| Betreft: | evenement: Beat Control, vrijdag 1 september 2006 om 21:00 |
sab wilde zelf als 2de draaien dus hij draait van 10 tot 11
maar in de line up staat van 12 tot 1 dus iets is er niet goed roelleke of heeft die aangegeven dat die wel later wil draaien ik vind het allemaal goed loop er toch begaait bij dus uurtje eerder of later kan me nie verdomen
en jesz en frummelke houd uwn eigen nouw eens aan uwn beloofte
ooh ja frummel uwn dochter ken er beter 6 te veel hebben dan te weinig????!!!!###@@@>>>?????
ofzo,...;
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 12:17:Er voor draait ook een zeer goede DJ heb ik vernomen!
ooh ja wie dan??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 12:17:Er voor draait ook een zeer goede DJ heb ik vernomen!
partyraiser
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:41:en jesz en frummelke houd uwn eigen nouw eens aan uwn beloofte
jah maar anders is roelleke zijn forum zo leeg snap iemand moet er alvast de stemming in brengen ofzow
eeeyh mensen 6
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 10:41:en jesz en frummelke houd uwn eigen nouw eens aan uwn beloofte
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 11:02:Uitspraak van Dj Sigma op vrijdag 14 juli 2006 om 12:17:
Er voor draait ook een zeer goede DJ heb ik vernomen!
partyraiser
goeie die houden we er in
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 17:24:klappheee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! G.V.D.
bloed uit mijnne oren G.V.D.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
juist gvd! sluit me bij wallem aan
ik kom even afsluiten met lekkere oldschool/classics
juist
tis da jij moet draaien dennis hehe maar zonder hardcore is toch wel echt matig
toch jammer dat da weer verpest is door bepaalde lui...beetje jammer voor de ECHTE hardcore liefhebber..zet de leeftijd gewoon op 18+ da scheelt al een hoop geouwehoer 
maaaar goed dan maar wat classics. kennen we ons ok wel weer een avondje op vermaken. en stiekum dan toch gewoon hardcore draaien op t end
maaaar goed dan maar wat classics. kennen we ons ok wel weer een avondje op vermaken. en stiekum dan toch gewoon hardcore draaien op t end
laatste aanpassing
ja is ook wel te begrijpen maar wel zuur voor mensen die echt van hardcore houden..hardcore en die lui hebben NIETS met elkaar te maken...
maaar zoals ik al zei wat classics, oldschool en maybe wat early rave hehe daar vermaak ik me net zo goed op. ben niet van de terror uber alles generatie
wordt vast een goei feestje iig waarschijnlijk een relaxter publiek!
maaar zoals ik al zei wat classics, oldschool en maybe wat early rave hehe daar vermaak ik me net zo goed op. ben niet van de terror uber alles generatie
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 20:40:ma een avondje oldschool en wa relaxte mense is ook goed toch
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 20:40:ja das waar er word gelijk gedacht dat het aan de hardcore ligt.. ma een avondje oldschool en wa relaxte mense is ook goed toch
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 15:04:maaar zoals ik al zei wat classics, oldschool en maybe wat early rave hehe daar vermaak ik me net zo goed op. ben niet van de terror uber alles generatie
jah juist zo dacht ik er ok al over
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 10:04:idd tis hier ook heet zat pfff heeh
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 10:04:en als de hitte hier voorbij is ga ik samen met mn skat nog naar corfu begin september
Hey kijk eens aan, beter bekeken
Mijn schatje en ik hebben geen vakantie samen dit jaar
Als ik vrij ben, moet hij werken en andersom
Maja...zullen het er mee moeten doen
Veel plezier alvast dan....maar zal je nog wel zien bij Beat Control hé
Idd en niet als vorige week , in t weekend matig weer en doordeweeks (als je moet werken) superheet hehe
ooow dat is wel minder ja...naja met dit weer is er iig wel makkelijk wat van te maken he
en de weekenden heb je iig wel samen toch??
Jaaa idd, eerst nog beat control
hehe. gaan we daar de boel weer ns op stelten zetten 
ooow dat is wel minder ja...naja met dit weer is er iig wel makkelijk wat van te maken he
Jaaa idd, eerst nog beat control
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 11:07:Idd en niet als vorige week , in t weekend matig weer en doordeweeks (als je moet werken) superheet hehe
Gruwelijk irritant vond ik dat zeg...plannen maken voor E3 en dan letterlijk en figuurlijk in het water vallen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 11:07:en de weekenden heb je iig wel samen toch??
Ja op zich elke dag
Maar idd in de weekenden kun je pas echt samen iets gaan doen, want dan hoef je de volgende dag niet perse vroeg op enzo..scheelt toch een hoop
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 11:07:Jaaa idd, eerst nog beat controlhehe. gaan we daar de boel weer ns op stelten zetten
Strak plan
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 28 juli 2006 om 10:52:ja, gelukkig vandaag wat donkerdere wolken, hopelijk veel regen, frisse lucht en dan morgen weer het zonnetje alleen niet al te heet...das voor zondag strandje opzoeken dan
heeh psies mijn idee
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 28 juli 2006 om 11:16:Ja op zich elke dag hihi...wonen sinds een maandje nu samen, dus das wel heel fijn
Maar idd in de weekenden kun je pas echt samen iets gaan doen, want dan hoef je de volgende dag niet perse vroeg op enzo..scheelt toch een hoop
echt waar!! wonen julllie samen . top man. das al een vakantie alleen toch. saampjes je eigen stekje. wat wil je nog meer!!
geniet ervan man!! en grs aan lars!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 22:02:zolang ie maar geen platen van kwaadheid door de zaal gaat gooien)
nee die tijd hebben we gehad clean & serene zoals hij het zelf zegt