Partyflock

Forumonderwerp · 882382

Over een week laat ik hem zetten..

is het pijnlijk of valt het mee?
is het bij jullie verdoofd?
en hoe gaat het met je tandvlees want daar hoor ik verschillende verhalen over.
Pijnlijk : Een beetje
Verdoofd: :no:
Tandvlees: Ietsje gezakt maar verder geen problemen mee!

Heb um nu 2 jaar en ben er nog steeds heppie mee!

Bij mij deed het geen pijn en was ook niet verdoofd..
ook geen last van m'n tandvlees!
huh???
over welke plek hebbe we het?
ja sry or hihi

mijn vriend had 1
maar die heeft hem eruit gehaald.. omdat zijn hele tandvlees naar de klote ging..
niks verdoofd...prikken met die handel...b)

stelt niks voor :nee:
pijnlijk: bij mij echt ^&&*& pijn..heb al wat piercings maar die was het ergst..maar kwam ook wel door de zenuwen want er waren veel andere mensen bij:/

geen verdoving

en mn tandvlees..poe aardig naar de klote:/ een plastic staafje erin doen is het beste..

smerig gewoon.:(

Ik vind het zonde om er 1 te laten zetten!
me vriend heb m eruit gehaald omdat ze hele tandvlees naar de klote ging hij heb verschillende staafjes gehad zowel lengte als materiaal :/

maja helaas en eenmaal terug getrokken tandvlees komt NIET meer terug :/

en de pijn: als je het echt zo graag wil dan vind je het helemaal niet belangrijk of het pijn doet :/ :S

Uitspraak van jan!ne op donderdag 22 juni 2006 om 18:44:
huh???
ja sry or hihi

Geloof kin zeg maar (daar onder je onderlip ergens haha)
Ik zou het niet doen.. :nee:

Je verneukt je tanden er zo hard mee.. heb hem er uit gehaalt want mn tanden zijn echt wel wat meer waard dan 'zo'n piercing :jaja:
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 22 juni 2006 om 18:44:
een plastic staafje erin doen is het beste..

Dat is gelul want je verneukt je tanden/tandvlees er toch wel mee
Uitspraak van M. :') op donderdag 22 juni 2006 om 19:04:
Dat is gelul want je verneukt je tanden/tandvlees er toch wel mee

bij mij niet hoor

Heb er ook één gehad het doet geen pijn maar het is echt niet goed voor je tandvlees dat is ook de reden waarom die er uit is.
Het schuurt je tandvlees weg en dat komt niet meer terug en ik had een plastic staafje.
Dus ik zou het je niet aanraden.
Heb der ook eentje..
Het zetten zelf deed wel effe zeer...twerd helemaal zwart voor mn ogen :S..maar das na een paar minuten ook weer weg.
verdoven doen ze niet op die plaats!
Enne..kheb geen problemen met mn tandvlees hoor :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:14:
Het schuurt je tandvlees weg en dat komt niet meer terug

nja als het toch al weg is:P dan zou ik um er ook niet uit halen:P

Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 22 juni 2006 om 19:18:
nja als het toch al weg is:P dan zou ik um er ook niet uit halen:P

Zeker wel want het werd alleen maar erger en tandvlees beschermd vooral je tanden.

Ik vond hem redelijk pijn doen. Maar inderdaad maakt geen bal uit wat voor materiaal je erin doet. Ik heb "plastic" en mijn tandvlees is ook erg terug getrokken. Het blijft schuren tegen je tanden/ tandvlees he..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:34:
Ik heb "plastic" en mijn tandvlees is ook erg terug getrokken. Het blijft schuren tegen je tanden/ tandvlees he..

ik zie bij mij wel verschil:/ plastic schuurt wel minder dat gewoon ijzer zooi

Daar kan ik niet over mee praten, heb vanaf t begin al plastic.
Uitspraak van jan!ne op donderdag 22 juni 2006 om 18:44:
huh???
ja sry or hihi

in je kin (Y)

ik heb 'm ook gehad nooit last mee gehad ook niet bij m;n tandvlees. nu was ie bij bij wel zo laag mogelijk gezet.dus als ik ging eten of praten schuurde ie niet de hele tijd over m'n tandvlees.
Uitspraak van >>LIZZY<< op donderdag 22 juni 2006 om 19:44:
nu was ie bij bij wel zo laag mogelijk gezet.dus als ik ging eten of praten schuurde ie niet de hele tijd over m'n tandvlees.

das handig ja..maar ik had er voor de tijd ook nooit van gehoord ofzo dat dat kon:/
nee ik ook niet 8-) bij mij is ie toevallig goed gezet denk ik want hoorde achteraf iedereen die ook zo'n piercing had over teruggetrokken tandvlees:/

ik heb hem ook laten zetten maar gelijk al misse boel
na dat ik die piercing een week inhad, had iemand in de gaten dat ik helemaal niet meer ademde
ze zeiden bertje je ademt al 3 dagen niet meer, is er soms wat met je
volgens de dokter kon ik geen lucht meer krijgen met dat ding in mn mond
moest een week blijven voor extra zuurstof :D
de dokter zei dat de piercing zo snel mogelijk verwijdert moest worden

maar ik wilde mn piercing echt niet missen
de dokter zei dat kan wel
maar dan moest ik de rest van mn leven met een zuurstof fles op mn rug rondlopen
ik zei dat maakt me niks uit

ik wil een piercing in mn mond
alleen omdat hun dat ook hebben
en ik wil alles hebben wat hun ook hebben
anders hoor ik dr nie meer bij

want zo ben ik :D
net als jij en hun :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:50:
ze zeiden bertje je ademt al 3 dagen niet meer

zal wel lekker rustig geweest zijn dan(Y);)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:50:
volgens de dokter kon ik geen lucht meer krijgen met dat ding in mn mond

wij hebben het over een andere piercing hoor(Y)

Uitspraak van >>LIZZY<< op donderdag 22 juni 2006 om 19:51:
wij hebben het over een andere piercing hoor

ja ik ook over een andere

:D

Door de adrealine voel je niet. Totdat het uit je lijfje is, (savonds ongeveer) en dan gaat het pijn doen.
Krijg je mooi centenbakje (Y) en daarna zakt het af en heb je mooie piercing! Hier foto reeks van mijn piercing. :P Op de laatste was het de dag erna en let op mijn onderlip. :P Haaha mooi dik. :P

ik vond het eigenlijk helemaal niet pijnlijk.het blijft inderaad een dagje ongeveer dik. maar gewoon goed ontsmetten de hele tijd.

heb jij last van je tandvlees NoX_XoN?

mooie foto's

de piercing had ik helemaal vergeten te kijken :D

ik vind jou veel leuker
laatste aanpassing

Uitspraak van >>LIZZY<< op donderdag 22 juni 2006 om 19:59:
heb jij last van je tandvlees NoX_XoN?

Nee helemaaaaaaaaal niet!!! Als je last heb van je tandvlees kan je een teflon achterkantje kopen. Of misschien ff langs de shop gaan om te vragen of een korter staafje mogelijk is.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:00:
mooie foto's

de piercing had ik helemaal vergeten te kijken

ik vind jou veel leuker

8) Haaaaaaaaaaaahahaha. :respect: Chek nu maar die piercing, want daar gaat het hier tenminste om! :P

hebben jullie nog steeds niet door dat de piercing eigenlijke een geheime chip is

waarmee ze je overal en altijd weten te vinden

als de schaaps kudde uit elkaar is geraakt bijv :D
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:04:
hebben jullie nog steeds niet door dat de piercing eigenlijke een geheime chip is

waarmee ze je overal en altijd weten te vinden

als de schaaps kudde uit elkaar is geraakt bijv

Tuurlijk wel, zo chekt mijn vent ook waar ik uithang!! Wat denk je, als ze me niet chekkten dan haalde ik nog dingen uit die niet door de beugel konden!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:04:
korter staafje mogelijk is.

misschien is dat het ook geweest ja ik had een heel klein en dun staafje erin(Y)

Uitspraak van >>LIZZY<< op donderdag 22 juni 2006 om 20:07:
misschien is dat het ook geweest ja ik had een heel klein en dun staafje erin

De dikte heeft er niets mee te maken. :no: De lengte wel. :yes: btw die teflon achterkantjes kan je los kopen en moet je zelf op maat knippen en bolletje erop draaien, op de maat die jij relaxt vind zitten. Altijd handig!!! (Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:07:
uurlijk wel, zo chekt mijn vent ook waar ik uithang!! Wat denk je, als ze me niet chekkten dan haalde ik nog dingen uit die niet door de beugel konden!

ik weet toch dat ik je kan vertrouwen :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:11:
De dikte heeft er niets mee te maken. :no: De lengte wel. :yes:

nee weet ik maar ik dacht meld het er even bij:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:13:
ik weet toch dat ik je kan vertrouwen

Schatje toch, ik ben niet te vertrouwen.
Uitspraak van >>LIZZY<< op donderdag 22 juni 2006 om 20:15:
nee weet ik maar ik dacht meld het er even bij

Goedzo. (Y) Ooit last gehad met de jouwe?! Ik krijg mijn bolletje niet meer los. :D 8) Heb zelf de tang erop gezet, maar nee niets! :P Geen beweging. :')
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:11:
btw die teflon achterkantjes kan je los kopen en moet je zelf op maat knippen en bolletje erop draaien, op de maat die jij relaxt vind zitten. Altijd handig!!! (Y)

idd die heb ik ook

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 18:51:
smerig gewoon.

idd :/ wie mooi wilt zijn moet pijn leiden ok.. maar dit is ook nog eens niet mooi.. naja vind ik tenminste hehe

en als je die uitdoet.. zie je dat altijd.. ik zou het niet doen maja.. helaas :O

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:17:
Schatje toch, ik ben niet te vertrouwen

ik weet alles dat je een alien bent van de planeet ellende

ik zag dat je hoofd er vanmorgen weer op klikte :D

enik weet dat jou doel op aarde is om de mensheid
kapot te maken door ze op het slechte pad te brengen

nou je kan daar wel mee stoppen, want dat lukt ze zelf wel :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:17:
Goedzo. (Y) Ooit last gehad met de jouwe?! Ik krijg mijn bolletje niet meer los. :D 8) Heb zelf de tang erop gezet, maar nee niets! :P Geen beweging. :')

gewoon blijven proberen. ik deed meestal met een keukenrol papiertje eraf draaien is net wat stroever. en je met je nagels de achterkant vasthouden.

heb alleen vaak problemen gehad met staafje erweer in krijgen..kon elke keer het gat moeilijk vinden en moest dan helemaal via de voorkant er doorheen rammen (erg pijnlijk) is op een gegeven moment gaan ontsteken .mijn lip was zo dik dat elke keer de balletjes eraf vlogen. dus toen heb ik 'm maar uitgelaten. was het zo zat.:@
laatste aanpassing

Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 22 juni 2006 om 20:19:
idd die heb ik ook

Op uit de winkel of via internet?! Je heb btw een of andere site, vol met piercings, heel handig. Wacht zoek ff.

http://www.alloverpiercings.nl/

Super handig! Betrouwbaar en snel!

Uitspraak van >>LIZZY<< op donderdag 22 juni 2006 om 20:23:
heb alleen vaak problemen gehad met staafje erweer in krijgen..kon elke keer het gat moeilijk vinden en moest dan helemaal via de voorkant er doorheen rammen (erg pijnlijk) is op een gegeven moment gaan ontsteken .mijn lip was zo dik dat elke keer de balletjes eraf vlogen. dus toen heb ik 'm maar uitgelaten. was het zo zat.

dit komt met mijn zieke verstand op een heel ander onderwerp :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:26:
dit komt met mijn zieke verstand op een heel ander onderwerp :D

moet je maar niet teveel bij nadenken dan(Y);)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:23:
ik weet alles dat je een alien bent van de planeet ellende

ik zag dat je hoofd er vanmorgen weer op klikte

enik weet dat jou doel op aarde is om de mensheid
kapot te maken door ze op het slechte pad te brengen

nou je kan daar wel mee stoppen, want dat lukt ze zelf wel

Ik stimuleer ze er alleen in en moedig ze aan. :yes: Dat is mijn nieuwe missie. Je weet toch!
Uitspraak van >>LIZZY<< op donderdag 22 juni 2006 om 20:23:
gewoon blijven proberen. ik deed meestal met een keukenrol papiertje eraf draaien is net wat stroever. en je met je nagels de achterkant vasthouden.

Hmm hadk ook al geprobeerd, binnenkort een navel piercing, alleen dan @ de onderkant. Vraag ze wel ff of ze direct mijn piercing ff los willen draaien en er ff opnieuw op willen zetten! :)
Lizzy heb je litteken?!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:27:
Lizzy heb je litteken?!

had een flinke wildvlees bult gehad maar moet zeggen dat hij nu bijna weg is(Y)ik heb de piercing er gewoon te vaak door moeten rammen daardoor heb ik dat litteken. heb 'm nu ongeveer half jaartje uit. denk dat ik na de zomer helemaal van dat plekje af ben(Y)
laatste aanpassing

Uitspraak van >>LIZZY<< op donderdag 22 juni 2006 om 20:29:
had een flinke wildvlees bult gehad maar moet zeggen dat hij nu bijna weg isik heb de piercing er gewoon te vaak door moeten rammen daardoor heb ik dat litteken. heb 'm nu ongeveer half jaartje uit. denk dat ik na de zomer helemaal van dat plekje af benlaatste

Netjes netjes, spijt van gehad achteraf?!
nee heb nooit spijt..;) en is nu bijna weg dus..als ik het plekje nog een btje uitdroog is het helemaal weer goed(Y)

heb eerder dat ik dat ding soms mis in m'n gezicht

Hahaha ja dat zal best kunnen, hoelang had je het ding al! Ik heb hem nu een jaar, en nooit geen last van gehad. Maar ik moet er wel bij zeggen, heb met geen 1 ding dat geschoten/geprikt is last gehad. (Y) Perfect piercing huidje! :P