Partyflock

Forumonderwerp · 879631

AMSTERDAM - Een groep jongeren in de leeftijd van 16 tot 20 jaar heeft zaterdagmiddag rond half vijf in Amsterdam drie willekeurige mensen mishandeld. Dit heeft een woordvoerder van de politie zaterdag gemeld.

De groep liep van de Heiligeweg via het Spui naar de Kalverstraat en sloegen in het voorbijgaan een bewaker van een modezaak neer, een Amerikaanse toerist knock-out en takelde een voorbijganger zodanig toe dat deze met onbekend letsel naar het ziekenhuis moest.

In de Kalverstraat bezochten de jongeren een fastfoodrestaurant. Drie 12-jarige jongens die het incident met de Amerikaanse toerist hadden gezien, kwamen bij toeval naast de vermoedelijke daders te zitten. Onder de indruk van wat ze hadden gezien, hoorden ze het groepje daarover opscheppen. Het drietal belde daarop de politie.

Toen die arriveerde, ontstond er een vechtpartij tussen de politie en de verdachten. Hierbij gebruikte de politie pepperspray en raakte een agent lichtgewond. Uiteindelijk kon de politie drie verdachten arresteren, twee van 18 en een van 17 jaar.

De politie vermoedt dat de groep groter was dan de drie aangehouden verdachten en roept getuigen op zich te melden.

bron nu.nl

verveling ,wat sneu zeg :no:

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 11:41:
Dus jij vind het belangrijk om verschil te maken op basis van afkomst of huidskleur?

heb je hem weer... 1000x :gaap:
het waren marokkanen VIPje..
laatste aanpassing

wat een discussies..

gaat echt nergens over..feit is dat er een paar onschuldige mensen gepakt zijn!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:12:
wat een discussies..

gaat echt nergens over..feit is dat er een paar onschuldige mensen gepakt zijn!!

:yes: true. respect voor de medemens is de laatste tijd ver te zoeken bij een gedeelte van onze samenleving.

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 11:59:
feiten haal je niet uit de krant, die haal je uit een rapport.

en in andere topics hecht je weer geen waarde aan rapporten...

www.cbs.nl en www.scp.nl hebben de feiten voor je op een rijtje...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 23:29:
De groep liep van de Heiligeweg via het Spui naar de Kalverstraat en sloegen in het voorbijgaan een bewaker van een modezaak neer, een Amerikaanse toerist knock-out en takelde een voorbijganger zodanig toe dat deze met onbekend letsel naar het ziekenhuis moest.

(Y) Get a life

2 Lt.:

OK we weten nu (zie justitie en cbs etc) dat Marokkanen (of NLse marokkanen, oh jullie kleine lekkere boefjes!) vaker in contact komen met justitie.

Nu is de vraag:

Komt dit omdat ze genetische aanleg hebben om crimineel te worden? (Verklaring van racisten; zij zeggen dat een ras kenmerken heeft die inferieur zijn aan de onze)

Of komt dit door sociaal maatschappelijke omstandigheden?
Ik denk namelijk dat IEDER* mens als hij of zij geen geld heeft een grotere kans heeft om crimineel te worden. En op dit moment is het nou eenmaal zo dat Marokkanen gemiddeld genomen gewoon arm zijn vergeleken met ons NLers.

En dit kan dus wle verklaren waarom zij crimineler zijn. Hoe kunnen wij dat veranderen? door die mensen te accepteren (OK niet miljoenen naar binnen laten) en werk te geven. Door racisme krijgen zij geen werk etc dus dat houdt de armoede in stand en dus de criminaliteit.

*IEDER: ik ben perfect opgegroeid, heb een kamer van mn ouders gekregen etc. Maar door het ee zat ik echt superkrap, 10 euro voor 2 weken en ik durfde aan niemand geld te vragen (soort trots ofzo :S) en toen heb ik behoorlijk lopen denken over hoe ik iets kon beroven zonder dta ik er al te veel kwaad mee zou doen etc.

nou als ik hollandse jongen uit een goed gezin door omstandigheden dat kan denken.. dan kan een marokkaan die al helemaal niets heeft nja je snapt m wel
ik denk dat het te maken heeft met het "wij-zij" gevoel. jongeren van dezelfde afkomst gaan meer met elkaar om. dan krijg je dit gevoel. vervolgens is t doodnormaal dat je elkaar gaat opstoken. doen wij soms ook wel, denk dat iedereen t herkent. maar als vervolgens klein broertje dit ziet, t normaal vind etc, kom je al stapje hoger..uiteindelijk wordt t met de paplepel ingegoten

mijn idee hoor O:)
Uitspraak van Busty. op zondag 11 juni 2006 om 11:34:
goh in de rkant werd erbij gezegd dat het om een allochtone bende ging

Verbaast me niets meer. Terugsturen naar land van herkomst zulk gespuis.

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:33:
En op dit moment is het nou eenmaal zo dat Marokkanen gemiddeld genomen gewoon arm zijn vergeleken met ons NLers

1) het is onwil van die lui (ze willen niets doen)
2) waar komt die dure kleding/auto's vandaan ?
3) agressie zit in hun genen en wordt aangeleerd
4) waarom zijn er alleen met moslims problemen over de gehele wereld ?
5) een banaan praat je ook niet recht !

alloctoon of niet...
Nederlander of niet..

Maakt niet uit! vind gewoon triest dat er jongeren zijn die dat doen!:S Kom op zeg..waar ben je mee bezig! Waar gaat het nog over als je dat ff doet voor de lol?! zulkse mensen moeten gewoon gelijk regelrecht de cel in! alhoewel.. Laat ze maar naar een strafkamp gaan! Net als in amerika! Van die commando kampen!! Wedden dat ze wel anders piepen daarna;)
Gevangenissen hier zijn net hotellen,dus schiet ook niet op:no:
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:53:
alloctoon of niet...
Nederlander of niet..

Maakt niet uit!

Maakt wel degelijk uit. Allochtone jongeren (met name marokkaanse) zijn veel crimineler over het algemeen dan autochtone jongeren. Homo's en Joden voelen zich niet meer veilig in Amsterdam omdat ze het risico lopen in elkaar geslagen te worden door Marokkanen. De laatste tijd komen allochtonen veel vaker in het nieuws met misdaden dus het maakt wel uit, 10 keer harder straffen deze lui, misschien dat ze he dan afleren

1) de lui die wel iets willen doen krijgen geen stage of studie omdat ze mehmet heten. En ja als ik 10x was afgewezen voor een baan en een gappie van me verdient 100e per dag met coke dealen kies ik daar ook voor.

2) ja als je dus in het gewone zakenleven niet aan de beurt komt dan ga je dus de criminaliteit in en daar kan je inderdaad dik verdienen. Hetzelfde met die papaverboeren in afghanistan en de cocaboeren in colombia; ze verbouwen het niet omdat ze in de criminaliteit willen maar omdat ze gewoon geld nodig hebben om van te leven.. en laat ze nou voor coca meer krijgen dan voor bieten die je aan de straatstenen niet kwijt kan.

3) hier kunnen we allebei geen zinnige uitspraak over doen. hoewel ik ergens met je eens ben dat door dat groepsgedrag, elkaar opfokken, thuglife leven als ideaal etc jonge kids als vroeg leren hoe je van je afbijt.

Maar wta betreft de genen, dat kunnen jij en ik niet weten, ik denk dat agressie voor een klein deel genetisch bepaald wordt en voor de rest de omgeving. Zoals ik juist opmerkte kan het inderdaad goed zijnd at het door de omgeving komt.. oplossing: de omgeving verbeteren en dus in economisch opzicht bv.

4) ander onderwerp :)

5) een banaan groeit krom omdat hij naar het licht groeit. Zet je het licht recht onder de banaan groeit ie recht. THATS WHY I'M YOUR KING!!

Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op zondag 11 juni 2006 om 13:01:
Maakt wel degelijk uit. Allochtone jongeren (met name marokkaanse) zijn veel crimineler over het algemeen dan autochtone jongeren. Homo's en Joden voelen zich niet meer veilig in Amsterdam omdat ze het risico lopen in elkaar geslagen te worden door Marokkanen. De laatste tijd komen allochtonen veel vaker in het nieuws met misdaden dus het maakt wel uit, 10 keer harder straffen deze lui, misschien dat ze he dan afleren

HELL YEAH !!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 13:01:
5) een banaan groeit krom omdat hij naar het licht groeit. Zet je het licht recht onder de banaan groeit ie recht. THATS WHY I'M YOUR KING!!

Waarom zijn bananen krom? Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De plant groeit krom onder invloed van de zwaartekracht, maar de vruchten blijven naar beneden groeien (geotropie). Het heeft dus niks met het 'groeien naar het licht' te maken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banaan_(plant)

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:46:
4) waarom zijn er alleen met moslims problemen over de gehele wereld ?

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 13:01:
4) ander onderwerp :)

THAT'S WHY I'M YOUR GOD !!!!

dus een nederland die het doe tis minder erg??:S
Ik bedoelde het anders,maar goed..

Of een nederlander dit gedaan heef tof een turk of marokaan..Maakt niet uit! want dan ben je ziek in je hoofd!!
Ik ga niet gelijk alle andere dingen erbij roepen wat alloctonen doen of niet. Gaat om dit onderwerp,en ik vind gewoon ziekelijk dat je dit doet! Buitenlander of niet! Een nederland die doet,vind ik net zo walgelijk!!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 13:10:
Of een nederlander dit gedaan heef tof een turk of marokaan..Maakt niet uit! want dan ben je ziek in je hoofd!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 13:10:
Gaat om dit onderwerp,en ik vind gewoon ziekelijk dat je dit doet! Buitenlander of niet! Een nederland die doet,vind ik net zo walgelijk!!

zeker mee eens, daar in zit geen verschil

Zie je dat ik gelijk had?
9/10 zijn het Antilianen of Marokanen.

Je leest nooit dat het een Nederlander is.

Daarom zetten ze het er nooit bij, om de feiten te verdoezelen.

En degene die ontkent leeft in een andere tijd en leeft niet in een grote stad.

En het heeft niks met racisme te maken,wel met het feit dat de problemen bij bepaalde groepen liggen.

terugsturen naar hun moederland.die gasten hebben geen enkele waarde in onze maatschappij.
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 13:07:
THAT'S WHY I'M YOUR GOD !!!!

BUT WHO'S YOUR DADDY!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 13:30:
Zie je dat ik gelijk had?
9/10 zijn het Antilianen of Marokanen.
Je leest nooit dat het een Nederlander is.
Daarom zetten ze het er nooit bij, om de feiten te verdoezelen.
En degene die ontkent leeft in een andere tijd en leeft niet in een grote stad.
En het heeft niks met racisme te maken,wel met het feit dat de problemen bij bepaalde groepen liggen.

zo is het maar net!

Uitspraak van Busty. op zondag 11 juni 2006 om 13:31:
BUT WHO'S YOUR DADDY!!!

Gatver, nee sorry, ik ben niet van de herenliefde...
Stoute buitenlanders :o

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 11:47:
het zijn toch altijd die kut allochtonen

altijd.. jij bent een domme boer, jij weet niet wat er zich afspeelt in de grote stad.. raar dat mensen zeggen dat allochtonen zwaarder gestraft moeten worden.. dat soort ideeën vind ik best wel eng
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 13:31:
Gatver, nee sorry, ik ben niet van de herenliefde...

gvd lol vergeet mn opmerking maar, had nie in de gaten dat je t ookm zo kan bekijken 8)

Uitspraak van Busty. op zondag 11 juni 2006 om 13:38:
gvd lol vergeet mn opmerking maar, had nie in de gaten dat je t ookm zo kan bekijken

ha ha ha ! ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:15:
en in andere topics hecht je weer geen waarde aan rapporten...

www.cbs.nl en www.scp.nl hebben de feiten voor je op een rijtje...

Veel mensen denken dat statistieken iets vertellen, maar het hangt heel erg van de onderbouwing af voordat je een mening kan vormen.
Aan alleen statistieken heb je niets.

we liggen weer over kut buitenlanders te discussieren, is het al duidelijk of ze wel of niet een kleurtje hadden ?

en nee de tokkies zijn uiteraard de enigste asosiale blanken....

owja?waneer was het het laatst dat een groep Nederlandse jongeren een groep onschuldige mensen hebben mishandeld????

vertel?

hou je alsjebliefd niet van de domme :s

hier om de hoek in het cafe. groep rel blanken slaan gewoon voor de fun een andere blanke op de bek. Doet die groep wel vaker. Just 4 fun, en als er een snor in de buurt is is de groep direct gevlogen.
alleen dit haalt partyflock schijnbaar niet.
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 16:20:
hou je alsjebliefd niet van de domme

jaja ook ik weet dat er genoeg groepen kut marokkanen rond lopen hier in nederland, maar er lopen ook genoeg goeie marokkanen rond in Nederland, enigste wat je er mee bereikt door direct weer te gaan roepen dat alle buitenlanders kut marokkanen zijn, is dat ze zich net zo aan gevallen voelen, en de kut marokkanen ook nog gaan verdediggen.

Zelfde gebeurt met nederlanders in de bekende vakantie plaatsen als Salou, Lloret etc er lopen een paar lam zakken rond, direct is alles wat Nederlands spreekt asosiaal, dus wat let je om je niet te misdragen, ze vonden je toch al niet aardig.
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:12:
heb je hem weer... 1000x
het waren marokkanen VIPje..

Raar...

Wij hebben die ruzie gezien tussen die politieagenten en die gasten en eentje ging zelfs een baksteen tegen de politiebusje gooien..:S

Maar..het waren geen Marokkanen :no:
Laat ik het zo zeggen...ze waren gewoon blank..kunnen Duitsers zijn geweest..

owja?waneer was het het laatst dat een groep Nederlandse jongeren een groep onschuldige mensen hebben mishandeld????

vertel?

hou je alsjebliefd niet van de domme

Vertel jij het maar?
Uitspraak van Rafa op zondag 11 juni 2006 om 17:07:
Maar..het waren geen Marokkanen :no:
Laat ik het zo zeggen...ze waren gewoon blank..kunnen Duitsers zijn geweest..

:O dat kan toch niet:O dat zit niet in onze aard:O (8)8)8)grinnik)

in de krant stond t duidelijk vermeld. dus Of de media is weer aan t stoken, of t was n andere rel die jij zag. ( wat dus laat zien dat die vuile blanken ook rellen8))
Uitspraak van c@ndy O:) op zondag 11 juni 2006 om 00:02:
kutstad

kutlui ;)

Uitspraak van Busty. op zondag 11 juni 2006 om 11:42:
dat zeg ik niet. ik vind het belangrijk om alle feiten te vermelden.

Misschien waren ze wel linkshandig? En zate ze op de Havo? En was een van hun ouders gescheiden? En Kwamen 2 ervan uit dezelfde wijk?
BLijkbaar is alleen dan ene feitje interessant ;)

Ieder weekend? Hoe kortzichtig kun je zijn.

Uitspraak van Busty. op zondag 11 juni 2006 om 17:52:
dat zit niet in onze aard

"wij" hadden ze verkracht? :P

Uitspraak van Busty. op zondag 11 juni 2006 om 17:52:
wat dus laat zien dat die vuile blanken ook rellen

dus ik lieg ?

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 16:08:
Veel mensen denken dat statistieken iets vertellen, maar het hangt heel erg van de onderbouwing af voordat je een mening kan vormen.
Aan alleen statistieken heb je niets.

je hebt gelijk, het CBS en SCP zijn instanties die alleen maar statistieken uitbrengen.
Die officiële instanties roepen maar wat volgens jou... :gaap:
Feitenontkenner....

Uitspraak van Rafa op zondag 11 juni 2006 om 17:07:
Wij hebben die ruzie gezien tussen die politieagenten en die gasten en eentje ging zelfs een baksteen tegen de politiebusje gooien..

Je was er 'toevallig' bij ? Dat zegt mij wel weer genoeg.
Feitenontkenner nr. 2

waneer was het het laatst dat een groep Nederlandse jongeren een groep onschuldige mensen hebben mishandeld????

HAHAHAHHA :D :D :D :D
Wil jij beweren dat dit nooit gebeurd ;P

Vertel mij eens, wanneer was volgens jou de laatste keer?

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 18:13:
je hebt gelijk, het CBS en SCP zijn instanties die alleen maar statistieken uitbrengen.
Die officiële instanties roepen maar wat volgens jou...
Feitenontkenner....

Het Centraal Bureau van Statistieken geeft alleen statistieken, ja. :P

Wie ontkent hier nou feiten :s

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 18:16:
Het Centraal Bureau van Statistieken geeft alleen statistieken, ja.

CBS baseert zich op feiten, dat weet iedereen, kun je zo nakijken.

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 18:16:
Wie ontkent hier nou feiten

jij dus en je blijft maar komisch volhouden.
Tip: (donkere) (zonne)bril afzetten binnen, dat leest makkelijker )

Sport verbroederd ?
Een citaat van vorige week n.a.v. NL'se zaalvoetbalfinale:
"met een 8-4 stand op het scorebord, sloegen bij Mourad Boukhari van Malabata de stoppen door "

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 18:21:
CBS baseert zich op feiten, dat weet iedereen, kun je zo nakijken.

Wat wil je nou hiermee eigenlijk zeggen? Dat statistieken van het CBS iets zeggen zonder enige onderbouwing?
Dan sta je heel erg alleen met je mening.

jij dus en je blijft maar komisch volhouden.
Tip: (donkere) (zonne)bril afzetten binnen, dat leest makkelijker )

Ik ontken geen feiten, jij heb verzinsels en noemt het een feit.

Sport verbroederd ?
Een citaat van vorige week n.a.v. NL'se zaalvoetbalfinale:
"met een 8-4 stand op het scorebord, sloegen bij Mourad Boukhari van Malabata de stoppen door "

Zullen we dat relletje vergelijken met die van Ajax/Feyenoord, of zijn dat ook allemaal marokkanen?

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 18:29:
Wat wil je nou hiermee eigenlijk zeggen? Dat statistieken van het CBS iets zeggen zonder enige onderbouwing?
Dan sta je heel erg alleen met je mening.

Volgens mij moet je echt een andere bril, want er zijn meer mensen het met mij eens dan met jou.

Ik ontken geen feiten, jij heb verzinsels en noemt het een feit.

Lees die zin nog 100x en besef dan dat het voor jezelf bedoeld is.

len we dat relletje vergelijken met die van Ajax/Feyenoord, of zijn dat ook allemaal marokkanen?

Das natuurlijk ook slecht, maar die maken veelal elkaar het leven zuur.
Die Marokkaanse crimineeltjes zijn een last voor iedereen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 18:36:
Volgens mij moet je echt een andere bril, want er zijn meer mensen het met mij eens dan met jou.

Behalve mensen met verstand, want die weten dat statistieken op zich weinig vertellen, maar dat er altijd een onderbouwing bij moet staan.

Das natuurlijk ook slecht, maar die maken veelal elkaar het leven zuur.

Oooow, dus blanken mogen wel rellen veroorzaken waar tientallen gewonden (en soms zelfs een dode) bij valt, wat miljoenen euro's gemeenschapsgeld kost en wat commerciele instellingen kan ruinieren.
Maar 3 marokkanen die iemand in elkaar slaan is uiteraard veel erger.

Beetje meten met 2 maten misschien?

Het is gewoon een loser actie !

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 18:39:
Behalve mensen met verstand, want die weten dat statistieken op zich weinig vertellen, maar dat er altijd een onderbouwing bij moet staan.

cbs en scp onderbouwen wel, jij ontkent alles.

Oooow, dus blanken mogen wel rellen veroorzaken waar tientallen gewonden (en soms zelfs een dode) bij valt, wat miljoenen euro's gemeenschapsgeld kost en wat commerciele instellingen kan ruinieren.

je wil weer niet lezen, ofwel, het verhaal een andere draai geven
Das natuurlijk ook slecht, maar die maken veelal elkaar het leven zuur

dat soort excessen gebeuren (helaas) 1 a 2x p.j. (te veel).
het is elke dag 'hommeles' met noordafrikanen..

Maar 3 marokkanen die iemand in elkaar slaan is uiteraard veel erger

die groep is altijd lastig op alle fronten.
beetje het wk onder de 21 gevolgd vorig jaar ?
wat gebeurde er steeds bij wedstrijden van marokko ?
google maar ff op!

Beetje meten met 2 maten misschien?

beetje ontkennen misschien?

Ach, die PvdA'ers draaien altijd wel weer bij:
"Twee jaar geleden protesteerde Wouter Bos mee tegen de afschaffing van de VUT. Nu wil hij een eind maken aan het misbruik van de nieuwe levensloopregeling voor vroege pensionering".
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article297415.ece/Iedereen_moet_meedoen_aan_eerlijker_verdeling

, want er zijn meer mensen het met mij eens dan met jou

Op het internet ja.. :x :d

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 juni 2006 om 19:28:
Op het internet ja..

ja, das raar... :gaap:
NL staat in de top van adsl aansluitingen in Europa.
mensen zitten langer achter hun pc dan ooit tevoren.
aub --> :x ;)

Gelukkig maar eh, anders konden mensen als jou hun mening helemaal niet meer verkondigen zonder klappies te krijgen :aai: :d

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 juni 2006 om 19:41:
Gelukkig maar eh, anders konden mensen als jou hun mening helemaal niet meer verkondigen zonder klappies te krijgen

Geen zorgen, ik sta m'n mannetje wel.
Maarre, je legt het hier af, dus dan maar domme uitspraken doen ? :aai: :x

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 19:43:
Maarre, je legt het hier af,

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 18:48:
cbs en scp onderbouwen wel, jij ontkent alles.

Ik denk eerder jij, met je CBS dat alles voor je onderbouwt, onderbouw zelf is wat, ohnee ken je niet omdat je er gewoon geen kij op heb op wat er zich allemaal afspeelt hahaha

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 juni 2006 om 19:46:
Ik denk eerder jij, met je CBS dat alles voor je onderbouwt, onderbouw zelf is wat

ik laat het gewoon aan de specialisten over, zou je ook eens moeten doen.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 juni 2006 om 19:46:
omdat je er gewoon geen kij op heb op wat er zich allemaal afspeelt hahaha

als jij je grot eens uit zou komen, zou je er heel anders tegen aan kijken.

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 19:48:
ik laat het gewoon aan de specialisten over, zou je ook eens moeten doen.

nee laat het liever aan mensen over die WEL snappen wat er allemaal speelt...
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 19:48:
als jij je grot eens uit zou komen, zou je er heel anders tegen aan kijken.

ik ben in onze rij de enige nederlander en heb nog nooit problemen gehad, wordt ieder jaar uitgenodigd bij suikerfeest, verjaardagen etc etc.. zijn een stuk relaxter dan de meeste nederlanders die gasten!

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 juni 2006 om 19:50:
nee laat het liever aan mensen over die WEL snappen wat er allemaal speelt...

AIVD infiltranten dus!

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 juni 2006 om 19:50:
ik ben in onze rij de enige nederlander en heb nog nooit problemen gehad, wordt ieder jaar uitgenodigd bij suikerfeest, verjaardagen etc etc.. zijn een stuk relaxter dan de meeste nederlanders die gasten!

Ohw, ben jij die enige NL'der ! Zei dat dan eerder !