Partyflock
 
Forumonderwerp · 879874
­ Nederland
Only hardcore - D-Noize birthday party
vrijdag 3 november 2006
22:00 - 06:00
The Palace
Groningen
---------------------------------------

Duurt nog ff maar beter te vroeg dan te laat:P
Deze keer zal wederom gewerkt worden met een muntsysteem.
Ook zal er weer veel aandacht besteed worden aan de decoratie en zullen er 4 draaitafels en 3 mixers aanwezig zijn:bounce:
De line-up zal steeds verder worden bijgewerkt want er komen nog een hele zooi dj's bij:D
laatste aanpassing
 
ben vast wel weer aanwezig!
:bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 166480, 51882, 16160}
Èèèèèn Lossss :cheer:
idd daniel, beter te vroeg dan te laat! :yes: beetje jammer dat dan de winter waarschijnlijnk alweer intrede heeft gedaan maar daar zal ik dan maar niet teveel aan denken ;)

ik zou es een paar (jonge) lui uit omgeving rotterdam hierheen halen die jonges bewijzen de laatste tijd steeds des te meer dat ze kunnen beuken namelijk :cheer: namen als, dazzler, tha playah of nexes bijvoorbeeld, een panic zou ook niet mistaan in grunn ;P weeres wat anders :cheer:

maar we hebben iig weer iets om naar toe te leven (y):bounce:
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op dinsdag 13 juni 2006 om 07:36:
ik zou es een paar (jonge) lui uit omgeving rotterdam hierheen halen die jonges bewijzen de laatste tijd steeds des te meer dat ze kunnen beuken namelijk namen als, dazzler, tha playah of nexes bijvoorbeeld, een panic zou ook niet mistaan in grunn weeres wat anders

Ik wilde Tha Playah of Panic 9 juni al in Groningen maar dat ging helaas niet door.
Deze twee staan zeer hoog op mn lijstje en gaan 13 oktober bij Exorcism of 3 november waarschijnlijk komen:D
Uitspraak van D-Noize op dinsdag 13 juni 2006 om 14:07:
Ik wilde Tha Playah of Panic 9 juni al in Groningen maar dat ging helaas niet door.
Deze twee staan zeer hoog op mn lijstje en gaan 13 oktober bij Exorcism of 3 november waarschijnlijk komen

(y) kan geen toeval wezen :p
Artiest Star
panic! panic! panic!
Binnenkort de gehele line-up, gaat vet worden:bounce:
Dit gaat hem worden:D
Tijden kunnen misschien nog wat veranderen.

23:00-00:00 Genic vs Project-G
00:00-00:45 Easy-a Rayzor
00:45-01:30 Crossover vs Rabutu
01:30-02:30 Tha Playah
02:30-03:30 Exorcism dj team
03:30-04:30 Partyraiser
04:30-05:15 Rudeboy vs Tomcat
05:15-Till End Earfuckers dj team

Hosted by Mc: Da Syndrome
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 917, 1229}
Uitspraak van D-Noize op woensdag 12 juli 2006 om 19:04:
23:00-00:00 Genic vs Project-G
00:00-00:45 Easy-a Rayzor
00:45-01:30 Crossover vs Rabutu
01:30-02:30 Tha Playah
02:30-03:30 Exorcism dj team
03:30-04:30 Partyraiser
04:30-05:15 Rudeboy vs Tomcat
05:15-Till End Earfuckers dj team

dat ziet er weer super wreed uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van D-Noize op woensdag 12 juli 2006 om 19:04:
Hosted by Mc: Da Syndrome

SORRY BESTE MAN MAAR JIJ HOORT ER OOK BIJ!!
leuke line-up d-noize (Y)
 
geluid moet wel partyraiser waardig staan.


niet dat laffe palace geluidje zoals altijd. of word anton dan boos?
 
ja eem maximum volume in de palace anders nog eem boxje erbij ?
Nou geloof mij The palace hoeft echt geen extra geluid erbij, ze kunnen meer dan 120 db aan dus das meer dan genoeg:P Plus dat het ook nog eens zeer goed en zuiver geluid is.
Ik sta zelf ook wel achter de knoppen voor volume en de mensen die mij kennen weten wel dat ik graag altijd harder wil:P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 41227, 14408}
Gaat helemaal goed komen dit wordt een birthday party om niet te vergeten!!:yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van D-Noize op maandag 17 juli 2006 om 20:36:
Nou geloof mij The palace hoeft echt geen extra geluid erbij, ze kunnen meer dan 120 db aan dus das meer dan genoeg

:d kan nog wel harder toch herrie herrie earfuckers geluid of zo :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Enzyme-K7-HC-GRUNN op maandag 24 juli 2006 om 12:12:
kan nog wel harder toch herrie herrie earfuckers geluid of zo

kwa geluid komt het helemaal goed wat d-noize ook al zei het geluid daar is goed en we zullen hem dan ook goed benutten deze keer!:D ik zeg open die hap!!:yes:
Ff voor de statistieken: :P
13 aug 2004 was de 1e ONLY HARDCORE
Dit is de 5e Ony Hardcore en de 1e was dus alweer bijna 2 jaar geleden:D
De vorige edities waren allemaal in CLub29 Groningen, waarvan de laatste editie volledig uitverkocht was.
Dit is de eerste keer in The Palace en daar gaan we dan ook dik feest van maken:woop:

Uitspraak van DJ WOLF ! op woensdag 2 augustus 2006 om 23:06:
kwa geluid komt het helemaal goed wat d-noize ook al zei het geluid daar is goed en we zullen hem dan ook goed benutten deze keer! ik zeg open die hap!!

Zekerz open die hap:P
Artiest {SHOWLIST artist 386, 35497}
Uitspraak van D-Noize op maandag 17 juli 2006 om 20:36:
Nou geloof mij The palace hoeft echt geen extra geluid erbij, ze kunnen meer dan 120 db aan dus das meer dan genoeg:P Plus dat het ook nog eens zeer goed en zuiver geluid is.

Komt wel bij..dat hoe drukker het is..hoe harder het kan..duzz neem je zus/broer/neef/nicht/oom/tante/opa en oma maar mee!!

Gewoon zeggen dat je op verjaardags visite gaat..dan lieg je ook nog niet eens :P

Oftewel.

Gewoon gaan met die banaan !

:yes:
Uitspraak van M.r.k. op donderdag 10 augustus 2006 om 19:47:
zus/broer/neef/nicht/oom/tante/opa en oma maar mee!!

je kunt ook nog je vriend, vriendin, buurman/vrouw, oppas over groot opa en oma (indien ze nog leven :P ) of je stief fammilie meenemen en allemaal wel om 11 uur voor de deur staan he:P

en dan gaan we D-Noize een verjaardag geven die die nooit meer vergeet :P (blijvende gehoorbeschadeging dus) :D:D(Y)

KOMEN DUS.......................
De Palace heeft tegenwoordig nu standaard een muntsysteem, iedereen weer blij... Nice line-up
Uitspraak van N1CK- op zondag 13 augustus 2006 om 16:20:
De Palace heeft tegenwoordig nu standaard een muntsysteem, iedereen weer blij... Nice line-up

Klopt:D
Er komt 1 muntenautomaat in de zaal en 1 waar je eerst altijd moest betalen, dus een kaart is helemaal verleden tijd gelukkig:)
De kassa zit nou helemaal in het begin als je binnenkomt.
Ook is er speciale vj apparatuur gekomen met 2 extra schermen en beamers.
Het wordt dus allemaal ff stukkie beter gemaakt in The Palace.
En de prijs die houden we gewoon lekker laag, 10 euro:P
laatste aanpassing
 
Moet ook kaarten dan ??
 
Wat jammer dat het in the palace is :(:(

Maar...misschien dat ik wel aanwezig ben..
denk het niet..want the palace is niet mijn ding :(..
maar de line up is zeker wel :D :kwijl:
 
Uitspraak van D-Noize op zondag 13 augustus 2006 om 20:13:
Er komt 1 muntenautomaat in de zaal en 1 waar je eerst altijd moest betalen, dus een kaart is helemaal verleden tijd gelukkig

ooo wacht.. ik was weer te snel met antwoorden..
Ik denk dat ik nu wel aanwezig ben :p :D
Artiest Orgazm
Dat is inderdaad een hele vooruitgang! toppie(Y):D
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 13:49:
Uitspraak van D-Noize op zondag 13 augustus 2006 om 20:13:
Er komt 1 muntenautomaat in de zaal en 1 waar je eerst altijd moest betalen, dus een kaart is helemaal verleden tijd gelukkig

ik vind het lood om oud ijzer, zolang de drankprijzen niet veranderen betaal je evenveel of dat nou met muntjes is of een kaart, consumptiebonnen, grote muntjes of hele kleine dat maakt dus geen fuck uit :S
het gaat er natuurlijk om dat je met je lijpe kop iedereen biertjes zit te geven en je er aan het eind van de avond achterkomt dat je portemonnee toch iets minder dik was dan je gehoopt had, of nog erger je kaart kwijtraakt en je 60 euro ofzo mag betalen B)
Uitspraak van <<stfu>> op donderdag 31 augustus 2006 om 00:45:
het gaat er natuurlijk om dat je met je lijpe kop iedereen biertjes zit te geven

tsja dat kun je ook niet doen als je geen geld hebt, hoe leip ben je :vaag:
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op woensdag 30 augustus 2006 om 11:52:
ik vind het lood om oud ijzer, zolang de drankprijzen niet veranderen betaal je evenveel of dat nou met muntjes is of een kaart, consumptiebonnen, grote muntjes of hele kleine dat maakt dus geen fuck uit

He miejung pierre oal sjeikerd:P
Maar ik moet toch wel opmerken dat ik het niet echt eens ben met je en dat er wel een groot verschil is.
Een kaart kan je kwijt raken dus dan kan je dik betalen, met een kaart weet je niet wat je moet betalen en nu kom je nooit achteraf meer voor verassingen te staan, met een kaart moet je achteraf afrekenen dus langere wachttijden nu ook niet meer, met een kaart kunnen mensen je verneuken bij het afrekenen door je teveel te laten betalen (je weet immers toch niet wat nou precies het bedrag is)
Kortom een kaartsysteem is gewoon kut:)
laatste aanpassing
Nou maar goed dan dat het kaartensysteem eruit ligt.
Dit wordt gewoon een knal feest!
Heb je nog bepaalde wensen D-noize?:p
laatste aanpassing
rammen dus!!
De flyer