Uitspraak van actief op donderdag 15 juni 2006 om 09:54:zit nix aan dat hele lichaam niet spijt me zeer
Vandaar dat ze ook zangeres is en nie bij Hugh Hefner woont
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 01:51:Stupid girls is misschien wel goed ofzo qua boodschap. Maar aan de andere kant ook weer een beetje in gat in de muziekale markt. Het nummer zelf muziekaal gezien vind ik echt schijtirritant. Heel irritant typisch R&B melodietje en blegh...veel te Amerikaans weer
Amerikaanse popmuziek is sowieso bagger (N)
Uitspraak van Don Junk a.k.a. Powder Tripkabouter™ op donderdag 15 juni 2006 om 00:13:Stink wijf en dan zingt ze over "stupid girls"
beetje dubbel op heh pinkiepink?!?
Vind dit nou niet een standaart Britstina foto
Uitspraak van Don Junk a.k.a. Powder Tripkabouter™ op vrijdag 13 oktober 2006 om 18:43:Heee veel plezier dan !! Beter jij als ik.
jah tzou ook niet mijn eerste keuze zijn whehe, mjah vriendinnen he
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 01:51:Vind t meer t "zoveelste popsterretje"...
vind ik juist totaal niet...
Heel goede show en zij kan wel mooi live zingen der nog bij en ook nog goed begaan met het publiek dat kan je van sommige andere grote sterren niet zeggen helaas.
jah pcies.. ken ook weinig mensen die live ook nog s goed kunnen zingen... marco borsato wel jah..
Shakira daarentegen kan helemaaaaaal niet live zingen..