Partyflock
 
Forumonderwerp · 880752
 
Het Nederlands Elftal heeft Alfred Schreuder de toezegging gedaan om een aantal WK-shirts tot zijn beschikking te stellen. Met het initiatief steunt Oranje de actie van de Feyenoord-speler om de wedstrijdkleding bij opbod te verkopen en de opbrengst te doneren aan de stichtingen KiKa en Racen tegen Kanker.

Schreuder ondernam het initiatief in verband met zijn ervaringen rond de strijd tegen een hersentumor bij zijn dochter Anouk, die op 14 maart overleed aan de ziekte.

"Omdat ik als voetballer redelijk bevoorrecht ben, konden wij de strijd van Anouk verlengen door alternatieve artsen te bezoeken en meer leuke dingen ondernemen met haar. Dat wil ik voor meer mensen voor elkaar krijgen en vandaar de shirtjesveiling", aldus Schreuder tegenover De Telegraaf.

Naast de shirts van onder meer Ooijer, Cocu, Van Persie en Van Nistelrooy, verlenen ook Ronaldinho, Bergkamp, Mido, Ibrahimovic, Makaay en de Ajax-selectie hun medewerking om de outfits te doneren aan beide stichtingen.

Op de website project21.nl kan iedereen een bod op de shirts doen.
 
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 15 juni 2006 om 13:25:
Naast de shirts van onder meer Ooijer, Cocu, Van Persie en Van Nistelrooy, verlenen ook Ronaldinho, Bergkamp, Mido, Ibrahimovic, Makaay en de Ajax-selectie hun medewerking om de outfits te doneren aan beide stichtingen.


topactie (Y)
Ja idd een top actie!!
(Y) .. Absoluut Klasse
 
zo hoort het te gaan in deze wereld
 
Topactie inderdaad (Y)
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Eindelijk eens een normaal topic van de hand van de topic opener! (Y)

*On topic*

goed initiatief,:respect:
 
Uitspraak van Instant Frequency op donderdag 15 juni 2006 om 13:34:
Eindelijk eens een normaal topic van de hand van de topic opener!


wilde het net neerzetten..

klasse (Y) hahaha
cker goed initiatief, er staat op het shirt van Bergkamp bijvoorbeeld al 2100 euro als bod!!

Jammer want daar ga ik niet overheen :nee:
goed om zo je medeleven te tonen
soo wat goed!!


Uitspraak van M0L op donderdag 15 juni 2006 om 13:38:
er staat op het shirt van Bergkamp bijvoorbeeld al 2100 euro als bod!!


ja er zijn echt mensen die er grof geld voor betalen, maar dat zijn meestal dan ook mensen die dat geld kunnen missen... heel fijn dat ze het dan aan zo'n actie uitgeven (y)
 
top
Uitspraak van Instant Frequency op donderdag 15 juni 2006 om 13:34:
Eindelijk eens een normaal topic van de hand van de topic opener


hahaha idd 8)

maar zeker een super initiatief (Y)
Uitspraak van M0L op donderdag 15 juni 2006 om 13:38:
er staat op het shirt van Bergkamp bijvoorbeeld al 2100 euro als bod!!


1100 toch?
:X idd :)
 
Uitspraak van M0L op donderdag 15 juni 2006 om 13:38:
Jammer want daar ga ik niet overheen


Idd, als er nog een bod van 150 stond kon je het nog proberen maar 2100 is iets te veel
 
Uitspraak van RickL op donderdag 15 juni 2006 om 13:39:
goed initiatief,

super initiatief


Super goed
 
die nancy die daar zit te biedern heeft ook geld genoeg....
super initiatief, ook super dat al die spelers eraan mee werken (Y)

ook de mensen met veel te veel geld, die zo'n shirt kopen, beter dat ze het geld uitgeven aan zo'n actie


:respect:
 
Goed bezig, schreuder:respect:
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 15 juni 2006 om 13:25:
Naast de shirts van onder meer Ooijer, Cocu, Van Persie en Van Nistelrooy, verlenen ook Ronaldinho, Bergkamp, Mido, Ibrahimovic, Makaay en de Ajax-selectie hun medewerking om de outfits te doneren aan beide stichtingen.


Super!!
Shirt Opbrengst
Championsleagueshirt Rafael vd Vaart EUR 701,-

DreamFoundation: EUR 630,90
Project 21 EUR 70,10


701 euro :o
 
ik bied daar ook gewoon om op te bieden heb zelf op aantal ajax shirtjes geboden:O

lekker belangerijk...voor kanker geen geld te weinig voor zulke dingen
 
goed bezig die schreuder (Y)

:respect:
 
Artiest {SHOWLIST artist 16411, 5497, 154073}
:respect:
 
boeksie foor die mang
 
prachtig echt prachtig!!!!