar school, blijkbaar heb je nog niet veel meegemaakt en weet je niet veel.

ik zeg gewoon dat zulke mensne gestraft moeten worden, ze krijgen gewoon een hotelkamer of een taakstraf, nou zeg wat een straf. gewoon hard aanpakken die rommel.

en dat over allochtonen is gewoon zo, de kans dat je een groep allochtonen tegen komt die geen ruzie zoekt of herrie schopt is 0,0%. al die hangende groepen in dit land is allemaal onkruid, daarom slopen ze ook de boel, vallen ze mensen lastig,moorden etc. dat soort moet gewoon weg, simpel.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 juni 2006 om 20:46:
Een groep jongeren heeft zaterdag in een lijnbus in het centrum van Antwerpen een 51-jarige man geschopt en geslagen.

Shit he, vorige week ook al
Helaas, het waren toch weer allochtonen.
altijd die bruin apen:s
als ze zich normaal gedragen dan moeten wij hun ni aanspreken over hun gedrag en gebeuren zulke zaken ni !
nee tis altijd hetzelfde met da krasvolk ! allemaal kapotmaken die zooi !
Uitspraak van avalon_hc op donderdag 29 juni 2006 om 10:20:
.Ze moeten er eerlijk en terecht voor worden gestraft!
Mijn stem zal ook snel gezet zijn maar zeker niet op die partij!!!NOOIT

hier stem ik mee in op VB stem ik ook nooit van men leven dat is een partij die niet anders doet dan haat zaaien, ze zijn niet voor niets al enkele keren veroordeeld voor racisme...
laatste aanpassing