Pijnlijk : Een beetje
Verdoofd:
Tandvlees: Ietsje gezakt maar verder geen problemen mee!
Heb um nu 2 jaar en ben er nog steeds heppie mee!
Verdoofd:
Tandvlees: Ietsje gezakt maar verder geen problemen mee!
Heb um nu 2 jaar en ben er nog steeds heppie mee!
me vriend heb m eruit gehaald omdat ze hele tandvlees naar de klote ging hij heb verschillende staafjes gehad zowel lengte als materiaal 
maja helaas en eenmaal terug getrokken tandvlees komt NIET meer terug
en de pijn: als je het echt zo graag wil dan vind je het helemaal niet belangrijk of het pijn doet

maja helaas en eenmaal terug getrokken tandvlees komt NIET meer terug
en de pijn: als je het echt zo graag wil dan vind je het helemaal niet belangrijk of het pijn doet
Ik zou het niet doen.. 
Je verneukt je tanden er zo hard mee.. heb hem er uit gehaalt want mn tanden zijn echt wel wat meer waard dan 'zo'n piercing
Je verneukt je tanden er zo hard mee.. heb hem er uit gehaalt want mn tanden zijn echt wel wat meer waard dan 'zo'n piercing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:14:Het schuurt je tandvlees weg en dat komt niet meer terug
nja als het toch al weg is
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:34:Ik heb "plastic" en mijn tandvlees is ook erg terug getrokken. Het blijft schuren tegen je tanden/ tandvlees he..
ik zie bij mij wel verschil
huh???
over welke plek hebbe we het?
ja sry or hihi
in je kin
ik heb 'm ook gehad nooit last mee gehad ook niet bij m;n tandvlees. nu was ie bij bij wel zo laag mogelijk gezet.dus als ik ging eten of praten schuurde ie niet de hele tijd over m'n tandvlees.
ik heb hem ook laten zetten maar gelijk al misse boel
na dat ik die piercing een week inhad, had iemand in de gaten dat ik helemaal niet meer ademde
ze zeiden bertje je ademt al 3 dagen niet meer, is er soms wat met je
volgens de dokter kon ik geen lucht meer krijgen met dat ding in mn mond
moest een week blijven voor extra zuurstof
de dokter zei dat de piercing zo snel mogelijk verwijdert moest worden
maar ik wilde mn piercing echt niet missen
de dokter zei dat kan wel
maar dan moest ik de rest van mn leven met een zuurstof fles op mn rug rondlopen
ik zei dat maakt me niks uit
ik wil een piercing in mn mond
alleen omdat hun dat ook hebben
en ik wil alles hebben wat hun ook hebben
anders hoor ik dr nie meer bij
want zo ben ik
net als jij en hun
na dat ik die piercing een week inhad, had iemand in de gaten dat ik helemaal niet meer ademde
ze zeiden bertje je ademt al 3 dagen niet meer, is er soms wat met je
volgens de dokter kon ik geen lucht meer krijgen met dat ding in mn mond
moest een week blijven voor extra zuurstof
de dokter zei dat de piercing zo snel mogelijk verwijdert moest worden
maar ik wilde mn piercing echt niet missen
de dokter zei dat kan wel
maar dan moest ik de rest van mn leven met een zuurstof fles op mn rug rondlopen
ik zei dat maakt me niks uit
ik wil een piercing in mn mond
alleen omdat hun dat ook hebben
en ik wil alles hebben wat hun ook hebben
anders hoor ik dr nie meer bij
want zo ben ik
net als jij en hun
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:50:ze zeiden bertje je ademt al 3 dagen niet meer
zal wel lekker rustig geweest zijn dan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:50:volgens de dokter kon ik geen lucht meer krijgen met dat ding in mn mond
wij hebben het over een andere piercing hoor
heb jij last van je tandvlees NoX_XoN?
Nee helemaaaaaaaaal niet!!! Als je last heb van je tandvlees kan je een teflon achterkantje kopen. Of misschien ff langs de shop gaan om te vragen of een korter staafje mogelijk is.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:00:mooie foto's
de piercing had ik helemaal vergeten te kijken
ik vind jou veel leuker
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:04:hebben jullie nog steeds niet door dat de piercing eigenlijke een geheime chip is
waarmee ze je overal en altijd weten te vinden
als de schaaps kudde uit elkaar is geraakt bijv
Tuurlijk wel, zo chekt mijn vent ook waar ik uithang!! Wat denk je, als ze me niet chekkten dan haalde ik nog dingen uit die niet door de beugel konden!
misschien is dat het ook geweest ja ik had een heel klein en dun staafje erin
De dikte heeft er niets mee te maken.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:07:uurlijk wel, zo chekt mijn vent ook waar ik uithang!! Wat denk je, als ze me niet chekkten dan haalde ik nog dingen uit die niet door de beugel konden!
ik weet toch dat ik je kan vertrouwen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:13:ik weet toch dat ik je kan vertrouwen
Schatje toch, ik ben niet te vertrouwen.
nee weet ik maar ik dacht meld het er even bij
Goedzo.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:11:btw die teflon achterkantjes kan je los kopen en moet je zelf op maat knippen en bolletje erop draaien, op de maat die jij relaxt vind zitten. Altijd handig!!!
idd die heb ik ook
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 18:51:smerig gewoon.
idd
en als je die uitdoet.. zie je dat altijd.. ik zou het niet doen maja.. helaas
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:17:Schatje toch, ik ben niet te vertrouwen
ik weet alles dat je een alien bent van de planeet ellende
ik zag dat je hoofd er vanmorgen weer op klikte
enik weet dat jou doel op aarde is om de mensheid
kapot te maken door ze op het slechte pad te brengen
nou je kan daar wel mee stoppen, want dat lukt ze zelf wel
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:17:Goedzo.Ooit last gehad met de jouwe?! Ik krijg mijn bolletje niet meer los.
![]()
Heb zelf de tang erop gezet, maar nee niets!
Geen beweging.
gewoon blijven proberen. ik deed meestal met een keukenrol papiertje eraf draaien is net wat stroever. en je met je nagels de achterkant vasthouden.
heb alleen vaak problemen gehad met staafje erweer in krijgen..kon elke keer het gat moeilijk vinden en moest dan helemaal via de voorkant er doorheen rammen (erg pijnlijk) is op een gegeven moment gaan ontsteken .mijn lip was zo dik dat elke keer de balletjes eraf vlogen. dus toen heb ik 'm maar uitgelaten. was het zo zat.
laatste aanpassing
idd die heb ik ook
Op uit de winkel of via internet?! Je heb btw een of andere site, vol met piercings, heel handig. Wacht zoek ff.
http://www.alloverpiercings.nl/
Super handig! Betrouwbaar en snel!
heb alleen vaak problemen gehad met staafje erweer in krijgen..kon elke keer het gat moeilijk vinden en moest dan helemaal via de voorkant er doorheen rammen (erg pijnlijk) is op een gegeven moment gaan ontsteken .mijn lip was zo dik dat elke keer de balletjes eraf vlogen. dus toen heb ik 'm maar uitgelaten. was het zo zat.
dit komt met mijn zieke verstand op een heel ander onderwerp
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:23:ik weet alles dat je een alien bent van de planeet ellende
ik zag dat je hoofd er vanmorgen weer op klikte
enik weet dat jou doel op aarde is om de mensheid
kapot te maken door ze op het slechte pad te brengen
nou je kan daar wel mee stoppen, want dat lukt ze zelf wel
Ik stimuleer ze er alleen in en moedig ze aan.
gewoon blijven proberen. ik deed meestal met een keukenrol papiertje eraf draaien is net wat stroever. en je met je nagels de achterkant vasthouden.
Hmm hadk ook al geprobeerd, binnenkort een navel piercing, alleen dan @ de onderkant. Vraag ze wel ff of ze direct mijn piercing ff los willen draaien en er ff opnieuw op willen zetten!
Lizzy heb je litteken?!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:27:Lizzy heb je litteken?!
had een flinke wildvlees bult gehad maar moet zeggen dat hij nu bijna weg is
laatste aanpassing
had een flinke wildvlees bult gehad maar moet zeggen dat hij nu bijna weg isik heb de piercing er gewoon te vaak door moeten rammen daardoor heb ik dat litteken. heb 'm nu ongeveer half jaartje uit. denk dat ik na de zomer helemaal van dat plekje af benlaatste
Netjes netjes, spijt van gehad achteraf?!