Partyflock

Forumonderwerp · 882292

Vr
HEEMSKERK - Een 47-jarige vrouw uit Heemskerk is woensdag tussen 05.30 en 05.45 uur door een onbekende man betast en in haar achterwerk geknepen. Dit gebeurde op het NS station in Heemskerk, vlak voor het perron bij de kaartjesautomaat. De politie is op zoek naar deze man. De man heeft een Zuid-Europees uiterlijk, is ongeveer 25 jaar en heeft zwart, golvend haar, is ongeveer 1.72 meter lang en heeft een tenger postuur. Hij was gekleed in een zwart leer jack, zwarte broek en donkere schoenen. Indien u iets gezien heeft, wilt u dan contact opnemen met de politie in Heemskerk, tel. 0900-8844.

ga ergens anders over zeuren raar mens

Gewoon terugknijpen :[

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:50:
05.30 en 05.45

Das lang knijpen.

Het is geen werled nieuws, nee idd niet.

Maar wat heel vervelend is dat het allemaal maar normaal is, Die mannetjes moeten ze gewoon de handen afhakken.

Waarom is het niet erg?? Waarom moet ze niet zeuren? Ze hebben godveredomme gewoon van je lijf af te blijven!!

Zeg nou is eerlijk: vooral voor vrouwen: wie staat er nou op ze gemak om 05.30 een treinstation?

Ik wordt er nu ook stront- ( wat een woord keuze) ziek van als ze me in me kont knijpen (mogen ze ook de handen afhakken!!) en mag hopen dat ik dat op me 47e toch wel gehad heb!!

met: gehad heb; bedoel ik: niet meer mee hoef te maken

bron?
tsjah als ze t had gevraagd, had t niet hier gestaan want dan was ze n slet :yes:
:/ je zou er maar aangifte voro doen
poeh poeh als of er geen ergere dinge gebeuren :vaag:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 22:41:
Die mannetjes moeten ze gewoon de handen afhakken

Overdrijven is ook een vak. Ik wil niet weten wat voor straf jij een verkrachter, of moordenaar geeft. Brrrrr.:p
Wat een nieuws :gaap:
Het is hier echt van t ene uiterste naar het andere.